Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100960 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #915 : 05.11.2009 23:47:27 »

Heräsin tänä aamuna uneen, jossa mies, johon olen ihastunut, oli marketissa - jossa olen töissä ja näen häntä aina siellä. Hän oli ostanut valkoisen pyöreän pöydän - pöytä oli kahdeksankulmainen, pöytälevy kuin piirakassa lohkot x 8(kuin kurpitsan hattu leikattuna ja lytistettynä) ja vaalean kermanväristä nahkaa. valkoinen pohjalevy ja jokaisen "piirakanpalan" kohdalla päädyssä lokero.  Grin Mies kantoi tällaista kainalossaan ulos marketista. Sitten hän tuli takaisin kahvilaan syömään yksin ja menin seuraksi ja hän selittää ensin miksi kannattaa olla sinkkuna enkä näe hänen kasvojaan kun yrittää selittää minulle siviilisäätynsä etuja. Sitten hän yhtäkkiä muuttuu ja nousee pöydän päähän, ottaa hartioistani kiinni ja antaa minulle kaulakorun jossa turkooseja kiviä ja on kovin ihastunut minuun..... crazy2  idiot2
Siihen heräsin ja en kyllä ymmärrä tuota ollenkaan... jos jollekin tulee mieleen jotakin niin voi ehdottaa... tämä mies siis oikeasti olemassa ja minä ihastunut ja hänkin ehkä minuun mutta ei uskalla tehdä mitään.... buck2
tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #916 : 09.11.2009 17:55:18 »

Kaksi unimuistoa 'enneunissa', siis kutsun näitä enneuniksikoska kuvat jäivät mieleen hyvin kirkkaina. Toinen muisto: kaksi siemenpussia, siemenet kuminan- tai fenkolintyyppisiä. Muuta ei jäänyt mieleen.

Ja toinen: Olen menossa junaan, juna on kuin räjähdyksen jäljiltä, tuskin pysyy kasassa, palaneita penkkejä, spurgu nukkuu penkillä. Mietin kannattaako astua junaan joka on noin hajalla.
tallennettu
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #917 : 12.11.2009 02:00:45 »

Kyllä tais tulla otettua tuo koru vastaan...katsoin unikirjasta, että pöytä tarkoittaa naista ja alttaria ja koru tosiaan avioliittoa...saa nähdä..  crazy2
tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #918 : 14.11.2009 16:37:35 »

jatkoa tuohon uneen....toissayönä samainen mies halasi ja sanoi, että minun pitää tulla katsomaan hänen taloaan.....  buck2 2funny
tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #919 : 14.11.2009 17:45:01 »

Näin unta sukulaisista, jotka tulivat vierailulle ja kas...

äiti tyttärineen kertoi minulle yhtäkkiä, että nämä huuhaa-jutut ovat ihan tosia, hän tietää niistä paljon, ja että he oikeastaan ovatkin enkeleitä. Huh. Hän lisäksi kertoi, että kun hän puhuu tästä ihmisille, niin ihmiset heti alkavat kuvitella niitä siipiä hänen selkäänsä ja silloin kädet tulevat ihmeen raskaiksi. Niin vakavaa on ihmisten kuvittelu, henkisessä maailmassa se konkretisoituu heti.

Olinhan minä vähän ihmeissäni, mutta uskoin häntä. Yhtäkkiä ymmärsin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #920 : 14.11.2009 23:10:56 »

Viime yönä näin no, näen aina kolmen sarjoissa unet, mutta nyt ei ensimmäinen tule mieleen.
2. unessa olin valtavassa kotikartanossani.
3. unessa vietin häitäni oikean poikaystäväni kanssa ja häävalssina oli menolippu. "mun pakko matkustaa on jonnekin, eilisestä pois juna vie, on aivan sama minne tieni vie, kunhan vain pitkä on tie. Menolippu, menolippu."  Tongue

Siitä oli hauska herätä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #921 : 30.11.2009 22:39:53 »

Unessani vieressäni oli mieheni ja jotain ihmisiä, joita en tuntenut. Vieressä tiikeri raateli jotain eläintä ja mieheni sanoi minulle, että varo, että se ei raatele sinua. Kun tiikeri hyppäsi eteeni katseemme kohtasivat ja tiesin, että hän ei minuun koske, sellainen henkien taistelu ja keskinäinen kunnioitus. Jäi tämä uni niin elävästi mieleen. Lieneekö tämä sitten vastaus omaan voimaeläin pohdiskeluuni =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #922 : 02.12.2009 08:31:45 »

Hei,

Nyt tarvitsisin apua. Olen pohtinut ja käynyt mielessäni ja nähnyt uniakin asiasta joka liittyy työhön ja uraan.

Viime yönä näin laivan ja olin kyydissä. Meni jonkun aikaa ja joku mies puhui ja näytti isoa neliön muotoista puulaattaa jossa keskellä oli reikä. Tämä puhuja sanoi että tämän takia laiva upposi. Surimme laivaa. :Smiley
Matkustajia ei ollut kyydissä.

Edellisessä laiva unessa seilattiin ja laiva keikku ja siellä juostiin toiselle laidalle ettei laiva kaatuisi. Hävitin sielä ystäväni jonka sitten löysinkin ja oi sitä ilon ja onnen tunnetta.

Tämä on toinen kerta kun nään unta laivasta. Ja tästä uusimmasta unesta en paljoa muista. Yleensä muistan unet ja tunteet ja henkilöt tarkasti.

Emisa
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #923 : 11.12.2009 08:20:57 »

Hei,
Viime yönä näin unta sormuksesta.
Laitoin vasempaan nimettömään mieheltäni saamani vihreen (aika kirkas) muovisen sormuksen. Se oli semmoista pehmeää ja venyvää muovia ja sen sitten laitoin sormeeni. Jo olemassa olevat sormukset muistaakseni olivat oikeassa nimettömässä.

Mitäköhän tämä tarkoittaa ?  :Smiley

Emisa
tallennettu
PEEK
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #924 : 19.12.2009 18:27:16 »

 Näen JATKUVASTI unia,jossa joudun taistelemaan pahojen henkien hyökkäyksiltä !

Viime yön uni:
Herään ja käyn vessassa.Takasin sängylle mennessäni keittiön nurkasta,akvaarion alta konttaa aggressiivinen henki miehen hahmossa! Joudun taistelemaan pitkään "sitä" vastaan! Leijun ilmassa ja välillä katon rajassa!Välillä pitelen sylissäni pientä vauvaa ja henkiä on huoneistossa muitakin!  Pahinta on,kun en tiedä olenko unessa vai hereillä! Monta kertaa luulen herääväni unesta,ja taas näen huoneen nurkassa liikettä!  Lopulta sitten herään "kunnolla", kun kohotan kädet kohti Taivaita ja pyydän Enkuleita apuun laulamalla! Herätessäni klo on vähän yli 2 ! Olen siis ehtinyt "nukkua" vasta runsaan tunnin?

Nämä unet ovat todella kuluttavia,myös fyysisesti (herätessä mm.joskus ollut hetken korkeessa kuumeessa, koko keho krampissa , oudossa asennossa ja minuutteja halvaantuneenakin) !

Tämän tyyppisistä unista (?) olen nyt kärsinyt niin pitkään ,etten edes muista...

Olen ollut nyt niistä niin puhki! Tämäkin päivä mennyt ihan pipariksi, kun olo voimaton!

Erääseen samankaltaiseen uneen (pari vuotta sitten) tuli vanha valkohiuksinen nainen mustan ison koiransa kanssa. Kysyinkin sitten,miksi minua riepotellaan,heitellään ja kohdellaan näin.Hän sanoi,että minua koetellaan tulevaa varten!

En pidä näitä kokemuksia enää pelkästään unina! Onko vastaavia kellään?
tallennettu

Nouseva Skorpioni,
Aurinko Oinas,
kuu skorpioni,
Merkurius Kalat,
Venus Kalat,
Mars Oinas.
Druidi Pihlaja.
Sininen Resonoiva Myrsky.
Kiinalainen Hevonen.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #925 : 20.12.2009 11:48:23 »

Moi! Rankkaahan tuo on. Apua jaossa: lue henkimaailman ilmiäitä, massakaukoparannus ja liity mukaan. Helpottaa AINA jollain tavalla. Tsemppiä, kaikki järjestyy. T. hevosmies
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
PEEK
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #926 : 20.12.2009 19:46:46 »

Kiitos Välittämisestä, Hevosmies! Tulen mielelläni mukaan! Cheesy
tallennettu

Nouseva Skorpioni,
Aurinko Oinas,
kuu skorpioni,
Merkurius Kalat,
Venus Kalat,
Mars Oinas.
Druidi Pihlaja.
Sininen Resonoiva Myrsky.
Kiinalainen Hevonen.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #927 : 21.12.2009 01:16:19 »

Toissa yönä minulle kerrottiin, että voimaeläimeni on muuttunut. Aiemmin voimaeläimeni oli susi, joka kulki unissa kanssani ja kertoi minulle omasta sieluntilanteestani.

Unessani henkiparantajani ennusti minulle kädestäni ei kämmenestä vaan toiselta puolelta varsin mielenkiintoisia asioita. Yksi niistä oli se, että hän näytti minulle verisuonistani muodostuvan kotkan hahmon ja sanoi, minulle, että tästä hetkestä lähtien kotka on aina mukanasi kaikkialla, jonne ikinä menetkin.

tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #928 : 25.12.2009 15:44:24 »

Tämä pitää kirjoittaa muistiin, kun oli niin erikoinen kokemus!
Olin unessa nukkumassa sängyssäni ja yhtäkkiä valo alkoi kajastaa sängynpäädystä etuvasemmalta. Se laajeni ja laajeni ja sieltä alkoi tulla näkyviin hahmoja, paljon enkeleitä ja etunenässä Jeesus ja Magdalan Maria, käsi kädessä, ja kaikilla oli siivet! (En yleensä ajattele enkeleitäkään siivellisinä, joten en tiedä, mistä tämä tuli.)
Jeesus ja Maria kurottivat käsiään ja nousin sängystä. Kun menin heidän luokseen, selässä alkoi tuntua kummalta ja sieltäpä kasvoi minullekin siivet, joita liikuttelin tahdonvoimalla. Sitten laitoin ne takaisin selän sisään!
 Smiley
Eteen nousivat korkeat, valkoiset portaat, joiden huipulla oli kreikkalaispilarinen, valkoinen avotemppeli. Enkeliporukka sanoi, että minun pitäisi mennä sinne. Aloin kiivetä loputtoman pitkältä näyttäviä portaita ja kekkasin, että minullahan on siivet - ei minun tarvitse kiivetä. Otin siivet esiin selästä ja lähdin liihottamaan ylöspäin - lento oli vähän haparoivaa, kun piti totutella siipien ohjaukseen.
Kun pääsin perille, huomasin muuten tyhjässä ja paljaassa temppelissä hahmon, joka oli pukeutunut täysin mustiin, myös kasvot oli peitetty. Hän tuli luokseni ja vetäisi esiin pitkän miekan, jolla hän osoitti minua. Ajattelin, että olen aseeton ja eipä tässä nyt voi oikein mitään tehdä, kuin ottaa vastaan mitä tulee. Musta olento viuhutteli miekkaa muutaman kerran ilmassa ja sitten asetti sen lappeelleen käsilleen ja tarjosi sitä minulle. Miekka oli muuttunut sinisävyiseksi.
Otin miekan.
Musta olento käveli kauemmas ja katosi.
Lähdin takaisin portaita alas, en muista käytinkö siipiä, ja kun pääsin enkelijoukon luo, kysyin, mitä miekalle pitäisi tehdä ja miten vien sen unesta pois elämääni. Enkelijoukko sanoi, että se miekka olen minä ja jatkossa käytän sitä ihmisten puolustamiseen alempia arvoja vastaan.
 Wink
Tätä "sinistä miekkaa" pitää kyllä sulatella ja pohdiskella. Jos jollakin tulee jotain mieleen, otan ajatukset kiitollisuudella vastaan.
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #929 : 26.12.2009 19:33:53 »

Tämä pitää kirjoittaa muistiin, kun oli niin erikoinen kokemus!
Olin unessa nukkumassa sängyssäni ja yhtäkkiä valo alkoi kajastaa sängynpäädystä etuvasemmalta. Se laajeni ja laajeni ja sieltä alkoi tulla näkyviin hahmoja, paljon enkeleitä ja etunenässä Jeesus ja Magdalan Maria, käsi kädessä, ja kaikilla oli siivet! (En yleensä ajattele enkeleitäkään siivellisinä, joten en tiedä, mistä tämä tuli.)
Jeesus ja Maria kurottivat käsiään ja nousin sängystä. Kun menin heidän luokseen, selässä alkoi tuntua kummalta ja sieltäpä kasvoi minullekin siivet, joita liikuttelin tahdonvoimalla. Sitten laitoin ne takaisin selän sisään!
 Smiley
Eteen nousivat korkeat, valkoiset portaat, joiden huipulla oli kreikkalaispilarinen, valkoinen avotemppeli. Enkeliporukka sanoi, että minun pitäisi mennä sinne. Aloin kiivetä loputtoman pitkältä näyttäviä portaita ja kekkasin, että minullahan on siivet - ei minun tarvitse kiivetä. Otin siivet esiin selästä ja lähdin liihottamaan ylöspäin - lento oli vähän haparoivaa, kun piti totutella siipien ohjaukseen.
Kun pääsin perille, huomasin muuten tyhjässä ja paljaassa temppelissä hahmon, joka oli pukeutunut täysin mustiin, myös kasvot oli peitetty. Hän tuli luokseni ja vetäisi esiin pitkän miekan, jolla hän osoitti minua. Ajattelin, että olen aseeton ja eipä tässä nyt voi oikein mitään tehdä, kuin ottaa vastaan mitä tulee. Musta olento viuhutteli miekkaa muutaman kerran ilmassa ja sitten asetti sen lappeelleen käsilleen ja tarjosi sitä minulle. Miekka oli muuttunut sinisävyiseksi.
Otin miekan.
Musta olento käveli kauemmas ja katosi.
Lähdin takaisin portaita alas, en muista käytinkö siipiä, ja kun pääsin enkelijoukon luo, kysyin, mitä miekalle pitäisi tehdä ja miten vien sen unesta pois elämääni. Enkelijoukko sanoi, että se miekka olen minä ja jatkossa käytän sitä ihmisten puolustamiseen alempia arvoja vastaan.
 Wink
Tätä "sinistä miekkaa" pitää kyllä sulatella ja pohdiskella. Jos jollakin tulee jotain mieleen, otan ajatukset kiitollisuudella vastaan.
 smitten

Wau.  Cheesy Jostain syystä unestasi tuli mieleen myös arkkienkeli Mikael.  :Smiley angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: