Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103964 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #960 : 06.01.2010 17:10:22 »

Myös minä olen nähnyt unta ex-miehestäni, jota en ole tavannut 18-vuoteen. Minulle uni on ollut aina merkki siitä, että nykyinen suhde ei ole jollakin tavalla tyydyttänyt minua vaan siitä puuttuu jotakin, jota haen ex-miehestäni.

Se, että ahdistut unistasi pistää miettimään, että kuinka onnellinen sittenkään olet? Tunnetko syyllisyyttä omista tarpeistasi, joita miehesi ei kykene täysin tyydyttämään? Mikä yhteys teiltä puuttuu? Jokin teidän toimintatavoistanne on väärä.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #961 : 06.01.2010 17:27:42 »

Siis lähinnä ahdistun unissani ex-miehestäni Grin Musta tuntuu, että käsittelen tällä hetkellä 5-vuotista entistä suhdettani tai pikemminkin uudistumistani siitä vanhasta suhteesta, aloitin uuden suhteen pian entisen jälkeen vaikka prosessoinkin asiaa vuoden ajan jo vanhan suhteen aikana..Unien jälkeen on todella helpottunut olo, kun herään ja vieressäni on nykyinen eikä ex buck2 Mulla on tullut ihan päivätajunnassakin outoja "etomisen" olotiloja vanhasta suhteesta, en tiedä miksi...Suhde ei ollut mitenkään erityisen räiskyvä tai intohimoinen, pikemmikin äiti/poika-suhde...Unet ovat joskus myös seksuaaliväritteisiä ja mua rupeaa niissäkin "etomaan" jos jotain edellä mainittua tapahtuu exän kanssa..Tuo seksiasia meillä mättikin kauan, kun en häntä rehellisesti sanottuna halunnut sillä tavalla vaikka halusinkin haluta...Mulla on ollut hieman syyllisyydentuntoja kun "tokenin" eron jälkeen niin nopeasti ja exä jäi roikkumaan vanhaan ja elättelemään toiveita..Oon tajunnut, että olen jollain tavalla säälinyt exääni ja toisaalta myös "ihaillut" häntä hänen vaikean menneisyytensä vuoksi...Jotenkin tuo suhde ei ollut sellaista, mitä miehen ja naisen suhde pitäisi olla, enhän sitä tietenkään teininä vielä tajunnut ja siitä nousi vaikka minkälaisia syyllisyyden tuskia..
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #962 : 07.01.2010 12:31:32 »

Näin tänään aamulla sellaista unta, että olin töissä ja normaalin henkilökunnan lisäksi oli paljon muutakin porukkaa ja osa teki töitäkin. Pomollani oli jotain asiaa mulle ja siinä puhuessaan huomasin pomon kädessä kirjekuoren. Kuoressa oli koko nimeni ja nimen alla "Meriitit" ja osoite. Kun pomo huomasin mun vilkuilevan kättään, niin pomo nopeasti laittoi kirjekuoren salamyhkäisesti niin etten sitä nähnyt.

Uni on vaivannu siitä asti.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #963 : 07.01.2010 13:11:10 »

Miksi se vaivaa. Sinut ja tekosi vain on huomattu jollakin taholla yksilönä monien muiden ihmisten joukosta. Minä olisin varsin otettu ja luottavaisin mielin tuollaisesta unesta.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #964 : 07.01.2010 13:15:31 »

Lähinnä siksi se vaivaa, koska pomoni yritti salata sitä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #965 : 07.01.2010 13:22:59 »

Ei kaikkea kuulu nähdäkään. Tosiasiassa, millä mielialalla hän oli unessa, kun asian sinulta salasi? Siinä on vastauksesi uneesi.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #966 : 07.01.2010 13:34:49 »

Nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Kiitos  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #967 : 07.01.2010 16:07:17 »

Luin muuten eräästä toisesta viestiketjusta että meriitti voidaan käsittää myös sanana puhdistus, joissakin opeissa.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #968 : 07.01.2010 19:59:38 »

Puhdistus kyllä sopisi myös, kun olen aloittanut juuri erään kurssin. Ensimmäinen puhdistava viritys tuli maanantaina Smiley
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #969 : 10.01.2010 19:05:53 »

Mitäs mieltä olette tälläisestä unesta. Olin jossain aukealla nurmikentällä, jota ympäröi muurit joka suunnalta. Kentän keskellä oli valtavasti kojootteja lähes sotilaallisessa rivissä. Huomasin yhden kojootin kaluavan toisen takajalkoja, niin että luut näkyivät. Verta ei näkynyt, vaan luut näyttivät lähinnä vanhoilta ja osittain maatuneilta. Tämä osittain syöty kojootti tuli mun viereen ja huomasin, että se oli todella huonokuntoinen, tärisi ja vapisi. Mä toivoin epätoivon vimmalla, että se pysyisi jaloillaan, eikä kaatuisi.
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #970 : 10.01.2010 23:56:30 »

Minulle uni tuo mieleen sen, että olet ehkä liiankin tarkkaan hallinnut ihmissuhteitasi, ystävyyttäsi tai viettielämääsi.

Kojootti on koiraeläin, jolloin sen voi mielestäni rinnastaa koiraan, mutta koska se on villieläin niin ehkä se kertoo siitä hallitsemattomasta puolesta itsessäsi. Se, että tapahtuma on nurmella, jonka voisi hyvin kuvitella elinvoimaiseksi, mutta jälleen kerran siinäkin kuvastuu hallinta, kontrolli ja kun sitä ympäröi muuri niin mitä sinä itsessäsi estelet, mitä osa-aluetta kontrolloit näin voimakkaasti.

Se, että tämä rääkätty kojootti tulee viereesi on merkki siitä, että teet itsellesi melkoista hallaa ja olet tehnyt sitä jo jonkun aikaa. Ehkä olisi aika muuttua? Totta kai olit epätoivoinen ja toivoit, että kojootti ei kaatuisi. Sinä olit alitajuntaisesti huolissasi itsestäsi.
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #971 : 11.01.2010 00:43:25 »

Minulle uni tuo mieleen sen, että olet ehkä liiankin tarkkaan hallinnut ihmissuhteitasi, ystävyyttäsi tai viettielämääsi.

Kojootti on koiraeläin, jolloin sen voi mielestäni rinnastaa koiraan, mutta koska se on villieläin niin ehkä se kertoo siitä hallitsemattomasta puolesta itsessäsi. Se, että tapahtuma on nurmella, jonka voisi hyvin kuvitella elinvoimaiseksi, mutta jälleen kerran siinäkin kuvastuu hallinta, kontrolli ja kun sitä ympäröi muuri niin mitä sinä itsessäsi estelet, mitä osa-aluetta kontrolloit näin voimakkaasti.

Se, että tämä rääkätty kojootti tulee viereesi on merkki siitä, että teet itsellesi melkoista hallaa ja olet tehnyt sitä jo jonkun aikaa. Ehkä olisi aika muuttua? Totta kai olit epätoivoinen ja toivoit, että kojootti ei kaatuisi. Sinä olit alitajuntaisesti huolissasi itsestäsi.

 Kannatti näköjään kysyä tuosta unesta, koska tätä lukiessa tuli ahaa-elämys. Pidän omia tunteita ja viettejä hyvin tarkassa kontrollissa. Ehkäpä mun kannattaisi antaa niille enemmän tilaa ja vapautta...
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #972 : 11.01.2010 01:59:47 »

Kiva kuulla, että tulkinnasta oli apua, luulen, että olet aivan oikeilla jäljillä.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #973 : 13.01.2010 01:01:49 »

Voisin ilahduttaa/masentaa ihmisiä sekopäisellä unella, jonka näin tässä hiljattain.

Olin kävelemässä jonkun kaupungin keskustassa. Näin patsaan, joka esitti pieniä lapsia. Yhtäkkiä lapsipatsaat alkoivat leikkiä keskenään ja hyppiä ympäriinsä. Huomasin vieressä myös sarvikuonopatsaan, kun sarvikuonotkin alkoivat yllättäen elää. Ne alkoivat rynniä minua kohti ja lähdin juoksemaan henkeni kaupalla.

Juoksin viidakkoon sarvikuonot perässäni. Yhtäkkiä pusikosta hyppäsi kaksi jättiläismäistä pandaa, jotka myös lähtivät juoksemaan perääni. Tajusin myös yllättäen, että eläimet jahtaavat minua siksi, että tahtovat raiskata minut ja kiovennan tahtiani. Yhtäkkiä näen juuri nousemassa olevan avaruusaluksen ja tarraan siivestä kiinni. Heilautan itseni sisälle alukseen.

Sisällä on viihtyisä olohuone, johon on kokoontunut nuoria ihmisiä kuuntelemaan kahta vanhempaa junttimaisen oloista naista. Toinen puhuvista naisista kääntyy puoleeni ja sanoo: "Miksi olet niin rajoittunut? Miksi sinulla on jotain eläimiinsekaantumista vastaan? Meidän mielestämme eläimiinsekaantuminen on luonnollinen asia." Alan takellella jotain: "Toki ymmärrän, jos eläimiinsekaantuminen on teidän mielestänne luonnollinen asia, mutta minä nyt en vain koe, että se on hyvä asia..." Naiset katsoivat minua halveksien ja alkoivat selittää minulle, kuinka ihmisten tulisi sekaantua eläimiin henkisen kehityksen nimissä. Istuin sohvalle muiden nuorten kanssa ja naiset alkoivat jakaa lappusia, joissa kerrottiin heidän sairaan new age- ryhmänsä perusteista. Laput oli kuulemma kanavoitu alieneilta. Mietin itsekseni: "Ei helvetti, miten pääsen täältä pois?"

Että tällaista tällä kertaa!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #974 : 13.01.2010 11:33:06 »

Minä olen nähnyt jo useanakin yönä unta oksentamisesta. Minä olen se joka oksentaa, muuta en oikein muista.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: