Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104014 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #675 : 12.06.2008 16:26:47 »

Näin tosi jännää ja elokuvamaista unta viime yönä; siinä oli jonkinlaista scifi-meininkiä, kaksi tyyppiä lenteli törkeän hienoilla aluksilla ja ammuskeli toisiaan. Sain siitä inspiraation yhteen tarinaan.. tosi kivaa että unista on joskus sellaistakin hyötyä!
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #676 : 12.06.2008 16:42:46 »

Emisa. Tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa:

A) Korkeammat Tahot eli henkioppaasi ja vastaavat sulkevat silmäsi nyt joltakin asialta. Tämä silmien sulkeminen on tarpeen, sillä muuten et saisi tämänhetkistä tehtävää, joka elämässäsi on, tehtyä, jos näkisit totuuden. Se sattuisi liikaa, jotta jaksaisit jatkaa. Hyvin intuitiivisella ystävälläni oli tällainen tilanne, jossa hänen silmänsä sidottiin totuudelta, jotta hän sai karmansa maksettua ja kun karma oli ohi, hänen silmänsä jälleen avattiin näkemään totuus.

B) Joku ulkopuolinen henkilö yrittää salata sinun silmiltäsi jotain, koska hän ei halua satuttaa sinua, vaikka tietääkin toimivansa/tekevänsä väärin.
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #677 : 12.06.2008 17:24:40 »

näin unta että minulla on lapsi.hyvin onnellinen uni.<3
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #678 : 12.06.2008 19:53:15 »

Emisa, mielestani unessasi oli tarkeaa, etta meikit poistettiin-kaikki pitaa olla todellista-ilman illuusioita-silloin ei totuus satu.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #679 : 15.06.2008 13:06:26 »

Heräisikö kenellekään tulkintaehdotuksia viimeöiselleni, jossa
mietin sijoituspaikkaa isolle, valoisalle akvaariolle pienessä hotellihuoneessa, kahden ystävättäreni sekoillessa humalassa siinä sivussa.
Akvaariossa oli kaksi kultakalaa, jotka nostin siitä pois, ja totesin ääneen, että ihan hyvin ne näköjään kykenevät hetken olemaan ilmassakin. Kalat tosin olivat hieman ällistyneen oloisia uiskennellessaan ympäri huonetta. Ystävättäreni avustuksella siirsimme täysinäisen akvaarion huoneen toisen sängyn viereen lattialle. En kuitenkaan ollut tyytyväinen sijaintiin, koska sängystä noustessa siihen olisi voinut plumpsahtaa. Siirsin akvaarion takaisin pöydälle, ja huomasin kultakalojen palanneen sinne, mutta niiden evät olivat vaurioituneet ja haittasivat uimista. Akvaariossa oli kyllä runsaasti muitakin vähän huomaamattomampia kaloja.

Vesi - tunteet?
Kultakalat - vauraus?

...?
tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #680 : 15.06.2008 14:47:43 »

Njaah, melko selkeää symboliikkaa viime öisessä unessa:
(taustaksi seuraavaa: tapailemani mies jätti minut viime viikolla, koska on ihastunut työkaveriinsa ja alkaa nyt tapailemaan tätä. Tätä ennen mies kamppaili päättämättömyytensä kanssa eikä tiennyt mitä haluaa... En osaa päästää irti ja todella vahva intuitio sanoo, että tämä ei ole vielä tässä. Todennäköisyydet eivät vaan suosi tätä työpaikkasuhdetta, sanon minä!  knuppel2).

Olin omassa autossani, mutta "pelkääjän" paikalla. Ratissa oli tämä mies ja takapenkillä istui miehen työkaveri. Ajelimme jossain kaupungin keskustassa pienillä kaduilla ja meno oli kamalan epätasaista - kaasua, jarrua, mahdotonta kiemurtelua, hyvä että tiellä pysyttiin. Lopulta mies ajoi päin jotakin tolppaa ja autosta hajosi oikeanpuoleinen suuntavilkku. Nousimme autosta katsomaan vaurioita ja mies vei nopeasti kaikki rikkoutuneet muoviosat läheiseen kampaamoon roskikseen. Minä kävin hakemassa osat takaisin ja kun pääsin autolle, mies ja tämä työkaveri olivat nukkumassa, työkaveri edelleen takapenkillä ja mies etupenkeillä poikittain. Ihmettelin sitä ääneen ja tokaisinkin heidän olevan kuin telttaretkellä...

Luulen osaavani tulkita tätä pääpiirteittäin, mutta mitä sanottavaa teillä viisaammilla mahtaa olla?  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #681 : 15.06.2008 15:15:06 »

Ahaha, mie sain kimppakyydin Elvikseltä! Grin Sitä ennen Elvis oli laulanut "Only You"-kappaleen viemärinkannelle ja oli minulle kimppakyydin aikana ja jälkeen tosi nyreä. Kun mietin, että wau, olen saanut kimppakyydin Elvikseltä muistin, että olenhan minä päässyt matkustamaan myös kerran Enrique Inglesiasin ja kerran Kylie Minoguen tarjoamassa kimppakyydissä.

Valve-elämässä en kuuntele ketään noista artisteista, joten sangen jännittävää miettiä mistä he uneeni pomppasivat Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #682 : 15.06.2008 15:57:36 »

Ahaha, mie sain kimppakyydin Elvikseltä! Grin Sitä ennen Elvis oli laulanut "Only You"-kappaleen viemärinkannelle ja oli minulle kimppakyydin aikana ja jälkeen tosi nyreä. Kun mietin, että wau, olen saanut kimppakyydin Elvikseltä muistin, että olenhan minä päässyt matkustamaan myös kerran Enrique Inglesiasin ja kerran Kylie Minoguen tarjoamassa kimppakyydissä.

Valve-elämässä en kuuntele ketään noista artisteista, joten sangen jännittävää miettiä mistä he uneeni pomppasivat Grin

 Cheesy AthaMaarit ... mie näen eli katselen eli vietän uniaikaani usein tunnettujen ihmisten kanssa ...  Cheesy Grin

Noh nyt kun luin sinun kirjoituksesi NIIN ihan putkahti mieleeni tämä ... kertomukseni
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=23582.msg199999#msg199999

tiedä mitä siitä löydät vaiko etkö mitään - mutta kun niin vahva fiilis tuli niin rykäsen tämän nyt "stagelle"

t. Aaiisuinen smitten
tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #683 : 18.06.2008 23:15:22 »

Näin unta, jossa olin messuilla näytteilleasettajana. Purimme messuosastoa ja menin lainaamaan joltain toiselta osastolta jotain esinettä. Messuhallin käytävämatot tuntuivat tosin nihkeiltä ja haittasivat kävelemistä. Yleensä kävelen kovaa vauhtia ja unessa yritin myös juosta, mutta matto hidasti. Usein mun unet jää junnaamaan ja tuntuu kuin yrittäisin kävellä sulassa betonissa. Tällä kertaa päätin hypätä ja sukeltaa. Uimalla pääsin etenemään nopeampaa. Tunne oli hieno.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #684 : 19.06.2008 16:47:36 »

Minä matkustin taas viime yönä unessa. Tällä kertaa kysymyksessä oli juna, eikä matkanteossa ollut mitään ongelmia... En tosin tiennyt minne olin menossa, miksi ja kenen kanssa. Mutta paljon oli porukkaa mukana.
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #685 : 21.06.2008 18:20:57 »

Emelia
 juno rx  20 jousimies aspect_sex chiron kuunsolmu vesimies
yhteenkuuluvuus (rx? juna kulkee raiteilla myös taaksepäin?) samanhenkisten kanssa matkalla kohti yhteistä päämäärää,
muutenhan juna raiteineen yhdistetään parisuhteeseen,
tässä juno voisi sitoutua myös suurempaan aatteelliseen liittoon?
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #686 : 23.06.2008 18:03:16 »

Hei
Olen nähnyt kovasti erilaisia unia, mutta yhtä unta jäin miettimään.
Olin mieheni kanssa ulkomailla lomalla (ihan oikeasti oltiin reissussa) siellä näin unta että se hotelli missä olimme niin syttyi tulee, mutta sitten olimmekin unessa kotona ja siellä paniikissa keräilin tavaroita jota halusin säilyttää tulipalosta. Otin kotoonta hääkuvan ja huomenlahjamme (korut) mies keräsi läpinäkyvään pussiin taas itsellensä kampaa, dödä yms tarpeetonta  Grin
unessa vähän ärähdin ja mietin että mitä ihmettä... ?
Mietin vaan että liittyykö uneni kenties avioliittomme Huh Ja jos millätavalla ?

Emisa
joka ihmettelee vaan näitä sekopäisiä unia vai onkos tämä jousimiehen pluto juttuna =) ?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #687 : 24.06.2008 17:05:46 »

Emisa. Ehkäpä unesi on vain kehotus huomata ja kunnioiottaa feminiinisyyden ja maskuliinisuuden eroja. Kun tulee tulipalo sinä naisena eli feminiinisenä puolena keräät kaikkea, mitkä pitävät sisällään sinulle arvokkaan tunteen. Tunteet ovat feminiinisen osa-alueen hallinnassa ja feminiinisyys toimii usein tunnepohjalta. Miehesi maskuliinisuuden edustajana toimii loogisen järjen perusteella eli hän kerää mukaan kaikkea sellaista, josta on hyötyä ja jota tarvitaan. Kun puhallatte yhteen hiileen ymmärtäen toisianne, on tulevaisuutenne turvattu, vaikka talo palaisikin - maskuliinisuus ottaisi mukaansa kaikkea käyttötavaraa ja feminiinisyys turvaisi yhteiset muistot ja tunteet.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #688 : 24.06.2008 18:41:33 »

Kiitos AthaMaarit tulkinnasta, tuopa kuulostaa enemmän kun järkevältä  Smiley

Emisa
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #689 : 03.07.2008 10:03:24 »

Näin sellaista unta että...

Olin tien varressa kävelemässä ja pääsin uuden ison traktorin kyytiin. Se kuski ajoi aika lujaa yhteen alamäkeen, jossa sitten oli mutka ja junaradan alitus. Hitusen koetti loppumetreillä jarruttaa ja renkaat vastasi luisuen kohti turvakaidetta ja traktori kaatui kyljelleen. Kummallekkaan ei käynyt kuinkaan ja siihen pihalle mentiin että mites tämä saadaan pystyyn. Oli koukkujen paikat ja sitten nostohommiin.

Sitten pomppasin katselemaan kun oli sama/eri traktori pellolla. Se oli rikki ja ihankuin tietokone pelissä se alkoi korjaantua nopeaa. Traktori oli melkein täydellisessä kunnossa kun sain oikeasti puhelimeen tekstiviestin ja siihen heräsin.

Mitäkä traktori meinoskellee laugh
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: