Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102870 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #885 : 14.06.2009 22:07:34 »

Joku vähän Iggy Popin näköinen häiskä jolla oli pitkä tulipunainen tukka, kuoli ällöttävällä tavalla kouristellen naamansa sulaessa lihan ja veren sekaiseksi mössöksi.

Luulen että se tukka oli vihje jostain, ei vaan sano mitään. Tongue
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #886 : 14.07.2009 18:52:09 »

Mitä raskaustestin tekeminen merkkaa unessa?
Tein raskaustestiä ja se oli positiivinen, vaikka sitä en itse taaskaan unessa tahtonut.

Tämän hetkinen tilannne oikeassa elämässähän on täysin päinvastainen. Ei miestä, ei lapsia vaikka kummatkin hyvin palavasti haluaisin Embarrassed.
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
katie_sue
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #887 : 16.07.2009 22:31:22 »

Minä näin viime yönä järkyttävän todelta tuntuneen unen, ihan kuin unessa avasin silmäni omassa sängyssäni, kääntyneenä seinäänpäin ja siihen kohtaan, missä minulla on ylimääräiset tyynyt ja päiväpeitto seinän vieressä, tyynypäästä nousi sängylle ja kävi makuulle mies. Olen siis sinkku, en niin omasta tahdostani, kaikenmaailman säpinää on, mutta mikään ei tunnu toimivan tai mistään tulevan pidempiaikaista juttua. Mitähän tuo niin todelliselta tuntunut uni merkitsee? Heräsin jossain vaiheessa aamulla ja piti oikein tarkistaa, onko siinä joku. Miksi muistinkin tuon unen noin selvästi heti herättyäni, vaikka normaalisti en niitä muista?  idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #888 : 19.07.2009 17:26:30 »

Työuni vaihteeksi...

Olin kylvyssä meidän tehtaan aulassa. Porukkaa alkoi liikkumaan siinä enemmän ja yritin painua alemmas ammeen pohjalle katseilta piiloon.
Mies tuli siihen viereen, antoi lehden ja sanoi että katso viimeiselle sivulle, siellä on viesti joltain. Hän ei tehnyt tätä mielellään.
Kahden viimeisen sivun välissä oli lista meidän osaston työntekijöistä. Kaikki oli pisteytetty ja sen mukaan uudelleen jaettu eri vuoroihin.

Semmosta fiilistä on ilmassa että syksyllä meillä tulee (taas) uudelleenjärjestelyjä. Muutaman nimen muistan listasta, katsotaan pitääkö paikansa. Tai sitten se oli alitajuista toiveajattelua ja toisaalta pelkoa.
Muuten tuo alastomana töissä-uni on vakiokamaa, toistuu varsin usein.

Yhä edelleen lisää avoimuutta peliin tai sitten kaikki näkevät todellisen minän, ilman suojaverhoja...

Kerrohan Kimo, miten sitten nuo työjutut oikeassa elämässä menee. Smiley

Joku vähän Iggy Popin näköinen häiskä jolla oli pitkä tulipunainen tukka, kuoli ällöttävällä tavalla kouristellen naamansa sulaessa lihan ja veren sekaiseksi mössöksi.

Luulen että se tukka oli vihje jostain, ei vaan sano mitään. Tongue

Grin 2funny Ei hajuakaan.

Mitä raskaustestin tekeminen merkkaa unessa?
Tein raskaustestiä ja se oli positiivinen, vaikka sitä en itse taaskaan unessa tahtonut.

Tämän hetkinen tilannne oikeassa elämässähän on täysin päinvastainen. Ei miestä, ei lapsia vaikka kummatkin hyvin palavasti haluaisin Embarrassed.

No tuo viimeinen lauseesi taitanee olla selitys ja syy uneesi. Wink

Minä näin viime yönä  järkyttävän todelta tuntuneen unen, ihan kuin unessa avasin silmäni omassa sängyssäni, kääntyneenä seinäänpäin ja siihen kohtaan, missä minulla on ylimääräiset tyynyt ja päiväpeitto seinän vieressä, tyynypäästä nousi sängylle ja kävi makuulle mies. Olen siis sinkku, en niin omasta tahdostani, kaikenmaailman säpinää on, mutta mikään ei tunnu toimivan tai mistään tulevan pidempiaikaista juttua. Mitähän tuo niin todelliselta tuntunut uni merkitsee? Heräsin jossain vaiheessa aamulla ja piti oikein tarkistaa, onko siinä joku. Miksi muistinkin tuon unen noin selvästi heti herättyäni, vaikka normaalisti en niitä muista?  idiot2

Yksinäisyys vaivaa, voi-voi, ei miestä...mutta et sinä kai sellaista oikeasti haluakaan..?
-paksunnettuna syy~selitys uneesi. Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #889 : 25.07.2009 12:50:06 »

Hassua, niin hassua että näin viimeyönä unta 15 vuotta sitten olleestani poikaystävästäni. Ainut mitä hän sanoi mulle unessa oli; "Hei sulla on rinnat isontuneet". Muuten oli ihan samanlainen ylpeä paska. Asui mummolani leikkimökissä jonka oli uusannut hienoksi asunnokseen.

Minusta tuntuu että unessa peilaan menneisyyttä ja nykyisyyttä, sillä tämä nyky ja entinen elämä kohtaa toisensa.On uutta sekä vanhaa; hassua vaan että sekoittuu aikalailla sekaisin crazy2 Teen vissiin jonkinlaista prosessia entisen ja nykyisen elämäni välillä johon liittyy uusi miesystäväni (pitkästäaikaa)
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #890 : 25.07.2009 22:13:45 »

Viime yönä oli tosi outo uni. Olin vienyt jotain toista ihmista ruumishuoneen kylmiöön ja juuri ennen kuin laitoin ovea kiinni näin kun toinen ihminen heräsi kuolleista. Onko jäänyt traumoja entisestä työstäni   Cheesy
tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #891 : 29.07.2009 22:11:47 »

Heippa todella pitkästä aikaa! näin tuossa viikonloppuna sellaista unta, että se vieläkiin ihmetyttää...päätin surffailla netissä, symbooleista tietoa etsien, kunnes muistin että voih, mitäköhän tälle palstalle kuuluu!

Sunnuntaina muistin vielä 3 unta, nyt vain kaksi, ja nekin vain aihealueilta (vaikka kuinka yritin pitää ne milelessä ja muistissa).
Yhdessä unessa, rakkaalta kisuliltamme suli vasen silmä. Se yht'äkkiä vain suli karvakorvan poskelle, ja myöhemmin siinä oli vain sellainen pinkki kohta.
Toisessa unessa, exäni virtsasi päälleni! muistan kun hän laski housunsa (ihan hyvällä varustuksella ) en oikeasti nyt muista edes millainen on miehen REAALI eli oikea, mieskunto (ei valittamista ainakaan tule mieleen) ja sitten hän vain pissasi päälleni.

Tuleeko näistä mitään mieleen?

Mukavia unia kaikille!
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #892 : 30.07.2009 16:47:12 »

jahans... no kissalla näyttäis olevan tulehdus vasemmassa silmässä. Rähmii.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« Vastaus #893 : 03.08.2009 17:46:53 »

Olen nähnyt tämän saman unen prikuulleen samanlaisena useita kertoja... viime yötä lukuunottamatta edellisestä on aikaa.
Unessa pakenen "jotain uhkaavaa" autolla tyttäreni kanssa. Jostain syystä nuorimmaista lastani ei näissä unissa ole olemassakaan vaikka tytär saman ikäinen kuin normielämässä.
Ajamme aina vanhaan puutaloon,jossa on kaikki tavaramme ja vaatteemme,mutta se ei ole oikea kotimme vaikka on olevinaan sitä =). ja lähetän tyttären pihalle leikkimään. Minä jään taloon,ja ajattelen että on häivyttävä...nopeasti. Pakkaan välttämättömiä tavaroitamme muovikasseihin.
Tähän aina herään.
Ihmetyttää  idiot2
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #894 : 03.08.2009 21:24:18 »

Kerrankin nussimisuni. Ne on kyllä parhaita, saisi näkyä enemmänkin.  Grin
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #895 : 04.08.2009 20:34:39 »

Kerrankin nussimisuni. Ne on kyllä parhaita, saisi näkyä enemmänkin.  Grin
Grin
Joopa, piristää päivää kummasti!
tallennettu
Michaela-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #896 : 05.08.2009 09:36:26 »

Nukuin kyllä sikeästi viime yönä ( niinkuin olen nyt tehnyt koko viikon saatuani sen unensieppaajan) Pätkiä muistuu mieleen, näin montaa eri unta, mutta tämä jäi mieleeni.

Sängylläni peiton alla oli käärme(näin ainakin luulin), meillä ei ole käärmettä vaikka olen sellaisesta joskus haaveillut, mutta tässä unessa minulla mitä ilmeisemmin oli koska en pelännyt ollenkaan. Annoin peiton alle jotain kangasta jota tämä käärme (joksi sitä edelleen luulin) veti. Kun kangas oli kokonaan peiton alla nousi peiton alta poikani iloisesti nauraen. Tämä uni vaivaa....
tallennettu

Don´t ask me, I only use my brain to keep my ears apart
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #897 : 06.08.2009 00:50:21 »

Mie muistan kun äiti on joskus sanonut että käärmeet unessa tarkoittaa sitä, että joku pettää. Pedin ajattelen liittyvän partneriin. Pettämistäkin on monenlaista, koetko että olet kokenut tulleesi petetyksi jonkun asian suhteen?
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Michaela-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #898 : 06.08.2009 10:51:19 »

Monesti olen tullut petetyksi sekä suhteessa että muutenkin elämässä. Olen kovin varovainen ollut tässäkin suhteessa missä nyt olen ollut jo kohta 3vuotta, luottamusta on vaikka sekin on muutamaan otteeseen mennyt...Olen jo pidempään halunnut ottaa seuraavaa askelta suhteessamme ja kortit niin jo vähän lupasivatkin tapahtuvan =)

Olen tässä paljon miettinyt isääni (tai siis oikeammin sitä henkilöä joka minut tähän maailmaan on siittänyt) meillä meni välit poikki heinäkuun puolessa välissä. Asia ei ole minulle mitenkään raskas vaan jotenkin olen aika onnellinen että olen hänestä päässyt eroon. Isänä hän petti minut täysin. Uhkasi jopa kännipäissään, että en tule elämään häntä pidempään...
tallennettu

Don´t ask me, I only use my brain to keep my ears apart
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #899 : 07.08.2009 14:10:14 »

Voi että, onpa tosi ikävää kuulla. Varmasti tuollaiseen "isään" on hyväkin pitää se välimatka. Uskon että, vaikka he ovatkin vanhempiamme, ei kunnioitusta ja kaiken nielemistä pidä harjoittaa vain sen vuoksi että he ovat vanhempiamme. Toivon kuitenkin että jossain vaiheessa välinne korjaantuvat.

Toivon myös että saat poweria siirtyä suhteestasi eteenppäin. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Elämä on kuitenkin aika lyhyt. Voimaa sulle.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: