Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3146126 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1005 : 18.03.2010 09:53:54 »

Viime yöltä:

suuressa talossa, jossa on monia ovia. Meitä on 12, olemme erilaisia taikureita, noitia, telepaatikkoja yms. Toisiin heistä luotan heti, toiset ovat hämärämpiä. Ulkoa tulevana on jokin uhka, johon liittyy 1-3 ihmistä sisäpuolelta, näin ainakin epäilen. Käyn langettamassa erilaisia sulkuloitsuja oville. Kaikkien 12 pitää lausua oman tapaisensa taika jokaiselle ovelle. En tiedä mikä uhka on. Sitten taloon repeytyy suuri näkymä puistotielle, josta kaahaa moottoripyöräilijä näkyviin ja nappaa jonkun meistä mukaansa. Vedämme hänet taialla sisään ja suljemme oven. Näen hiljaisen naisen vihreässä kaavussa, hän on numero 3, jota pidin vain vaimona (  idiot2 ) ja huomaan, että hän on hiljaisuudessaan kaikkein voimakkain ja luotettavin. (Hera tulee mieleen) Tunnen itseni vahvaksi, ja tiedän kykyni.

kaikkein hienointa unessa oli nähdä oman voimansa tapahtuvan ympäristössä.

Muokkaus: silmät ristissä kirjoitin kuin kökösoomi. Kiitos Nikki!
« Viimeksi muokattu: 18.03.2010 11:22:32 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1006 : 18.03.2010 11:05:09 »

indiima
luku 12 on opetuslasten määrä
taikureita, telepaatikkoja - tr Pholus  aspect_con uranus merkurius
numero 3 on  jupiter/ opettaja tr  jupiter aspect_con pallas (oivallus, oppiminen)

vihreä parantava sydämen väri,  ceres piti huolta "vihreästä kasvusta" maan päällä,
"vain vaimo" perinteinen Junon tulkinta, Juno-Hera-Herratar ,eli paljon muutakin,sitoutuminen?
tr  juno aspect_con ceres
tr  ceres aspect_sex Dc

Moottoripyöräilijä, tr  kuu aspect_con Pholus  oinas ja äkillinen käänne tapahtumissa

Tärkein kuitenkin loppujen lopuksi tr  chiron vesimies(joka myös on opettaja, parantaja, luontaishoitaja vihreällä värillä)  aspect_con DC,
Vesimieheen voi liittää myös yhteisöllisen puistomaiseman
kuin myös monet veskarit ovat noita moottoripyöräiljöitä.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #1007 : 18.03.2010 11:05:59 »

Näin sellaista unta, että synnytin lapsen. Mutta siis kun synnytys käynnistyi, olin jossain talossa ja siellä oleva nainen ei päästänytkään minua sairaalaan ja jouduin synnyttämään lapsen yksin siellä talossa. Ja kun vauva oli syntynyt minusta tuntui, että nainen kierteli minua ja vauvaa kuin korppikotka. Minä jotenkin tiesin, että hän yrittää viedä lapseni ja sen takia hän ei päästänyt minua sairaalaan. Sitten, mieheni onkin paikalla ja on kovin onnellinen vauvasta. Nainen onkin hänen äitinsä eikä mies usko tuon taivaallista minun pelostani että hänen äitinsä vie lapseni. Minä alan hätääntyä ja käyttäydyn kuin eläin äiti, kun miehen äiti tulee lähelle ajan hänet pois hyökkimällä häntä kohti, olen hädissäni mutta mieheni ei ollenkaan tiedosta sitä. Soitan omille vanhemmilleni että he hakevat minut ja vauvani pois, mutta pelkään että heillä kestää tulla liian kauan, että he tulevat liian myöhään... Enempää en muista.

Kovin ahdistava uni... ja voimakas...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1008 : 18.03.2010 13:40:41 »

Kiitos nikin, ja itseni  Smiley tutkinpa sitten tuota Heraakin. Kiinnostavasti juuri tällä hetkellä auringonpaluukartalla tekee asteen tarkkoja aspekteja auringolle, kuulle, merkuriukselle jne. Oh. Sanon mää.  Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #1009 : 18.03.2010 13:47:52 »

kuhertelin hattumiesten kanssa Grin

onneksi tälläinen uni-uskottomuus ei aiheuta mitään syyllisyyttä suhteessa oikeaan parisuhteeseen, vaan pikemminkin antaa sillekin pontta. ei siis sillä että kuvittelisin oman mieheni toiseksi kuin hän on, vaan että unien antama yleinen 'eroottinen energia' poistaa tukoksia sen energian virtaamiselta tosi-elämässä. johon saattaa oikeassa elämässä vaikuttaa psykologiset 'blokit', jotka minulta onneksi on auenneet jo suurimmalta osin.

unissa on se kiva puoli että niissä voi saada kuinka monta kumppania haluaa ja vaikka peräjälkeen, ja muutenkin tehdä vapaasti mitä haluaa.

tosi-elämässä en edes haluaisi, vaan mulle sopii parhaiten yksi kerrallaan ja mieluummin pitkäksi aikaa. kun oon niin turvallisuushakuinen, hitaasti aukeava ja herkkä.

Kiss unille.....

« Viimeksi muokattu: 18.03.2010 13:50:17 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #1010 : 19.03.2010 10:47:05 »

Minun uniini tuli viime yönä jokin sellainen, jonka olen menettänyt vuosia sitten... Unessa oli jälleennäkeminen ja itkin onnesta kun en muuta osannut. Mutta unen edetessä jouduinkin menettämään sen kaiken taas ja olin luhistunut, itkin ja itkin... heräsin ja itkin ihan oikeastikin... Olo on niin tyhjä nyt. Ikävä. On vaan olemassa rakkautta, joka ei haalistu eikä kulu, se on aina yhtä palavaa ja raastavaa eikä siitä voi päästä irti, koska se on osa minua...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #1011 : 19.03.2010 17:07:53 »

voin samaistua uneesi :Smiley Cry Undecided buck2 crazy2
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1012 : 19.03.2010 19:59:01 »

Heitänpä tänne unen, johon löysin kyllä henk. koht. tulkinnan, mut jos joku haluaa kommentoida.. siitä vaan  Wink Mielenkiinnolla odotan ...

Eli näin ed. aamusta unta, jossa olin omassa pikku wc:ssäni ja totesin sen pöntön olevan täynnä ja tulvivan wc:n lattialle.. Siinä avuttomana kauhistelin tilannetta wc:n ovella. Samassa huoneessa sohvalla istui miesystäväni pörröinen, ihana, vaalea (ja monta vuotta sitten kadonnut) kissani sylissään puolialastomana silitellen kissaa ja nauroi. - Sanoin hänelle ettei tämä ole naurun asia ja tartuin toimeen alkaen siivota lattialta p**kaa...
 uglystupid2
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1013 : 20.03.2010 00:37:20 »

Onneksi olkoon Emilia-p**kan pitaisi tuoda onnea!!!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1014 : 20.03.2010 00:47:24 »

Onneksi olkoon Emilia-p**kan pitaisi tuoda onnea!!!
Tuota en kyllä ihan ensin ajatellut..  Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1015 : 20.03.2010 09:25:17 »

Näin viime yönä erikoisen unen, muutenkin on ollut nyt jotenkin todella hienojen unien kausi, esim. jazzmusikaali oli edellisyönä, muistin biisitkin vielä herätessäni.

Minut siepattiin tallista, ja raskauteni varastettiin. Varastin sen takaisin itselleni. 30 vuotta kului, ja huomasin, että viholliseni oli aika identtisen näköinen minun kanssa, vaalea, hoikka, pitkä nainen (jollainen en oikeasti). Olimme molemmat samannäköisiä kuin 30 vuotta sitten, mutta hän ei enää pystynyt varastamaan raskauttani itselleen, vaan kidnappasikin minut. Hän laittoi minut siivouskoppiin kotiorjakseen, joka sijaitsi maan alle rakennetussa autotallissa. Minulla oli yllä vain valkoinen sairaalamekko, kun pesin porkkanoita kylmällä vedellä metallisessa tiskialtaassa. Huomasin hyllyn päädyssä roikkuvan ison vihannesveitsen ja ihmettelin miksi hän on jättänyt sen minulle. Otin sen ja menin ulos. Hän istui selkä suorana nojatuolilla ja katsoi minua. Heitin veitsen häntä päin. Se ei osunut, hän ei reagoinut, pelkäsin, että hän tappaa minut. Menin veitsen luo, ja kuorin hänen kaulaansa molemmilta puolilta pois. Hänen ilmeensä ei värähtänytkään, verta vain suihkusi. Sitten hän otti yhtäkkiä pistoolin ja tähtäsi sillä minua, nostin eteeni toisen nojatuolin, jotta se hämäisi häntä. Jotenkin selvisin sieltä hengissä, tuli vielä yksi yhteenotto, jonka jälkeen tiesin, että hän on todella kuollut, ja minä saisin pitää lapseni.

Sitten loppuyöstä oli vielä näkymättömällä, kaikkein korkeimmalla hevosella ratsastamista ratsastustunnilla. Hevosta oli vähän vaikea ohjata, olin todella korkealla, mutta meillä oli hyvä yhteys, hevonen oli erittäin maskuliininen ja luotettava.

Kun heräsin, niin huomasin, että oikean käden pikkurillin toinen väli, koko keskisormi, etusormi vähän ja peukalon pää ovat aivan rakkuloilla. Mitä öisin oikein tapahtuu?   Shocked
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1016 : 20.03.2010 12:15:25 »

indiima
Se mitä öisin tapahtuu on tr  chiron sinun descendentilläsi. Se antaa sinulle paljonkin asioita "käsiteltäviksi". On myös sanottu "huuhaa"-piireissä, että meitä operoidaan, parannetaan "yläkerran" toimesta unen aikana. Toinen ,mikä liittynee niin rakkuloihin kuin tuohon uneesi on
 pluto 5  kauris aspect_squ merkurius 5  oinas aspect_con Persephone 3  oinas.
Tutustu Persephonen myyttiin. Kuin myös Cereksen, veren myytit.
Raskaus, Klotho, the ninth on myös descendentilläsi, 0  kalat
ja se on  aspect_kvi mars 0  leijona, lienee teräasetta tuo.
Jostain syystä myös Kronos yhdistetään veitsiin ja teräaseisiin, johtuneeko siitä ,että hän kuohitsi isänsä Uranuksen sukuelimet, joista sittemmin syntyi Afrodite meren kuohuissa.
Kronos 4  rapu.
30 vuotta, oisko Saturnuksen kiertoa lähellä tuo.
Pitkä, hoikka vaalea nainen.. just joo..
Joku yhdistää freudilaisittain pistoolin miehen sukuelimiin..kuin myös hevosen intohimoon..

Niin ja marsin seurana on Ajattarien Atropos, joka leikkaa sen elämänlangan poikki.
Uutisissa se leikkas junan jarrut kiinni. tr  saturnus aspect_sex mars Atropos...
« Viimeksi muokattu: 20.03.2010 12:28:15 kirjoittanut nikki » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1017 : 20.03.2010 15:31:19 »

Olipa mielenkiintoinen uni, kerta kaikkiaan ja Nikki vielä mielenkiintoisempi tulkinta. Miten ihmeessä sen teit. Ah, kun itse osaisin tuon astrologisen näkemyksen ja nuo mytologiset tarinat vain ovat niin upeita, ne avautuvat aivan toisella tavalla kun niitä vain oppii katsomaan.

Indiima, minusta sinun identiteettisi on varastettu ja nyt viimein näit sen ja vaadit oikeutesi takaisin. Silti sinun mielesi kapinoi sinua vastaan ja yrittää vangita todellisen olemuksesi, ole tarkkana. Kun mieli kapinoi olet kaiken lähteillä, mutta on vaikea kuulla totuutta. Hevonen on maskuliininen minäsi, tarkkaile sitä tulevissa unissa, hoivaa mielessäsi.

Olet käynyt mielesi kanssa taistelua ja ilmeisesti raapinut unissasi jotakin tai sitten olet tehnyt sen alitajuisesti. Tarvitsisit puhdistusta ja luottamusta, laitan yksityisesti lisää.

tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #1018 : 20.03.2010 16:11:34 »

mielenkiintoisia, tulkintoja, mutta tuohon edelliseen, minä olen aina ihmetellyt tuota ajatusta identiteetin varastamisesta:

ei todellista identiteettiä edes voi varastaa.

vaan kaiken lainatun ja varastetun voi uudelleen varastaa, mutta todellista itseyttä ei.

tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1019 : 20.03.2010 21:48:20 »

Hei ja kiitos Nikki taas. Annat aina paljon ajattelemisen ja oppimisen aihetta. Persofonen ja Demeter suhde ja mytologia on kiehtova ja rupean tutustumaan siihen. 
En koe, että identiteettiäni olisi varastettu, ennemminkin, että ihmiset kopioivat minun voimaani. Voimaannutan, kyllä, mutta "lapsiani" tai lapsiani ei kyllä varastamaan ruveta. Silloin puhuu tulta syöksevä rubiinisilmäinen raivotar.  Tongue

Kiitos teille molemmille, annoitte paljon ajattelun aihetta. Alitajuntani on herkkä vastaanottamaan kaikenlaisia säteilyitä, joten nyt se purkaa sitten, ja katson ja tutkin, että mitä. Jännäähän tämä on.

Alan varmaan jossain vaiheessa pitämään uniblogia ja piirtämään nuo uneni auki. Kunhan saan avattua itselleni tämän käden ja pään yhteistoiminnan taas.

Hyviä unia teille kaikille!  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: