Sivuja: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1020 : 20.03.2010 01:37:20 »

Onneksi olkoon Emilia-p**kan pitaisi tuoda onnea!!!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1021 : 20.03.2010 01:47:24 »

Onneksi olkoon Emilia-p**kan pitaisi tuoda onnea!!!
Tuota en kyllä ihan ensin ajatellut..  Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1022 : 20.03.2010 10:25:17 »

Näin viime yönä erikoisen unen, muutenkin on ollut nyt jotenkin todella hienojen unien kausi, esim. jazzmusikaali oli edellisyönä, muistin biisitkin vielä herätessäni.

Minut siepattiin tallista, ja raskauteni varastettiin. Varastin sen takaisin itselleni. 30 vuotta kului, ja huomasin, että viholliseni oli aika identtisen näköinen minun kanssa, vaalea, hoikka, pitkä nainen (jollainen en oikeasti). Olimme molemmat samannäköisiä kuin 30 vuotta sitten, mutta hän ei enää pystynyt varastamaan raskauttani itselleen, vaan kidnappasikin minut. Hän laittoi minut siivouskoppiin kotiorjakseen, joka sijaitsi maan alle rakennetussa autotallissa. Minulla oli yllä vain valkoinen sairaalamekko, kun pesin porkkanoita kylmällä vedellä metallisessa tiskialtaassa. Huomasin hyllyn päädyssä roikkuvan ison vihannesveitsen ja ihmettelin miksi hän on jättänyt sen minulle. Otin sen ja menin ulos. Hän istui selkä suorana nojatuolilla ja katsoi minua. Heitin veitsen häntä päin. Se ei osunut, hän ei reagoinut, pelkäsin, että hän tappaa minut. Menin veitsen luo, ja kuorin hänen kaulaansa molemmilta puolilta pois. Hänen ilmeensä ei värähtänytkään, verta vain suihkusi. Sitten hän otti yhtäkkiä pistoolin ja tähtäsi sillä minua, nostin eteeni toisen nojatuolin, jotta se hämäisi häntä. Jotenkin selvisin sieltä hengissä, tuli vielä yksi yhteenotto, jonka jälkeen tiesin, että hän on todella kuollut, ja minä saisin pitää lapseni.

Sitten loppuyöstä oli vielä näkymättömällä, kaikkein korkeimmalla hevosella ratsastamista ratsastustunnilla. Hevosta oli vähän vaikea ohjata, olin todella korkealla, mutta meillä oli hyvä yhteys, hevonen oli erittäin maskuliininen ja luotettava.

Kun heräsin, niin huomasin, että oikean käden pikkurillin toinen väli, koko keskisormi, etusormi vähän ja peukalon pää ovat aivan rakkuloilla. Mitä öisin oikein tapahtuu?   Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1023 : 20.03.2010 13:15:25 »

indiima
Se mitä öisin tapahtuu on tr  chiron sinun descendentilläsi. Se antaa sinulle paljonkin asioita "käsiteltäviksi". On myös sanottu "huuhaa"-piireissä, että meitä operoidaan, parannetaan "yläkerran" toimesta unen aikana. Toinen ,mikä liittynee niin rakkuloihin kuin tuohon uneesi on
 pluto 5  kauris aspect_squ merkurius 5  oinas aspect_con Persephone 3  oinas.
Tutustu Persephonen myyttiin. Kuin myös Cereksen, veren myytit.
Raskaus, Klotho, the ninth on myös descendentilläsi, 0  kalat
ja se on  aspect_kvi mars 0  leijona, lienee teräasetta tuo.
Jostain syystä myös Kronos yhdistetään veitsiin ja teräaseisiin, johtuneeko siitä ,että hän kuohitsi isänsä Uranuksen sukuelimet, joista sittemmin syntyi Afrodite meren kuohuissa.
Kronos 4  rapu.
30 vuotta, oisko Saturnuksen kiertoa lähellä tuo.
Pitkä, hoikka vaalea nainen.. just joo..
Joku yhdistää freudilaisittain pistoolin miehen sukuelimiin..kuin myös hevosen intohimoon..

Niin ja marsin seurana on Ajattarien Atropos, joka leikkaa sen elämänlangan poikki.
Uutisissa se leikkas junan jarrut kiinni. tr  saturnus aspect_sex mars Atropos...
« Viimeksi muokattu: 20.03.2010 13:28:15 kirjoittanut nikki » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1024 : 20.03.2010 16:31:19 »

Olipa mielenkiintoinen uni, kerta kaikkiaan ja Nikki vielä mielenkiintoisempi tulkinta. Miten ihmeessä sen teit. Ah, kun itse osaisin tuon astrologisen näkemyksen ja nuo mytologiset tarinat vain ovat niin upeita, ne avautuvat aivan toisella tavalla kun niitä vain oppii katsomaan.

Indiima, minusta sinun identiteettisi on varastettu ja nyt viimein näit sen ja vaadit oikeutesi takaisin. Silti sinun mielesi kapinoi sinua vastaan ja yrittää vangita todellisen olemuksesi, ole tarkkana. Kun mieli kapinoi olet kaiken lähteillä, mutta on vaikea kuulla totuutta. Hevonen on maskuliininen minäsi, tarkkaile sitä tulevissa unissa, hoivaa mielessäsi.

Olet käynyt mielesi kanssa taistelua ja ilmeisesti raapinut unissasi jotakin tai sitten olet tehnyt sen alitajuisesti. Tarvitsisit puhdistusta ja luottamusta, laitan yksityisesti lisää.



tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1025 : 20.03.2010 17:11:34 »



mielenkiintoisia, tulkintoja, mutta tuohon edelliseen, minä olen aina ihmetellyt tuota ajatusta identiteetin varastamisesta:


ei todellista identiteettiä edes voi varastaa.


vaan kaiken lainatun ja varastetun voi uudelleen varastaa, mutta todellista itseyttä ei.


tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1026 : 20.03.2010 22:48:20 »

Hei ja kiitos Nikki taas. Annat aina paljon ajattelemisen ja oppimisen aihetta. Persofonen ja Demeter suhde ja mytologia on kiehtova ja rupean tutustumaan siihen. 
En koe, että identiteettiäni olisi varastettu, ennemminkin, että ihmiset kopioivat minun voimaani. Voimaannutan, kyllä, mutta "lapsiani" tai lapsiani ei kyllä varastamaan ruveta. Silloin puhuu tulta syöksevä rubiinisilmäinen raivotar.  Tongue

Kiitos teille molemmille, annoitte paljon ajattelun aihetta. Alitajuntani on herkkä vastaanottamaan kaikenlaisia säteilyitä, joten nyt se purkaa sitten, ja katson ja tutkin, että mitä. Jännäähän tämä on.

Alan varmaan jossain vaiheessa pitämään uniblogia ja piirtämään nuo uneni auki. Kunhan saan avattua itselleni tämän käden ja pään yhteistoiminnan taas.

Hyviä unia teille kaikille!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1027 : 20.03.2010 22:59:36 »

Jos  aurinko on voima ja identiteetti,
niin sitä vastapäätä on sinulla minuutilleen Persephone.Peräytyvä.
Kellarista ja kidnappauksesta tuo ensin tuli mieleen mutta ei se näköjään kartallakaan merkityksetön ole, näemmä..tarkin aspektisi..
Pluto ei ihan vielä kidnappaa..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1028 : 20.03.2010 23:46:29 »

Miten se peräytyvyys vaikuttaa?


Muoks:  Grin Grin Grin

Astrocomin kartalla aurinkoni on päin persettä. Launtai-illan läskit pois  crazy2 idiot2
« Viimeksi muokattu: 20.03.2010 23:54:14 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1029 : 21.03.2010 00:13:26 »

In astrology the asteroid Persephone is listed as being number 399 in the asteroid scale. Where she shows up in our natal chart can be a place we look at to see and discover for ourselves where we feel taken captive and where we feel we have not been allowed to be ourselves.

Lisäyksenä edellisiin...  Shocked

Again, Persephone’s placement in our houses can show us where we are afraid to take charge, and afraid to assert ourselves. It is where we give our power away to others, or it was taken from us by force. It is where we ask others we consider more powerful than we are to make our decisions for us and take care of us. In essence it is where we hoodwink ourselves and allow ourselves to be taken underground.

http://www.llewellyn.com/journal/article/1092

There is no reason for us to wander around lost in our own landscape. We can reclaim ourselves and our natural power, be in charge of our lives, make our own choices, and we do not ever need to ask anyone’s permission to be ourselves. That is the gift of Persephone to us down through the ages; she reminds us that if we don’t make our own decisions, someone else will. And they may not be decisions we want, or agree with.

Once we realize that we can burst out of our captivity anytime we choose, we can bring any area of our existence that was taken over by another back to new life. We can have confidence that we can make decisions for ourselves, and once we act on them, we change our lives for the better at once.

Aamen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1030 : 21.03.2010 09:44:52 »

Unessani viimeinen kohta oli, kun katsoin peiliin. Olin meikeissä (en yleensä meikkaa) ja ihmettelin miksi huuleni ovat turvonneet. Kurkistin suuhuni ja mun ikenet oli ihan turvonneet ja täynnä mätää. Puristin ne mädät pois, ja sitten helpotti.

Mitähän toi voisi tarkoittaa?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1031 : 21.03.2010 11:40:02 »

Lilja 82
Mika elinvoimallinen este estaa sinua menemasta eteenpain-minulla kiinitti kovasti juuri toi vihrea vari, joka symbolisoi elinvoimaa.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1032 : 22.03.2010 09:50:59 »

olin lähdösä tallinnaan, en vaan löytänyt terminaalia vaannii mistään. oli vähän isompki ryhmä meitä lähdössä, enny aa muista että ketä, siis mikä yhteys meillä oli.oliskohan ollu vanhoja koulukavereita...
vessaähätä iski, oli 2 vessaa vierekkäin, toisessa oli jono ja toisesa ei, menin tiätty siihe tyhyjään joka oli niin ahas että ko istu pytyllä ni otti olokapäät seinii kii.
lopulta iha viimetipas löyty laiva joka oli kauempana siitä missä passit tarkastettiin että piti pitemmälle kävellä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1033 : 27.03.2010 14:04:06 »

Olipa aikasta lailla aktiivinen yö taasen.

neljä/viisi muistamaani unta:

1. unessa:

Olin vankina minikaupungissa, josta kukaan ei ollut koskaan muuttanut pois. Kaikki oli pientä. Uhkana oli jokin dronttisaurus tai peikko, jolla oli asteri kädessä. Viettelin erään naisen imemällä hänen rintojaan mukaani, ja johdatin meidät ovista ulos luulemaani toiseen kaupunkiin. Paljastui kuitenkin, että päädyimme televisiostudioon ja olimmekin koko elämämme olleet tv-viihdettä, että kaikki oli fiktiota.

Uin naisen kanssa kaupungista pakoon merellä, jossa on kymmenen sentin välein kaikki mahdolliset meriolosuhteet. 10x10 senttiä hurrikaani, tyyntä, aaltoja etc. Käännymme, kun totean, ettei tämä tunnu turvalliselta. Uimme poukamaan, jossa hän päättää kävellä kahden poukaman yli ulottuvan talon lävitse toiselle puolella. Minä päätän lentää korkeiden talon kattojen yli. Lähden lentämään, oikeanpuoleisella parvekkeella seisoo harmaatukkainen, haukansilmäinen 50-60 -vuotias mies, joka pakottaa minut tahdonvoimallaan alas. Taistelen hänen tahtoaan vastaan, mutta en pysty. Putoan kovaa mereen, satutan vasemman jalkani, joka menee käyttökelvottomaksi ja uppoan kirkkaan siniseen veteen. Katselen ympärilleni, olen voitettu. (tähän herään ja haukon happea.)

2. unessa etsin mummolastani vessaa, johon pääsisin. Siellä on viisi, mutta ne kaikki ovat jotenkin kummia. Yhdessä on vain pieni metallinen rakonen, repivä, josta pitäisi mennä vessaan sisään. Toisen vessan lattia pettää ja pönttö on siirretty väärään paikkaan. Pappani on omituinen ja aggressiivinen.

3. Lähden mummolasta hiekkatietä pitkin taloon, jossa rempseä, lihava nainen pitää taloa, jossa on lapsia, koiria, hevosia. Hän yrittää kaupata minulle mustaa ratsuhevosta, jolla on takajaloina omituiset länkisääret. En osta sitä. Vien hänen ruttunaamaisen, ison harmaan bulldogin lenkille ostoskeskukseen, jossa se menee kaikkiin "vääriin" paikkoihin. Ja haluaa minua ahdistaviin keittiön luoliin painavien, pyöreiden rautaovien taa. Jokin itikka ärsyttää minua. Kiskon koiraa tulemaan.

4. Olen valmistellut ensimmäisen ohjaustuntini. Ihmiset istuvat luokkahuoneessa, kaikki osallistujat, pulpeteissa. Ensimmäinen pari esittelee käkkärätukkaisen naisen ohjaamana itsensä jostakin maalaispitäjästä kotoisin oleviksi. He ovat ainoat, jotka tuntevat toisensa entuudeltaan. Muut tekevät tehtävän yksin. Joudun ojentamaan alentuvasti ja halventavasti muihin suhtautuvaan ja vasemmalla puolella minua pulpetissa istuvaa (oikeasti) entistä ruotsinopettajaani kunnioittamaan muita. Menen piirtämään omakuvaani viereiseen luokkaan ja kuulen kuinka he puhuvat minun isoista rinnoistani hiukan liian innostuneesti.

(tissiyö  idiot2 )

5. vielä
Hengailin Turkuun leikkaukseen tulleiden Beckhamien kanssa. Olin pukeutunut 70-luvun "muovi"mekkoon ja taas rintani korostuivat puskurimaisina. Olin kuitenkin jotenkin todella tyttö, ja ihanan innoissani Beckhameista. Valokuvasin Turun eksotiikkaa kuten vanhanajan korkeaan hiippalakkiin pukeutunutta nuohoojaa taivasta vasten. Unessa ei oikein tapahtunut mitään, paitsi juttelimme Davidin leikatusta jalasta. Kumpi se nyt olikaan?

Hoh, kai nämä ovat nyt sitten niitä parantavia unia.  Huh
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
yanzkuli76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Oman elämän haltijatar


Profiili
« Vastaus #1034 : 27.03.2010 19:21:40 »

Hei!

Monena yönä olen nähnyt unia irtoavista hampaista ja murtuneista luista, mitähän lienee merkitsee sellaiset.. Cry
Osaako kukaan kertoa minulle... Irtoavat hampaat kai tarkoittaa ikäviä uutisia mutta mitä murtuneet luut tarkoittaa??? Shocked
Olen nähnyt paljonkin ihmeellisiä unia, mutta en muista niitä... Undecided
yanzkuli smitten
tallennettu

Olen vain pieni ihminen tässä isossa maailmassa..
Sivuja: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: