Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101167 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #975 : 13.01.2010 18:06:37 »

Näen toistuvasti saman unen, maisemat vaihtuu mutta elementit pysyy samana: Olen joen rannalla ja minun pitää mennä yli siltaa pitkin. Pääsen puoleenväliin siltaa kun se alkaa heilua ja/tai alla oleva joki kohoaa ylemmäs ja lyö ylitseni. En ikinä tipu sillalta, mutta en pääse ylikään vaan palaan takaisin sille rannalle josta lähdin.


    Näin myös hirveän selkeän unen pari viikkoa sitten. Istuin linja-autossa jossa oli lisäkseni kavereitani. Jossain vaiheessa auto pysähtyi ja pidimme tauon. Lähdoin kulkemaan linja-autolta metsäpolkua pitkin ja kuljeskelin ties kuinka kauan kunnes kuulin jonkun huutavan minua takaisin ja päätin oikaista metsän kautta. Metsässä oli sauna jonne menin. Siellä istui vanha ukko joka sanoi minulle etten voisi mennä metsän läpi takaisin vaan minun pitäisi palata polulle. Tottelin ja rämmin takaisin polulle. Päästyäni takaisin linja-autolle jatkoimme matkaa.
    Taas matkattiin kauan ja pysähdyttiin. Edellisestä kerrasta viisastuneena jäin autoon istumaan, mutta kaikki muut lähtivät pois eikä heitä kuulunut takaisin ja hätäännyin. Bussissa oli lasikatto ja kolme penkkijonoa (kaksi käytävää). Kuljin käytävillä ja keksin lasikaton. Silitin penkkejä ja kirjoitin siten niihin HEI niin että joka rivillä oli yksi kirjain (samalla lailla kun joidenkin sohvien väri "muuttuu" kun niitä silittää eri suuntiin). Sitten anelin että muut tulisivat takaisin ja hetihän he ilmestyivät linja-autolle. Matkaa jatkettiin ja tulimme lappiin (ilmeisesti tuntureista päätellen) ja jatkoimme vieläkin matkaa. Tulimme hirveän karulle seudulle ja linja-auto alkoi mutkittelemaan alaspäin rotkoon jossa oli kapea järvi.
    Pääsimme rotkon pohjalle. Järven rannassa oli kanootteja rivissä ja meidän oli tarkoitus opetella melomaan järven toiselle puolelle. Minä halusin ensimmäisenä koittaa, koska olin ennenkin melonut. Lähdin ylittämään järveä, osa kavereistani lainehti järvellä pelastusrenkaan varassa. Vesi oli ihan sysimustaa ja syvää. Pääsin vastarannalle, mutta juuri kun nousin kanootista, kuulin jostain hirveän kirkumisen, joku huusi että minua piti estää etten pääsisi rannalle. Hyppäsin takaisin kanoottiin ja meloin vauhdilla keskelle järveä. Sitten kaikki pyöri ympärilläni, en tiennyt kummalta rannalta tulin ja kummalle olin menossa. Kaikki muut olivat kadonneet eikä linja-autoa enää ollut. Huuto kuului yhä ja katselin hädissäni ympärilleni. Toisella rannalla kalliossa oli pyöreä kultainen ovi ja lähdin melomaan sitä kohti. Tulin rannalle ja huutaja saavutti minua. Ovella seisoi viisi eläimen ja ihmisen sekasikiötä vahdissa ja juoksin niiden luokse ja anoin niitä päästämään minut sisälle. Ne katsoivat järvelle huutajaa kohti ja miettivät pitäisikö minua päästää sisään. Vakuutin olevani niiden puolella ja ne päästivät minut sisään ja tulivat itse perässä sulkien oven jälkeensä.
    Huomasin olevani kultaisessa luolassa jossa ei ollut takaseinää vaan kallio sulautui valkoiseen kirkkauteen. Luolan keskellä oli kultainen saari jota kiersi lattiassa olevassa uomassa pieni joki. Saaressa oli vielä yksi vartija ja kultainen pallo kultaisella alustalla. Ulkopuolella huutaja saavutti oven ja paukutti sitä kovasti, muttei päässyt sisään. Oven vartijat sanoivat saaressa olevalle että olin heidän puolellaan. Huomasin olevani avojaloin. Oven vartijat neuvoivat minua astumaan saareen, mutta en voisi tehdä sitä paljain jaloin, muuten jalkani palaisivat. Vartijat antoivat minulle käräytettyjä tuohenpalasia ja käskivät koota niistä töppöset. Tehtyäni sen, astuin vallihaudan yli saareen. Saaressa oleva vartija astui minun ja kultakuulan väliin ja katsoi minua tiukan tutkivasti ja mietti oliko minulla oikeutta koskea kultaiseen palloon. Sitten tämä nyökkäsi ja sanoi: "Hyvä on, mene sitten!" astuen pois kuulan tieltä. Olin juuri koskemassa kultaiseen palloon kun heräsin.

Pitkä sepostus. Mitä lie tarkoittanee.  uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #976 : 13.01.2010 20:23:42 »

Viime yönä unessa sain mieletöntä pimpsan nuolentaa jalassa sellaiset sukkahousut,
joissa on aukko pimpsan kohdalla ja sain orgasmin, johon heräsin.
Voiko joku selittää, mitä se tarkoittaa? Kiitos.  angel  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #977 : 14.01.2010 13:04:08 »

 Grin 2funny

Musta on kiusallista nähdä noita unia, jos on vaikka kylässä jossain paikassa huonolla äänieristyksellä..
kuten vanhemmillani, koska isäpuoleni edelleen kuvittelee, että olen neitsyt,
laulan kirkkokuorossa harrastukseksi ja bingossa huvitukseksi ja en ole vielä millään
hennonnut vanhan miehen mielikuvaa ja sydäntä särkeä.  angel
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #978 : 14.01.2010 14:07:53 »

Näin viime yönä oudon tuntuisen unen:

ystäväni makasi biletyspaikas keittiössä silityslaudalla. Keittiön liedellä oli kaksi popkornipannua, jotka porisivat hiukan. Kun katsoin ystävääni, huomasin, että hänen päänsä oli syttynyt popkorneista ja palanut pois ja silitysrautaan oli jäänyt vain musta läikkä.

Heräsin tästä ja oli aika hirveä fiilis.

Poikaystäväni näki unta, että minä olin kotoisin Sirus-planeetalta ja adoptoitu perheeseeni pienenä.

 Grin Sellaiset on kyllä aina olleet vähän fiiliksetkin.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #979 : 14.01.2010 14:09:16 »

Oletko varma, että unesi äänet tulivat konkreettisesti ulos sinusta  Grin
Rentouttava varmasti unesi oli   Wink

...tahtoo kans tuollaisia unia...
 Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #980 : 14.01.2010 19:29:15 »

Uneksin iltapäivälehden lööpistä:

"Tulppaanit kuolleet sukupuuttoon!"


Varmaan jotain freudilaista symboliikkaa tuossa? Lips Sealed
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #981 : 20.01.2010 00:20:10 »

Näin viime yönä unta että Madonnan tytär Lola kuristi Lauri Tähkän. Ja sitten mentiin helikopterilla peltojen yli. Oltiin suomalaisia paparazzeja.
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #982 : 20.01.2010 17:30:43 »

Olen raskaana 6vk:lla eli aivan alussa. Ennen tätä, että edes tiesimme tästä raskaudesta minä, mies  ja miehen ex-vaimo olemme nähneet kummatkin unia vauvoista, jotka tulisivat meille. Raskaus oli vahinko ja olemme  miettineet sen keskeyttämistä, mutta taas viime yönä näin unta pitemmälle kehittyneestä sikiöstä otetusta ultrakuvasta. Onko nämä joitain merkkejä, ettei raskautta kannattaisi keskeyttää?

 
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #983 : 20.01.2010 19:46:33 »

Olen raskaana 6vk:lla eli aivan alussa. Ennen tätä, että edes tiesimme tästä raskaudesta minä, mies  ja miehen ex-vaimo olemme nähneet kummatkin unia vauvoista, jotka tulisivat meille. Raskaus oli vahinko ja olemme  miettineet sen keskeyttämistä, mutta taas viime yönä näin unta pitemmälle kehittyneestä sikiöstä otetusta ultrakuvasta. Onko nämä joitain merkkejä, ettei raskautta kannattaisi keskeyttää?

 


Usein tuollaiset vauvaunet edustavat uuden aikakauden alkamista. Harvat ihmiset oikeasti näkevät enneunia (skeptikko) mutta asiat, jotka ovat mielessä, tuppaavat tapahtumaan. Miettikää oletteko oikeasti valmiita siihen vastuuseen, joka beibin mukana ulos putkahtaa - kaikkein tärkeintä on oma fiilis - miltä alkaa tuntua?

Muuten ihana allekirjoitus, muistan tuon kohdan Harrysta hyvin.  smitten

Näin muutama yö sellaisen unen, jossa vaan pas*oin aivan järjettömiä määriä  Grin pesukoneeseen ja muuallekin.
Viime yönä taas pelastelin korealaisia uhrityöläisiä maatilalla.  idiot2

Yöt on niin rankkoja, että menee päivät palautuessa. Jaa juu, eipä ole mikään ihme, että olen tässä pari päivää syönyt kuin shirenhevonen, kun unessa latasin niin tuhdit möhjöt tulemaan.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #984 : 20.01.2010 23:02:26 »

Näen monesti unta jossa joku sukulaiseni (jota en tunne) tulee luokseni kertomaan olevansa serkkuni/veljeni tms. Sitten se tyyppi näyttää minulle kuvia niistä sukulaisistani joita en tunne.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #985 : 23.01.2010 23:25:05 »

noh,olen tässä lähiaikoina niitä nähnytkin! O_O tä jäi hyvin mieleeni: olin isosiskoni kanssa pihallamme. Olimme lähdössä Grölantiin kuumailmapallolla!   2funny noh,alko ukkostaan,ja unohin sitoo kuumailmapallon kiinni kaivoon,menimme navettaan. kuumailmapallo karkasi  ja yritin juosta perään. Sitten sisko tuli ja kivitti mut. -.-" outoo... Cheesy
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #986 : 29.01.2010 22:35:26 »

Pari yötä sitten nukuin melko levottomasti. Heräsin noin klo 2:n maissa tosi voimakkaaseen
huutoon. Luulin sen tulleen naapurista, ulkoa, joka tapauksessa luulin, että se oli oikea huuto.
Mutta se oli unta. Ikäänkuin jostakin tuli viesti joltakin, joka oli hädässä.

Miten tämä tulisi tulkita, halusiko joku minulta apua ?

Kiitos tulkinnoista  smitten 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #987 : 30.01.2010 20:26:37 »

Pari yötä sitten nukuin melko levottomasti. Heräsin noin klo 2:n maissa tosi voimakkaaseen
huutoon. Luulin sen tulleen naapurista, ulkoa, joka tapauksessa luulin, että se oli oikea huuto.
Mutta se oli unta. Ikäänkuin jostakin tuli viesti joltakin, joka oli hädässä.

Miten tämä tulisi tulkita, halusiko joku minulta apua ?

Kiitos tulkinnoista  smitten 
tais olla.... AAVE!!!?!!?!?!?!? O_O en tiiä,kun en oo mikään "unikuiskaaja" xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #988 : 01.02.2010 09:12:01 »

Kiitos Annaelen  Smiley

Jotenkin noin minäkin olen asiaa tulkinnut. Smiley Smiley

 
 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #989 : 01.02.2010 11:07:29 »

Hei,

Näin jokunen aika sitten unessa vauvan/pienenlapsen "kuvan"  ikkunassa jalkapohjasta  Smiley Samassa unessa oli myös kaksosten rattaiden etsiminen tutuille.

Tuo pieni jalkapohjan kuva jäi mietityttämään.. niitä oli yksi ei siis molemmista jaloista. Se oli sen näköinen kun huuruiseen ikkunaan olisi tullut jälki, mutta se ei lähtenyt pois.. sitä unessa ihastelin siinä lasissa Smiley

Emisa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: