Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101492 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #375 : 22.06.2007 14:46:03 »

Auto kuvastaa sinun omaa matkaasi elämän tiellä. Jos itse ajat, hyvä juttu, sillä uni tarkoittaa, että ohjaat itse elämääsi. Jos joku toinen ajaa, olet silloin toisten pompoteltavana. Uskoisin, että takapenkillä istuminen kuvastaisi sitä, että olet aika alakynnessä sen suhteen, mikä viillättää sinua eteen päin elämässäsi - pelkääjän paikalta on nimittäin lyhyempi matka rattiin Wink

Auton väri on tärkeä myös. Autosta on muistaakseni täällä pienen unisymboleiden ketjussa suomennos, samoin kuin väreistäkin. Olen tainnut suomentaa sinne koirankin, joten vilkaisepa sieltä vielä. Ketju on ylimmäisenä uni osion etusivulla.
tallennettu
Suden varjo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #376 : 23.06.2007 11:24:19 »

Näin unta, että näin unta. Siinä unessa siis nukuin ja uneksin, että joku hurjan iso rakki repi mun kylkeni auki kylkiluihin asti. Äiti herätti mut siinä unessa tuosta painajaisesta, koska mä vuosin verta. Todellakin, mulla oli kylki/maha auki kylkiluihin asti. Mulla oli kädessä hiton iso ja verinen nahanriekale. Se oli pistävinään siihen mun kylkeen jonkun suojan, ettei menis bakteereja eikä se vuotas se haava siinä unessa. (Pysyttekö vielä mukana?) Sitten mä lähdin kouluun, en kuitenkaan siihen kouluun jota käyn vaan johonkin toiseen kouluun. Siellä oli muutamia tyyppejä joiden nimeä en tiennyt, mutta tunsin ne kuitenkin. Niille rupesin esittelemään sitä haavaa, jossain luokassa. En muista enää mitä mä niille sanoin. Jokatapauksessa mulla ei kuitenkaan enää ollutkaan sitä suojaa siinä haavan päällä. Koululla oli joku tapahtuma muistaakseni.. en oo varma. Kuitenkin koulun pihan poikki juostessani tunsin kuinka haava alkoi vuotamaan ja paitaan tuli erinäisiä verisiä jälkiä siihen haavan kohtaan. Nostin paitani ylös ja rupeutuneesta haavasta törrötti mun kylkiluuni ja sieltä täältä norui hieman verta.

Luojan kiitos mä heräsin siihen. Piti vielä tarkistaa, ettei vaa sittekää olis joku haava kyljessä. Painajaiseni ovat aina kummallisia ja ahdistavia. Harvoin kirjoittelen unipäiväkirjaani painajaisiani, niitä en todellakaan halua jälkikäteen muistella. Toinenkin ahdistava painajainen muistuu mieleen muutaman kuukauden takaa. Mutta empä taida sitä tähän enää selittää.
tallennettu

Taivas on rajana.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #377 : 24.06.2007 11:41:00 »

jep..niin erikoista unta tuli nähtyä juhannusyönä ettei taida kyllä taioista olla kyse  idiot2

olin jossain lapissa ja kuulin että lapselle sattunut jotain, joten lähdin sitten lentokoneella (salaa ruumassa) sieltä eteläänpäin takaisin. Lentokone kulki siksakkia kartalla ja kartasta katsoin että jokioisisa pitää hypätä pois että se on lähinnä tamperetta (ikinä käynytkään koko paikassa).. siletä sitten jatoin matkaa samalla tavalla matkustaen tampereelle, siellä ruumassa pari muutakin jänistä matkustamassa..Tampereelle päästyäni  lapseni oli mukana siellä  ja piti vauhdissa hypätä pois, ensin hyppäsin minä ja sitten tytär ja joku polisiisin tapainen otti lapsen kiinni siellä ojassa mihin putosimme (oli ilmeisesti talvi)..siinä ojanreunalla sitten katsoin kuinka nykyinen miesystävä seisois reunalla ja alkoi ampumaan meitä, ensin osui lapseen vaikka yritin luodin eteen hypätä ja sitten mäkin jo kuolin..siihen sitten heräsin..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #378 : 24.06.2007 15:46:25 »

Kiitos Athamaarit vastauksesta  Smiley Ajattelin itsekkin tulen puhdistavana elementtinä.

Viime yönä näin minäkin auto unen. Uni oli seuraava: Ihminen johon olen ihastunut haki minut pois autollaan kotoani. Menimme yhdessä yhteiseen harrastukseemme. Tunnelma joka oli unessa oli mutkaton ja luonnollinen. Istuin siis etupenkillä ja tämä ihastukseni ajoi autoa.

Haluaisin tähän jonkun esim. Athamaaritin tulkinnan vaikka aika ilmeiseltähän tuo uni vaikuttaa.Tuli vielä mieleen että voiko tuo uni olla myös ns. toiveuni eli toivoisin noin käyvän ja siksi näen siitä unta?

Maisa 
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #379 : 25.06.2007 10:35:44 »

tuo rontun uni herätti mielenkiintoni koska itse näin samaisena yönä samantapaista unta ja jäin miettimään vaikuttaako noissa yleiset energiat vaiko meidän henk.kohtaisilta kartoilta löytyvät,
esim yhteistä  mars leijona?
minä olin kassajonossa ja siirryin siitä korkean seinän viereen jossa oli teipillä peitetty nappula jonka kassaneiti avas,
siitä pääsi matkatoimistoon,
tilasin päivän lentomatkan Norjaan,matkalle en kuitenkaan vielä lähtenyt,
samalla näin näyn unessa kuinka tyttö ja poika roikkuivat ankealla parvekkeella,kuin haluten hypätä alas kuitenkaan hyppäämättä,
kerrostalon seinää jatkui alaspäin loputtomiin maata näkymättä,
kuvakulma korosti pudotuksen pituutta ja minua huimasi,
seinä oli muuten ankea mutta siihen oli muurattu oransseilla tiileillä
neliöitä,
toisessa unessa oli tuota ampumista,
juoksin tyttäreni kanssa henkeni edestä karkuun meitä jahtaavia ampujia,
tuo uni jatkui nyt sunnuntaina ja meidät ammuttiin,
ja rontun ärräpäitä lukien minäkin riitelin suu vaahdossa isäni kanssa unessa ja totesin jotta olet kohdannut vertaisesi,
tuossa unessa piti korjata heinäpaaleja pellolta,
toisella pellolla oli edellisvuoden viljakuhilaat ja ihmettelin miksei niitä ollut korjattu..

ehkäpä noihin rontun siksaklentoihin voi vaikuttaa tuo jännä ristiinmeno
 neptunus aspect_opp saturnus ja vieressä  chiron aspect_opp venus,
uhkaa lisäämässä  pluto aspect_opp aurinko
ja pluton kolmio  mars oinas,agressioitten purkua,
ja nyt on ollut jonkun aikaa ainut maamerkissä oleva tuo ceres,
minut se vei tuonne pellolle unessa ja rontulla se kertoo
äiti-tytär suhteesta,huolehtimisesta,myös itsestä huolehtimisesta,
ehkäpä rontun oli hyvä hypätäkin kyydistä veke kun suunta ei hälle ole oikea? pluto vie ruumaan piiloon?
aikamatka menneisyyteen?

 uranus muuten pysähtyi 23.6. ja liitetään lentämiseen,
en tiedä josko tuo jo peruuttaa vai onko vielä pysähtyneenä?
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 10:38:11 kirjoittanut nikki » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #380 : 25.06.2007 10:44:00 »

hmm.. voi olla.. joitakin asioita menneisyydestä pitäis käsitellä, hankalaa vaan kun oon ne jonnekkin muistini ulottumattomiin tunkenu lapsena  idiot2

kartastani en tajua mtn itte (noviisi) mutta voin sen toki liitteenä laittaa josko joku viisaampi mulkasis
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #381 : 25.06.2007 11:09:10 »

ronttu
oma  chiron:si on yhtynyt marsiin,tuo fyysinen haavottumisen vaara ja maahan pudottautuminen ( chiron harka ja venuksesta kohti maata)
jupiterisi on yhtynyt perääntyvään merkuriukseen,asioita menneisyydestä,
oma jupiterisikin perääntyvä,ravun merkissä ja turvallisuuden tunteesta kyse,lento ei ollut suoraa,jousimiehen nuoli jupiterilla hakusessa,
 pluto kuunsolmu sulla vaa assa ja kuu oli juhannuksena vaa assa,
ihmissuhteissa kohdattavia pakollisia kuvioita,
oikeudenmukaisuuden tunne,
omaa naiseutta puolustettava ojan penkalla,
virtasiko ojassa edes vesi?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #382 : 25.06.2007 14:30:53 »

no ei kun siellä oli lunta..aika nappiin meni toi parisuhde..ollut jo 3vkoo vähän katkolla kun mies ei tiedä haluaako olla vai ei
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #383 : 26.06.2007 10:15:02 »

Pakko kirjoittaa tänne hauska, hyvin selkeä ja todentuntuinen uni jonka näin viime yönä, vaikkei siinä mitään syvempää sanomaa ollutkaan.  Grin

Olin jossain marketissa penkillä istumassa kahden naisen kanssa. Toinen naisista oli nuori ja hyvin kaunis blondi ja toinen ristiverinen iäkkäämpi nainen. Olimme unessa kaveruksia keskenämme. Siinä istuessamme huomasimme että Kristian Meurman  :Smiley tuli tuonne markettiin jonkun porukan kanssa. Siinä sitten seurailimme hänen tekemisiään ja ihmettelin kun hän ravasi koko ajan edes takasin siitä meidän ohitse. Huomasin sitten, että hän aina katsoi ohi kulkiessaan minua. Oli selvästi kiinnostunut. Tuo nuori blondi huomasi myös hänen tuijottelevan, mutta sanoi meille: "Mistä lyödään vetoa, että Kristian katselee joko häntä tai... Nimeä en muista. Jokatapauksessa tuota toista kaverustani. Minä vain hiljaa totesin, että en ole aivan varma, mutta minusta hän katselee koko ajan minua.

Kristian saapuikin yllättäen luokseni ja hämmästyin kun hän tiesi nimeni vaikkemme olleet edes esittäytyneet. Hän kysyi tulisinko mukaan hänen ja "tiiminsä" luo. No siitä sitten menimme marketin kukkahyllyjen luo, jossa muutkin olivat. Juttelimme siinä Kristianin kanssa jotain ja tunsin rakastuvani  Grin häneen. Tuo rakkaus oli vahvaa ja molemminpuolista. Sitten Kristian rupesi iloisena ja innoissaan kävelemään taas edes takaisin. Mietin vähän, että mitähän ylivilkkautta hänellä oikein on.  idiot2 Sitten istuin taas jollain penkillä ja Kristian tuli viereeni, mutta olikin yllättäen hieman humalassa. Hän asettui makuulleen laskien päänsä syliini. Minä siinä sitten silittelin hänen pitkiä hiuksiaan ja kohta hän jo olikin nukahtanut syliini. Ajattelin mielessäni voi kuinka herttaista ja siihen heräsin.

Vähänkö minua huvitti aamulla herätessäni.  2funny Idolseissa toivoin että Kristian olisi voittanut ja onhan hänellä ihanat hiukset, mutta en minä kuitenkaan mikään hänen faninsa ole ja siksi huvittikin tuo uni.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2007 10:17:04 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #384 : 26.06.2007 10:47:48 »

Pakko kirjoittaa tänne hauska, hyvin selkeä ja todentuntuinen uni jonka näin viime yönä, vaikkei siinä mitään syvempää sanomaa ollutkaan.  Grin

Näin viime yönä uneesi sointuvan unen, jossa eräs rakas olento tuli fyysiseen muotoon juuri "kristianmeurmanmaisesti". Tosin unessani tunnistin olennon Jeesukseksi. Hän ikään kuin kiteytyi ihmismuotoon näyttäen sen, kuinka olemme kuorittavissa keho keholta läpikirkkaiksi olennoiksi. Ja mikä tähdellisintä: se on myös tie jälleenkohtaamiseen!

Yllättävää olikin havaita, kuinka läpituttu tuo olento onkaan jo ilman noita "puettuja" kehollisia tuntomerkkejä.
Pelkän henkisen läsnäolon profiloidessa kantajansa aistittavuuden.

Lainaus
Olin jossain marketissa penkillä istumassa kahden naisen kanssa. Toinen naisista oli nuori ja hyvin kaunis blondi ja toinen ristiverinen iäkkäämpi nainen. Olimme unessa kaveruksia keskenämme. Siinä istuessamme huomasimme että Kristian Meurman  :Smiley tuli tuonne markettiin jonkun porukan kanssa. Siinä sitten seurailimme hänen tekemisiään ja ihmettelin kun hän ravasi koko ajan edes takasin siitä meidän ohitse. Huomasin sitten, että hän aina katsoi ohi kulkiessaan minua. Oli selvästi kiinnostunut. Tuo nuori blondi huomasi myös hänen tuijottelevan, mutta sanoi meille: "Mistä lyödään vetoa, että Kristian katselee joko häntä tai... Nimeä en muista. Jokatapauksessa tuota toista kaverustani. Minä vain hiljaa totesin, että en ole aivan varma, mutta minusta hän katselee koko ajan minua.

Tässä korostuu se, kuinka mittaat itseäsi ollen jotakin ja sitten taas jotakin - suhteessa johonkin oikealla ja vasemmalla. Omat toiveesi ovat kuitenkin keskiössä, kuten olet oman todellisuutesi ohjaksissa.

Lainaus
Kristian saapuikin yllättäen luokseni ja hämmästyin kun hän tiesi nimeni vaikkemme olleet edes esittäytyneet. Hän kysyi tulisinko mukaan hänen ja "tiiminsä" luo. No siitä sitten menimme marketin kukkahyllyjen luo, jossa muutkin olivat. Juttelimme siinä Kristianin kanssa jotain ja tunsin rakastuvani  Grin häneen. Tuo rakkaus oli vahvaa ja molemminpuolista. Sitten Kristian rupesi iloisena ja innoissaan kävelemään taas edes takaisin. Mietin vähän, että mitähän ylivilkkautta hänellä oikein on.  idiot2 Sitten istuin taas jollain penkillä ja Kristian tuli viereeni, mutta olikin yllättäen hieman humalassa. Hän asettui makuulleen laskien päänsä syliini. Minä siinä sitten silittelin hänen pitkiä hiuksiaan ja kohta hän jo olikin nukahtanut syliini. Ajattelin mielessäni voi kuinka herttaista ja siihen heräsin.


Marketin kukkahyllyt = itsensä todella ja aitona nähdyksi tulemisen paikka, sillä kukan ulkonäkö ei valehtele sanomastaan.

Rakkauden paloa välillänne ja humalassa syliin nukahtamista = toisilleen antautumisen elämäntäyttymyksestä humaltumista; kuin nukkuakseen viattoman unta kodinomaisessa olotilassa, ilman että mikään enää häiritsee; ilman että tarvitsee herätä lemmestä pois.

Ylivilkkaus = tavattoman luova ja hetken innoittama läsnäolevuus hakee purkautumistietään ilmaistaakseen olevansa vapautta itseään; siis ei hakeakseen tietä vapautumiselle vaan ilmentääkseen vapaudelle tietä.

Lainaus
Vähänkö minua huvitti aamulla herätessäni.  2funny Idolseissa toivoin että Kristian olisi voittanut ja onhan hänellä ihanat hiukset, mutta en minä kuitenkaan mikään hänen faninsa ole ja siksi huvittikin tuo uni.[/color][/i]

Unesi mieshahmo taisi edustaa tavoittamatonta rakastettua,
joka hermostuneen oloisena etsii esiinpääsyä elämääsi.
Sinun pitää tehdä vain yksi asia, ja se on tietoisuuden muutos:
ole oman rakkaasi arvoinen.

Todella ole ARVOSI MITTAINEN RAKKAUTTA.

Anna sen näkyä, anna sen loistaa,
ja anna sen toistaa
nimeäsi...

... joka on ... magneettisesti puoleensa vetävä, salliva voima.

Kunnes naiseutesi malja on täysi, ja maskuliinisuus yliläikkyvyyttä
- eli olette kotona kumpikin.

 smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #385 : 26.06.2007 12:26:55 »

Pakko kirjoittaa tänne hauska, hyvin selkeä ja todentuntuinen uni jonka näin viime yönä, vaikkei siinä mitään syvempää sanomaa ollutkaan.  Grin

Näin viime yönä uneesi sointuvan unen, jossa eräs rakas olento tuli fyysiseen muotoon juuri "kristianmeurmanmaisesti". Tosin unessani tunnistin olennon Jeesukseksi. Hän ikään kuin kiteytyi ihmismuotoon näyttäen sen, kuinka olemme kuorittavissa keho keholta läpikirkkaiksi olennoiksi. Ja mikä tähdellisintä: se on myös tie jälleenkohtaamiseen!

Yllättävää olikin havaita, kuinka läpituttu tuo olento onkaan jo ilman noita "puettuja" kehollisia tuntomerkkejä.
Pelkän henkisen läsnäolon profiloidessa kantajansa aistittavuuden.

Lainaus
Olin jossain marketissa penkillä istumassa kahden naisen kanssa. Toinen naisista oli nuori ja hyvin kaunis blondi ja toinen ristiverinen iäkkäämpi nainen. Olimme unessa kaveruksia keskenämme. Siinä istuessamme huomasimme että Kristian Meurman  :Smiley tuli tuonne markettiin jonkun porukan kanssa. Siinä sitten seurailimme hänen tekemisiään ja ihmettelin kun hän ravasi koko ajan edes takasin siitä meidän ohitse. Huomasin sitten, että hän aina katsoi ohi kulkiessaan minua. Oli selvästi kiinnostunut. Tuo nuori blondi huomasi myös hänen tuijottelevan, mutta sanoi meille: "Mistä lyödään vetoa, että Kristian katselee joko häntä tai... Nimeä en muista. Jokatapauksessa tuota toista kaverustani. Minä vain hiljaa totesin, että en ole aivan varma, mutta minusta hän katselee koko ajan minua.

Tässä korostuu se, kuinka mittaat itseäsi ollen jotakin ja sitten taas jotakin - suhteessa johonkin oikealla ja vasemmalla. Omat toiveesi ovat kuitenkin keskiössä, kuten olet oman todellisuutesi ohjaksissa.

Lainaus
Kristian saapuikin yllättäen luokseni ja hämmästyin kun hän tiesi nimeni vaikkemme olleet edes esittäytyneet. Hän kysyi tulisinko mukaan hänen ja "tiiminsä" luo. No siitä sitten menimme marketin kukkahyllyjen luo, jossa muutkin olivat. Juttelimme siinä Kristianin kanssa jotain ja tunsin rakastuvani  Grin häneen. Tuo rakkaus oli vahvaa ja molemminpuolista. Sitten Kristian rupesi iloisena ja innoissaan kävelemään taas edes takaisin. Mietin vähän, että mitähän ylivilkkautta hänellä oikein on.  idiot2 Sitten istuin taas jollain penkillä ja Kristian tuli viereeni, mutta olikin yllättäen hieman humalassa. Hän asettui makuulleen laskien päänsä syliini. Minä siinä sitten silittelin hänen pitkiä hiuksiaan ja kohta hän jo olikin nukahtanut syliini. Ajattelin mielessäni voi kuinka herttaista ja siihen heräsin.


Marketin kukkahyllyt = itsensä todella ja aitona nähdyksi tulemisen paikka, sillä kukan ulkonäkö ei valehtele sanomastaan.

Rakkauden paloa välillänne ja humalassa syliin nukahtamista = toisilleen antautumisen elämäntäyttymyksestä humaltumista; kuin nukkuakseen viattoman unta kodinomaisessa olotilassa, ilman että mikään enää häiritsee; ilman että tarvitsee herätä lemmestä pois.

Ylivilkkaus = tavattoman luova ja hetken innoittama läsnäolevuus hakee purkautumistietään ilmaistaakseen olevansa vapautta itseään; siis ei hakeakseen tietä vapautumiselle vaan ilmentääkseen vapaudelle tietä.

Lainaus
Vähänkö minua huvitti aamulla herätessäni.  2funny Idolseissa toivoin että Kristian olisi voittanut ja onhan hänellä ihanat hiukset, mutta en minä kuitenkaan mikään hänen faninsa ole ja siksi huvittikin tuo uni.[/color][/i]

Unesi mieshahmo taisi edustaa tavoittamatonta rakastettua,
joka hermostuneen oloisena etsii esiinpääsyä elämääsi.
Sinun pitää tehdä vain yksi asia, ja se on tietoisuuden muutos:
ole oman rakkaasi arvoinen.

Todella ole ARVOSI MITTAINEN RAKKAUTTA.

Anna sen näkyä, anna sen loistaa,
ja anna sen toistaa
nimeäsi...

... joka on ... magneettisesti puoleensa vetävä, salliva voima.

Kunnes naiseutesi malja on täysi, ja maskuliinisuus yliläikkyvyyttä
- eli olette kotona kumpikin.

 smitten

 Shocked WAU!  Cheesy Kylläpä löysitkin siitä unesta "pinnan alta" enemmän syvyyttä ja merkitystä kuin itse tajusinkaan. KIITOS tulkinnasta.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #386 : 27.06.2007 10:05:35 »

Laitampa jonon jatkoksi omituisen unen jota olen pähkäillyt sen merkitystä?
Jostain tippui oikean käden selkämyksen päälle metallipala joka poltti nelion muotoisen sokeripalan kokoisen jäljen käteeni. Yritin oikealla kädellä ottaa sormillani siitä kiinni, mutta se poltti joten otin kiven ja yritin siirtää sitä lattialta, mutta se kivi suli siihen palan päälle.
Tuleeko mieleen mitään muille?  Shocked

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #387 : 27.06.2007 10:49:36 »

mateve
kädestä tulee mieleen chiron,käsi-käsitellä,
chiron voi opastaa ihmisen,hengen,eläimen,kasvin,kiven tai kirjan sanojen muodossa,
oikea käsi-tekevä käsi?-toiminta
neliö ja oikeassa-maskuliinisuutta-toimintaa-järjestelykykyä-4
mars-energiaa-marsista mieleen rauta-maailmankaikkeuden yleisin raskasmetalli-luettelossa 26.
neliö matematiikassa-algebraa?-neliöjuuri,jonka symbolia käytettiin ensimmäisen kerran 1500-luvulla,se on oletettavasti muotoutunut pienestä r-kirjaimesta (vrt perääntyvä planeetta) ja latinan sana
radix tarkoittaa juurta
chiron ja mars kartallasi,transiitit
poltinmerkki tekemisellesi,
aivojen vasen lohko ohjaa oikean puolen toimintaa,lähellä puhekeskus,asiayhteyksien keskinäinen vertailu ja ajan mittaaminen ovat ensisijaisesti vasemmassa aivolohkossa,
jäsentely ja ratkaisujen vaikutus tulevaisuuteen

älä polta näppejäsi
vaiko pidä näppisi irti?


tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #388 : 27.06.2007 11:00:41 »

Kiitos Nikki  smitten

Jotenkin kun itsekseen pähkäilee asioita niin pyörii ympyrää kuin....
Aivan, pidä näppisi irti taitaa olla se oikea sanoma.
kun  mars energiaa on mukana liitän sen tässä tapauksessa olevaan tilanteeseen, poikani ero.
Kiitos Nikki vielä  Shocked

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #389 : 27.06.2007 14:41:08 »

Näin hassus unta... Olin jossain kylässä, ja mukanani olivat tarokkini.. Sitten huomasin, että hei, täällä on jollakin muullakin kortit mukana! Tämä selvisi, kun näin pöydällä viisi korttia limittäin laitettuna ja niistä ensimmäinen oli miekkojen ritari. Muita en nähnyt kun innostuin että löytyi joku samasta aiheesta innostunut. Sekalaisen häsellyksen jälkeen huomasin, että joku oli istunut korttieni päälle (muistaakseni oma avokkini) ja kortit olivat taittuneet keskeltä. Voi sitä murhetta.  Sad
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: