Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101487 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #1005 : 15.03.2010 12:17:38 »

I-Ronia
unesi kuvastaa allekirjoitustasi.
Keltainen on älyn väri.
Uuni, fokus, vesta, on kaapissa piilossa.
tr  vesta 23  leijona aspect_tri :juno:23  jousimies:si ja pyöreän pöydän ääreen kokoontuminen,
luova miitinki, jonka pitäs saada "tulta" alleen.
tr  kuu 19  kalat aspect_tri :pallas:19  skorpioni:si ja äiti muistuttaa unessa että käytä sitä älyäsi äläkä "hautaa" sitä.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1006 : 15.03.2010 12:20:49 »

ompa jännä  Cheesy
mulla on tänään tapaaminen naisten kanssa joiden kanssa ollaan puuhaamassa osuuskuntaa pystyyn.

jotenki vaan ensin luulin että uni koskee äitiä  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1007 : 16.03.2010 12:35:45 »

Näin unta että vauva syntyi (olen siis raskaana).

Tulin huoneeseen missä minä itse olin synnytyssängyllä ja vauvan pää oli jo ulkona.
Sitten siirryin synnyttäjän rooliin. Piti alkaa ponnistaa mutta vauva olikin jo ulkona, eikä oikein tajuttu että miten se kävi. Jotain "vikaa" siinä jutussa oli kätilönkin mielestä. Sitten kävin jossain, ja kun tulin huoneeseen takas tuli vihreää lapsivettä (jotain oli vialla). Sitten synnytin itekseen siinä istukan, joka oli tippapussi. Grin

Lopuksi näin unta minusta ja ystävästäni, me matkustimme vedessä jollain kulkupeleillä.
Hänen kulkupelinsä oli jykevämpi kuin minun, ja unessa tulkitsinkin sitten untani, että "ahaa, hänen tunteensa ovat jykevämmällä pohjalla kuin minun". Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #1008 : 17.03.2010 19:35:57 »

Hei pitkästä aikaa.

Kitaran soitto on nyt ollut päällimmäisenä asiana unissani. Ensimmäisessä unessa taisin olla onnellinen kun soitin kitaraa (sähkö, ei tavallista) ja joku taisi opettaa minua. Nyt toisessa unessa, joka muutenkin oli erittäin vilkas uni.. No mutta päällimmäinen muistikuva on että nyt olin surullinen ja soitin mustaa sähkökitaraa, jossa oli 2 kieliriviä. Kuuntelin musiikkia, jota säestin. Äitini taisi kuunnella taustalla. Unessa muistaakseni minusta tuntui että täyti mennä soittamaan kitaraa... Jotakin tapahtui.. Myrsky ? Mutta olo ei soittaessa ollut hyvä. Olo oli  kuin että pakko soittaa muiden mieliksi. Soitin sormin enkä plektralla....

Mielenkiintoista...
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1009 : 17.03.2010 22:19:32 »

^En tiedä mitä äiti saattaa tarkemmin ottaen kuvastaa, mutta minulla tuli sellainen olo tuosta unestasi että ehkä joku läheisesi yrittää/patistaa saada sinut tekemään jotain (tai toteuttamaan jotain juttua). Sitten myrsky kuvaa tunnemyrskyäsi joka tästä syntyy. Sinä et koe asiaa omaksesi, vaikka ehkä teet (/olet tekemässä) tuon jutun jonkun mieliksi, tai jostain muusta väärästä syystä. Se ei tunnu hyvältä kun se ei tule Sydämestäsi?

Ehkä se kun säestit musiikkia, kuvaisi tuon asian luonnetta, et se olis jonkun auttamista/jonkun kanssa tekemistä?

Tällä unella kuitenkin voi alitajuntasi sinulle viestittää että näin ovat asiat, tai jos näet enneunia niin tässä näet lopputuloksen (varoituksen). :Smiley
   
Mikähän virka soittamisella/kitaralla on unissa.. tiedä häntä.. :Smiley   
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #1010 : 18.03.2010 08:30:45 »

Hyi sentään..näin unta, että olin isäni kanssa naimisissa ja asuttiin samassa talossa (vanha hieman kartanotyylinen rakennus). Koitin iskälle ehdottaa, että eikö me voitais asua yhdessä niinkuin isä ja tytär, eikä niinkuin mies ja vaimo. Iskä siitä sitten jotenkin loukkaantui..
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1011 : 18.03.2010 10:23:44 »

Joo-o, viime yönä sitten sain kaksi lasta, jotka olevinaan synnytin itse, mutta todellisuudessa en kuitenkaan. Olin jollain ihme leirillä ja olin olevinaan raskaana, mutta en kuitenkaan. Sitten minulla vain oli kaksi lasta ja mietin, että kuinka hassua, että minulla kaksi  rapu-lasta =) Oli kyllä hämmentävä uni, en oikein pysty edes selittämään. =D

Maskuliininen ja femiininin puolesi ilmeisesti syntyivät tietoisuuteesi. Onneksi olkoon!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1012 : 18.03.2010 10:53:54 »

Viime yöltä:

suuressa talossa, jossa on monia ovia. Meitä on 12, olemme erilaisia taikureita, noitia, telepaatikkoja yms. Toisiin heistä luotan heti, toiset ovat hämärämpiä. Ulkoa tulevana on jokin uhka, johon liittyy 1-3 ihmistä sisäpuolelta, näin ainakin epäilen. Käyn langettamassa erilaisia sulkuloitsuja oville. Kaikkien 12 pitää lausua oman tapaisensa taika jokaiselle ovelle. En tiedä mikä uhka on. Sitten taloon repeytyy suuri näkymä puistotielle, josta kaahaa moottoripyöräilijä näkyviin ja nappaa jonkun meistä mukaansa. Vedämme hänet taialla sisään ja suljemme oven. Näen hiljaisen naisen vihreässä kaavussa, hän on numero 3, jota pidin vain vaimona (  idiot2 ) ja huomaan, että hän on hiljaisuudessaan kaikkein voimakkain ja luotettavin. (Hera tulee mieleen) Tunnen itseni vahvaksi, ja tiedän kykyni.

kaikkein hienointa unessa oli nähdä oman voimansa tapahtuvan ympäristössä.

Muokkaus: silmät ristissä kirjoitin kuin kökösoomi. Kiitos Nikki!
« Viimeksi muokattu: 18.03.2010 12:22:32 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #1013 : 18.03.2010 12:05:09 »

indiima
luku 12 on opetuslasten määrä
taikureita, telepaatikkoja - tr Pholus  aspect_con uranus merkurius
numero 3 on  jupiter/ opettaja tr  jupiter aspect_con pallas (oivallus, oppiminen)

vihreä parantava sydämen väri,  ceres piti huolta "vihreästä kasvusta" maan päällä,
"vain vaimo" perinteinen Junon tulkinta, Juno-Hera-Herratar ,eli paljon muutakin,sitoutuminen?
tr  juno aspect_con ceres
tr  ceres aspect_sex Dc

Moottoripyöräilijä, tr  kuu aspect_con Pholus  oinas ja äkillinen käänne tapahtumissa

Tärkein kuitenkin loppujen lopuksi tr  chiron vesimies(joka myös on opettaja, parantaja, luontaishoitaja vihreällä värillä)  aspect_con DC,
Vesimieheen voi liittää myös yhteisöllisen puistomaiseman
kuin myös monet veskarit ovat noita moottoripyöräiljöitä.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1014 : 18.03.2010 12:05:59 »

Näin sellaista unta, että synnytin lapsen. Mutta siis kun synnytys käynnistyi, olin jossain talossa ja siellä oleva nainen ei päästänytkään minua sairaalaan ja jouduin synnyttämään lapsen yksin siellä talossa. Ja kun vauva oli syntynyt minusta tuntui, että nainen kierteli minua ja vauvaa kuin korppikotka. Minä jotenkin tiesin, että hän yrittää viedä lapseni ja sen takia hän ei päästänyt minua sairaalaan. Sitten, mieheni onkin paikalla ja on kovin onnellinen vauvasta. Nainen onkin hänen äitinsä eikä mies usko tuon taivaallista minun pelostani että hänen äitinsä vie lapseni. Minä alan hätääntyä ja käyttäydyn kuin eläin äiti, kun miehen äiti tulee lähelle ajan hänet pois hyökkimällä häntä kohti, olen hädissäni mutta mieheni ei ollenkaan tiedosta sitä. Soitan omille vanhemmilleni että he hakevat minut ja vauvani pois, mutta pelkään että heillä kestää tulla liian kauan, että he tulevat liian myöhään... Enempää en muista.

Kovin ahdistava uni... ja voimakas...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1015 : 18.03.2010 14:40:41 »

Kiitos nikin, ja itseni  Smiley tutkinpa sitten tuota Heraakin. Kiinnostavasti juuri tällä hetkellä auringonpaluukartalla tekee asteen tarkkoja aspekteja auringolle, kuulle, merkuriukselle jne. Oh. Sanon mää.  Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1016 : 18.03.2010 14:47:52 »

kuhertelin hattumiesten kanssa Grin


onneksi tälläinen uni-uskottomuus ei aiheuta mitään syyllisyyttä suhteessa oikeaan parisuhteeseen, vaan pikemminkin antaa sillekin pontta. ei siis sillä että kuvittelisin oman mieheni toiseksi kuin hän on, vaan että unien antama yleinen 'eroottinen energia' poistaa tukoksia sen energian virtaamiselta tosi-elämässä. johon saattaa oikeassa elämässä vaikuttaa psykologiset 'blokit', jotka minulta onneksi on auenneet jo suurimmalta osin.


unissa on se kiva puoli että niissä voi saada kuinka monta kumppania haluaa ja vaikka peräjälkeen, ja muutenkin tehdä vapaasti mitä haluaa.


tosi-elämässä en edes haluaisi, vaan mulle sopii parhaiten yksi kerrallaan ja mieluummin pitkäksi aikaa. kun oon niin turvallisuushakuinen, hitaasti aukeava ja herkkä.


 Kiss unille.....

« Viimeksi muokattu: 18.03.2010 14:50:17 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1017 : 19.03.2010 11:47:05 »

Minun uniini tuli viime yönä jokin sellainen, jonka olen menettänyt vuosia sitten... Unessa oli jälleennäkeminen ja itkin onnesta kun en muuta osannut. Mutta unen edetessä jouduinkin menettämään sen kaiken taas ja olin luhistunut, itkin ja itkin... heräsin ja itkin ihan oikeastikin... Olo on niin tyhjä nyt. Ikävä. On vaan olemassa rakkautta, joka ei haalistu eikä kulu, se on aina yhtä palavaa ja raastavaa eikä siitä voi päästä irti, koska se on osa minua...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1018 : 19.03.2010 18:07:53 »


voin samaistua uneesi :Smiley Cry Undecided buck2 crazy2
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1019 : 19.03.2010 20:59:01 »

Heitänpä tänne unen, johon löysin kyllä henk. koht. tulkinnan, mut jos joku haluaa kommentoida.. siitä vaan  Wink Mielenkiinnolla odotan ...

Eli näin ed. aamusta unta, jossa olin omassa pikku wc:ssäni ja totesin sen pöntön olevan täynnä ja tulvivan wc:n lattialle.. Siinä avuttomana kauhistelin tilannetta wc:n ovella. Samassa huoneessa sohvalla istui miesystäväni pörröinen, ihana, vaalea (ja monta vuotta sitten kadonnut) kissani sylissään puolialastomana silitellen kissaa ja nauroi. - Sanoin hänelle ettei tämä ole naurun asia ja tartuin toimeen alkaen siivota lattialta p**kaa...
 uglystupid2
tallennettu

Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: