Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102988 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #570 : 24.02.2008 17:36:22 »

Näin unta että rupesimme erään työkaverin kanssa halailemaan varsin rajusti kesken työpäivän. Homma johti siihen, että kaaduimme sänkyyn ja tuo mies kysyi, onko minulla vielä napakorua. Vastasin että ei ole enää mutta miksi kysyt, johon hän että hän haluaisi nähdä sen...  Homma meinasi karata käsistä ja taisi karatakin. Kysyin sitten mieheltä että mitäs jos teet minut raskaaksi niin kannatko vastuusi, johon mies että sehän olisi hänen suurin toiveensa...

Hui mikä uni. Siis tunnenko jotain salaista vetovoimaa tuohon tyyppiin vai tunteeko hän minuun vai miksi tuommoinen uni tuli?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #571 : 24.02.2008 19:14:35 »

Minä olin viime yönä taas puolestani jossain karaoke -paikassa, joka oli sisustettu kuin Zetor (heh-heh Kaurisenergiaa  2funny ) ja siellä oli joku mukava baarimikko, karaokelaulaja mies.... Olisikohan enneuni?
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #572 : 24.02.2008 19:27:11 »

Minä olin viime yönä taas puolestani jossain karaoke -paikassa, joka oli sisustettu kuin Zetor (heh-heh Kaurisenergiaa  2funny ) ja siellä oli joku mukava baarimikko, karaokelaulaja mies.... Olisikohan enneuni?

Enneunipa hyvinkin... Sitten ei auta muu kuin mennä ja tehdä unestasi totta!  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #573 : 26.02.2008 09:26:57 »

Muutaman kerran unissani toistuneen teeman, teflonisen paistinpannun raapimisen, tulkinta on jäänyt mietityttämään...
Aikaisemmassa unessa olin todella vihainen, että joku oli semmoista mennyt tekemään.
Viimeyönä olin tehnyt niin ihan itse, puoliksi epähuomiossa, eikä se paljoa harmittanut.
Mitä lie symboloi idiot2

Eräästä äskettäin vapautuneesta vangista olen nähnyt monta erikoista unta nyt perättäisinä öinä - olen ollut hänen asunnossaan tekemässä jäyniä; laittanut nauloja hänen patjaansa pystyyn ja sekoittanut kortteja, paksuja viininpunaisia verhoja siirrellyt, siivonnut,... Univeljensä on muuten suurikokoinen ja leppoisa mies, peloton, mutta tupakoi sisällä, vaikka asunnon omistaja ei siitä tykkääkään.
Synastriassa meillä kuunsolmut päittäin, ja muutenkin paljon jänniä aspecteja -
siksikö unissani vierailee?

Aamulla heräsin joogamestareiden, raskaana oleva nainen ja kaksi miestä, opetukseen:
keskusteltiin erityisistä, uniformumaisista asuista, niiden kiinnittämiseen käytettyjen pinnien tarpeellisuudesta ja käytännöllisyydestä.
Sitten sain oman asanan: piti nousta polvi-istunnasta selkä suorana ylös.
Kertoivat ja näyttivät, että siten tähdistöt liikkuvat kehossa.
Minä notkeana heittäydyin polvi-istunnasta selälleni ja nousin siitä ylös, jotta olisi haastetta...
Ihmettelivät sitä kovin Huh
Teenköhän asioita vähän turhan vaikeesti tai liian perusteellisesti uglystupid2
tallennettu
JousimiesTiikeri86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #574 : 26.02.2008 11:02:01 »

Hei!

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi selittää, mistä seuraavanlainen jatkouni mahtaa johtua.

Olen nähnyt toistuvaa unta tulvasta. Kyseessä on synnyninkotini lähellä oleva joki, jossa olen oppinut uimaan.

Ensimmäisellä kerralla joki tulvi niinkuin se normaalisti tulvii keväisin. Toisessa unessa joki oli jo tulvinut niin paljon, että se peitti polun rantaan.

Kolmannessa unessa katsoin äitini kanssa kartasta alueita, johon asti joki tulvimisensa jälkeen ylettyisi. Verrattuna kahteen edelliseen oli tämä uni jotenkin rauhallisempi, kun tiesin jo minne asti tulva ulottuisi.

Neljännellä kerralla tulva oli jo niin korkealla, että talon rappuset oli peittynyt tulvaveden alle. (Talon ja joen välissä on pieni alanko ja rinne joka päättyy jokeen). Tässä unessa olin jo hyväksynyt sen, että tulva saattaa jopa pyyhkiä koko talonkin pois. Melkein jopa toivotin tulvan tervetulleksi, eikä se enää pelottanutkaan. Unessa oli muutenkin hyvä tunnelma: kevät ja auringon paistetta.

Viidennessä tulvaunessa olin veneessä keskellä "merta". Tulva oli peittänyt alleen kaiken. Ei ollut enää kotitaloa, eikä edes pihamaata. Horisontista tuli hyökyaalto, joka pyyhkäisi ylitseni. En pelännyt sitä vaan suorastaan nautin siitä. Ennen herättyäni sanoin itselleni: "Nyt se tapahtuu".

Kuudennella (ja tähän mennessä viimeisellä) kerralla kävelin taas unesa äidin kanssa alankolla ja tulva oli jo ohi. Oli jälleen kevät ja kaikkialla oli pieniä vihreitä kasvillisuuden alkuja. Niin kuin koivut olisivat juuri puhjenneet "hiirenkorvalle". Smiley Jotenkin muistan unessa ajatelleeni, että tämä ei tapahtuisi ihan vielä vaan vasta lähitulevaisuudessa.

En ole ollenkaan ennen nukkumaan menoa ajatellut synnyinkotiani tms. Unet eivät ole toistuneet säännöllisesti. Ensimmäisen unen näin reilu 2 vuotta sitten.

Elämässäni on tapahtunut rajuja muutoksia sen jälkeen, mutta en osaa sanoa olisiko unet heijastuksia niistä.

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku pystyisi avaamaan edes hieman näiden unien merkitystä. Voin käydä hyvin lukemassa selitykset täältä. Smiley

Köyhänä siviilipalvelusmiehenä ei ole varaa tilata mitään erikoisia maksullisia unitulkintoja. Sad

Tällä hetkellä kaikki tuntuu olevan vähän...  Shocked idiot2 uglystupid2 Lips Sealed Undecided Embarrassed buck2 Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #575 : 26.02.2008 11:54:21 »

Ensinnakin vesi liitetaan aina tunteisiin, jos olet jo parin vuoden ajan nahnyt naita unia-sinun on pitanyt kayda paljon tunneasioita lapi naina aikoina.
Odotitkin hyokkyaaltoa-joka virkistaisi sinua ja nainhan kavikin-nautit siita.
Lapsuuden koti vertaa sinua itseasi, mita olet perinnyt sielta(hengellisesti)tavat ja ajatuksesi.
Lopussa kavelit aitisi kanssa ja naitte uutta kasvillisuutta "hiirenkorvalla"-joka on hyva merkki-energeettista kasvuvoimaa ja uusia alkuja, kuten sanoitkin-ei ihan viela, annetaan kasvien kasvaa rauhassa.
Lopuksi kaikki kaantyy viela uudeksi ja hyvaksi.
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #576 : 26.02.2008 12:35:02 »

Tässä hiljattain näin kumman unen. Olin jonkun ladon edessä..munasta kuoriutui lintu.. yhtäkkiä se olikin täysikasvuinen pöllö, se katsoi minua pitkään ja lensi pois.
Viime yönä sitten taas uniini tuli jostain Tarot korteista Miekkojen 6. En edes omista Tarot-kortteja, joten mistä ihmeestä tämä uni sitten tuli.
Mitä nämä voisivat tarkoittaa?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #577 : 27.02.2008 15:34:24 »

Minä näin muutama yö sitten unta että uusi kumppanini antoi minulle vanhan arvokkaan ja hyvin kauniin sormuksen kosien minua. Tuo sormus oli kulkenut suvussa ja kuulunut hänen äidilleen. Unessa hän sanoi minulle, että antaa minulle 3kk harkinta-aikaa jonka jälkeen odottaa minulta vastausta.  :Smiley Aika jännää tässä oli sekin, että kun näimme tämän unen jälkeen hän oli juuri pohtinut meitä, suhteemme tulevaisuutta yms. ja kertoi siitä.. Kerroin hänelle tästä unesta vasta sen jälkeen.  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #578 : 27.02.2008 16:23:19 »

Onneksi olkoon, rakkaus tulee kun olet valmis siihen
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #579 : 27.02.2008 16:27:52 »

Onneksi olkoon, rakkaus tulee kun olet valmis siihen

 smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #580 : 27.02.2008 22:48:37 »

Ikitosi
kaipaatko sinä elämääsi jännitystä ja haasteita,
raavit jo ite teflonia kun kukaan muu ei anna ärsykkeitä,
teet jäynää ja seurustelet murhaajan kans,
asana on peace of cake,
hei haloo etteks te pysty parempaan,
eiks tässä elämässä tapahu mitään?
fru-strati-on a little bit?
tunnet olevasi elossa kun ois vähän stressiä ja joku ees ärsyttämässä aivonystyröitä?
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #581 : 27.02.2008 23:37:29 »

Auts!

Pitkähkö analyysipohdintani aiheesta katosi bittiavaruuteen,
joten totean vain, että Kiitos jälleen osuvasta aivonystyröiden stimuloinnista Nikki smitten
tallennettu
sorsar
Vieras
« Vastaus #582 : 29.02.2008 21:17:18 »

Yksi toistuvista unista vuosien varrella on ollut sukellusunet, joissa pystyn hengittämään veden alla. Metka tunne. Nyt viime viikkoina olen nähnyt paljon sukellusunia ja käynyt aina vain syvemmissä vesissä, meren syvyyksissä. Unet eivät ole ollenkaan pelottavia. Ajattelen niissä, että pystyn kyllä hengittämään veden alla koska viime kerralla unta nähdessäni pystyin myös.

Mikä näiden sukellusunien viesti on?

 Smiley
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #583 : 01.03.2008 14:19:09 »

Juu, täs viime yönä piti tsiikata suurta ulosteläjää saunanlauteilta. Ihmettelin kovasti siinä unessa, että kuka julkeaa tehdä tarpeensa saunaan?
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #584 : 03.03.2008 09:40:56 »

Hei,
Viime yönä näin unta josta haluisin vähän mielipiteitä unen merkityksestä.

Olin saattamassa/ suojelemassa ihmistä jonkun toisen kanssa.
Olimme ilm.katolla ja tämä suojeltava oli minun ja jonkun toisen välissä ja sitten olimme menossa eteenpäin.

Yhtäkkiä tuli tunne että meitä kohtaan ehkä koitetaan ampua ja minulla oli joku takki/peitto ja pidin sitä tämän suojeltavan edessä kun menimmekin takaisin sisään. Itsekkään en nähnyt tätä kyseistä henkilöä.

Olin tämän suojeltavan edessä ja mietin että jos joku ampuu niin sitten se osuu minua ja suojeltavalle ei käy mitään.

Pääsimme sisään ja huoneeseen ( ilmeisesti hotellihuone) ja sitten olimme menossa syömään ruokalaan.

Oli kaksi hissiä ja tämä toinen oli tarkoitettu "erikoisvieraille" ja tämä hissi meni suoraan ruokalaan.

Yhtäkkiä tämä suojeltava lähtikin menemään hissiin ja koitin juosta perään muttu hissin ovet meni kiinni nenän edestä. (siinä vaiheessa tuli tunne että tämä suojeltava on vielä elossa oleva isoisäni) vaikka en kunnolla nähnytkään.

Hissi oli moderni metallin värinen jossa oli "automaatiset" ovet ja kun nämä ovet meni kiinni hakkasin vähän ovia ja tuli pieni hädän tunne.
Tilasin hissin nopeasti että pääsisin suojeltavan perään.

Hissi tuli ja ovet aukesi sielä oli aika pelottavan oloinen mies. Kalju kiiltävässä vaaleanharmaassa puvussa ase kädessä.
Sanoi että minun tätyy tulla hänen mukaansa.

Mies tuntui pelottavalta ja ilmeisesti oli se joka oli meidän "perässä".
Tämä hissi kun menee suoraan ruokalaan niin kysyin tältä mieheltä että voinko mennä eka syömään että on kova nälkä. 2funny
Hän sanoi että sopii mutta nopeasti. Kun kuulin miehen äänen niin hän ei tuntunutkaan niin pelottavalta. (tämä mies kovasti ulkonäön puolesta muistuttaa yhtä julkkista jonka nimeä en saa mieleeni)

Päästiin ruokalaa ja en nähnyt tätä miestä tai sitä suojeltavaa sielä ruokalassa. Näin muutaman työkaverin samalla kun otin ruokaa ja heille kerroin tästä miehestä jonka mukaan minun pitäisi mennä että tarvitsisin apua...
Sitten heräsin

Ihan kun tässä nyt sekoittuisi montakin asiaa enkä pysyt poimimaan olennaista saati miettiä mitä tämä uneni tarkoitaa.

Nyt kovasti haluisin tietää mitäköhän tämä meinaa ?

Olen muuten miettinyt että voiko jostain erottaa toisistaan unen, jolla on merkitystä, enneunet tai sellaiset unet jotka tulevat päivän tapahtumista tms. ?

Kiitos jos jaksoitte lukea pitkän uneni ja extra kiitos jos joku jaksaisi vähän selventää unen merkitystä.

Emisa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: