Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101334 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
LostOne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #705 : 17.07.2008 15:13:50 »

Tietääkö kukaan mitä rotat unissa merkkaa?

En huomannu et oisko noissa aiemmissa viesteissä ollu rotista puhetta...
tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #706 : 17.07.2008 17:22:47 »

Rotta
Rotat unessa edustavat epäilyiksen tunteita, syyllisyyttä ja/tai kateutta. Sinulla on ikäviä ajatuksia, jotka pidät sisälläsi ja ne jäytävät sinua. Uni saattaa kertoa myös jostakusta "rottamaisesta" ja luihusta ihmisestä.
Musta rotta unessa edustaa huijausta ja peiteltyä toimintaa.
Valkoinen rotta kertoo, että kun olet ahdingossa tai pulassa, saat apua odottamattomalta taholta.

tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #707 : 18.07.2008 18:46:00 »

Elämä on harhaa
unet ovat harhaa

Oletko saanut realisaation tuosta?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #708 : 18.07.2008 20:06:33 »

Elämä on harhaa
unet ovat harhaa

Oletko saanut realisaation tuosta?
Tästä tulee mieleeni se perhosvertaus, muistaakseni Platonilta. Mies näki unta perhosesta, vai näkikö perhonen unta miehestä, ja näkikö mies unta perhosta, jonka unessa mies oli...

Elektran uni tuntuu minusta siltä, että kysyt, että onko tämä sen todempaa kuin mikään muukaan, onko se mitä näet ja koet totta, vai onko jokin muu todempaa, ovatko asiat sitä miltä näyttävät vai ovatko ne jotain muuta?
Sitten vain heittelen:
silmät ovat sielun peili, sanotaan, katsot liskon silmiin, liskosta tulee mulle mieleen liukkaus, petturuus, kieli, liikkuvuus. Liskon kerrotaan myös edustavan tuntemuksia seksuaalisuutta kohtaan.
Kylmäverinen, epäluotettava lisko, jonka silmiin tuijotat, ja vastaus löytyy sieltä...
Kenties kyseenalaistat tällä hetkellä ihmissuhteitasi ja kysyt, millaista tarkoitusta ne palvelevat elämässäsi...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #709 : 19.07.2008 10:20:52 »

Näin viime yönä mahtavan voimallisen unen. Olin kotonani olohuoneessa ja huomasin kun upea pieni haukka alkoi lähestyä parvekettani. Menin parvekkeelle ja ojensin oikean käteni haukalle ja se laskeutui siihen istumaan. Unessa koin että se jotenkin tuli auttamaan minua ja jakamaan voimansa kanssani. Ajattelin, että totta tosiaan kyllä haukka ehdottomasti on voimaeläimeni. Unen tunnelma oli aivan uskomaton, jotenkin ylimaallinen.  smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Lizzy
Vieras
« Vastaus #710 : 20.07.2008 15:02:39 »

Minulle kerrottiin unessani, että nyt on taivaalla sellaiset astrologiset kuviot, että minun nimisiini (oikea nimeni) kohdistuu nyt hurjasti vihan ja kiukun tunteita. Olin että jaa-a  Shocked Pitääpä olla varovainen.  Huh

Ihme unia.  idiot2

RV, kauniilta kuulosti tuo unesi ja voimakkaalta.  Smiley
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #711 : 20.07.2008 23:29:10 »

Mitäpä korkeat paikat tarkoittaa unessa?

Itse olin unessa siivoamassa vanhuksen luona, joka asui todella korkeassa talossa johon olisi pitänyt mennä valtavalla hissillä. Itse vältin hissin ja halusin kiivetä vanhuksen asunnolle. Rappukäytävän seinusta oli kokonaan lasia ja rappusia piti kiivetä todella paljon ylöspäin. Kun saavuin asunnolle, en kyennyt katsomaan ikkunasta ulos, sillä huoneisto oli todella korkealla. Heräsin siihen hirveään korkeapaikankammon tunteeseen ja unessani istuin seinää vasten pää polvien välissä.

tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #712 : 22.07.2008 12:14:26 »

Viime yönä näin vahvan unen, jota jäin pohdiskelemaan. Minulla on sellainen tunne, etten ole missään kotonani, tai vähän joka paikassa, mutta aina mieleni ja sieluni valtaa suuri kaipaus ja levottomuus. Ehkä tämä uni on jonkinlainen vastaus siihen...

Matkustin pikkuveljeni (oikeassakin elämässä) kanssa junassa lapsuuden kotiimme junalla, joka kulki uutta turku-oulurataa rannikkoa pitkin. Junassa näin unessa kohtauksen Aku Ankoista, ja Roopesedän rahoista. Heräsin outoon lauluun junavaunussa, jossa penkit olivat pitkissä riveissä. Veljeni istui muutaman penkin päässä. Kuunneltuani ymmärsin, että laulu kuulosti erikoiselta, koska venäläiset lauloivat hautajaislaulua suomeksi, oudosti ääntäen. Olimme siis hautajaisissa, joissa oli kunnioittava ja suhteellisen hilpeä tunnelma. Minun ja veljeni piti nousta kotiasemalla pois, mutta emme osanneet, ja huomasimme erehdyksemme vasta kun juna oli jo lähtenyt etenemään. Koitin etsiä konduktööriä, että hän pysäyttäisi junan jossakin välissä, mutta silloin jo pysähdyimmekin suurten viljavarastojen ja muiden korkeiden betonirakennusten juureen, jossa minä ja veljeni jäimme pois kyydistä. Myös venäläiset tulivat ulos naureskellen ja kuten turistit, katsellen ympäristöä tuorein silmin. Minua harmitti, koska aiemmalta asemalta olisi lyhyempi matka kotiin. Muistin, että olimme nähneet äitimme polkemassa vesisateessa takaisin kotiin, kun hän ei ollutkaan löytänyt meitä asemalta. Kun olimme kävelleet missaamallemme asemalle, se oli täynnä erikoista tavaraa. Löysin hiekan seasta läpinäkyviä pyöreitä (akvaario)kiviä ja olin innoissani, kunnes huomasin, että ne olivatkin lasipullon pohjia, joista tulisi haavoja sormiin. Pudotin ne takaisin maahan.

Kuinka hienosti alitajunta toimii. Isäni sukunimi on Venäläinen... Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
teanma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #713 : 22.07.2008 12:51:24 »

En yleensä hirveästi näe unia yleensä. Tai en ainakaan tiedä nähneeni kovin usein...

Nyt muutama päivä sitten näin unen, jossa olin häissä. En siis omissani, vaan jossain vieraan häissä. Muuta en muista.

Nyt viime yönä näin sellaisen unen, että olin raskaana. Tuli varmaan siitä kun illalla mietin etten koskaan tahdo lapsia. ( Grin ) Selvisi että se on poika, ja minä rupesin itkemään koska halusin tytön. Taisi mielessäni käydä jopa abortin tms. tekeminen kun en poikaa halunnut. Uni loppui siihen sekavaan tunteeseen, että haluanko pitää lapsen vai en!

Osaako joku tulkita mitä häät ja synnyttäminen tarkoittaa? Itsellä ei ole mitään unikirjaa ynnä muuta sellaista järkeä millä voisin sen selvittää. Kiitos.  Smiley
tallennettu

we will never die
Loveangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #714 : 22.07.2008 21:49:13 »

Näin unta että vanhat ylä-aste luokkatoverit heittivät minua kivillä, en löytänyt unikirjoistakaan mitään
kiusaamisesta tai sellaista.

Näen muutekin niin outoja unia kun uni ei maita kun aamuyöllä Sad
tallennettu

Nousu-Kauris
Aurinko-Oinas
Kuu-Neitsyt
Venus-Härkä
Mars-Kaksoset
Merkurius-Oinas
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #715 : 22.07.2008 22:05:01 »

Loveangel. Koska koulu viittaa unissa usein elämänkouluun ja muut ihmiset oman Itsen eri osa-alueisiin sanoisin, että kiusaamisuni kertoo jonkin osa-alueen sinusta kiusaavan sinua. Kiusaat siis itse Itseäsi, esimerkiksi ajattelemalla itsestäsi tai haaveistasi pahaa. Tuo kiusaaminen liittyy elämäsi kouluun eli uni tahtoo sanoa, että jokin osa-alue sinusta meinaa nousta nyt niskan päälle. Onpa se sitten itsen vähättely, itsen pelottelu, itsen huolehtiminen tai mikä tahansa, siitä tulisi "kouluttautua" ja kasvaa ulos.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #716 : 24.07.2008 10:29:42 »

Mä olin viime yönä laivalla kavereiden kanssa. Mun hytti (joka näytti sellaselta bajamajalta  idiot2) oli huollossa joten "jouduin" nukkumaan minulle entuudestaan tuntemattoman, tumman komistuksen viereen.. Meil oli säpinää  Wink Vähänkö ketutti kun heräsin just siinä kohtaa ku mentiin sinne sen hyttiin.. Undecided

Mut dawnchildin keraaminen paahtoleipä voittaa kyl tuon mun unen  2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
JousimiesTiikeri86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #717 : 30.07.2008 22:02:23 »

Hei!

Kerron uneni tänne, kun ei ole hyvää unikirjaa käsillä ja elämässäni on tällä hetkellä käynnissä monia asioita, jotka alitajuntaani työllistävät...

Jos joku teistä viisaista näitä unia tulkitsisi niin olisin siitä erittäin kiitollinen!  smitten

"Tähtiä ja susia talviyössä"

Näin unta, jossa kävelin kahden siskoni ja vanhemman siskoni lapsen kanssa talvisessa kaupungin keskustassa. Käännyimme sivutielle (jota pitkin olen heidän kanssaan kerran aiemminkin kulkenut unessa! Silloin oli syksy!). Tarkoituksenamme oli mennä johonkin tavarataloon...

Sivutielle käännyttäessä näin taivaalla ison punaisen "tähden" lentävän ohitsemme ja siskoni selitti, että kyseessä olisi vain USA:lainen satelliitti  :Smiley Taivas oli mutenkin täynnä tähtiä, jotka loistivat ihastuttavan kirkkaasti ja yksi niistä (ei tuo punainen) loisti kirkkaammin kuin muut.

Vähän matkaa, kun olimme eteenpäin kävelleet, siskoni ulvoi suden lailla "naurahtaen", niin kuin joskus oli tapana tehdä turvallisella tiellä. Huomasimme kuitenkin pellon reunassa oikean suden, joka ulvoi takaisin!

Sen jälkeen lähdimme juoksemaan tavarataloa kohti, joka jo pienen metsän takaa näkyi. Susia ilmestyi yllättäen lisää (yhteensä niitä oli 5), mutta me väistelime heidän hyökkäyksiä taitavasti. Lopulta sisko keksi, että kiipeäisimme puihin. Puut olivat paksuja mäntyjä. Totesin unessa, etä kiipeämällä puuhun olisimme varmasti turvassa, eikä sudet muutenkaan pelottaneet.

Aamukin alkoi pikkuhiljaa sarastamaan. Siihen uni loppui. En ehtinyt nähdä puuhun kiipeämistämme.


"Suudelma entiseltä ihastukselta"

Olin unessa entisellä ala-asteella ja lukioaikainen ihastukseni tuli minua vastaan. Hän oli todella iloinen tavatesani minut ja suuteli minua suulle todella hellästi. Ihmettelin hänen reaktiotaan, vedin hänet vähän syrjemmälle ja keroin, että ei olisi ihan hyvä julkisilla paikoilla suudella.

Siinä samassa olimme jollain järven rannalla kalliolla ja hän suuteli minua jo toisen kerran ja halasi ja hymyili kauniisti. Tunsin oloni todella onnelliseksi, sillä minun ei tarvinnut enää peitellä tunteitani häntä kohtaan (eikä ilmeisesti hänekään tarvinnut peitellä tunteitaan minua kohtaan).

Uni loppui siihen, kun olimme "kietoutuneet toistemme ympärille". Uneen ei sinänsä liittynyt mitään seksuaalista latausta. En ole nähnyt hänestä unta sitten lukion lopun jälkeen (keväällä 2005).

KIITOS JO ETUKÄTEEN!  smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #718 : 01.08.2008 22:42:11 »

Viime yönä näin aivan järkyttävän pätkän unessani.  Shocked  Cry Siinä oli joku nainen jolla oli sylissään n.4-5 kk vanha tyttövauva jota hän sätti ja syytteli jostain ihan käsittämättömästä syystä ja sitten hän rupesi väkivalloin painamaan ja liiskaamaan, sekä hakkaamaan lapsen päätä vasten seinää.  Shocked  Cry Yritin estää häntä, mutta en onnistunut. Mitä ihmettä tuo uni voisi kuvastaa? Harvoin nään noin kamalia ja agressiivisia unia...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #719 : 01.08.2008 23:47:35 »

Rv
ja kuinka vanha se olikaan se sinun juuri päättynyt suhteesi.........
tallennettu
Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: