Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2084224 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #840 : 19.02.2009 08:42:29 »

No kakkahan on laajentumista omalla tavallaan-saat omaisuutta-vaikka velkaisena.
Ajelit autolla-joka symbolisoi tassa tapauksessa omaa itsenaisyytta-ja mista luonteenpiirteestasi et pida-mietippa?
Ja kolmas-pelkaatko ottaa vastuuta? Turhaa-kaikki menee hyvin!!!!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #841 : 19.02.2009 10:15:47 »

Näin jotenkin aika voimakkaalta tuntuvan unen.

Katselin siinä peiliin ja huomasin, että silmissäni oli jotain outoa. En keksinyt mitä se oli, mutta jotain hassua niissä oli. Sitten yhtäkkiä havahduin, että minullahan ei ole pupilleja eikä iiristä ollenkaan. Silmäni olivat pelkät valkuaiset, mutta näin silti ihan normaalisti. Muistin, että minulla oli piilarit ja otin ne pois. Koko silmistäni lähti kuin kalvo pois ja sen valkoisen kalvon alta paljastui oikeat vihreät silmäni ja tiesin, että nyt on asiat oikein. Jännä uni.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #842 : 19.02.2009 11:35:12 »

paljastus

näin ehkä ekaa kertaa unen, jossa poistuin kehostani ja katselin sitä takaapäin ja ihmettelin, miksi joku outo musta vaatekappale oli kietaistu vartalon ympäri. olinkin aika levoton nukahtaessani ja eilisen pvn mietin sielun-tunteen-älyn yhdistelmää, joka ihminen on.

kävelin sielussa tuon kehon takana siis, ja sitten jotenkin hujahdin takaisin sisään. tämä oli todentuntuista. vähän kuin että sielun matka, ja herääminen.

unessa oli sattumoisin myös joku sielukumppani mies, jonka kanssa oli vetovoimaa ja pyörimme kovasti toistemme ympärillä.. tästä tuli mieleen yhdet kemut lau.
.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #843 : 27.02.2009 11:50:35 »

Minä jälleen seikkailen menneisyyden ja nykyisyyden välimaastossa. Viimeöinen uni enteili taas kaipuusta, kaipuusta, jotain sellaista kohtaan mitä en ole kunnolla saanut kokea nykyelämässäni. Embarrassed
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #844 : 07.03.2009 07:57:48 »

Ei taaskaan tarpeeksi kaukana oikeasta elämästä, kiitos mun mielikuvituksettoman alitajunnan, mutta jonotin kahvilasta frappuccinoa ja seurasin kun oranssi kissa pyydysti hiirtä, sainkin eteeni puoliksi täytetyn muovikupillisen epämääräistä litkua. :Smiley

Tuli mieleen tapaus oikeasta elämästä, kun olin janoon läkähtymäisilläni eksynyt slummiin jossa oli Coca Cola-mainoksia kaikkialla mutta missään ei ko. tavaraa kuitenkaan ollut ja vasta pitkän selittelyn jälkeen sain edes kupillisen vettä, olivat ennemmin jo tunkemassa kanakeittoa nenän alle. Undecided
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #845 : 07.03.2009 09:37:56 »

Hahaha
Varmaan tulee mieleesi oranssikissa Buddhakaavuista-ihan realistinen uni
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #846 : 09.03.2009 14:20:07 »

Hahaha
Varmaan tulee mieleesi oranssikissa Buddhakaavuista-ihan realistinen uni

Ei edes siitä, vaan pihalla todellakin asustaa oranssi kissa, joka aina tuijottaa mua.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #847 : 09.03.2009 21:28:16 »


Viikonlopun unessani ajoin tiellä ja vastaan tuli vasemmalla puolella siis ajokaistalla valkoinen piiiitkä jatkettu auto. Siisti, puhdas, upea ja katsoin sen menoa.
Meni varmaan lopullisesti Cry
tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #848 : 09.03.2009 23:14:47 »

Otin tässä yksi päivä päiväunia. Nukuin huoneeni sängyssä ihan normaalisti. sängyn jalkopäässä on ovi. sängystä näkee ovelle. Näin sellaista unta unta, että nukun samaisessa sängyssä herään unessa, siihen, että joku on ovella en saa selvää kuka vartalon muodolta nainen ? vain usvainen hahmo. Yritän nousta ja ottaaa kännykkääni, mutta en pysty liikkumaan olen täysin halvaantunut menen paniikkiin. samalla hetkellä herään samasta paikasta sängyssä katsoen ovelle siellä ei ole ketään...
 
 
 
 Cheesy
tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #849 : 09.03.2009 23:20:52 »

Otin tässä yksi päivä päiväunia. Nukuin huoneeni sängyssä ihan normaalisti. sängyn jalkopäässä on ovi. sängystä näkee ovelle. Näin sellaista unta unta, että nukun samaisessa sängyssä herään unessa, siihen, että joku on ovella en saa selvää kuka vartalon muodolta nainen ? vain usvainen hahmo. Yritän nousta ja ottaaa kännykkääni, mutta en pysty liikkumaan olen täysin halvaantunut menen paniikkiin. samalla hetkellä herään samasta paikasta sängyssä katsoen ovelle siellä ei ole ketään...
 
 
 
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #850 : 12.03.2009 11:54:27 »

Selailin tuota unisymbolijuttua, mutta ei osunut silmään tulkintoja ryöstöstä tai ryöstöyrityksestä. Unessa yritin ryöstää työpaikaltani rahaa. Homma oli suunniteltu neljän ihmisen kanssa, joista kahden piti tulla hoitamman osuutensa jotenkin myöhemmin, varmistaa selusta tai jotain, heh heh. Eivät tulleet. Yritys meni mönkään kun paikalle tuli ihmisiä ja paettiin tietoisena että sormenjälkiä on kaikkialla ja kiinni jäädään. Sitten palattiin rikospaikalle ja TJ sanoi, että jos kaikki on tuossa ja mitään ei puutu, niin ei nosteta tästä mitään meteliä...   laugh

Jos jollain on selityksiä unessa esiintyviin elementteihin, niin kertokaa ihmeessä. Lopullisen tarkoituksen selvittää parhaiten itse kun tuntee tilanteensa ja itsensä.. Smiley
tallennettu
tanjuska83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #851 : 17.03.2009 09:45:22 »

Muistan vain todella harvoin unet mitä näen..Viime yönä näin unta, mitä en voi olla muistamatta. Muistan sen jopa liiankin hyvin.

Unessa olin huoneen tapaisessa suljetussa tilassa, huoneessa oli ruskehtavat tiiliseinät. Joku kellari tai sen tapainen se oli.. Seinien vieressä, lattialla oli korotus. Keskellä huonetta oli syvempi kohta, jossa oli vettä. Vesi oli kylmää. Huoneessa lämmin, jopa trooppinen tunnelma.. Minä olin unessa, ainoastaan valkoinen hamepäällä,avojaloin. Unessa oli Kalkkarokäärme, todella pitkä..Käärme oli siinä reunuksella.. Sitten siinä oli myös rantakäärme, paljon pienempi. Pienempi käärme oli myös siellä vedessä. Muistan kuinka juoksin henkeni edestä pakoon sitä isompaa käärmettä, se ei minua saavuttanut..Juoksin siellä vedessä. Oli todella rankkaa juosta. Vettä oli pohkeisiin asti. Uni loppuu siihen kun ne kaksi käärmettä, kietoutuu toisiinsa..pienempi tämän isomman ympäri sen "kaulaan" monta kertaa.. Sitten ne kaksi päätä, hyökkää minua kohti ja herään... Oikeasti aika kamala uni, mitähän mahtaa tarkoittaa?
tallennettu
saparo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1

Satu


Profiili
« Vastaus #852 : 18.03.2009 16:38:13 »

Kerron itseasiassa tässä samalla 2 eri unta,kun ne molemmat vaivaavat vieläkin mieltäni.

Tämä ensimmäinen uni oli ihan alle kuukausi sitten eli näin unta että minun etuhammas alkoi heilua ja vuosi verta todella paljon, heräsin siihen tunteeseen että yök verta ja en ole koskaan tykännyt siitä jos hammas heiluu. Mitäköhän tämä sitten tarkoittaa?

Seuraava uni on toistunut 2 kertaa ja kummatkin kerrat olivat aivan liian todentuntuisia.
Eli tämmöistä tapahtui kummassakin unessa: Olin nukkumassa omassa sängyssäni,kun tunsin että huoneeni ovella on joku, en nähnyt muuta kuin ison mustan hahmon ja tunsin heti että se oli todella Paha eli ei itse saatana,mutta joku hänen alaisensa.Tämä Paha lähetti kimppuuni 2 pientä oliota jotka kuristivat kurkkuani.Yritin puhua/huutaa,mutta en saanut ääntä tulemaan ulos. Paha ei sanonut mitään,mutta ymmärsin että hän yritti jollain tavalla minua käännyttää puolelleen.
Sitten rupesin ajattelemaan Jeesusta ja Jumalaa,vaikka en olekkaan mikään uskovainen tai kuulu kirkkoon.
Mutta omalla tavallani uskon heihin eli rupesin mielessäni sanomaan: Jeesus rakastaa minua,tiedän sen,koska raamatussa sanotaan niin.Sitten rupesin lausumaan isä meidän rukousta jne eli kaikki liittyi Kirkkoon,Jumalaan ja Jeesukseen.Ja positiivisia ajatuksia muutenkin ajattelin ja sitten ajattelin myös että minua ei paha saa.  angel
Heräsin ekalla kerralla siihen että huusin aika kovaa en nyt ihan tarkkaan muista mitä,mutta jotain Jeesukseen liittyvää oli.Ja toisella kerralla en huutaen herännyt,mutta aika hikinen olin,kun jo toistamiseen näin tuon kamalan unen.
Kurkkuuni sattui herättyäni yöllä ja ääntä ei todella tullut kovin paljon eli mitäköhän tämä uni oikein tarkoitti?  Undecided
Nyt onneksi en ole kamalia unia nähnyt,mutta mistä sitä tietää koska nekin taas tulee kiusaamaan. knuppel2
tallennettu
matkaaja08
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #853 : 23.03.2009 12:57:56 »

ystäväni sai ajatuksen että meille 4lle ystävälle hankittaisiin kultaiset sormukset ystävyytemme kunniaksi.
itse mieetin onko minulla varaa eli ostanko hopeisen vaiko kultaisen.
Päädyin jälkimmäiseen. sen sisään kirjoitimme ystävyydelle 20v
tallennettu
Sundy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #854 : 30.03.2009 16:40:50 »

Näen paljon unia, joiden symbolit katson jokaikinen aamu Tamara Maunosen unikirjasta  :Smiley .
Tänä yönä näin unta että olin muuttanut uuteen kotiin, ja sitten äitini tuli sinne ja ilmoitti ettei tykkää silmistäni, joten hän repi silmäni ja kiinnitti lasisilmät tilalla  Angry .
tallennettu
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: