Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100829 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #990 : 02.02.2010 13:31:03 »

Olipas aika hulabaloo yö.
Kolmen unen sarja taas - aamulla.

1. Töissä siippani isovanhempien maatilalla. (ei siis oikeasti ole) Kuljetan valtavaa tultasyöksevää puudinosaurusta ohuessa narussa lentäen sen vieressä. Tämä vahvin mielikuva. Sitten on vielä jotain valtavien paskakasojen lappausta, puudinosauruksen maastoutumista osaksi latoa ja heinävintille kadonneen prinsessa löytyminen.  Huh

2. Rullaluistelen soratiellä, ja nuori, raskaana oleva 16 -vuotias mimmi tulee isoilla rullaluistimilla talolle ja lammelle ja alkaa selittää muille, kuinka tuli opettamaan elämäntaitoa ja joo, se mies jätti mut, mut mitäs sitten. Lähden viereiseen mökkiin.

2. Jossa asun puolisoni kanssa, joka on ensimmäisestä unesta muuttunut naispuoliseksi ystäväkseni. Rupean pesemään vessaa, joka on aivan pölyssä. Talomme on täynnä kissoja, ankkoja ja vuohia: siis mukavasti, mutta mietin, miten voin elää täällä, kun minulla on vaikea allergia. Myös kämppämme on sisustettu ystäväpuolisoni tyyliin, ja ajattelen, että olisin halunnut jotain tyylikkäämpää. Kultaornamenttitapetit. Yritän psyykata itseäni unohtamaan eläimet ja epäsopivan sisustuksen. Sitten astun ämpäriin, liukastun saippuaveteen ja tarraudun oranssiin, lihavaan kissaan. Kissa alkaa möyrytä, kun pidän siitä kovasti kiinni, ja puree käteeni. Kaadun selälleni lattialle ja alan itkeä. Kissani alkaa itkeä, sitä hävettää. Se makaa mahani päällä ja lohduttaa minua, ja nuolee kättäni. Unen lopussa rakastelen puolisoni kanssa.

 idiot2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
jelenanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #991 : 07.02.2010 13:38:57 »

Laitoin näköjään uneni vika paikkaan, joten siirrän tänne.  Smiley
Jospa joku siitä selvää saisi.

 Olin lapsuuskotini pihamaalla, kuten usein unissani. Katselin taivasta, jolle alkoi kerääntyä pilvikuvioita. Siellä oli värillisiä pilviä. niiden värit tummenivat ja niiden keskustat muuttuivat ruskeiksi. Tiesin, että on alkamassa myrsky ja huusin lapsilleni, että välittömästi sisään, ei ole aikaa yhtään.

 Kun suljimme ovet myrsky alkoi, ja näin että pellon yli oli nousemassa hyökyaalto. Se tuli hirveällä voimalla ja tosi nopeasti. Se nousi talon yli ja tunkeutui ikkunoista sisälle. Aikaisemminkin olen nähnyt samanlaisen unen, mutta silloin vesi jäi ulkopuolelle. Nyt pelastauduimme täpärästi kiipeämällä tikkaita pitkin toiseen kerrokseen, tai oikeastaan ullakolle. Portaita ei tässä unessa ollut, niin kuin todellisessa elämässä ja yläkertakin oli vain tasanne tai parvi melkein katon rajassa.

 Tunnelma oli stressaantunut ja ja uhkaava, mutta en varsinaiseti pelännyt. Ainoastaan tunsin, että ei ole varaa virheisiin. Toimin hyvin määrätietoisesti ja hallitsin tilannetta, mutta jouduin käyttämään kaikki voimavarani siitä selviämiseen..


 Usein unissani taivaankannella on runsaasti tapahtumia: kuvia, kirjoituksia, värejä, esineitä jne. Jopa peilikuvia alla olevasta maasta. Usein myös lennän näiden tapahtumien keskellä.
Tällä kertaa en noussut maasta tätä kotini sisällä olevaa tasannetta ylemmäs.
tallennettu

between earth and sky
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #992 : 07.02.2010 23:39:43 »

Laitoin näköjään uneni vika paikkaan, joten siirrän tänne.  Smiley
Jospa joku siitä selvää saisi.

 Olin lapsuuskotini pihamaalla, kuten usein unissani. Katselin taivasta, jolle alkoi kerääntyä pilvikuvioita. Siellä oli värillisiä pilviä. niiden värit tummenivat ja niiden keskustat muuttuivat ruskeiksi. Tiesin, että on alkamassa myrsky ja huusin lapsilleni, että välittömästi sisään, ei ole aikaa yhtään.

 Kun suljimme ovet myrsky alkoi, ja näin että pellon yli oli nousemassa hyökyaalto. Se tuli hirveällä voimalla ja tosi nopeasti. Se nousi talon yli ja tunkeutui ikkunoista sisälle. Aikaisemminkin olen nähnyt samanlaisen unen, mutta silloin vesi jäi ulkopuolelle. Nyt pelastauduimme täpärästi kiipeämällä tikkaita pitkin toiseen kerrokseen, tai oikeastaan ullakolle. Portaita ei tässä unessa ollut, niin kuin todellisessa elämässä ja yläkertakin oli vain tasanne tai parvi melkein katon rajassa.

 Tunnelma oli stressaantunut ja ja uhkaava, mutta en varsinaiseti pelännyt. Ainoastaan tunsin, että ei ole varaa virheisiin. Toimin hyvin määrätietoisesti ja hallitsin tilannetta, mutta jouduin käyttämään kaikki voimavarani siitä selviämiseen..


 Usein unissani taivaankannella on runsaasti tapahtumia: kuvia, kirjoituksia, värejä, esineitä jne. Jopa peilikuvia alla olevasta maasta. Usein myös lennän näiden tapahtumien keskellä.
Tällä kertaa en noussut maasta tätä kotini sisällä olevaa tasannetta ylemmäs.



Kovin vahva tunnelma unessasi on. Kirjoitit sen siten, että sain tosi visuaalisesti väkeväksi sen päähäni.

Tulee mieleen fyysisessä/emotionaalisessa/oman kehosi kodissa tai/ja myös "viattomuuden" kodissa tapahtuvat voimakkaiden tunteiden aiheuttamat muutokset - myös pelko siitä, mitä tapahtuu kun tunteet vyöryvät muuttavalla voimallaan itsesi/kotisi yli. Halusit pelastaa lapsesi tältä asialta, jota et voinut kontrolloida. Vintti, mahdollisesti ylitajunta, myös "jotakin tulee tietoisuuteen". Kuitenkin kunnolliset rappuset puuttuivat. Entä jos ne olisivat tukevat ja kunnolliset?
Edustaako taivas sinulle haaveita, unelmia, paratiisia?
Onko kodissanne emotionaalisesti räjähdysherkkätilanne, jolta haluat lapsiasi suojella?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
jelenanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #993 : 08.02.2010 15:15:37 »



Kovin vahva tunnelma unessasi on. Kirjoitit sen siten, että sain tosi visuaalisesti väkeväksi sen päähäni.

Tulee mieleen fyysisessä/emotionaalisessa/oman kehosi kodissa tai/ja myös "viattomuuden" kodissa tapahtuvat voimakkaiden tunteiden aiheuttamat muutokset - myös pelko siitä, mitä tapahtuu kun tunteet vyöryvät muuttavalla voimallaan itsesi/kotisi yli. Halusit pelastaa lapsesi tältä asialta, jota et voinut kontrolloida. Vintti, mahdollisesti ylitajunta, myös "jotakin tulee tietoisuuteen". Kuitenkin kunnolliset rappuset puuttuivat. Entä jos ne olisivat tukevat ja kunnolliset?
Edustaako taivas sinulle haaveita, unelmia, paratiisia?
Onko kodissanne emotionaalisesti räjähdysherkkätilanne, jolta haluat lapsiasi suojella?



Kiitos- vastauksesi täydensi omaa ajatustani siitä ja monin tavoin myös kuvaa tilannettani. Lapset ovat jo täysi-ikäisiä, mutta silti usein ojentavan käden tarpeessa. Emotionaalisesti räjähtelen pääasiassa keskenäni, mutta muutoksien tarpeessa selkeästi olen. Ja yhteys yli- tai alitajuntaan on kaiken keskellä heikohko, joten näiden lisähuoneiden käyttö on vajaata. - niitä muuten on ollut valikoimassa enemmänkin kuin tuo yksi ränsistynyt parvi. Cheesy sieltä vintiltä on ollut pääsy uusiin taloihin.
Ja kai ne pilvilinnoja ovat, nuo taivaan kuvajaiset. Ja nyt sitten yksi niistä aikoo marssia sisään lupaa kysymättä.
tallennettu

between earth and sky
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #994 : 13.02.2010 15:19:54 »

Mulla on ollu miesuni-viikko  :Smiley

Ekas unen sekstailin töistä tutun miehen kans ja aamulla herätessä ajattelin et  Huh , jos jonkun kanssa unissa pitää touhuta, niin miks just tuon kanssa, ei kyllä päivä-elämässä tulis ensimmäisenä mieleen.

Toissessa unessa taas työkaveri intiimissä tunnelmissa, no tämä onkin jo varteenotettavampi kaveri, meillä juttu lentää ja tullaan toimeen ihan hyvin työelämässä.

Viime yönä leijailin työpaikan yläpuolella riippuistuimessa jossa oli kuumailmapallo kannattelijana. Ohjaajana oli tuntematon mies, joka kovasti yritti tehdä tuttavuutta. Aikanaan kun laskeuduttiin, huomasin et tämän miehen toinen käsi oli tynkä, kämmen puuttui. Ajattelin et juu ei, tuokin vielä, turha yrittää tehdä tuttavuutta. Mies oli kuitenkin tosi mukava, ja loppujenlopuksi ajattelin että hölmö minä, puuttuvan käden takia ei pitäis tyrmätä.

Mitä tää sitten tarkottaa?
Olen tässä viimeaikoina keskustellu itteni ja maailmankaikkeuden kanssa näistä miesasioista ja olisko tämä nyt sitten viesti mulle, mitä vaihtoehtoja on olemassa.
Eli: Se, joka ei nyt ensimmäisenä ole listalla
Se tuttu mukava tyyppi
Se, jonka tyrmää ensisilmäyksellä ei niin oleellisen seikan vuoksi

No, ans kattoo, mitä tuleman pitää. Hyvähän se on, että herätellään miettimään vaihtoehtoja.
Ens yöksi ajattelin kuitenkin tilata leikkikaveriksi Kanadalaisen vaalean adoniksen.
Eiköhän semmonen löydy Olympialaisten katsomosta...  Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #995 : 20.02.2010 16:25:53 »

Unessa koulun vintiltä löytyi opettajanaisen ruumis, joka alkoi puhua minulle, sovitteli päänsä kohdalle kaikkia muita karmeisiin ilmeisiin jähmettyneiden ihmisten päitä. Todella irvokkaasti esiintyi ränsistyneellä vintillä, tappoi palavalla lekalla haamuja ja nauroi päälle. Lopulta ilmeisesti halusi "tappaa" itsensä ja jätti kallonsa alas rusahtavien kattohirsien väliin. Samalla alkoi laulaa ja kaikki läheiset puuosat rupesivat hymisemään hänen esimerkistään. Näin vintin ulkoapäin, yhtäkkiä olin menossa luistelemaan ystäväni kanssa viereiselle kentälle, ja ajattelin, ettei ole mikään ihme, että lapset koulussa palelevat, kun vintin ikkunat ovat auki ja se on täynnä kuolemaa. Palasin takaisin kouluun, jonka välikatto oli purettu ja koulu oli valtava ja kaunis halli täynnä kynttilöitä ja laulua. Pmmp: paula oli siellä lucianeidon puvussa ja valtava kattoon asti ulottuva joulukuusi, jossa ei ollut tarpeeksi kynttilöitä. Ajattelin, että kuusessa pitäisi olla enemmän kynttilöitä, ettei pahat henget palaisi. Että kuusi valaisisi koko tilan.
Heräsin tähän uneen ahdistuneena keskellä yötä. Yhhhhh....

Ja jatkoin hetken piehtaroinnin jälkeen uniani mustilla hevosilla ja täydellisellä yhteisymmärryksellä hevosen ja ihmisen kesken. Very nais.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #996 : 20.02.2010 16:58:40 »

 :Smiley :Smiley Lips Sealed angel angel Wink

Ilmassa tuntuviksi unien synkroniaa useammankin kanssa..
Painajainenko, yöllä ollut  pluto aspect_tri kuu?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2010 17:02:28 kirjoittanut nikki » tallennettu
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #997 : 23.02.2010 18:35:44 »

Mites tulkitsisitte kun näin pari päivää sitten unen jossa jalkojani särki ja ne olivat kummatkin valtavilla mustelmilla? Mitään muuta unessa ei oikeastaan tapahtunut. Istuskelin lattialla ja katselin jalkojani. Olin ilmeisesti liukastunut.  Huh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #998 : 24.02.2010 12:34:00 »

Minä olen ollut viime öinä myös herkkänä unille.. tai siis vaihteeksi näen unia jotka jopa muistan aamulla..

Viime yönä näin unta jossa rankensin osista, tai siis puutavarasta kappale ja osa kerrallaan vanhaa laveria.. Minulla sellainen itselläni onkin ja unessa siis rakensin jonkun tuntemattoman kanssa uutta sänkyä. Olimme hajottaneet vanhan, tehneet osista kopiot ja siinä kootessa niitä kappaleita yhteen keskustelimme mitä tehdä kun ei ole enää vanhaa, josta tehdä kopioita...

Hmm...
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #999 : 24.02.2010 12:58:00 »

Sitä, ettei kantsis hirveesti nojata vanhoihin kopioihin vaan käyttää omaa  pallas:sta ja rakentaa ihan uutta, varsinkin jos siitä vielä maksua ottaa...
tallennettu
uneksija83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1000 : 25.02.2010 18:29:30 »

Tossa parisen päivää sitte näin ihmeellistä unta joka häiritsee siis vieläkin!

Elikkäs olin siinä unessa jossain vieraassa talossa..Seisoin keskellä keittiöö ja se keittiö oli jotenki ahdas ja ankeen olonen..No siinä mun edessä seiso joku vähä vanhempi nainen..Yhtäkkiä se yritti varastaa mun korvikset..Yritin estää sanomalla ettei se saa niitä ottaa..nainen kävi kuitenki uhkaavaks mua kohtaan ja meinas repiä väkisin,joten annoin ne suosiolla..yhtäkkiä mun viereen ilmesty vanhahko mies joka istu keinutuolissa ja luki lehteä ja sano sille naiselle rauhallisella äänellä ettei saa ottaa niitä korviksia..Lähdin naiselle suuttuneena juoksemaan kohti ulko-ovea..ovi oli rakoja täynnä ja raoista puhalsi kylmää pakkasilmaa.Avoin oven lähteäkseni kotiin mut peräännyin ku näin karhunpoikasen tulevan taloa kohti ja pistin nopeesti oven kiinni,niin hyvin kun sen vaan sai..jäin miettimään pysyykö se ovi kiinni ettei karhu pääse sisälle..juoksin kattomaan jonnekin ikkunaan minne se menee..se tallusteli talon ohi,rupes tekee kuperkeikkoja lumihanges ja toivoin mielessäni ettei se jäis siihen kauaks aikaa jotta pääsisin lähtemään..sitte se loikki metsään..ajattelin lähteä mut en uskaltanu ku ajattelin et sen emo ja sisarukset voi tulla vastaan joten jäin eteiseen seisomaan..uni siirty olohuoneeseen..siellä seiso ikkunan vieressä toinen minä,se oli jotenkin tosi vahvan olonen..se näki ikkunasta karhun tulevan takas metsästä,veti tosi ilkikurisen ilmeen naamalleen ja ajatteli et vois huutaa sille eteisessä olevalle minälle,et lähtee vaan juoksemaan se on ihan turvallista vaik oikeesti ei ollukaan..tämä ilkeä minä toivo et se karhu olis syöny sen ovella olevan minän...uni loppu siihen...   Huh
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #1001 : 02.03.2010 11:37:55 »

Viime yönä tuli nähtyä taas merkillisiä unia.. Yhdessä tilanteessa sovitin sormuksia sormeeni, joista yhdessä oli pieni vaaleanpunainen ruusu ja rinkulan ympärillä meni vihreitä lehtiä. En tiedä oliko se jonkinlainen vihkisormus mutta ajattelin unessa että jos on niin eikö siinä pitäisi olla silloin timantti.

Toisessa tilanteessa olin jossakin huvilalla tai mökillä missä oli juhlat ja muutamia ihmisiä. Napsin valokuvia lähes koko ajan. Katsoin ikkunasta ulos ja näin kuinka siellä liikuskeli muutama poro ja ihmiset yrittivät taltuttaa niitä. Mökin ovi oli auki ja sen ulkopuolella seisoi ja tuijotteli todella suuri ahma. Ahma oli kuitenkin ihan rauhallinen.

Olisiko jollakin ideoita vetää näistä johtopäätöksiä?  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1002 : 07.03.2010 22:30:58 »

Joo-o, viime yönä sitten sain kaksi lasta, jotka olevinaan synnytin itse, mutta todellisuudessa en kuitenkaan. Olin jollain ihme leirillä ja olin olevinaan raskaana, mutta en kuitenkaan. Sitten minulla vain oli kaksi lasta ja mietin, että kuinka hassua, että minulla kaksi  rapu-lasta =) Oli kyllä hämmentävä uni, en oikein pysty edes selittämään. =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #1003 : 14.03.2010 14:03:40 »

Enpäs kerro!  Angry
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1004 : 15.03.2010 11:58:22 »

heij, kertokaas ko osaatte:
näin unta jossa äitini men kattoon asuntoo vanhasta talosta hautausmaan lähellä (siis tämä on oikea kaupunki ja oikea paikka, siinä kohdin toki ei ole oikeita taloja)
Talo oli vanha, keltainen puutalo.
tunnelma oli hyvä, odottava
Keittiö oli erikoinen, siinä istuttiin pyöreän pöydän ympärillä ja muistan ihmetelleeni että miks uuni oli laitettu kaappiin että miten sen siellä voi toimia  Grin

sitä en muista että saiko äitini sen asunnon, tai että edes muuttiko se siihen
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: