Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3145593 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #960 : 07.01.2010 15:07:17 »

Luin muuten eräästä toisesta viestiketjusta että meriitti voidaan käsittää myös sanana puhdistus, joissakin opeissa.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #961 : 07.01.2010 18:59:38 »

Puhdistus kyllä sopisi myös, kun olen aloittanut juuri erään kurssin. Ensimmäinen puhdistava viritys tuli maanantaina Smiley
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #962 : 10.01.2010 18:05:53 »

Mitäs mieltä olette tälläisestä unesta. Olin jossain aukealla nurmikentällä, jota ympäröi muurit joka suunnalta. Kentän keskellä oli valtavasti kojootteja lähes sotilaallisessa rivissä. Huomasin yhden kojootin kaluavan toisen takajalkoja, niin että luut näkyivät. Verta ei näkynyt, vaan luut näyttivät lähinnä vanhoilta ja osittain maatuneilta. Tämä osittain syöty kojootti tuli mun viereen ja huomasin, että se oli todella huonokuntoinen, tärisi ja vapisi. Mä toivoin epätoivon vimmalla, että se pysyisi jaloillaan, eikä kaatuisi.
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #963 : 10.01.2010 22:56:30 »

Minulle uni tuo mieleen sen, että olet ehkä liiankin tarkkaan hallinnut ihmissuhteitasi, ystävyyttäsi tai viettielämääsi.

Kojootti on koiraeläin, jolloin sen voi mielestäni rinnastaa koiraan, mutta koska se on villieläin niin ehkä se kertoo siitä hallitsemattomasta puolesta itsessäsi. Se, että tapahtuma on nurmella, jonka voisi hyvin kuvitella elinvoimaiseksi, mutta jälleen kerran siinäkin kuvastuu hallinta, kontrolli ja kun sitä ympäröi muuri niin mitä sinä itsessäsi estelet, mitä osa-aluetta kontrolloit näin voimakkaasti.

Se, että tämä rääkätty kojootti tulee viereesi on merkki siitä, että teet itsellesi melkoista hallaa ja olet tehnyt sitä jo jonkun aikaa. Ehkä olisi aika muuttua? Totta kai olit epätoivoinen ja toivoit, että kojootti ei kaatuisi. Sinä olit alitajuntaisesti huolissasi itsestäsi.
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #964 : 10.01.2010 23:43:25 »

Minulle uni tuo mieleen sen, että olet ehkä liiankin tarkkaan hallinnut ihmissuhteitasi, ystävyyttäsi tai viettielämääsi.

Kojootti on koiraeläin, jolloin sen voi mielestäni rinnastaa koiraan, mutta koska se on villieläin niin ehkä se kertoo siitä hallitsemattomasta puolesta itsessäsi. Se, että tapahtuma on nurmella, jonka voisi hyvin kuvitella elinvoimaiseksi, mutta jälleen kerran siinäkin kuvastuu hallinta, kontrolli ja kun sitä ympäröi muuri niin mitä sinä itsessäsi estelet, mitä osa-aluetta kontrolloit näin voimakkaasti.

Se, että tämä rääkätty kojootti tulee viereesi on merkki siitä, että teet itsellesi melkoista hallaa ja olet tehnyt sitä jo jonkun aikaa. Ehkä olisi aika muuttua? Totta kai olit epätoivoinen ja toivoit, että kojootti ei kaatuisi. Sinä olit alitajuntaisesti huolissasi itsestäsi.

Kannatti näköjään kysyä tuosta unesta, koska tätä lukiessa tuli ahaa-elämys. Pidän omia tunteita ja viettejä hyvin tarkassa kontrollissa. Ehkäpä mun kannattaisi antaa niille enemmän tilaa ja vapautta...
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #965 : 11.01.2010 00:59:47 »

Kiva kuulla, että tulkinnasta oli apua, luulen, että olet aivan oikeilla jäljillä.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #966 : 13.01.2010 00:01:49 »

Voisin ilahduttaa/masentaa ihmisiä sekopäisellä unella, jonka näin tässä hiljattain.

Olin kävelemässä jonkun kaupungin keskustassa. Näin patsaan, joka esitti pieniä lapsia. Yhtäkkiä lapsipatsaat alkoivat leikkiä keskenään ja hyppiä ympäriinsä. Huomasin vieressä myös sarvikuonopatsaan, kun sarvikuonotkin alkoivat yllättäen elää. Ne alkoivat rynniä minua kohti ja lähdin juoksemaan henkeni kaupalla.

Juoksin viidakkoon sarvikuonot perässäni. Yhtäkkiä pusikosta hyppäsi kaksi jättiläismäistä pandaa, jotka myös lähtivät juoksemaan perääni. Tajusin myös yllättäen, että eläimet jahtaavat minua siksi, että tahtovat raiskata minut ja kiovennan tahtiani. Yhtäkkiä näen juuri nousemassa olevan avaruusaluksen ja tarraan siivestä kiinni. Heilautan itseni sisälle alukseen.

Sisällä on viihtyisä olohuone, johon on kokoontunut nuoria ihmisiä kuuntelemaan kahta vanhempaa junttimaisen oloista naista. Toinen puhuvista naisista kääntyy puoleeni ja sanoo: "Miksi olet niin rajoittunut? Miksi sinulla on jotain eläimiinsekaantumista vastaan? Meidän mielestämme eläimiinsekaantuminen on luonnollinen asia." Alan takellella jotain: "Toki ymmärrän, jos eläimiinsekaantuminen on teidän mielestänne luonnollinen asia, mutta minä nyt en vain koe, että se on hyvä asia..." Naiset katsoivat minua halveksien ja alkoivat selittää minulle, kuinka ihmisten tulisi sekaantua eläimiin henkisen kehityksen nimissä. Istuin sohvalle muiden nuorten kanssa ja naiset alkoivat jakaa lappusia, joissa kerrottiin heidän sairaan new age- ryhmänsä perusteista. Laput oli kuulemma kanavoitu alieneilta. Mietin itsekseni: "Ei helvetti, miten pääsen täältä pois?"

Että tällaista tällä kertaa!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #967 : 13.01.2010 10:33:06 »

Minä olen nähnyt jo useanakin yönä unta oksentamisesta. Minä olen se joka oksentaa, muuta en oikein muista.
tallennettu
Quines
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #968 : 13.01.2010 17:06:37 »

Näen toistuvasti saman unen, maisemat vaihtuu mutta elementit pysyy samana: Olen joen rannalla ja minun pitää mennä yli siltaa pitkin. Pääsen puoleenväliin siltaa kun se alkaa heilua ja/tai alla oleva joki kohoaa ylemmäs ja lyö ylitseni. En ikinä tipu sillalta, mutta en pääse ylikään vaan palaan takaisin sille rannalle josta lähdin.

Näin myös hirveän selkeän unen pari viikkoa sitten. Istuin linja-autossa jossa oli lisäkseni kavereitani. Jossain vaiheessa auto pysähtyi ja pidimme tauon. Lähdoin kulkemaan linja-autolta metsäpolkua pitkin ja kuljeskelin ties kuinka kauan kunnes kuulin jonkun huutavan minua takaisin ja päätin oikaista metsän kautta. Metsässä oli sauna jonne menin. Siellä istui vanha ukko joka sanoi minulle etten voisi mennä metsän läpi takaisin vaan minun pitäisi palata polulle. Tottelin ja rämmin takaisin polulle. Päästyäni takaisin linja-autolle jatkoimme matkaa.
    Taas matkattiin kauan ja pysähdyttiin. Edellisestä kerrasta viisastuneena jäin autoon istumaan, mutta kaikki muut lähtivät pois eikä heitä kuulunut takaisin ja hätäännyin. Bussissa oli lasikatto ja kolme penkkijonoa (kaksi käytävää). Kuljin käytävillä ja keksin lasikaton. Silitin penkkejä ja kirjoitin siten niihin HEI niin että joka rivillä oli yksi kirjain (samalla lailla kun joidenkin sohvien väri "muuttuu" kun niitä silittää eri suuntiin). Sitten anelin että muut tulisivat takaisin ja hetihän he ilmestyivät linja-autolle. Matkaa jatkettiin ja tulimme lappiin (ilmeisesti tuntureista päätellen) ja jatkoimme vieläkin matkaa. Tulimme hirveän karulle seudulle ja linja-auto alkoi mutkittelemaan alaspäin rotkoon jossa oli kapea järvi.
    Pääsimme rotkon pohjalle. Järven rannassa oli kanootteja rivissä ja meidän oli tarkoitus opetella melomaan järven toiselle puolelle. Minä halusin ensimmäisenä koittaa, koska olin ennenkin melonut. Lähdin ylittämään järveä, osa kavereistani lainehti järvellä pelastusrenkaan varassa. Vesi oli ihan sysimustaa ja syvää. Pääsin vastarannalle, mutta juuri kun nousin kanootista, kuulin jostain hirveän kirkumisen, joku huusi että minua piti estää etten pääsisi rannalle. Hyppäsin takaisin kanoottiin ja meloin vauhdilla keskelle järveä. Sitten kaikki pyöri ympärilläni, en tiennyt kummalta rannalta tulin ja kummalle olin menossa. Kaikki muut olivat kadonneet eikä linja-autoa enää ollut. Huuto kuului yhä ja katselin hädissäni ympärilleni. Toisella rannalla kalliossa oli pyöreä kultainen ovi ja lähdin melomaan sitä kohti. Tulin rannalle ja huutaja saavutti minua. Ovella seisoi viisi eläimen ja ihmisen sekasikiötä vahdissa ja juoksin niiden luokse ja anoin niitä päästämään minut sisälle. Ne katsoivat järvelle huutajaa kohti ja miettivät pitäisikö minua päästää sisään. Vakuutin olevani niiden puolella ja ne päästivät minut sisään ja tulivat itse perässä sulkien oven jälkeensä.
    Huomasin olevani kultaisessa luolassa jossa ei ollut takaseinää vaan kallio sulautui valkoiseen kirkkauteen. Luolan keskellä oli kultainen saari jota kiersi lattiassa olevassa uomassa pieni joki. Saaressa oli vielä yksi vartija ja kultainen pallo kultaisella alustalla. Ulkopuolella huutaja saavutti oven ja paukutti sitä kovasti, muttei päässyt sisään. Oven vartijat sanoivat saaressa olevalle että olin heidän puolellaan. Huomasin olevani avojaloin. Oven vartijat neuvoivat minua astumaan saareen, mutta en voisi tehdä sitä paljain jaloin, muuten jalkani palaisivat. Vartijat antoivat minulle käräytettyjä tuohenpalasia ja käskivät koota niistä töppöset. Tehtyäni sen, astuin vallihaudan yli saareen. Saaressa oleva vartija astui minun ja kultakuulan väliin ja katsoi minua tiukan tutkivasti ja mietti oliko minulla oikeutta koskea kultaiseen palloon. Sitten tämä nyökkäsi ja sanoi: "Hyvä on, mene sitten!" astuen pois kuulan tieltä. Olin juuri koskemassa kultaiseen palloon kun heräsin.

Pitkä sepostus. Mitä lie tarkoittanee.  uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #969 : 13.01.2010 19:23:42 »

Viime yönä unessa sain mieletöntä pimpsan nuolentaa jalassa sellaiset sukkahousut,
joissa on aukko pimpsan kohdalla ja sain orgasmin, johon heräsin.
Voiko joku selittää, mitä se tarkoittaa? Kiitos.  angel  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #970 : 14.01.2010 12:04:08 »

Grin 2funny

Musta on kiusallista nähdä noita unia, jos on vaikka kylässä jossain paikassa huonolla äänieristyksellä..
kuten vanhemmillani, koska isäpuoleni edelleen kuvittelee, että olen neitsyt,
laulan kirkkokuorossa harrastukseksi ja bingossa huvitukseksi ja en ole vielä millään
hennonnut vanhan miehen mielikuvaa ja sydäntä särkeä.  angel
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #971 : 14.01.2010 13:07:53 »

Näin viime yönä oudon tuntuisen unen:

ystäväni makasi biletyspaikas keittiössä silityslaudalla. Keittiön liedellä oli kaksi popkornipannua, jotka porisivat hiukan. Kun katsoin ystävääni, huomasin, että hänen päänsä oli syttynyt popkorneista ja palanut pois ja silitysrautaan oli jäänyt vain musta läikkä.

Heräsin tästä ja oli aika hirveä fiilis.

Poikaystäväni näki unta, että minä olin kotoisin Sirus-planeetalta ja adoptoitu perheeseeni pienenä.

Grin Sellaiset on kyllä aina olleet vähän fiiliksetkin.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #972 : 14.01.2010 13:09:16 »

Oletko varma, että unesi äänet tulivat konkreettisesti ulos sinusta  Grin
Rentouttava varmasti unesi oli   Wink

...tahtoo kans tuollaisia unia...
 Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #973 : 14.01.2010 18:29:15 »

Uneksin iltapäivälehden lööpistä:

"Tulppaanit kuolleet sukupuuttoon!"

Varmaan jotain freudilaista symboliikkaa tuossa? Lips Sealed
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #974 : 19.01.2010 23:20:10 »

Näin viime yönä unta että Madonnan tytär Lola kuristi Lauri Tähkän. Ja sitten mentiin helikopterilla peltojen yli. Oltiin suomalaisia paparazzeja.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: