Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103671 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #420 : 19.07.2007 08:52:10 »

Noitanainen olit sina itse-femininen puolesi itsestasi(meilla kaikilla on 2 puolta) ja hampaat kehottavat pitamaan huolta terveydesta tai vahvistamaan feminista puoltasi.
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #421 : 19.07.2007 14:53:01 »

Taas näin unta jossa Kuu räjähtää. idiot2

Ei ollut kovin tapahtumarikas yö, oli sukulaisia ja ehkä jotain muuta...

Mutta sitten olin yöllä asunnossa joka oli koti ja olin ikkunan ääressä, katselin Kuuta...

Sen pinta oli vähän läikikkään tumma. Ihmettelin sitä hieman.

Sitten tuli "kuunpimennys" joka söi Kuuta monesta kohtaa. Sen jälkeen Kuu oli kokonainen ja sitten sen pinta värähteli ja muuttui punaiseksi ja Kuu räjähti! Shocked

Ajattelin että pitäisi olla pimeämpää nyt kun Kuu poksahti eikä sitä enää ole mutta olihan katulamppuja.

Räjähdyksen jälkeen myös Maassa tapahtui joku räjähdys, ja näin kun tuho vyöryi pitkin katua.

Aukaisin ikkunan ja hyppäsin kadulle, kumminkin kuolisin niin ajattelin mennä vastaan. Heräsin kun pölyseinämä osui kohdalleni.
tallennettu
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #422 : 19.07.2007 23:54:54 »

Hyvin usein näen unta maailmanlopusta.Näen selvästi kuinka
maapallo hajoaa allani pieniksi palasiksi ja jäljelle jää vain minä ja avaruus.
Ei mitenkään ahdistava uni vaan jotenkin helpottava.
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
Lunakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #423 : 20.07.2007 10:57:56 »

Uni alkoi siitä, kun soitin avopuolisolleni kertoakseni, että äitini on ostanut meille omakotitalon. Talo sijatsi aika lähellä meidän nykyistä kotiamme. Oli kesäkuu ja erittäin aurinkoista.
(Se omakotitalo jonka äiti oli unessa meille ostanut on ihan
oikeastikkin olemassa ja samassa paikassa kun unessa.)
No takaisin uneen..Päätimme että muutamme siihen, koska se on paljon tilavampi ja kivemmalla paikalla. Meillä oli unessa vauva, joka oli vuoden ikäinen poikalapsi. Saimme kaikki tavarat entisestä asunnosta pois ja järjestimme uutta asuntoamme.
Uudessa kodissamme oli kamalan väriset räikeät seinät ja kaikki näytti jotenkin vanhalta. Menimme ulos avopuolisoni kanssa ja minulla oli vauvamme sylissäni. Yhtäkkiä leikkimökistä säntäsi juopunut mies ja "taikoi" avoni niin ettei hän pystynyt liikkumaan ja heitti tämän pihallamme olleeseen uima altaaseen..tämä vajosi pohjaan liikkumattomana. Sen jälkeen mies tuli ja otti väkisin vauvani sylistäni ja heitti hänetkin altaaseen ja hänkin vajosi pohjaan. Minä taas olin ihan kauhuissani ja itkin
ja yritin mennä altaaseen pelastamaan heitä, mutta mies esti sen. Mies istui
maahan ja alkoi itkeä..yhtäkkiä hän päästi lapseni ja avoni pois vedestä jotenkin
"taikomalla" sain lapseni pois vedestä syliini ja hän alkoi puhua..hän sanoi
" se oli minun vikani, en olisi saanut tehdä niin"..ihmettelin kovin ja heräsin siihen.

Että sellanen ihmeuni  Huh vähän sekavasti ehkä selitetty mut kumminkii..  :Smiley
tallennettu

Sielun rajoja ei voi löytää, vaikka kulkisi jokaisen tien.
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #424 : 20.07.2007 15:32:38 »

Huh, muistanpas viime öisen uneni, ainakin pääpiirteittäin. Shocked

Se oli jokseenkin väkivaltaisen oloinen, juoksin karkuun jotain ihmistä tai ihmisiä jotka vainosivat minua, ne olivat jotain pahiksia kai. Sitten olin talossa jossa kohtasin päällekäyviä tyyppejä joiden silmät muuttuivat kiiluviksi ja suut olivat hurjia terävine hampaineen. Sad Ajattelin olla välittämättä vaikka oli se vähän pelottavaa. Ei minulle sitten tapahtunut mitään vaikka olin ihan kasvotusten niiden pelottavien näköisten otusten kanssa. Se ei kuitenkaan ole kivaa kun joku on ihan naamassasi kiinni.

Unessa oli varmaan paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia, mutta en muista.
tallennettu
epsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #425 : 22.07.2007 21:33:41 »

Näen tosi usein unta, jossa menen hissiin joka lähtee valtavalla rytinällä syöksymään alaspäin, eikä sille voi tehdä mitään..sitä alas menoa kestää varmaan kolmenkymmenen kerroksen ajan, herään aina ennen kuin tulee "pohja" vastaan. Yhdesti on ollut hissin tilalla rikkinäiset liukuportaat ja sama juttu, putoamista. Mulla jo hereilläki korkeanpaikan kammo, mutta mitä tuo toistuva hissi teema tarkoittaa? Jotain hermoromahdustako?  idiot2

tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #426 : 23.07.2007 17:59:09 »

Toissa yönä olin tavaratalossa jonkun toisen kanssa katsomassa paketointinauhoja ja rusetteja. Meidän piti paketoida itsemme, tosin vain naruin ja rusetein ilman paperia. En oikein muista miksi. Valitsimme aika paljon sinertäviä sävyjä joten ehdotin että otettaisiin keltaisia tai oransseja rusetteja niin olisi värikkäämpää.

Viime yönä oli mm. amerikkalainen ympäristölukio jossa keskityttiin kestävään kehitykseen ja resurssien oikeudenmukaiseen käyttöön. Yhtä opettajaa ja oppilasta haastateltiin.
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #427 : 23.07.2007 18:33:53 »

Viime yönä näin unta, että muutin puoliskoni kanssa uuteen asuntoon vanhalle opiskelupaikkakunnalleni. Asunto oli unelmieni täyttymys, iso ja valoisa. Aurinko paistoi ikkunoista ja niillä oli erilaisia kasveja rehottamassa ikkunalaudoilla. Toin kämppään myös vanhan kiinanruusuni, joka oli kukassa mutta kuinka ollakaan se sattui tipahtamaan ja kaikki kauniit vaaleanpunaiset kukat menivät irtoamaan ja päätin heittää koko puskan pois, ja kyllä sapetti. Se ei kuitenkaan vaivannut kauaan, niin innoissani olin uudesta asunnosta. Sitten kuitenkin aloin ihmetellä että kuinkaas minä täältä käsin käyn koulussa toisella paikkakunnalla, jonne on kuitenkin kahden tunnin ajomatka. Ajattelin sitten että eiköhän tuo jotenkin järjesty kun asiolla on yleensä tapana niin tehdä.

Mitäs olette tästä mieltä?  Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
nemoroses
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #428 : 24.07.2007 16:04:15 »

Viime yönä näin unta, että olin matkalla jonnekin ulkomaille. Kaikki matkalaukut oli samassa kasassa ja otin siitä yhden ja siirryin eri paikalle. Huomasin, että olin ottanut väärän laukun, joka oli hieno ja sitä pystyi vetämään erittäin sujuvasti, kulki hyvin. Ilmoitin siitä heti jollekin, ja tämä henkilö soitti kännykällä linja-autoon, joka oli jo lähtenyt, ja joku tuli hakemaan laukun. Minun laukkuni oli sillä aikaa kadonnut, sen oli joku vienyt. En välittänyt siitä sen isommin, vaan sanoin, että sama vaikka vanhat vaatteet katoaakin.

Tiedän kyllä että matkalla oleminen jo tarkoittaa muutosta, mutta kun en ehtinyt varsinaisesti vielä matkustaakaan, ennenkuin laukku vietiin? Ja miksi se toinen laukku tuntui niin sopivalle?
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #429 : 24.07.2007 18:09:32 »


Kampasin hiuksiani ja ne muuttuivat minun kasvojeni myötä nuoremmiksi ja hiukset pitemmiksi.
Katsoin kaunista kuvaani kuin peilistä, vaikka olinkin itseni edessä.

Matkalla ollessani näin mummistani unta, yritin mennä vanhainkodille jossa hän muka on ja koitin soittaa tädilleni että miten mummin löydän ja eihän siitä puhelustakaan tullut mitään, vettä satoi ja ajelin autolla mäkiä ylös löytääkseni mummini.
Luulempa että mummolassa olo vaikutti tähän uneen. Mummini on kuollut jo aikaa sitten.




tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #430 : 24.07.2007 22:20:40 »

Hiukset ovat elaman vitaliteettia-kuten nuortuneet kasvotkin-ihana uni!!!
Mummosi tuli uniisi varmasti mummolasta olosta.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #431 : 24.07.2007 22:28:01 »


kiitos diamond  smitten olen ennenkin nähnyt vähän samankaltaisen unen ja muistan sen jälkeen terveyteni parantuneen ja sain voimia takaisin.
Ajattelin aamulla silloin tuota unta ja tunsin sen voimakkuuden ja sen vahvan itseni itseäni katsomassa, ihanaaaaa angel

Mummolassa ollessa nuo unet tulee aina mukaan. Viimeksi taisi olla sellanen uni että lähdin mummin kanssa uimaan. Kuva meistä kävelemässä oli hauska koska näin sen selin.Katselin siis takaa meidän menoamme hiekkatietä pitkin. Ei muuten ollu uimavehkeitä mukana Cheesy
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #432 : 25.07.2007 11:10:06 »

Näin unta, jossa kotikyläämme oli tullut yksi tivolilaite. Sellainen iso ja vinhasti pyörivä. Huvipuistoissa näkee niitä paljon, hurja vehje.
Seisoin entiseni kanssa, ja mainitsin haluavani mennä tuohon laitteeseen. Lähdimme yhdessä. Laite oli oli kuulemma viidennessä kerroksessa, ja kiikuimme puisia portaita perätysten sinne. Minä edellä ja hän perässä. Kumminkin jossain vaiheessa entiseni katosi ja menin laitteeseen yksin (laite oli muuttunut vaunuksi, jota veti kaksi ruskeaa hevosta) Olin pettynyt, kun tämä mies oli sillätavalla lähtenyt.

 idiot2
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #433 : 25.07.2007 12:31:35 »

Viime yönä näin unta, että muutin puoliskoni kanssa uuteen asuntoon vanhalle opiskelupaikkakunnalleni. Asunto oli unelmieni täyttymys, iso ja valoisa. Aurinko paistoi ikkunoista ja niillä oli erilaisia kasveja rehottamassa ikkunalaudoilla. Toin kämppään myös vanhan kiinanruusuni, joka oli kukassa mutta kuinka ollakaan se sattui tipahtamaan ja kaikki kauniit vaaleanpunaiset kukat menivät irtoamaan ja päätin heittää koko puskan pois, ja kyllä sapetti. Se ei kuitenkaan vaivannut kauaan, niin innoissani olin uudesta asunnosta. Sitten kuitenkin aloin ihmetellä että kuinkaas minä täältä käsin käyn koulussa toisella paikkakunnalla, jonne on kuitenkin kahden tunnin ajomatka. Ajattelin sitten että eiköhän tuo jotenkin järjesty kun asiolla on yleensä tapana niin tehdä.

Mitäs olette tästä mieltä?  Smiley



Lisää muuttounia viime yönä!

Taas viime yönä muutin avokkini kanssa uuteen asuntoon, jossa oli kaksi parveketta. Asunto oli jonkun vanha, koska siellä oli viellä edellisen asukkaan esineitäkin.
Mitäs nää muutot yleensä meinaa? Anyone?  Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #434 : 26.07.2007 02:47:11 »

Aina kun illalla tulee todella kamala koti-ikävä niin unessa
alus ilmaantuu ja sieltä tulee perheeni lohduttamaan mua ja
kertomaan ettei mene enään kauaa kun kohdataan livenä.
Odotan sitä päivää innoissani  Cheesy
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: