Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102926 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #615 : 31.03.2008 18:09:14 »

Luin juuri jostain, etta kissat symbolisoivat akillista tunteen purkausta ja oranssit
kengat uusia, ihania asioita  Grin
tallennettu
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #616 : 31.03.2008 20:43:58 »

Jellonan unen juhannus on kesän ahkerin lisääntymisenalun juhla. Ja omenapuutkin oikein kukoistaa eli uutta hedelmää pukkaa...siis tälle tutulle? Miten muuten suhtauduit ystäväsi ihanaan puutarhaan?
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #617 : 31.03.2008 20:54:23 »

Ardithin kissa merkitsee myös naiseutta. Onko sinulla pahoja kilpailijoita? Kauniit kengät eli naisellisuus, seksuaalisuus puristaa, ahdistaa tai painostaa. Ehkä sinun pitäisi ottaa asiat vähän avarammin tai rennommin. Sopivan väriset kengät.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #618 : 01.04.2008 17:01:16 »

Jellonan unen juhannus on kesän ahkerin lisääntymisenalun juhla. Ja omenapuutkin oikein kukoistaa eli uutta hedelmää pukkaa...siis tälle tutulle? Miten muuten suhtauduit ystäväsi ihanaan puutarhaan?


Hämmentyneesti, ihmetellen sen valkeutta ja niitä suuria kukkasia mitä siellä oli. Pieni korjaus, hän ei ole ystäväni, vaan ainoastaan tuttavani.  Tiedän ettei hän voi saada enää lapsia, kuten en minäkään.
Mutta tutkiessani untani, niin valkoinen kuvastaa myös seesteisyyttä sekä uudistumisen halua, uudistumista. Olisiko itselläni näin ihanan kevään alkaessa, voimakas, vielä ehkä tiedostamaton uudistuminen tuloillaan???
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #619 : 01.04.2008 20:45:32 »

Unen ystävä voi tosiaan olla jokin itsesi osa, joka on herännyt eloon ja alkanut toimia, tuottaa.  Hieno juttu, onnea sille ja paljon omenia eli tuloksia! 
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #620 : 04.04.2008 18:35:00 »


Suuri unikirja sanoo nain:
Haluat riisua synnit harteiltasi ja olla puhdas.
Ehtoollisen nauttiminen on kristillinen sakramentti.
Kun nautit ehtoollista muiden kanssa, haluat kuulua yhteisoon ja olla taysivertainen jasen.
Omasta mielestani se on tarvetta puhdistautua hengellisesti(taitaa olla sama asia)
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #621 : 04.04.2008 21:33:58 »

Näin hirveän hauskaa unta: päätin lentää ja niin kohosin kevyesti korkealle, liitelin, vähän ehkä jännitti mutta se oli kivaa, en pelännyt, annoin itseni välillä "pudota" mutta luotin kykyyni nostaa itseni ylemmäs ennen kuin osuisin maahan.

Sitten hmm.. Tuli vain mieleen siinä unessa että olisi kiva saada orgasmi ja sitten sain sen.. Ja heräsin siihen ja se oli todellista.

Jotenkin unesta jäi sellainen olotila että olen vapaa tekemään juuri sen mitä tahdon ja voimani "luomiseen" ovat puhtaat ja toimivat. Annan itseni nauttia ja olen valmis heittäytymään tuulen vietäväksi, jos se tuuli tuntuu hyvälle.  Smiley

Mukavaa nähdä "puhdistuspainajaisten" jälkeen voimakkaita, yksinkertaisia ja selkeitä unia.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #622 : 05.04.2008 01:24:08 »

Jaahah
tallennettu
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #623 : 06.04.2008 19:44:21 »

Osaako kukaan selventää.. viime yönä olin metsästysretkellä. Ammuin ison villisian joka ensin haavottui, myöhemmin löysimme karjun ja sain lopetettua sen.
tallennettu

Varpasillaan
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #624 : 06.04.2008 23:23:52 »

muistaakseni villisika oli etruskien  pyhä eläin kuin myös Kreikassa se oli Eleusiin mysteerimenoissa jumalatar Demeterille pyhitetty uhrieläin,
elikkä josko kävit unessasi jonkun enemmän tai vähemmän pyhän "riitin" kunnialla läpi?
ja onpa tuossa
kuun jumalatar Diana metsästysretkellä uuden kuun syntymän kunniaksi
tallennettu
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.


Profiili
« Vastaus #625 : 07.04.2008 15:36:08 »

 Itse näin sellaista että menin isovanhempieni kanssa laivalle, sitten menimme laivalla toiseen satamaan hakemaan kaveriani, ja siinä satamassa ollessmme tuli hirveät aallot mutta mitään ei tapahtunut kun laiva kierähti vaan ympäri...  idiot2

- harka
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #626 : 07.04.2008 17:44:59 »

Näin tosi hauskan unen. En muista alkuosaa, mutta loppuosassa kasvatin omenia pääni takaosassa ihon alla. Kun ne olivat kypsiä ne putkahtivat ihon alta esille. Kai ne tarkoittavat jotain ajatusvirran hyviä ideoita tms.

Lainaus
Omena on hyvä enne, varsinkin jos jätät sen syömättä. Punaiset omenat rohkaisevat: nyt on oikea aika toteuttaa haaveesi. Mätä omena on petollinen ystävä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
viisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #627 : 08.04.2008 16:50:46 »

Mä näin viime yönä simmosta unta et olin vihdoinkin tapaamassa pitkäaikaista meilituttuani joka asuu toisella puolella suomea. Sillä oli värikäs kämppä: limenvihreetä, oranssia ja keltasta seinissä. Ja meidän tapaaminen meni loistavasti...seksiäkin, joo. Ja sitten mun oli pakko lähtee kotiin mutta sovittiin siinä vähän haikeissa tunnelmissa että nähdään heti huomenna taas. Mä tulin kotiin, ja mun koti oli huvipuisto mutta ne laitteet oli jostain ostettuja eikä niissä uskaltanut ajella kun ei niitä oltu pitkään aikaan huollettu.
Tuli seuraava päivä ja tän mun meilityn piti tulla. Mä odotin mutta sitten tulikin semmonen kaunis musta pitkähiuksinen nainen ja sanoi että ne oli eilen mennyt naimisiin tän mun meilityn kanssa. Ekaks meinasin että mun pitää sit vaan antaa olla, mutta  kuitenkin muhun iski joku pikkupiru ja sanoinkin sille muijalle että eipä se sille kuulu jos mä vaan jatkan yhteyden pitämistä tähän mieheen.

Simmosta... aika hassua että en oo tästä tyypistä ennen mitään unia nähnyt  ja tää uni oli siinä määrin voimakas mun mielessä, että on vaivannut mua koko päivän kummallisena haikeutena.  Huh   Epätoivoako ilmassa..? Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt, nouseva kaksonen, kuu vesimiehessä
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #628 : 08.04.2008 17:19:33 »

Minä majoitin vanhassa asunnossani, jossa asuin ennen tätä nykyistäni, ystäväni kanssa amerikkalaisia sisaruksia, naista ja miestä, jotka olivat tulleet Suomeen lomalle. Oli myöhäisilta ja päätimme katsoa nuoren naisen kanssa elokuvaa. Pidimme ääntä pienellä, koska viereisessä huoneessa nukkui tämän velimies, joka oli raskaana. Kyllä, raskaana ja kaikenlisäksi vielä puoliksi ihmissusi. Päällepäin hän näytti normaalilta mieheltä, mutta sisäisesti hän oli ihmisen ja ihmissuden risteytys. Hän makasi kuumeisena sängyllä kuin odottaen, että milloin pennut syntyisivät. Kyiseiset pennut makasivat korissa odottaen syntymäänsä isänsä kautta. Pentuja oli 3 ja kaikilla niillä oli ihmisen vartalo, mutta suden pää. Hyvin suloisia otuksia. Kaikenlisäksi minä olin noiden lasten toinen vanhempi/äiti ja muistan, miten huolissani olin viimeisillään olevasta miehestä. Nyt minua on sitten koko päivän heräämisestä lähtien mietityttänyt, että miten synnytys meni, kun en ehtinyt nähdä sitä ja onkohan ihmisihmissusimies vielä kunnossa.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #629 : 08.04.2008 17:41:17 »

Miten mina yhdistan unesi omaasi maskulinisuuteesi ja feminisyyteensi?
Onko ne olleet tasapainossa, kun mielestani sinun maskuliininen puoli antoi sinulle lisaa feminisyytta-sanoinkohan mita todella tarkoitin  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: