Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106389 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1065 : 07.05.2010 12:05:20 »

Olin viime yönä puoliksi ihminen ja puoliksi norppa ja yritin paeta hirveältä Ursula -meduusalta. Kiersimme sokkeloista laivaa ja lopulta uin sinne sisään ja olin kuivilla. Sitten näin kolme lasta. Yhden pojan, yhden tytön ja kolmannen, josta en tiedä, tai sitten se olin minä katsojana. Heillä oli hoitaja, joka pesi heidän hampaitaan. Kolme erilaista loppua: yksi, jossa kuvasta lähtee värit ja heidän hampaitaan pestään kovalla muovisuolla, jossa on kumipäät. Pojan naama venyy. Toinen loppu kääntyy väreihin ja on vähemmän kauhea, ja siltikin Ursula on vielä tässäkin läsnä. Uhkana. Kolmas loppu; lapset hymyilevät ja ovat menossa ovesta ulos. Värit ovat aurinkoiset, lapset ovat onnellisia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1066 : 07.05.2010 15:36:31 »

     
     smitten Enceladus!Nyt lisään hiukan.Olet lapsena jo kokenut ulkopuolisuutta jolloin maailman kuvasi on alkanut laajenemaan,omien yksinäisten ajatusten myötä.Tuo asia on jatkunut.Maapallo kuvaa sinun maailmaasi,se ei mahtunut oppaan osoittamaan paikkaan mielestäsi,oli liian ahdas.Ehkäpä maailman kuvasi on erilainen,laajempi kuin ystävä piirin,oivallat asioita,joita he eivät näe.Myös tuo elämän puun näköinen,siellä laavan keskellä on tuota samaa.Nämä ovat hienoja symboleita unessa,ja sielussasi.Nuo kaikkineen tuovat ajoittain sitä yksinäisyyden tunnetta,mutta minä puolestani voin onnitella sinua. smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1067 : 07.05.2010 16:25:31 »


 Indiima!Vinkkejä sulle.Aikamoinen meininki unessa.Tunteiden vedessäkin puoliksi ihmisenä,puoliksi norppana.Laiva on oma elämänlaivasi.Uit itsenäsi,myös "arkana" norppana,pääset kuiville.Unesi ilmoittelee,että pääset kuiville elämän tilanteestasi.Kolme lasta,hampaita pestiin.Joudutkohan olemaan toisinaan lapsen asemassa ja suutasi tukitaan ja pestään,niin että elämästä väritkin katoavat.Kukahan tai ketkä ovat Ursula-meduusa,joka on noin uhkaava,että varoa  :-\pitää.MUTTA,LOPPU HYVIN;KAIKKI HYVIN.  Kaikkinensa aavistelen,että useampaan suuntaan on oltava varuillaankin nyky tilanteessasi,mutta se on ohimenevää.Olet oman elämäsi kapteeni joka tapauksessa,muuntaudut tilanteen mukaan taitavasti. tickedoff smitten
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1068 : 08.05.2010 07:23:53 »

SANSAI kiitos!! Nyt tuo uni mulle aukeni.. Kirahvihan on laumaeläin.. niinkuin itsekkin mutta minulla ei sitä laumaa ole löytynyt.. Eli minä saattaisin hyvinkin olla se yksinäinen kirahvi ja uni kertoo että minun tulisi rakastaa enemmän itseäni. Olen kohdellut itseäni todella epäreilusti ja pitänyt huonosti. Vappuna päätin että pidän mielen ja sydämen auki. kuinka ollakkaan.. tapasin miehen joka tuntuu kun oltais aina tunnettu, sillä on paljon ystäviä.. Niitä sikoja ja lampaita mutta se kirahvi puuttuu.. coolsmiley
Nyt antaa vain ajan edetä, huoliiko muut minua laumaan.. antaa ajan viedä ja avoimin mielin ettiinpäi Cheesy
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1069 : 08.05.2010 08:27:12 »

     
    Jemina :smitten:Ihanasti kiskoit unesta asiat kohdilleen.Työstä vielä sitä itseksesi,niin löydät jotain vielä,mikä avaa joitakin asioita hipun verran.Kiinnitäthän huomiota,vielä niihin unen tunne tiloihin....Kyllä se niin on,että ollaan lauma ötököitä,oll ;)aan vaan,trall lall laa...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1070 : 08.05.2010 08:36:15 »



    Hymiöt liitelivät avaruuteen,jalan jäljet jäivät.Laitan uudet,HMMmm,mikä nappula se olikaan Wink smitten
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1071 : 08.05.2010 10:35:38 »

 Näen paljon enneunia, ne ovat lisääntyneet kun tultiin tähän vuoteen.

 Pakko kerto uni jonka näin huhtikuussa.

 Olin menossa sairaalan katsomaan äitiäni, siellä hän antoi minulle sylliin pienen suloisen vauvan ja sanoi "tässä on pikkusiskosi, hänen nimensä on Adele-Maria". Pidin hänt sylissä ja ajettelin kuinka ihanaa, sain pikkusiskon. Mutta sitten tapahtui jotain ja itkin sairaalan ulkopuolella vihaisena ja ajattelin "en ennää koskaa näe pikkusiskoani". Muistan että hänen syntymäpäivä oli unessa 13.4 eli se seuraava päivä johon heräsin unen nähtyäni ja ajatteli unessa vielä että muutama päivä aikasemmin kun olisi syntynyt niin hänellä olisi sama syntymäpäivä kuin kaverillani.  Huh

 Päivällä sitten mietin sitä kuumeisesti ja olin ihan hämmentynty koko päivän kun mietin että liittyikö se jotenkin äidin keskenmennoon yli 10 vuotta sitten. Minä en muista siitä mittään ja silti paras ystäväni muistaa sen. Hän se kerran otti sen puheeksi ja sanoi "muistatko kun piirsit sellaisen musta sävytteisen kuvan kun sait tietää keskenmenosta?". Olin ihan ihmeissäni että mitä sinä oikein puhut, minä muista moista. Jouduin kysymään äidiltä siitä ja hän sanoi että "kyllä se on totta, sinä vielä sanoit että "eikö sitä vauvaa tulekkaan?"" En edellenkään muista siitä mittään.

 Ja mietin että mistä sain sen nime (Adele-Maria) kun äiti on puhunut että jos hänellä olisi neljäs tyttö niin hänen nimensä olisi Adeliina. idiot2
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1072 : 08.05.2010 13:21:23 »

   
  Heippa vain Mountain Lion! Sinulla taitaa ollakkin jo avaimet tuohon uneesi.Mietit liittyykö unesi äitisi kesken menoon!

Unessa olit iloinen suloisesta pikkusiskosta."Mutta sitten tapahtui jotakin ja itkit,olit vihainen"
Olisikohan tapahtumat olleet 10vuotta sitten tuon tapaiset,petyit.Ehkäpä asia unohtui,olet vain koittanut olla reipas. Cry

Mitenkähän sovittelisit tuon unen tunnelmia huhtikuulle?Oliko sinun luovuttava jostakin unelmasta,suunitelmasta?Miten se äitisuhde?

Joskus näemme unessa nimiä,päivämääriä,jotka voivat olla tärkeitäkin unen näkijälle,joskushan ne voivat olla suoria viestejäkin...... smitten



.


tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #1073 : 08.05.2010 23:04:49 »

muistan hyvin unen loppu osan, jossa oli joku mies, hänellä oli tummat vaatteet, ja mustat hiukset. hän oli ihan edessäni, suuteli otsaani, ja alkoi hokemaan nimeäni. en muista enempää.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
nainen82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1074 : 09.05.2010 09:30:35 »

Uneni: Olin jossain vieraassa talossa, jossa oli myös entinen työkaverini. Olimme siellä töissä hoitamassa eläimiä. Minun tehtävä oli puhdistaa käärme. Tavallisesti olisin saanut paniikkikohtauksen matelijan ollessa lähellä, mutta unessa olin ihmeen rauhallinen. Sain käärmeen puhdistettua kädessäni olevan liinan avulla, vaikka kokoajan olin varuillani, ettei se pääse yllättämään. Unessa olin tyyni, mutta aika hämmentynyt ja vähän eksyneen oloinen.

Kiitos, joku joku osaa auttaa unen tulkinnassa.  Smiley
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1075 : 09.05.2010 13:51:59 »

Se minun kirahviuni päätti sitten jatkua..
Olin laivassa matkustamassa, suht iso risteilijä. Nousi valtavat aallot sivusta päin ja laiva heittelehti. Yht äkkiä olin siel laivan ulkopuolella ja pidin kaiteesta kiinni, kun se viimeinen valtava laivan kaatava aalto tuli. Reuna nousi ja nousi ja kääntyi ympäri. Laivasta selvisin vain minä ja kourallinen ihmisiä. yksi parhaimmista ystävistäni menehtyi siinä. hänellä oli vielä vauva mukana. Kun pääsin kotiin niin se kirahvi odotti mua ja jotenkin minulla oli hermot sitä kohtaan todella tiukalla.. Niinkuin joskus jotain tuttua ihmistä kohtaan joka käy rasittavaksi ja sille alkaa kiukkuilemaan coolsmiley  Jotenkin se tunne kumpusi siitä että se oli niin iso ja kaikki oli sen vuoksi hankalaa.. Autoilut yms..
Lisäksi samaisessa unessa olin muuttamassa pienen pieneen ja huonokuntoiseen mummonmökkiin. Tupa ja toinen huone oli siinä, vanhoja esineitä edesmenneeltä asukkaalta, eikä asunnon tunnelma ollut kovin hyvä vaan ahdistava.. Undecided Mitä ihmettä nää unet nyt oikein on.. Laitan jatkoksi sen edellisen unen..
mä näin vasta unta missä kuljin ystäväni kanssa pehmeää vanhaa hiekkatietä, sellaista missä kasvoi ruohotukkoja siinä keskellä. tultiin paikkaan missä oli niittyjä ja harmaita vanhoja ns.talleja. mentiin katsomaan niitä sisältä ja siel oli jos vaikka mitä.. possuja lampaita jne.. mikään ei kuitenkaan ollut sotkuista vaikka melkoinen lautahökkeli se olikin. tultiin ulos ja meitä tuli tervehtimään valtava kirahvi. jatkettiin matkaa n.kilometri kun löydettiin taas kirahvi. sillä ei ollut seuraa ja vaikutti yksinäiseltä, tunsin suunnatonta rakkautta ja surua sitä kohtaan ja halasin sitä ja se työnti valtavan päänsä mun syliin. se oli ihanaa. palattiin tietä takaisin edelliselle tilalle ja näin kirahvin omistajan. kerroin niille että miten ihanaa olis jos kirahvit vois elää yhdessä naapurin kirahvin kanssa ja seuraavaks istuin sen kirahvin selässä kun se pitkillä jaloillaan ravasi pitkin tietä yksinäisen kirahvin luo smitten selässä tunsin taas sen rakkauden tunteen kun puristin halausotteella sen pitkää ka ohutta kaulaa. tosi haikea ja rakkaudentäyteinen uni..
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1076 : 09.05.2010 14:12:12 »


    
Nainen82 Laittelen ehdotelmia.Uni viitailee entiseen,ennen koettuunkin.Entiseen viitailee työkaveri.

Onko jokin asia elämässäsi vierasta?Talo oli vieras(talo on oma itse,olit sisällä)
Valve elämässä olisit käärmeestä saanut paniikki kohtauksen!
Onko nyt meneillään asia,ihmissuhde,joka on vaikea(käärme)?Joudutko olemaan varuillasi,ettei pääse yllättämään!

Tuo käärmeen puhdistaminen,näyttäytyy kovin hyvänä.Ehkä "puhdistelet" jotain,teet työtä,jonkin asian parissa,saadaksesi sen paremmaksi?Käärme kollektiivisena unisymbolina??

Olitte hoitamassa eläimiä(vietit,kollektiivinen symboli sekin,jos ei muuten viittaa arkeesi)

Jospa saisit ehdotelmia toisiltakin,joilla olisi toisenkinlaisia näkemyksiä eri elämänalueilta,kuin minulta.Toivon niin. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1077 : 09.05.2010 15:36:44 »

indiima

Ursula on hellittelymuoto latinan sanasta ursa, joka tarkoittaa 'naaraskarhua'.

Nimi on yleinen Keski-Euroopan maissa; katolilaisilla on Ursula-niminen pyhimys, jonka muistopäivää on vietetty 800-luvulta lähtien. Suomessa Ursula-nimi oli suosituimmillaan 1960-1970-luvuilla.

Ursula on myös noita Pieni merenneito sadussa / elokuvassa.
(wikipedia)

Kultakutri ja kolme karhua.

Anna unesi lapsille  jokin "merkitys".
Karttasi yod.
 jupiter aspect_sex kuu
 aspect_kvi Logos ja Nessus joihin tr Child yhtyy.

http://www.youtube.com/watch?v=o8igFWN-pg0&feature=related

« Viimeksi muokattu: 09.05.2010 15:45:43 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1078 : 09.05.2010 17:34:10 »


    Sinä ihana,viisas nikki!
   
    Mietin pään säpäleiksi Ursula-meduusaa,hah,siinäpä se tuli.Naaras karhu,kollektiivinen hahmo,Freudilta,myös Jungilta,Kalevalan kankahilta--Äiti,äidin sympoli ajaa takaa.Hmmm.. smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1079 : 09.05.2010 18:07:18 »

Kiitos sansai ja nikki!

-> äitiarkkityyppi, sekä omat äidinvaistot: että lisääntyiskös nyt, vai oottelisko vielä hetken? Mutta samalla muistot, minkä lopun valitsen omasta lapsuudesta muistaa?

Puhuttiin anoppilassa tänään unista. Siippani äiti oli nähnyt unta pyyhkein peitetystä ruumiista suihkuhuoneen nurkassa. Siinä mietimme, että mikäköhän peitetty perhetrauma sieltä möllöttää?  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: