Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3145554 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #975 : 20.01.2010 16:30:43 »

Olen raskaana 6vk:lla eli aivan alussa. Ennen tätä, että edes tiesimme tästä raskaudesta minä, mies  ja miehen ex-vaimo olemme nähneet kummatkin unia vauvoista, jotka tulisivat meille. Raskaus oli vahinko ja olemme  miettineet sen keskeyttämistä, mutta taas viime yönä näin unta pitemmälle kehittyneestä sikiöstä otetusta ultrakuvasta. Onko nämä joitain merkkejä, ettei raskautta kannattaisi keskeyttää?

tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #976 : 20.01.2010 18:46:33 »

Olen raskaana 6vk:lla eli aivan alussa. Ennen tätä, että edes tiesimme tästä raskaudesta minä, mies  ja miehen ex-vaimo olemme nähneet kummatkin unia vauvoista, jotka tulisivat meille. Raskaus oli vahinko ja olemme  miettineet sen keskeyttämistä, mutta taas viime yönä näin unta pitemmälle kehittyneestä sikiöstä otetusta ultrakuvasta. Onko nämä joitain merkkejä, ettei raskautta kannattaisi keskeyttää?

Usein tuollaiset vauvaunet edustavat uuden aikakauden alkamista. Harvat ihmiset oikeasti näkevät enneunia (skeptikko) mutta asiat, jotka ovat mielessä, tuppaavat tapahtumaan. Miettikää oletteko oikeasti valmiita siihen vastuuseen, joka beibin mukana ulos putkahtaa - kaikkein tärkeintä on oma fiilis - miltä alkaa tuntua?

Muuten ihana allekirjoitus, muistan tuon kohdan Harrysta hyvin.  smitten

Näin muutama yö sellaisen unen, jossa vaan pas*oin aivan järjettömiä määriä  Grin pesukoneeseen ja muuallekin.
Viime yönä taas pelastelin korealaisia uhrityöläisiä maatilalla.  idiot2

Yöt on niin rankkoja, että menee päivät palautuessa. Jaa juu, eipä ole mikään ihme, että olen tässä pari päivää syönyt kuin shirenhevonen, kun unessa latasin niin tuhdit möhjöt tulemaan.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Quines
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #977 : 20.01.2010 22:02:26 »

Näen monesti unta jossa joku sukulaiseni (jota en tunne) tulee luokseni kertomaan olevansa serkkuni/veljeni tms. Sitten se tyyppi näyttää minulle kuvia niistä sukulaisistani joita en tunne.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #978 : 23.01.2010 22:25:05 »

noh,olen tässä lähiaikoina niitä nähnytkin! O_O tä jäi hyvin mieleeni: olin isosiskoni kanssa pihallamme. Olimme lähdössä Grölantiin kuumailmapallolla!   2funny noh,alko ukkostaan,ja unohin sitoo kuumailmapallon kiinni kaivoon,menimme navettaan. kuumailmapallo karkasi  ja yritin juosta perään. Sitten sisko tuli ja kivitti mut. -.-" outoo... Cheesy
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #979 : 29.01.2010 21:35:26 »

Pari yötä sitten nukuin melko levottomasti. Heräsin noin klo 2:n maissa tosi voimakkaaseen
huutoon. Luulin sen tulleen naapurista, ulkoa, joka tapauksessa luulin, että se oli oikea huuto.
Mutta se oli unta. Ikäänkuin jostakin tuli viesti joltakin, joka oli hädässä.

Miten tämä tulisi tulkita, halusiko joku minulta apua ?

Kiitos tulkinnoista  smitten 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #980 : 30.01.2010 19:26:37 »

Pari yötä sitten nukuin melko levottomasti. Heräsin noin klo 2:n maissa tosi voimakkaaseen
huutoon. Luulin sen tulleen naapurista, ulkoa, joka tapauksessa luulin, että se oli oikea huuto.
Mutta se oli unta. Ikäänkuin jostakin tuli viesti joltakin, joka oli hädässä.

Miten tämä tulisi tulkita, halusiko joku minulta apua ?

Kiitos tulkinnoista  smitten 
tais olla.... AAVE!!!?!!?!?!?!? O_O en tiiä,kun en oo mikään "unikuiskaaja" xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #981 : 01.02.2010 08:12:01 »

Kiitos Annaelen  Smiley

Jotenkin noin minäkin olen asiaa tulkinnut. Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #982 : 01.02.2010 10:07:29 »

Hei,

Näin jokunen aika sitten unessa vauvan/pienenlapsen "kuvan"  ikkunassa jalkapohjasta  Smiley Samassa unessa oli myös kaksosten rattaiden etsiminen tutuille.

Tuo pieni jalkapohjan kuva jäi mietityttämään.. niitä oli yksi ei siis molemmista jaloista. Se oli sen näköinen kun huuruiseen ikkunaan olisi tullut jälki, mutta se ei lähtenyt pois.. sitä unessa ihastelin siinä lasissa Smiley

Emisa
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #983 : 02.02.2010 12:31:03 »

Olipas aika hulabaloo yö.
Kolmen unen sarja taas - aamulla.

1. Töissä siippani isovanhempien maatilalla. (ei siis oikeasti ole) Kuljetan valtavaa tultasyöksevää puudinosaurusta ohuessa narussa lentäen sen vieressä. Tämä vahvin mielikuva. Sitten on vielä jotain valtavien paskakasojen lappausta, puudinosauruksen maastoutumista osaksi latoa ja heinävintille kadonneen prinsessa löytyminen.  Huh

2. Rullaluistelen soratiellä, ja nuori, raskaana oleva 16 -vuotias mimmi tulee isoilla rullaluistimilla talolle ja lammelle ja alkaa selittää muille, kuinka tuli opettamaan elämäntaitoa ja joo, se mies jätti mut, mut mitäs sitten. Lähden viereiseen mökkiin.

2. Jossa asun puolisoni kanssa, joka on ensimmäisestä unesta muuttunut naispuoliseksi ystäväkseni. Rupean pesemään vessaa, joka on aivan pölyssä. Talomme on täynnä kissoja, ankkoja ja vuohia: siis mukavasti, mutta mietin, miten voin elää täällä, kun minulla on vaikea allergia. Myös kämppämme on sisustettu ystäväpuolisoni tyyliin, ja ajattelen, että olisin halunnut jotain tyylikkäämpää. Kultaornamenttitapetit. Yritän psyykata itseäni unohtamaan eläimet ja epäsopivan sisustuksen. Sitten astun ämpäriin, liukastun saippuaveteen ja tarraudun oranssiin, lihavaan kissaan. Kissa alkaa möyrytä, kun pidän siitä kovasti kiinni, ja puree käteeni. Kaadun selälleni lattialle ja alan itkeä. Kissani alkaa itkeä, sitä hävettää. Se makaa mahani päällä ja lohduttaa minua, ja nuolee kättäni. Unen lopussa rakastelen puolisoni kanssa.

idiot2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
jelenanna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #984 : 07.02.2010 12:38:57 »

Laitoin näköjään uneni vika paikkaan, joten siirrän tänne.  Smiley
Jospa joku siitä selvää saisi.

Olin lapsuuskotini pihamaalla, kuten usein unissani. Katselin taivasta, jolle alkoi kerääntyä pilvikuvioita. Siellä oli värillisiä pilviä. niiden värit tummenivat ja niiden keskustat muuttuivat ruskeiksi. Tiesin, että on alkamassa myrsky ja huusin lapsilleni, että välittömästi sisään, ei ole aikaa yhtään.

Kun suljimme ovet myrsky alkoi, ja näin että pellon yli oli nousemassa hyökyaalto. Se tuli hirveällä voimalla ja tosi nopeasti. Se nousi talon yli ja tunkeutui ikkunoista sisälle. Aikaisemminkin olen nähnyt samanlaisen unen, mutta silloin vesi jäi ulkopuolelle. Nyt pelastauduimme täpärästi kiipeämällä tikkaita pitkin toiseen kerrokseen, tai oikeastaan ullakolle. Portaita ei tässä unessa ollut, niin kuin todellisessa elämässä ja yläkertakin oli vain tasanne tai parvi melkein katon rajassa.

Tunnelma oli stressaantunut ja ja uhkaava, mutta en varsinaiseti pelännyt. Ainoastaan tunsin, että ei ole varaa virheisiin. Toimin hyvin määrätietoisesti ja hallitsin tilannetta, mutta jouduin käyttämään kaikki voimavarani siitä selviämiseen..

Usein unissani taivaankannella on runsaasti tapahtumia: kuvia, kirjoituksia, värejä, esineitä jne. Jopa peilikuvia alla olevasta maasta. Usein myös lennän näiden tapahtumien keskellä.
Tällä kertaa en noussut maasta tätä kotini sisällä olevaa tasannetta ylemmäs.
tallennettu

between earth and sky
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #985 : 07.02.2010 22:39:43 »

Laitoin näköjään uneni vika paikkaan, joten siirrän tänne.  Smiley
Jospa joku siitä selvää saisi.

Olin lapsuuskotini pihamaalla, kuten usein unissani. Katselin taivasta, jolle alkoi kerääntyä pilvikuvioita. Siellä oli värillisiä pilviä. niiden värit tummenivat ja niiden keskustat muuttuivat ruskeiksi. Tiesin, että on alkamassa myrsky ja huusin lapsilleni, että välittömästi sisään, ei ole aikaa yhtään.

Kun suljimme ovet myrsky alkoi, ja näin että pellon yli oli nousemassa hyökyaalto. Se tuli hirveällä voimalla ja tosi nopeasti. Se nousi talon yli ja tunkeutui ikkunoista sisälle. Aikaisemminkin olen nähnyt samanlaisen unen, mutta silloin vesi jäi ulkopuolelle. Nyt pelastauduimme täpärästi kiipeämällä tikkaita pitkin toiseen kerrokseen, tai oikeastaan ullakolle. Portaita ei tässä unessa ollut, niin kuin todellisessa elämässä ja yläkertakin oli vain tasanne tai parvi melkein katon rajassa.

Tunnelma oli stressaantunut ja ja uhkaava, mutta en varsinaiseti pelännyt. Ainoastaan tunsin, että ei ole varaa virheisiin. Toimin hyvin määrätietoisesti ja hallitsin tilannetta, mutta jouduin käyttämään kaikki voimavarani siitä selviämiseen..

Usein unissani taivaankannella on runsaasti tapahtumia: kuvia, kirjoituksia, värejä, esineitä jne. Jopa peilikuvia alla olevasta maasta. Usein myös lennän näiden tapahtumien keskellä.
Tällä kertaa en noussut maasta tätä kotini sisällä olevaa tasannetta ylemmäs.

Kovin vahva tunnelma unessasi on. Kirjoitit sen siten, että sain tosi visuaalisesti väkeväksi sen päähäni.

Tulee mieleen fyysisessä/emotionaalisessa/oman kehosi kodissa tai/ja myös "viattomuuden" kodissa tapahtuvat voimakkaiden tunteiden aiheuttamat muutokset - myös pelko siitä, mitä tapahtuu kun tunteet vyöryvät muuttavalla voimallaan itsesi/kotisi yli. Halusit pelastaa lapsesi tältä asialta, jota et voinut kontrolloida. Vintti, mahdollisesti ylitajunta, myös "jotakin tulee tietoisuuteen". Kuitenkin kunnolliset rappuset puuttuivat. Entä jos ne olisivat tukevat ja kunnolliset?
Edustaako taivas sinulle haaveita, unelmia, paratiisia?
Onko kodissanne emotionaalisesti räjähdysherkkätilanne, jolta haluat lapsiasi suojella?

tallennettu

jelenanna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #986 : 08.02.2010 14:15:37 »

Kovin vahva tunnelma unessasi on. Kirjoitit sen siten, että sain tosi visuaalisesti väkeväksi sen päähäni.

Tulee mieleen fyysisessä/emotionaalisessa/oman kehosi kodissa tai/ja myös "viattomuuden" kodissa tapahtuvat voimakkaiden tunteiden aiheuttamat muutokset - myös pelko siitä, mitä tapahtuu kun tunteet vyöryvät muuttavalla voimallaan itsesi/kotisi yli. Halusit pelastaa lapsesi tältä asialta, jota et voinut kontrolloida. Vintti, mahdollisesti ylitajunta, myös "jotakin tulee tietoisuuteen". Kuitenkin kunnolliset rappuset puuttuivat. Entä jos ne olisivat tukevat ja kunnolliset?
Edustaako taivas sinulle haaveita, unelmia, paratiisia?
Onko kodissanne emotionaalisesti räjähdysherkkätilanne, jolta haluat lapsiasi suojella?

Kiitos- vastauksesi täydensi omaa ajatustani siitä ja monin tavoin myös kuvaa tilannettani. Lapset ovat jo täysi-ikäisiä, mutta silti usein ojentavan käden tarpeessa. Emotionaalisesti räjähtelen pääasiassa keskenäni, mutta muutoksien tarpeessa selkeästi olen. Ja yhteys yli- tai alitajuntaan on kaiken keskellä heikohko, joten näiden lisähuoneiden käyttö on vajaata. - niitä muuten on ollut valikoimassa enemmänkin kuin tuo yksi ränsistynyt parvi. Cheesy sieltä vintiltä on ollut pääsy uusiin taloihin.
Ja kai ne pilvilinnoja ovat, nuo taivaan kuvajaiset. Ja nyt sitten yksi niistä aikoo marssia sisään lupaa kysymättä.
tallennettu

between earth and sky
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #987 : 13.02.2010 14:19:54 »

Mulla on ollu miesuni-viikko  :Smiley

Ekas unen sekstailin töistä tutun miehen kans ja aamulla herätessä ajattelin et  Huh , jos jonkun kanssa unissa pitää touhuta, niin miks just tuon kanssa, ei kyllä päivä-elämässä tulis ensimmäisenä mieleen.

Toissessa unessa taas työkaveri intiimissä tunnelmissa, no tämä onkin jo varteenotettavampi kaveri, meillä juttu lentää ja tullaan toimeen ihan hyvin työelämässä.

Viime yönä leijailin työpaikan yläpuolella riippuistuimessa jossa oli kuumailmapallo kannattelijana. Ohjaajana oli tuntematon mies, joka kovasti yritti tehdä tuttavuutta. Aikanaan kun laskeuduttiin, huomasin et tämän miehen toinen käsi oli tynkä, kämmen puuttui. Ajattelin et juu ei, tuokin vielä, turha yrittää tehdä tuttavuutta. Mies oli kuitenkin tosi mukava, ja loppujenlopuksi ajattelin että hölmö minä, puuttuvan käden takia ei pitäis tyrmätä.

Mitä tää sitten tarkottaa?
Olen tässä viimeaikoina keskustellu itteni ja maailmankaikkeuden kanssa näistä miesasioista ja olisko tämä nyt sitten viesti mulle, mitä vaihtoehtoja on olemassa.
Eli: Se, joka ei nyt ensimmäisenä ole listalla
Se tuttu mukava tyyppi
Se, jonka tyrmää ensisilmäyksellä ei niin oleellisen seikan vuoksi

No, ans kattoo, mitä tuleman pitää. Hyvähän se on, että herätellään miettimään vaihtoehtoja.
Ens yöksi ajattelin kuitenkin tilata leikkikaveriksi Kanadalaisen vaalean adoniksen.
Eiköhän semmonen löydy Olympialaisten katsomosta...  Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #988 : 20.02.2010 15:25:53 »

Unessa koulun vintiltä löytyi opettajanaisen ruumis, joka alkoi puhua minulle, sovitteli päänsä kohdalle kaikkia muita karmeisiin ilmeisiin jähmettyneiden ihmisten päitä. Todella irvokkaasti esiintyi ränsistyneellä vintillä, tappoi palavalla lekalla haamuja ja nauroi päälle. Lopulta ilmeisesti halusi "tappaa" itsensä ja jätti kallonsa alas rusahtavien kattohirsien väliin. Samalla alkoi laulaa ja kaikki läheiset puuosat rupesivat hymisemään hänen esimerkistään. Näin vintin ulkoapäin, yhtäkkiä olin menossa luistelemaan ystäväni kanssa viereiselle kentälle, ja ajattelin, ettei ole mikään ihme, että lapset koulussa palelevat, kun vintin ikkunat ovat auki ja se on täynnä kuolemaa. Palasin takaisin kouluun, jonka välikatto oli purettu ja koulu oli valtava ja kaunis halli täynnä kynttilöitä ja laulua. Pmmp: paula oli siellä lucianeidon puvussa ja valtava kattoon asti ulottuva joulukuusi, jossa ei ollut tarpeeksi kynttilöitä. Ajattelin, että kuusessa pitäisi olla enemmän kynttilöitä, ettei pahat henget palaisi. Että kuusi valaisisi koko tilan.
Heräsin tähän uneen ahdistuneena keskellä yötä. Yhhhhh....

Ja jatkoin hetken piehtaroinnin jälkeen uniani mustilla hevosilla ja täydellisellä yhteisymmärryksellä hevosen ja ihmisen kesken. Very nais.
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #989 : 20.02.2010 15:58:40 »

:Smiley :Smiley Lips Sealed angel angel Wink

Ilmassa tuntuviksi unien synkroniaa useammankin kanssa..
Painajainenko, yöllä ollut  pluto aspect_tri kuu?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2010 16:02:28 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: