Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101107 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #825 : 06.02.2009 10:17:45 »

no mitä jos hän ON oikeasti mustasukkainen ja ajatteli että suhteenne olisi pitänyt kestää? toivottavasti hän uskoo sen hyvällä. itsekin luulin joskus että olisi "pitänyt" jatkaa jonkun kanssa, mutta eiköpähän jutut ole loppuneet oikeaan aikaan ja unohdettuhan ne on.

jos olisi jotain velvotteita, omaisuutta, lapsi tms, sitten miehellä olisi ehkä jotain "asiaa" sinulle. tietty jos asia on niin päin että mies antoi sen asunnon.. pidä varasi!  :Smiley

sanoit että sinulla on onnistunut ystävyydet exien kanssa? no itselläni ei, ei voi kun tulee paljon loukkauksia ja petoksia. jos se on mahdotonta jousimiehen kanssa niin enpä ymmärrä mitä asiaa olisi niille muillekaan.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2009 10:19:27 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
etsiskelijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #826 : 06.02.2009 10:22:59 »

 Smiley Olin mukana vasikan syntymässä. Tunnelma oli hyvän tuulinen ja hämmästynyt. Yhtäkkiä tuo syntymälimainen vasikka olikin valkoinen (takajaloissa mustia kapeita raitoja) pörroinen kissanpentu, jota pidin sylissäni. Miten tulkitsisit tämän?
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #827 : 06.02.2009 13:59:24 »

Hei,

olen tosi vahva unien näkijä, niitä en osaa aina kunnolla (internetistä huolimatta) tulkita. Viime yönä näin unta, että pieni palanen hampaastani putosi. Tunsin sen suussani ja ajattelin, että pitää ottaa se talteen jotta sen saa paikalleen... mutta edessäni olikin yllättäen ikäänkuin viemäri ja sylkäsin ja osa hampaastani meni veden mukana (ikään kuin viemärin oloinen paikka siis, hammas vaan huuhtoitui eteenpäin eräänlaista "kuilua" pitkin). Tietenkin olin kauhuissani unessa, mutta hetken päästä tunsin, että hammas olikin suht ok, eli siitä oli tavallaan tippunut vain ne terävät päät ja suussani tuntui pinnaltaan lattea, tasainen hammas... Mitähän tämä tarkoittaisi?

Kiitos  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #828 : 07.02.2009 14:33:54 »

Sasha. Simppelisti voi sanoa, että energian ja hengen tasolle on jäänyt vielä selvittämättömiä asioita kyseisen sielun kanssa. Mitä minuuden osa-aluetta kyseinen sielu ahdistaa ja kuristaa päiväelämässä? Poliisien tuleminen uneen voisi merkitä sitä, että tiedät/luulet tehneesi jotain väärin, josta sinua voitaisiin rangaista, jos mies vaan huomaa tämän. Eräänlaista pelkoa siis siitä, että tekemäsi ratkaisut käännetään sinua vastaan vihamielisesti.

Itsehän sinä parhaiten tiedät mistä kuristaa ja miksi Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #829 : 07.02.2009 14:36:15 »

Alva. Elämässäsi on menossa puhdistumisjakso. Joudut luopumaan jostakin, joka huuhtoutuu tunteiden mukana pois. Ensin pelästyt asiaa - luulet että nyt kävi pahasti (hampaasta lähti pala) - mutta pian huomaatkin, että irtipäästäminen olikin hyvä asia. Hammashan on entistä paremmassa kunnossa, kun inhottavat, terävät pinnat ovat poissa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #830 : 07.02.2009 15:44:07 »

no mitä jos hän ON oikeasti mustasukkainen ja ajatteli että suhteenne olisi pitänyt kestää? toivottavasti hän uskoo sen hyvällä. itsekin luulin joskus että olisi "pitänyt" jatkaa jonkun kanssa, mutta eiköpähän jutut ole loppuneet oikeaan aikaan ja unohdettuhan ne on.

jos olisi jotain velvotteita, omaisuutta, lapsi tms, sitten miehellä olisi ehkä jotain "asiaa" sinulle. tietty jos asia on niin päin että mies antoi sen asunnon.. pidä varasi!  :Smiley

sanoit että sinulla on onnistunut ystävyydet exien kanssa? no itselläni ei, ei voi kun tulee paljon loukkauksia ja petoksia. jos se on mahdotonta jousimiehen kanssa niin enpä ymmärrä mitä asiaa olisi niille muillekaan.

Kyllä me ihan hyvissä väleissä olemme, vaikka hiukan välttelemme vielä tapaamisia vahingossa,
eli tiedämme, missä toinen voi iltaansa viettää.
Juristini on vahingossa törmännyt häneen, mutta ei kertonut asiasta sen enempää,
mutta rivien välistä kuulin, että se olisi ollut hiukan kiusallista.

Lahja on lahja, kuten hän itsekin sanoo, eikä siinä ole enään mitään yhteistä.

Toisaalta hän on kyllä sellainen tyyppi joka odottaa jotain ylenpalttista
kiitollisuuden velkaa itselleen, koska hän on niin "hyvä tyyppi" kaikille. buck2


Sasha. Simppelisti voi sanoa, että energian ja hengen tasolle on jäänyt vielä selvittämättömiä asioita kyseisen sielun kanssa. Mitä minuuden osa-aluetta kyseinen sielu ahdistaa ja kuristaa päiväelämässä? Poliisien tuleminen uneen voisi merkitä sitä, että tiedät/luulet tehneesi jotain väärin, josta sinua voitaisiin rangaista, jos mies vaan huomaa tämän. Eräänlaista pelkoa siis siitä, että tekemäsi ratkaisut käännetään sinua vastaan vihamielisesti.

Itsehän sinä parhaiten tiedät mistä kuristaa ja miksi Smiley

No kun tuota ajatustasi mietin, niin ei tule muuta mieleen kuin se,
että rakastui hänelle mahdollisimman kiusalliseen henkilöön.
Kai tässä nyt kun aurinko on alkanut paistamaan täällä lämpimän keväisesti,
niin se valaisee jotain piilotettuja ajatuksia ja tunteita paremmin. Wink

Kiitti tulkinnasta. smitten
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #831 : 07.02.2009 22:15:10 »

Olen n. 2viikon ajan ruvennut nakemaan ihan alyttoman todellisia uneja,, aikasemmin oon nahnyt myos, mutta viime aikana ne on pahentunut todellisemmaks,, Tapasin toissayona jonkun mystisen naispuolisen,, naytti silta,, ja hanella oli tosi pahat, ilkeat, mystiset silmat joita sitten tuijotin kauaa,, en pystynyt lopettamaan tuijottamista vaikka kuinka se tuntui epamiellyttavalta ja vahan pelottavalta katsoa niin tummiin ja pahanomaisiin silmiin,, yritin voittaa hanet ns.tuijotuskilpailussa,, se jatkui ja jatkui ja sit han sanoi "sinulla on monta eri persoonaa" sekunnin ajan hammastyin, mutta sitten kasvoilleni ilmestyi virne ja tulkitsin tietavani sen,, (tosi outoa) sitten katsoin taas hanta silmiin ja han kaytti voimiaan minuun ja nosti minut ilmaan,, se oli siis ihan todellista lentamista,, oon aikasemmin nahnyt samanlaisia siis lentounia ja tiedan vahvuudet siina,, han nosti minut mystisille voimillaan,, pelottavaa,, ja ilmestyin yhtakkia huoneeseeni missa sitten joku henkimaailmasta,, aaveen kaltainen tyydytti minua taydellisesti,, tajusin etta olen unessa mutta himokkaana en lopettanut,, myohemmin juoksin yhen jaban luo joka asuu mun kaa samas talos ja yritin saada hanet kanssani,,
Herasin ja jain ihmettelemaan,, mita oikein tapahtui,, oveni oli jatetty auki ja han oli koko ajan viereisessa huoneessa,, pelottavan outoa,, en siis vaita etta mittan todellisuudessa tapahtui,, mutta valilla luulen oikeasti elavani kahta maailmaa,, yhta tass atodellisuudessa ja yhta uni maailmaa,, harvat pystyvat tekemaan oman paan mukaan asioita unessa ja ma pystyn seuraamaan ja paattamaan tapahtumakulkua,,, mika tama on,, pitaisko olla peloissaa,, onko vakavaa,,, pelkaan etta oon vahingossa sekaantunut mystisiin asioihin....
JOTKA TIETAA VAHASENKAAN UNISTA NIIN KIRJOTTAKAA KOMMENTTIA, TARVITSEN TULKINTOJA,, YRITAN ETSIA NETISTA MUTTEI LOYDY,, "!!
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #832 : 08.02.2009 11:03:24 »

tuota, luin tuon jutun aika pinnallisesti Kristina, mutta olisiko jotain sellaista että sinun pitää kohdata pimeää puoltasi ja huomata, ettei se niin paha olekaan? aave ja tyydytys, tulee mieleen oma sielukumppani/kaksoisliekki jota kaipaat.. eli unen olennot olivat sinua itseäsi ja kaksoisliekkisi. jos kaksoisliekkisi on henkimaailmassa, hän on samalla sinussa. jos hän on lihallinen ihminen, ei välttämättä ole seksisuhde tms.

itse näin outoa unta, että tuttu joogaohjaaja suhtautui aggressiivisesti, kun en noudata hänen uskoaan.. oli jotenkin kireä tunnelma jossain kurssipaikassa.

mutta uniin ei kannata mennä kovin syvälle mukaan.. sanoisin. no aika intensiivisiä ne ovat itselläkin nykyään. unet ja sielukumppanit on kai sellaisia, joita ei voi oikein välttääkään.. mutta voi päättää niiden merkityksen. itse koetan pysyä konkreettisessa maailmassa, enkä kaipaa ketään mitenkään hillittömästi. toisaalta tiedän ettei aineellisesta saa lopullista onnea.. ja silti aineellisessa on toimittava. unessa ihminen liikkuu muualla.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2009 11:14:02 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #833 : 08.02.2009 13:16:57 »

tuota, luin tuon jutun aika pinnallisesti Kristina, mutta olisiko jotain sellaista että sinun pitää kohdata pimeää puoltasi ja huomata, ettei se niin paha olekaan? aave ja tyydytys, tulee mieleen oma sielukumppani/kaksoisliekki jota kaipaat.. eli unen olennot olivat sinua itseäsi ja kaksoisliekkisi. jos kaksoisliekkisi on henkimaailmassa, hän on samalla sinussa. jos hän on lihallinen ihminen, ei välttämättä ole seksisuhde tms.

itse näin outoa unta, että tuttu joogaohjaaja suhtautui aggressiivisesti, kun en noudata hänen uskoaan.. oli jotenkin kireä tunnelma jossain kurssipaikassa.

mutta uniin ei kannata mennä kovin syvälle mukaan.. sanoisin. no aika intensiivisiä ne ovat itselläkin nykyään. unet ja sielukumppanit on kai sellaisia, joita ei voi oikein välttääkään.. mutta voi päättää niiden merkityksen. itse koetan pysyä konkreettisessa maailmassa, enkä kaipaa ketään mitenkään hillittömästi. toisaalta tiedän ettei aineellisesta saa lopullista onnea.. ja silti aineellisessa on toimittava. unessa ihminen liikkuu muualla.


No nii ihan mahdollista etta se on noin,, mutta vahan vaikeet olla ottamatta tosissaan ku ne unet jotka on tollasii valilla ,, pistaa pulssinki paukkuu kahta ja sataa ja meen ihan vainoharhaseks .. Cheesy Grin 

Nyt nukuin tosi hyvin,, jai kyl mietityttaa et nain muutakin mut taa et soin viinirypaleit jotka maistu tosi hyvalta mut niis oli paljon siemenii,, ja kukaan muu huomattuaan ei syony ja ma otin niittenkin rypaleet ja soin,, sen jalkeen olin hyvalla tuulella ja lahdin tanssimaan kummityttoni kanssa. .. Smiley    Huh
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #834 : 09.02.2009 14:45:44 »

Kiitos AthaMaarit - oli aika osuva kuvaus. Kysynkin vielä, en koko untani nyt mutta eilen herätessäni aamulla muistin vahvana unestani sen, että kerroin miesystävälleni (tai meidän suhde jäissä nyt eli kai siis ns. ex:lleni...) että "en tarvitse paljon ollakseni onnellinen" ja tämä lause iskostui niin päähäni ja oli ainut asia jonka aamulla kunnolla muistin. Hän sanoi unessa, etten minäkään. Onko tällä jotain merkitystä vai onko asia vain niin - koska en tosiaan paljon tarvitse ollakseni onnellinen...

Kiitos, kivaa päivänjatkoa!
Anva smitten

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #835 : 14.02.2009 11:30:23 »

Voi miten ihana uni.  smitten Olin raskaana ja lapsen synnyttyä alkoi vain hurjasti itkettää kun hän oli niin kaunis. Tällaisten voimakkaasti onnellisten unien avulla jaksaa tätä karua tosi elämääkin.  Cheesy
tallennettu
reabba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #836 : 16.02.2009 23:40:34 »

Hei! Cheesy

Olen tutkinut uniani ja niiden muuttumista vuosien saatossa. Puolitoista vuotta sitten näin todella usein samalla tavalla toistuvaa unta. Etsin niissä miestäni, mutta en koskaan löytänyt häntä. Kuulin äänen, tai tiesin että missä on mutta jäin aina jonkun seinän tai kielekkeen taakse niin etten tavallaan löytänyt häntä. Nyt tämän vuoden puolella uneni on muuttunut. Löydän hänet aina joka unessa ja pääsen hänen luokseen.


Sit niihin "kakka" uniin. Olen pari kertaa tämän vuoden puolella nähnyt "kakka" unen. Eka unessa nuorimmainen poika oli käynyt vessassa potalla kakkaamassa. Kun menin vessaan, potta oli täynnä kakkaa. Siis potta pursusi reunoilta kakasta. Toinen uni minkä näin oli muuten samanlainen mutta nyt kakka oli valtava pötkylä. Unessa vain ihmettelin että miten noin pienestä ihmisestä voi tulla noin suuri kakka.  Shocked

Viimeisin uneni oli aivan ihmeellinen jota en osaa oikein mitenkään selittää. Olin jossain ampuraradalla. Minun oli määrä harjoitella ampumista. Minulla oli haulikko kädessä ja sen haulikon panoksina käytettiin vahavärejä. Haulikossa oli lipas joka oli täynnä vahavärejä. En ampunut unessa kertaakaan, ihmettelin näitä panoksia et koska tällaisia on alettu käyttämään. crazy2 uglystupid2


Tällaisia unia tälla kertaa. Jos jollain olis selityksiä näille olisin kiitollinen!  smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #837 : 17.02.2009 07:27:44 »

Ihme uni jossa ikkunan taakse ilmaantoi norsu, joka söi ensin jotain lehtiä siitä ikkunan edestä ja ryhtyi sitten kurottelemaan kärsällään huoneeseen. Menin valittamaan norsusta talkkarille.

Itse asiassa tuollainen on periaatteessa oikeastikin ihan mahdollista, koska täällä on norsuja.
tallennettu
Vache
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #838 : 18.02.2009 20:08:56 »

Näin unta, jossa olin hevonen...
Tai oikeastaan olin ihminen, joka pystyi muuttumaan halutessaan hevoseksi.
Unessa puhuin hevoshahmossani oikealle hevoselle, orille... Olimme kai jollainlailla "rakastuneita", mutta minä jotenkin... pakoilin suhdetta. Ehkä siksi, että tämä ori ei pystynyt olemaan ihminen. Tämä, eh, ori oli hyvin ihastunut ja rauhallinen ja tosissaan asian kanssa. Muistan, kuinka pähkäilin asioita että alkaakko vai eikö alkaa. Heräsin ennen päätöstä.

Merkityksiä? Cheesy
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #839 : 18.02.2009 20:13:37 »

Nyt tulee unia kerrakseen tulkittavaksi.

Uni 1.
Yksinkertaisesti liittyy ulosteeseen. Istuin pöntöllä ja ulostan TODELLA valtavasti. Niin valtavasti, että reunoilta pursuaa ylitse.  idiot2.
Ulostamisenhan pitäisi ennustaa rahaa, minun kohdallani varmaankin velkaa, kun asuntoa olen ostamassa?

Uni 2.
Olen ajelemassa kaupunkia ympäri kahden naisen kanssa, joihin minulla ei ole mitään sidettä.Ovat kaverini kavereita ja tiedän, että he eivät pidä minusta jostain tuntemattomasta syystä.Olimme kuitenkin lukiossa samaan aikaan.  Auton kuskia ei unessa näkynyt, mutta minä istuin etupenkillä ja naiset takana. He alkoivat inttämään, miksi MINÄ en pidä heistä (vaikka todellisuudessa tämä on toisin päin). Loppujen lopuksi minä aloin huutamaan sydämeni kyllyydestä itkien, että olen heille niin kateellinen, koska he ovat niin kovin kauniita. He jättivät minut kyydistä ja ajoivat tiehensä.
Itse voisin tulkita tämän niin, että purin vain unessa sen patoutuman, mikä minulla saattaa olla piilossa heitä kohtaan.

Uni 3.
Olin vierailulla mummollani, kunnes minulla oli tunne, että kotonani on tulipalo ja en ollut maksanut vakuutusmaksuja ajallaan. Lähdin ajamaan valtavassa ahdistuksessa kohti kotia, mutta pelko oli turha;tulipaloa ei ollutkaan syttynyt.

tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: