Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3132702 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #915 : 02.12.2009 07:31:45 »

Hei,

Nyt tarvitsisin apua. Olen pohtinut ja käynyt mielessäni ja nähnyt uniakin asiasta joka liittyy työhön ja uraan.

Viime yönä näin laivan ja olin kyydissä. Meni jonkun aikaa ja joku mies puhui ja näytti isoa neliön muotoista puulaattaa jossa keskellä oli reikä. Tämä puhuja sanoi että tämän takia laiva upposi. Surimme laivaa. :Smiley
Matkustajia ei ollut kyydissä.

Edellisessä laiva unessa seilattiin ja laiva keikku ja siellä juostiin toiselle laidalle ettei laiva kaatuisi. Hävitin sielä ystäväni jonka sitten löysinkin ja oi sitä ilon ja onnen tunnetta.

Tämä on toinen kerta kun nään unta laivasta. Ja tästä uusimmasta unesta en paljoa muista. Yleensä muistan unet ja tunteet ja henkilöt tarkasti.

Emisa
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #916 : 11.12.2009 07:20:57 »

Hei,
Viime yönä näin unta sormuksesta.
Laitoin vasempaan nimettömään mieheltäni saamani vihreen (aika kirkas) muovisen sormuksen. Se oli semmoista pehmeää ja venyvää muovia ja sen sitten laitoin sormeeni. Jo olemassa olevat sormukset muistaakseni olivat oikeassa nimettömässä.

Mitäköhän tämä tarkoittaa ?  :Smiley

Emisa
tallennettu
PEEK
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #917 : 19.12.2009 17:27:16 »

Näen JATKUVASTI unia,jossa joudun taistelemaan pahojen henkien hyökkäyksiltä !

Viime yön uni:
Herään ja käyn vessassa.Takasin sängylle mennessäni keittiön nurkasta,akvaarion alta konttaa aggressiivinen henki miehen hahmossa! Joudun taistelemaan pitkään "sitä" vastaan! Leijun ilmassa ja välillä katon rajassa!Välillä pitelen sylissäni pientä vauvaa ja henkiä on huoneistossa muitakin!  Pahinta on,kun en tiedä olenko unessa vai hereillä! Monta kertaa luulen herääväni unesta,ja taas näen huoneen nurkassa liikettä!  Lopulta sitten herään "kunnolla", kun kohotan kädet kohti Taivaita ja pyydän Enkuleita apuun laulamalla! Herätessäni klo on vähän yli 2 ! Olen siis ehtinyt "nukkua" vasta runsaan tunnin?

Nämä unet ovat todella kuluttavia,myös fyysisesti (herätessä mm.joskus ollut hetken korkeessa kuumeessa, koko keho krampissa , oudossa asennossa ja minuutteja halvaantuneenakin) !

Tämän tyyppisistä unista (?) olen nyt kärsinyt niin pitkään ,etten edes muista...

Olen ollut nyt niistä niin puhki! Tämäkin päivä mennyt ihan pipariksi, kun olo voimaton!

Erääseen samankaltaiseen uneen (pari vuotta sitten) tuli vanha valkohiuksinen nainen mustan ison koiransa kanssa. Kysyinkin sitten,miksi minua riepotellaan,heitellään ja kohdellaan näin.Hän sanoi,että minua koetellaan tulevaa varten!

En pidä näitä kokemuksia enää pelkästään unina! Onko vastaavia kellään?
tallennettu

Nouseva Skorpioni,
Aurinko Oinas,
kuu skorpioni,
Merkurius Kalat,
Venus Kalat,
Mars Oinas.
Druidi Pihlaja.
Sininen Resonoiva Myrsky.
Kiinalainen Hevonen.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #918 : 20.12.2009 10:48:23 »

Moi! Rankkaahan tuo on. Apua jaossa: lue henkimaailman ilmiäitä, massakaukoparannus ja liity mukaan. Helpottaa AINA jollain tavalla. Tsemppiä, kaikki järjestyy. T. hevosmies
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
PEEK
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #919 : 20.12.2009 18:46:46 »

Kiitos Välittämisestä, Hevosmies! Tulen mielelläni mukaan! Cheesy
tallennettu

Nouseva Skorpioni,
Aurinko Oinas,
kuu skorpioni,
Merkurius Kalat,
Venus Kalat,
Mars Oinas.
Druidi Pihlaja.
Sininen Resonoiva Myrsky.
Kiinalainen Hevonen.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #920 : 21.12.2009 00:16:19 »

Toissa yönä minulle kerrottiin, että voimaeläimeni on muuttunut. Aiemmin voimaeläimeni oli susi, joka kulki unissa kanssani ja kertoi minulle omasta sieluntilanteestani.

Unessani henkiparantajani ennusti minulle kädestäni ei kämmenestä vaan toiselta puolelta varsin mielenkiintoisia asioita. Yksi niistä oli se, että hän näytti minulle verisuonistani muodostuvan kotkan hahmon ja sanoi, minulle, että tästä hetkestä lähtien kotka on aina mukanasi kaikkialla, jonne ikinä menetkin.

tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**

Aalloillakin on kasvot

Profiili
« Vastaus #921 : 25.12.2009 14:44:24 »

Tämä pitää kirjoittaa muistiin, kun oli niin erikoinen kokemus!
Olin unessa nukkumassa sängyssäni ja yhtäkkiä valo alkoi kajastaa sängynpäädystä etuvasemmalta. Se laajeni ja laajeni ja sieltä alkoi tulla näkyviin hahmoja, paljon enkeleitä ja etunenässä Jeesus ja Magdalan Maria, käsi kädessä, ja kaikilla oli siivet! (En yleensä ajattele enkeleitäkään siivellisinä, joten en tiedä, mistä tämä tuli.)
Jeesus ja Maria kurottivat käsiään ja nousin sängystä. Kun menin heidän luokseen, selässä alkoi tuntua kummalta ja sieltäpä kasvoi minullekin siivet, joita liikuttelin tahdonvoimalla. Sitten laitoin ne takaisin selän sisään!
 Smiley
Eteen nousivat korkeat, valkoiset portaat, joiden huipulla oli kreikkalaispilarinen, valkoinen avotemppeli. Enkeliporukka sanoi, että minun pitäisi mennä sinne. Aloin kiivetä loputtoman pitkältä näyttäviä portaita ja kekkasin, että minullahan on siivet - ei minun tarvitse kiivetä. Otin siivet esiin selästä ja lähdin liihottamaan ylöspäin - lento oli vähän haparoivaa, kun piti totutella siipien ohjaukseen.
Kun pääsin perille, huomasin muuten tyhjässä ja paljaassa temppelissä hahmon, joka oli pukeutunut täysin mustiin, myös kasvot oli peitetty. Hän tuli luokseni ja vetäisi esiin pitkän miekan, jolla hän osoitti minua. Ajattelin, että olen aseeton ja eipä tässä nyt voi oikein mitään tehdä, kuin ottaa vastaan mitä tulee. Musta olento viuhutteli miekkaa muutaman kerran ilmassa ja sitten asetti sen lappeelleen käsilleen ja tarjosi sitä minulle. Miekka oli muuttunut sinisävyiseksi.
Otin miekan.
Musta olento käveli kauemmas ja katosi.
Lähdin takaisin portaita alas, en muista käytinkö siipiä, ja kun pääsin enkelijoukon luo, kysyin, mitä miekalle pitäisi tehdä ja miten vien sen unesta pois elämääni. Enkelijoukko sanoi, että se miekka olen minä ja jatkossa käytän sitä ihmisten puolustamiseen alempia arvoja vastaan.
 Wink
Tätä "sinistä miekkaa" pitää kyllä sulatella ja pohdiskella. Jos jollakin tulee jotain mieleen, otan ajatukset kiitollisuudella vastaan.
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #922 : 26.12.2009 18:33:53 »

Tämä pitää kirjoittaa muistiin, kun oli niin erikoinen kokemus!
Olin unessa nukkumassa sängyssäni ja yhtäkkiä valo alkoi kajastaa sängynpäädystä etuvasemmalta. Se laajeni ja laajeni ja sieltä alkoi tulla näkyviin hahmoja, paljon enkeleitä ja etunenässä Jeesus ja Magdalan Maria, käsi kädessä, ja kaikilla oli siivet! (En yleensä ajattele enkeleitäkään siivellisinä, joten en tiedä, mistä tämä tuli.)
Jeesus ja Maria kurottivat käsiään ja nousin sängystä. Kun menin heidän luokseen, selässä alkoi tuntua kummalta ja sieltäpä kasvoi minullekin siivet, joita liikuttelin tahdonvoimalla. Sitten laitoin ne takaisin selän sisään!
 Smiley
Eteen nousivat korkeat, valkoiset portaat, joiden huipulla oli kreikkalaispilarinen, valkoinen avotemppeli. Enkeliporukka sanoi, että minun pitäisi mennä sinne. Aloin kiivetä loputtoman pitkältä näyttäviä portaita ja kekkasin, että minullahan on siivet - ei minun tarvitse kiivetä. Otin siivet esiin selästä ja lähdin liihottamaan ylöspäin - lento oli vähän haparoivaa, kun piti totutella siipien ohjaukseen.
Kun pääsin perille, huomasin muuten tyhjässä ja paljaassa temppelissä hahmon, joka oli pukeutunut täysin mustiin, myös kasvot oli peitetty. Hän tuli luokseni ja vetäisi esiin pitkän miekan, jolla hän osoitti minua. Ajattelin, että olen aseeton ja eipä tässä nyt voi oikein mitään tehdä, kuin ottaa vastaan mitä tulee. Musta olento viuhutteli miekkaa muutaman kerran ilmassa ja sitten asetti sen lappeelleen käsilleen ja tarjosi sitä minulle. Miekka oli muuttunut sinisävyiseksi.
Otin miekan.
Musta olento käveli kauemmas ja katosi.
Lähdin takaisin portaita alas, en muista käytinkö siipiä, ja kun pääsin enkelijoukon luo, kysyin, mitä miekalle pitäisi tehdä ja miten vien sen unesta pois elämääni. Enkelijoukko sanoi, että se miekka olen minä ja jatkossa käytän sitä ihmisten puolustamiseen alempia arvoja vastaan.
 Wink
Tätä "sinistä miekkaa" pitää kyllä sulatella ja pohdiskella. Jos jollakin tulee jotain mieleen, otan ajatukset kiitollisuudella vastaan.
 smitten

Wau.  Cheesy Jostain syystä unestasi tuli mieleen myös arkkienkeli Mikael.  :Smiley angel
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #923 : 28.12.2009 11:50:36 »

PEEK,

Haluaisin vaan kertoa, että minullakin oli vuosia vastaavanlaisia unia! Se olivat juuri samantyylisiä kuin kuvailt - taistelin aina jotain "näkymätöntä" pahaa henkeä vastaan. En saanut itseäni hereille, vaikka tiesin näkeväni unta jne.

Kerran eräs nainen käski minun imeskellä suolakidettä hetkeä ennen nukkumaanmenoa - se auttoi joskus.

En itse tiedä tänäkään päivänä, mitä hemmettiä ne unet olivat olevinaan ja miksi ihmeessä näin niitä vuosikaudet jatkuvasti. Eivätkä ne siis tosiaan tuntunut unilta.

Sanompa vaan, etteivät ne(kään) kestäneet ikuisesti - en siis ole nähnyt moisia nyt enää pariin vuoteen. Toisaalta niihinkin tottui ajan myötä ja pakokauhu laantui.

Paras arvaukseni on, että ne olivat astraalitason olentoja - joidenka seassa "uiskentelin"...

Kaikki järjestyy - anna sille aikaa.

Valon enkeleitä.

smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #924 : 29.12.2009 10:41:05 »

Näin aivan kammottavan unen viime yönä enkä oikein osaa suhtautua siihen mitenkään.
Meillä on kotona kissa, joka on kuolemaisillaan, viime yönä pidin sitä sylissäni ja nukahdin kissan viereen siten, että molemmat käteni koskettivat kissaa. Näin sillä oli turvallinen olla.

Näin unessa, että olin herännyt unestani juuri siinä paikassa ja asennossa, missä jäin yöllä nukkumaan, kissani oli vieressäni, se tosiaan on kuolemassa ja kun koskin sitä sain järkyttäviä väristyksiä kehooni käsieni kautta, tuntui, että pahuus olisi valtaamassa minut ja yritin rukoilla, mutta en muistanut kuin alkulauseet rukouksista ja ne eivät auttaneet, sitten heräsin ja kaikki olikin unta, mutta siinä samassa, kun tajusin, että olin hereillä tajusin myös, että nukun edelleen ja sama alkoi uudelleen, se oli niin voimakasta kipua, että huusin täysiä ja kukaan ei herännyt, kipu oli jotakin käsittämätöntä. Pelkäsin kissani puolesta ja itseni. Yritin kääntyä toisin päin, miten mieheni nukkui, mutta en kyennyt en jotenkin osannut liikkua. Sitten taas heräsin ja olin hämilläni, mutta pian tajusin, että en olekaan hereillä vaan kaikki tämä on unta. En enää uskaltanut koskea kissaani, käsiäni säkenöi, aivan kuin niissä olisi kulkenut hyvin voimakas energia ja kun kosketin kissaani tunsin, kissani kuolema tulisi sisääni. Tätä toistui koko yö, siltä se tuntui ja se loppui vasta aamulla, kun mieheni heräsi ja kissa lähti viereltäni pyytämään ruokaa.

Mitä tämä tuo teille mieleen?
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**

Aalloillakin on kasvot

Profiili
« Vastaus #925 : 29.12.2009 11:22:19 »

Hurja uni! Ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että alitajunnasta pukkaa nyt jotain tosi syvää käsiteltäväksi ja irti päästettäväksi. Siinä mielessä hyvä uni. Se on tätä aikaa kun polariteettiajattelumme (hyvä/paha) alkaa purkautua ja menee aikansa, ennen kuin se aikaisemmin "pahana" tuntemamme asia on lopullisesti poissa, unista ja päiväelämästä.
Voimia ja jaksamista! Tuollaisen uniyön jälkeen voi olla puhti pois.
 Smiley
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #926 : 29.12.2009 14:28:31 »

Sain eräältä ammatikseen unia tulkitsevalta Olavi Moilaselta (http://unientulkinta.net/unifoorumi/index.php) seuraavan vastauksen:

Ilmeisesti lähestyvä kissan kuolema herätti sinussa oman tietoisen tai piilotajuisen ahdistuksesi kuoleman edessä. Kun yrität hoivata kissa, samalla yrität välttää ahdistusta, jonka kuolema herättää. Kissa tuskin on ahdistunut tulevasta kuolemastaan, mutta sinua se ehkä ahdistaa.

Tosiaan alitajunnasta tuo pelko ja tuska tuli, koska vielä yöllä meillä oli äärimmäisen kaunis hetki, meditoin kissani nukkuessa syvää rauhallista unta, puhuin itsekseni, kerroin kuinka hyviä hetkiä meillä on ollutkaan, kuinka kissan on aika päästää irti, kuolla ja syntyä uudelleen. Todellakin koin nuo hetket hyvin rauhoittavina. Sen virheen tein, kun jalkani puutuivat siirsin kissan viereeni ja kun se ei siihen jäänyt vaan meni jalkapäähän käännyin ja nukahdin kissan viereen.

Minä olen näinä päivinä puhdistanut todella syvällä olevia pelkotiloja ja ehkä nyt vain oli aika puhdistautua tästäkin. Kuolema on ollut minulle toisaalta hyvin kipeä asia, olen kokenut sitä niin paljon ja vaikka suhtaudun siihen tietoisesti ok, niin sisäisesti en ole ollut valmis.

Itse asiassa puhti ei varsinaisesti ole poissa, tänään on äärimmäisen selkeä ja seesteinen päivä, väsynyt toki, mutta näen ensimmäistä kertaa vähään aikaan asiat äärimmäisen kirkkaasti ja tiedän, mitkä seuraavat siirtoni ovat.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #927 : 29.12.2009 22:44:08 »

Sain eräältä ammatikseen unia tulkitsevalta Olavi Moilaselta (http://unientulkinta.net/unifoorumi/index.php) seuraavan vastauksen:

Ilmeisesti lähestyvä kissan kuolema herätti sinussa oman tietoisen tai piilotajuisen ahdistuksesi kuoleman edessä. Kun yrität hoivata kissa, samalla yrität välttää ahdistusta, jonka kuolema herättää. Kissa tuskin on ahdistunut tulevasta kuolemastaan, mutta sinua se ehkä ahdistaa.

No niin, hienoa, saitpa minunkin mielestäni "oikean" vastauksen unellesi.  Wink smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #928 : 31.12.2009 03:13:50 »

Paitsi, että sain toisen vastauksen sähköpostitse parantajaltani ja hän viittasi, että uni kuvastaa toisen ja kolmannen chakran asioita. Kun niitä lähdin tutkimaan löysin erittäin mielenkiintoisen tekstin kundalini-energiasta, joka virtaa toisen chakran kautta. Sitä tutkimalla löysin kaikki vastaukset, joita olen etsinyt vammautumiseni aikana.

Uni todellakin johdatti minut aivan uusille oivalluksien polulle, joista kirjoitin laajasti blogiini. Minä nimittäin uskon, että olen avannut kundalini-energiani äärimmäisen vaarallisella tavalla, mutta en vain ole tiennyt mitä olen ryhtynyt tekemään.
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #929 : 31.12.2009 10:38:47 »

Katselin erään kaverin kanssa vastarannan suunnasta jostakin korkeasta kerrostalosta, kun Jyväsjärvelle noussut hyökyaalto (tsunami) iski Lutakon puolelle. Hyökyaallon korkeudeksi arvioisin kerrostalon 3-4.kerroksen korkeuden, sillä Kuokkalan silta jäi aallon alle.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: