Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3144780 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #855 : 17.04.2009 20:54:39 »

Tunnetila aina heijastaa tiettyja elaman vaiheita joita sitten tornaadot tai pyorremyrskyt symbolisoivat-sinun tapauksessasi juuri exan kuvina.
Oletko miettinyt minkalaisia unia naet kun fiilis on hyva-veikkaampa paljon mukavampia unia.
Huoneet heijastavat eri aspekteja itsestamme ja liittyy myos tunteisiin minkalaiselta huoneemme nayttavat.
tallennettu
skorpioni-
Satunnainen astroilija
*

Onhan päivä vielä huomennakin..

Profiili
« Vastaus #856 : 19.04.2009 20:51:46 »

Olen nähnyt jo kahtena yönä että erosimme mieheni kanssa. Toisessa unessa palasimme yhteen minun aneluni pyynnöstä, mutta toisessa emme. Epäilyttää. Jos joku osaisi tulkita. :>
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #857 : 21.04.2009 13:09:56 »

Mitäs mahtaa tarkoittaa sellainen uni, jossa esiintyy soluhuone (liittyy menneeseen opiskelukaupunkiin kaukana) huonekaluistani ja tavaroistani. Uni on viestittänyt sellaista, että minun ikäänkuin pitäis mennä tyhjentämään se tila niistä huonekaluista, olen siin unohtanut tämän tehdä. Olen nähnyt tämä unen kaksi kertaa. Uni ja huone on todella ahdistava. Olen käynyt unessa tuossa huoneessa ja ihan melkeen huutanut, " miksi tavarani ovat täällä (kuin haamuna) kun en enää asu täällä".

Jäin toissa aamuna miettimään, että kylläpä tuntuu todella oudolta ja ahdistavalta.

Eli, mitä minun pitää palata tekemään menneeseen aikaan ja hakemaan pois??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
saaresir
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #858 : 30.04.2009 08:32:02 »

Näin unta, että toinen etuhammas särkyi kuin munan kuori. Hammas jäi kyllä paikalleen, mutta siitä puuttui kuori.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #859 : 02.05.2009 06:37:22 »

Olin ikäänkuin juuri nukahtamassa tai ehkä olin jo nukahtanut, kun kuulin kutsuttavan itseäni nimeltä. Havahduin kutsuun ja heräsin. Vähän aikaa mietin, josko jollakin lähiomaisella oli joku hätänä ja kuulin kutsuttavan itseäni apuun. Olin kuitenkin niin väsynyt, että painoin pään uudestaan vaan tyynyyn ja nukahdin miltei heti uudelleen. En muista oliko kutsuva ääni miehen vai naisen ääni. Jotenkin jäi sellainen mielikuva, että ääni oli neutraali.

Miten tämän tulkitsisi ?  Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiuhtilainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #860 : 10.05.2009 10:16:45 »

Monesti näen leffamaisia unia, maisemat ja tapahtumat ja henkilöt ovat aina kuin jostain elokuvasta.
Kerran sitten jotain elokuvaa katsoessani sain todeta, että yksi kohtauksista oli kuin täysin unestani.

Viimeöinen uni oli taas tällainen elokuvamainen, en muista siitä kuin hataria yksityiskohtia. Olin päätynyt jonkin pahiksen vangiksi ja yritin peittää oikeaa minääni piilottelemalla puoliksi kalterien takana ja muuttamalla puhetyyliäni ja olin ihan varma että pahis tunnistaisi minut. Jossain vaiheessa olin päässyt pakenemaan sieltä vankilasta johonkin vihreille kukkuloille, jossain lähistöllä muistan olleen vettäkin ja pieni ryhmä muita ihmisiä, yksi oli muita selkeästi vanhempi. Ja kukkuloilla oli myös paljon kiviä ja muita, joiden alle pääsi piiloon.
Ja muistan kuinka unen toinen pahis (luultavasti pahis) lensi lohikäärmeellä kauempaa jonkun kukkulan ylitse.

Tätä unta edeltävässä unessa olin myös päätynyt vangiksi johonkin, mutta en koskaan päässyt pakoon. Sen unen vankilana toimi tyhjä huone ja minun piti tehdä töitä jollekulle, tehdä ruutuja joihin piti laittaa kirjaimia satunnaisessa järjestyksessä. Kirjaimista muistan että kirjain N toistui usein siellä.

Minkäänlaista tulkintaa näistä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #861 : 11.05.2009 18:15:16 »

Voih, minä näin unta tulevasta miehestäni. Olipa herätessä ihan hyvällä tavalla outo fiilis. Tyyppi on kuitenkin tuntunut aurassa jo vuoden verran ja vahvistunut vaan sitä mukaa, kun tämä vuosi on kulunut. Oli kai jo aika odottaa unta hänestä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #862 : 12.05.2009 08:27:45 »

näin muutama vko sitten unta että olin prinsessa palatsissa jne, kaikenlaista mikä viittaa menestykseen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #863 : 14.05.2009 07:52:05 »

Hei,
Taas näin mielenkiintoista unta, johon toivoisin selitystä jos jollakin olisi aikaa. Samalla voisi muuten ottaa vinkkejä hyvistä unikirjoista vastaan...

Olin mieheni kanssa kotona ja siellä oli pieni lapsi. Netti oli auki ja ovikello soi.
Menin avaamaan oven ja sieltä tuli kaksi nuorehkoa silmälasipäisiä samannäköisiä miehiä (kaksoset) ?
Heillä oli mukana kanssa samanikäinen pikkupoika joka oli unessa jo. Heidän mukana oleva pikkupoika oli ystäviemme poika, tunnistin tämän myös unessa. Lapsi oli iloinen ja kyykistyin juttelemaan ja poika tuli halaamaan.
Nämä miehet esittelivät itsensä tarkastajina ?

Ihan kun tässä olisi tuo 2 joka toistuu...kaksi miestä (samannäköist) ja kaksi pikkupoikaa ( eri näköisiä)

Harmittaa kun heräsin kesken unen...

Emisa
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #864 : 23.05.2009 09:52:56 »

Onko kukaan teistä nähnyt unta sellaista jossa on joku tuntematon henkilö, ja unessa sen henkilön etu- ja sukunimi tulee esiin mutta kun on heräämisen aika, et muista enää tuntemattoman nimeä. Minulla on ollut tänkaltaisia unia aina toistuvasti. Eli jokin asia on (vielä) salaperäistäeikä se paljastu helposti.

Oisko näin?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #865 : 25.05.2009 14:12:40 »

Suuri karhu seisoi takajaloillaan ja otti jonkun naisen "syleilyynsä" ei tehny mitään. Siinä naisen vierellä oli mies joka katsoi. Minä seurasin tilannetta jostain....ja siis olin vissiin itse karhun halissa?Huh Voimaako vai jotain muuta?
Hiukka levoton ja pelokas olin.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #866 : 26.05.2009 01:55:17 »

Hei, kerronpa minäkin uneni tänne, kun sama teema toistui kahteen kertaan eri unissa  :Smiley :

Ensimmäisessä unessa olin kaverini luona yötä ja aamulla petasimme hänen sänkyään tosi huolellisesti koska vieraita oli tulossa.

Heräsin ja nukahdin uudestaan ja toisessa unessa olin syntymäkodissani missä vanhempani asuvat vieläkin.

Minun piti sielläkin aamulla petata sänky omassa vanhassa huoneessani ja tosi huolellisesti vielä, koska vieraita oli tulossa.

Onko kellään ajatuksia mitä voisi tarkoittaa?

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #867 : 27.05.2009 08:05:14 »

Villihevonen ajamassa takaa kamelia autiomaassa. Shocked
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #868 : 27.05.2009 20:01:57 »

Onko kukaan teistä nähnyt unta sellaista jossa on joku tuntematon henkilö, ja unessa sen henkilön etu- ja sukunimi tulee esiin mutta kun on heräämisen aika, et muista enää tuntemattoman nimeä. Minulla on ollut tänkaltaisia unia aina toistuvasti. Eli jokin asia on (vielä) salaperäistäeikä se paljastu helposti.

Oisko näin?

Olen nähnyt, jopa niin, että se nimi on kirjoitettu johonkin
ja joskus vieläpä päivämäärällä ja hitsit, kun ei muista. tickedoff

No, tämä numero-nimi-muistamattomuus mielessäni kaivertaen,
näin viime viikolla unta, että olin kuolemansyy-tutkimuksessa,
-siis minua tutkittiin.
Makasin sellaisella metallisella pedillä ja minuun tehtii kaikenlaisia kokeita.

Päätin sitten mielenkiinnosta irtautua kehostani ja lähteä
katselemaan ympärilleni.
Kuljeskelin pitkin sitä patologian laitosta ihmetellen
erilaisia kuolleita. Jotkin ruumiit olivat vielä "elossa",
eli henki ei ollut ymmärtänyt irtautua kehosta,
mutta olivat silti toki auttamattomasti kuolleita,
eli masiina oli kaput.

Nallekarhumainen ystävällinen valkotakkinen mies opasti minua siellä.
Tulimme sitten viimein valkoisen oven luo,
jonka luona seisoi kaksi mauttomiin iltaleninkeihin pukeutunutta naista, toinen  noin nelikymppinen, toinen teini-ikäinen,
joiden kasvoista näkyi,
että alko on maistunut hyvin jo useita vuosia,
kuin myös väkivaltainen elämäntyyli.

Valkotakkinen mies ei ollutkaan heille kovin ystävällinen,
vaan kyseli, että mitäs te täällä oikein teette.
Vanhemmalla naisista oli avaimet siihen valkoiseen oveen
ja hän kääntyi ovelle ne kädessään ja piirsi oveen 6.9.
(tässä vaiheessa unta tietoisuuteeni tuli,
että minun on vaikea muistaa unien nimiä
ja numeroita ja ponnistelin muistiani muistamaan).

Sitten nainen yritti avata ovea, mutta hänen avaimensa eivät sopineet.
Hänellä oli väärät avaimet.

Kiinnostukseni mennä tuosta ovesta oli kova,
mutta tiesin, että sillä valkotakkisella miehellä on kaikki paikan avaimet ja pääsisin siitä joka tapauksessa,
joten olin hiljaa, ettei ne kaksi naista saa sitä tietoonsa.
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #869 : 29.05.2009 12:43:13 »

olempa itsekin parin viimekuukauden aikana nähnyt satu-unia  ja kaksin kappalein.

Eka oli tällainen. Olin huonessa, jossa vietettiin pojan syntymäpäiviä. Poika oli saanut todella paljon ja isoja lahjapaketteja. Yhdellä seinällä oli iso kirjahylly ihan kattoon saakka ja se oli kokonaan täyttynyt niistä lahjapaketeista. Ajattelin, että ei noin pieni poika tarvi noin paljon lahjoja ja jatkoin matkaa.

Saavuin korkealle verkkoaidalle. Aidan takana oli husky rotuinen koirani (ei ole koskaan ollut sen rotuista). Tuo koira oli minulle TODELLA TÄRKEÄ. Selvisi että kuningas on halunnut minut puolisokseen ja kun ei ole hyvällä saanut niin oli ottanut tuon koiran haltuunsa. Lupauduin kuninkaalle puolisoksi ,koska en voinut elää ilman tuota koiraa. Kuningas lupasi minulle ,että jos olen 7 vuotta naimisissa saan puolivaltakuntaa ja vapauden.

Seitsemän vuotta läheni loppuaan ja istuin aidan vieressä miettimässä. Halusin vain koirani mukaani. en mitään muuta. Samalla tiesin että aidan toisella puolella minua odottaa todellinen rakkaani.

Eka uni oli tällainen:
Olin mennyt kihloihin miehen kanssa. Minun piti mennä yksin tutustumaan tuleviin sukulaisiini ja silloin selvisi että uusi kotini tulisi olemaan linna ja että olin kihloissa prinssin kanssa.

Hää valmisteluja tehtiin kovaa vauhtia. Pukeutumishuoneessa minun päälleni autettiin hääpuku tarkastusta varten. Minun ei tarvinut tehdä mitään. Joka puolella minut otettiin vastaan lämpimästi kun minulle esiteltiin linnaa ja sen väkeä.

Sitten olimme menossa jonkinlaiseen huvituskieputtimeen. olimme juuri istuneet paikoillemme ja kiinnittäneet turvavyöt,kun turvallisuuspäällikkö tuli ilmoittamaan,että laite suljetaan siihen tulleen vian vuoksi. Kiersimme laitteen alakautta pois ja jouduimme kahlaamaan sohjossa.( sohjoa on esiintynyt muissakin unissa.)

Seuraavaksi olinkin ollut ratsastamassa. Kun palasin linnaan huomasin että olin saanut keskenmenon. Lääkärit kertoivat, että minua oli väkisten pidetty ratsastusretken määränpäässä jotta vauva ei selviäisi matkasta takaisin.

Tuo eka uni vaivaa kovastikin. Tulee tunne että sopimus on täytetty pitää jatkaa matkaa.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: