Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106117 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #390 : 27.06.2007 16:11:29 »

Hihii  Cheesy Viime yönä tapasin joitakin astrolaisia sekä Sepon ja Leonin  Esittelivät tuota uudistunutta astroa samalla kun katselimme ulkona lenteleviä valoja. Grin

Me astrolaiset jotka olimme mukana, oli kuulemma valittu niin että kaikilla oli sama aspektikuvio. Siinä tulkitsimme niitä uuden ohjelman kanssa samalla kun testattiin toimiiko tulkintakone ilman bugeja (joka  kuulemma oli tulossa parannettuna versiona sille uudelle astrosivulle). Parilla meistä oli vielä maya-astrologinen tunnus rinnassa. Grin

(2funny, pitää vissiin keskittyä välillä muuhun kuin astrologiaan)
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #391 : 27.06.2007 19:34:23 »

Viime yönä näin unta, että poltin talon, siis ihan tahallisesti enkä vahingossa. Unessa olivat myös Kanadalainen kirjeystäväni ja hänen vaimonsa, jotka yrittivät piilottaa minut poliiseilta. Hih.hei näitä mun unia... idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #392 : 27.06.2007 22:40:58 »

kuvaako polttaminen vihaa,pelkoa vaiko suurta intohimoa?
kaukorakkautta viranomaisilta piilossa?
halu tuhota ja samalla synnyttää uutta,
siksiköhän unissa on ollut noita tuliaseitakin meillä joillakin?
ja tuohon kolmen kimppaan kannattaa kiinnittää huomiota,
kolmen ryhmissä verkostoitumista,
pyhä kolminaisuus,
isä-poika ja pyhä henki,
äiti-isä-lapsi,
kolmen kappaleen vaatteita sovitin unissani,
2 liian pientä,kolmas jäi sovittamatta,kaikki naisellisia epänikkimäisiä hepeniä
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #393 : 27.06.2007 22:53:05 »


tuo talon polttaminen, oman itsen kulotus, tuo uudet asiat elämään väistämättä. Entiset poltetaan uuden tieltä.
Itse näin joskus ennen eroa tornado-ja tulipalounia.
Kaikki oli hyvin selvää sitten jälkeenpäin aatellen,
kun osaisimme aina itseämme lohduttaa tulen puhdistavalla vaikutuksella.
Pelko, intohimo kaikki voi olla tulta samoin kuin tuho - uudelleen rakennus. Miten ylipäätänsä aattelet elostasi, sen kulusta, onko ollu tulista vai vaan tuulista?

Juohtu mieleen nikin uni kirjapinosta, se jäi jotenkin mulle takaraivoon. Kirjaviisaus, vai viisautta niin paljon et pitäs löytää keino jo sen purkamiseen hyvin tarkoituksin, ennekun kattoon puhkee kirjoista reikä.....
käytä hyvä immeinen se sun tieto-taito toisten ja itsesi hyödyksi kooten se kirjaksi, pidä luentoja tai maatilapäivät, täällä on yksi ilmoittautuja Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #394 : 28.06.2007 10:41:23 »

tuosta kirjaunesta,
nainen siinä jo tuumailikin jotta pitäisiköhän näitä heittää jo vähemmäksi että hyllyyn mahtuisi jotain muutakin kuin kirjoja,
ja tuosta kirjaviisaudesta,en ole kirjaviisas,en ollenkaan,
astrologiassakin puhdas teoriatieto on aivan hakusessa,
mulla on kirjoja sitä varten että kun saan sen vahvan mielikuvan nin seuraan sitä kirjojen sivulle tai googlella,
esim. tuo mateven uni,
jostakin vain sain päähäni että neliöjuuri,
ei toiseen potenssi eikä arpakuutio,
sinänsä sillä ei vissiin ollut merkitystä tuossa unen tulkinnassa,
mutta antoi taas oivalluksen tuosta radixista astrologiaan,
onhan astrologia yhen sortin pyhää geometriaa,algebraa ja matikkaa,
filosofiaa ja uskontoa siinä sivussa,
ja
luennoista,
enkö mä paasaa jo ihan tarpeeks täällä...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #395 : 28.06.2007 11:35:10 »

mää näin unta että olin ex-miehen talossa ja piti imuroida mut lattiat oli kuulemma niin erikoiset ettei niitä saa kun pyyhiä jollain lasta-rätti viritelmällä..niitä siinä sitten pyyhin kun yhtäkkiä koko talo tulvi, kattoon asti vettä..vesi laski itellään ja sen jälkeen ex-ukko kosi mua  Shocked
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #396 : 28.06.2007 11:51:47 »

konstit on monet sano ukko kun oma muijaansa kosi...(sano eukko kun kissalla pöytää pyyhki..)
perusta kuntoon,entiset liat veke antamalla tunteitten tulvia,
uusi päätös
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #397 : 28.06.2007 11:53:28 »

niinkai soon tehtävä..tää nykynen suhe syä rotan lailla mutta kun on muuta nyt miäles aika rankasti niin en osaa sanoo riittäälö voimavarat muuhun..  Undecided
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #398 : 28.06.2007 16:04:03 »


Astelin unessani viime yönä uusien omakotitalojen luo,
ystäväni piti asuman siellä.
Soitin ovikelloa ensin vähän katsellen ympärilleni ja aivan vieras mies hienosti pukeutuneena avasi oven.
Talossa oli kaksi paria, siististi pukeutuneena, ilmeisesti aterialle alkamassa.
Sanoin nolona etten nyt sitten tulekkaan käymään, vaan joskus toiste siten.......
Siinä oli se pätkä

tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #399 : 28.06.2007 20:08:09 »

Mulla on ollu parin viikon aikana todella vahvoja unia.

Oli yksi, että olin lapsuudenkodissani ja sain tiedon että äiti oli hukkunut.Oli ollut kalassa, ilman pelastusliivejä ja kuollut. En osannut asiaa ymmärtää.
Menin vanhempieni makuuhuoneeseen ja otin äidin tyynyn käsiini.
Kun olin pieni, äitini oli tarjoilija ja yövuorojen jälkeen parasta oli ryömiä äidin ja isin sänkyyn ja haistella äidin tyynyä kun siinä oli semmonen ihana raviontolan tuoksu. Unessani se tyyny tuoksui ihan samalle kuin tuolloin 15 vuotta sitten. Silloin ymmärsin äitini kuolleen ja repesin itkemään. Heräsin itkuuni ja porasin miltei puoli tuntia unen jälkeen.

Toisen näin viime viikonloppuna. Uni oli ahdistava ja jännittävä. Kuin joku elokuva. Minut oli kidnapattu (olen oikeasti lapseton) ja multa ol tapettu 2 lasta ja mies. Yksi lapsi oli vielä hengissä. Ja rukoilin näitä terroristejä säästämään viimeisen, 3-vuotiaan tyttäreni.
Ja se uni oli piiiiitkä, looginen ja jännittävä. Aamulla itekin ihmettelin että miten mie olen voinutkin keksiä noin loogisen ja todentuntuisen trillerin. (se on niin pitkä selitettäväksi että menis ylihuomiseen kun yrittäisin siitä kertoa)

ja sitten tämä viimeinen.. olen usein nähnyt unta että harrastan seksiä isäni kanssa (hmh..??) ja nyt viimekerralla.. flirttasin ja halusin, vaikka muistin että oltiin sovittu ettei enään saada tehä tällästä. Muistan ajatelleeni että mulla on poikakaverikin ettei näin voi tehä.
Isäni makasi mahallaan maassa ja mie makasin sen päällä jotenkin röhnöttäen. Olin tosi kiihtyneessä tilassa mutten sanonut tai tehnyt mitään. Sitten isäni kokeili mun pulssia, ja muistan ihmeteelleeni että miksi, kunnes älysin että senhän se halusikin kokeilla-- että olenko kiihottunut.
Muutapa en muistakkaan.
Ja siis minulla on ihan normaali suhde isääni.. ei mitään tollasia oikeesti. Siksi tästä onkin niin helppo kertoa. Freudilla voisi olla jotain sanomista.
Toiv joku nyt ei pahastunut kun tälläsiä "aikuisten" juttujakin kirjoitin, mutta olivathan ihan siveellisiä, vaikka toi perhesuhde juttu tietysti häiritsee.. Mutta tälläistä unimaailmaa..
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #400 : 28.06.2007 20:59:05 »

Näin unta että olin kai joidenkin tuttavien kanssa kesämökillämme. Menimme sitten jostain syystä istumaan autoon, auto oli sininen ja sen istuimet olivat yhtenäiset, eli ei erillisiä penkkejä edessä. No jotenkin takana istui kanssani toinen ikäiseni tyttö ja hänen vanhempansa, edessä istui yksi tyttö jonka nimi taisi olla Dala ( !? ). No sinne tietysti tulee pari pahista. Me yritämme laittaa auton ovia lukkoon sisällä, mutta pahikset väänsivät vaan parista vivusta ulkona ja lukot aukesivat. Sitten ne ottivat meidät panttivangeiksi ja survoutuivat eteen istumaan, Dalan molemmin puolin. Näin että hänellä oli tukala olo. No sitten lähdettiin ajamaan, päädyimme ajamaan kotikylääni päin ja minä mietin koko ajan, että kunhan rosvojen silmä välttää, minä aukaisen oven ja hyppään. Niin sitten  teinkin ihan  lähellä kotiani, mutta asuin siinä unessa tämän kadun päässä, erään lapsuuden kaverini kotona. Shocked Juoksin sinne äkkiä ojan yli ja kiersin etupihalle, näin että yksi pahis lähti perääni. Kun pääsin sisälle niin sammuttelin valot ja lukitsin kaikki ovet ihan paniikissa. Vilkaisin ikkunasta etupihalle ja näen pahiksen kaartelevan hyvin lähellä pihaa. Sitten keksin kiivetä katolle. No katolle päästyäni vilkuilen naapuritalojen suuntaan ja olen hyvin matalana. Sitten uni menee hyvin oudoksi ja pahis istuukin yllättäen naapuritalon katolla ja puhuu minulle. Hän ei oelkaan enää paha vaan onkin tykästynyt minuun tms. Shocked ja siinä se sitten olikin muuttunut kissaksi. Siinä juteltiin jonkin aikaa istuen/maaten molemmat katoillamme, sitten hän hyppäsi pois ja loppua en muista. Hyvin outo uni. buck2
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #401 : 02.07.2007 18:20:52 »

Onpas tullut nähtyä kaikenmaailman unia joita en kokonaan muista ja aika paljon yksityiskohtiakin on ollut, en muista kaikkea...

Viime yönä olin esim. jossain rakennuksessa, kuin kerrostalon portaikossa mutta paikoitellen erilaisessa, ikään kuin hotellissa tai tavaratalossa.. Niin, no siellä oli minun lisäksi esim. ihmisiä jotka melkein hädissään juoksivat/lensivät (tai jotain ihmeellistä) pakoon.. jotain, vissiin ylhäältä tai alhaalta tulevaa "mörköä" mutta sitten minä näin niitä juoksijoita ja niillä oli kokonaan oranssit verryttelypuvut päällä ja he lappasivat erivärisiä hedelmänmakuisia purkkia suuhunsa niin kuin niistä oisivat energiansa saaneet. Sitten ne ei enää juosseet pakoon jotain uhkaavaa. Yksi niistä meni istumaan portaikkoon ja näytti Orlando Bloomilta aika paljon ja minä haastattelin häntä, minulla ei kyllä ollut mitään mikrofonia. Kyselin jotain juoksemisesta, "miltäs nyt tuntuu tämä juokseminen?" ja kaikkee ja pidin hauskaa ja sitten me naurettiin. Se oli ihan höpsö kohtaus. Cheesy

Tämän jälkeen olin paikassa joka oli osittain mummola mutta meidän keittiökin ja kaikkee muuta ja siellä oli muita ihmisiä, sukulaisia ainakin ja kaapissa oli paljon karkkia ja selailin vanhempaa painosta kirjasta joka minulla on, sen piti olla rumempi ja mustavalkoinen ilman kummempia kuvia mutta sieltä löytyikin sivunkokoisia kuvia ja kaikkea ihme tietoa. Minun teki mieli syödä karkkia ja olin paljon kaappien luona keittiössä. Oli paljon muutakin mutta nyt unohtui, täytyis heti kirjoittaa johonkin unet ylös.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #402 : 03.07.2007 00:17:27 »

tiikerihain unessa on paljon leikkimielistä kaksosta,
makean syömistä,juoksemista,merkuriuksen tiedonjanoa,kommunikointia,ihmisvilinää..
kuin 10 tikkua laudalla ja taas juostiin..

kolmannessa niskaunessani hyväilin miehen niskahiuksia ja niistä muodostui yhtenäinen loistavan kullanvärinen kuunkaaren muotoinen
hiustaitos,sellanen kun hiukset taitetaan vähän ylöspäin kaartumaan,
se väri oli siinä kerrassaan upean hohtava
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #403 : 03.07.2007 10:45:05 »

Mun unessani on ollut jo kahtena yönä "lyhytkasvuisia" eli kansankielellä "kääpiöitä".
Ympärillä vain ollut... kanssakulkijoina...  Shocked
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #404 : 03.07.2007 11:26:36 »

Näin unta, että olin joissain juhlissa, missä paljon porukkaa. Olin siellä ihan yksin ja katselin muita. Entiseni saapui paikalle (hän petti minut oman nykyisensä kanssa ja siihen suhde kaatui) Hän sanoi nykyiselleen, että "ethän jätä minua, olen kuullut, että olet minut jättämässä" ja meni pois. Se nykyinen jäi siihen ja alkoi selittää, ettei voisi ikinä pettää ketään, koska varattuihin ei saa koskea. Minua ärsytti se lähinnä, sillähän oli itse minun silloiseeni koskenut. Kumminkin sain sen käsityksen, että hän oli tätä miestä pettänyt.. Ja jotenki tässä unessa jotain tuli tapahtumaan kolmen päivän päästä/sisällä.
Unessa oli paljon ihmisiä, en oikein kuulunut mihinkään, mutta halusin lähelle entistäni. Nauroin muiden mukana, mutta katseellani etsin häntä.
Yksin seurassa-uni

Onko tämä joku alitajuinen toive? Että joku pettäisi exääni kuten hän petti minut?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: