Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083773 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #360 : 06.06.2007 15:32:48 »

tietääkseni pöllö mielletään usein jonkin tärkeän viestin tuojaksi...kannattaa nyt olla avoin jollekin tärkeälle sanomalle mielestäni.

Nyt vain silmät, korvat ja mieli auki siis Wink
Kiitos!

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #361 : 11.06.2007 22:46:01 »

"pujosta painajaisia"
kuivatut siemenet karkottavat hiiret..
vaan eipä tuo vielä edes kuki,vaikk oisit allerginen..
rauhottaisiko laventeli taikka kamomilla?
humalankäpyjä käytettiin ennen "unipussissa" eteeristen öljyjensä  vuoksi "unilääkkeenä"

unesta,
liian suoraviivainen/nopea eteneminen johtaa "törmäyskurssille",
tasokokeisiin laajempi otanta,ehkäpä pysähdys välipysäkille ja suunnan muutos olis paikallaan?
jotakin jää huomioimatta ja törmäys on väistämätön?
jos oot parisuhteessa (junaraiteet)saatatpa siinäkin joutua törmäyskurssille,
voima ja sen vastavoima,
törmäyspiste?
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #362 : 12.06.2007 13:19:43 »

Näin unta, että minulla kävi mukamas hyvä tuuri ja isosta ihmisjoukosta minut valittiin ilmaiseen mammografiaan ja johonkin ihme röntgen kokeeseen. Eräs vanha mies teki valinnan ja vain osoitti minua sormellaan. Nousin sitten lavalle kaikkien töllisteltäväksi noihin kokeisiin. Oloni oli hieman hämmentynyt ja en pitänyt niistä röntgen säteistä ollenkaan. Mitä ihmettä tämä uni mahtaa tarkoittaa?  Huh
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #363 : 12.06.2007 13:32:44 »

Tama vanha mies edustaa unessasi itseasi-tarkastelet lapileikaten omia puoliasi,
vaan onko se tallakertaa ruumillista vai henkista, ehka molempia, tama mammografia edustaa ruumillista puolta ja sitten tama joku ihme kuvaus ehka henkista olemusta liittyen ehka viime aikojen tapahtumiin???
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #364 : 12.06.2007 13:35:57 »

Tama vanha mies edustaa unessasi itseasi-tarkastelet lapileikaten omia puoliasi,
vaan onko se tallakertaa ruumillista vai henkista, ehka molempia, tama mammografia edustaa ruumillista puolta ja sitten tama joku ihme kuvaus ehka henkista olemusta liittyen ehka viime aikojen tapahtumiin???

Hmm... Niin... Annoitpa hyviä pohtimisen aiheita.  :Smiley Kiitos!  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #365 : 13.06.2007 19:45:44 »

Jospa sitten kysäsen mitä ajatuksia mieleenne juolahtaisi.

Näin tässä muuan viikko sitten välähdysmäisen unen, jossa oli delfiini. Näytti molemmat poskensa ja sillä oli pieni sateenkaari suussa. Olin itse vedessä katsomassa ja delfiini oli yläpuolellani. Vesi näytti kirkkaan kauniilta.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #366 : 13.06.2007 19:48:38 »

Lari-delfiinit tuovat rakkautta ja kirkas vesi vain vahvistaa sita.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #367 : 15.06.2007 21:58:13 »

Tässäpä eräs erikoinen uni, josta pidin kovasti.

Saavuin jonnekin vieraalle "planeetalle" tai ehkä enemmänkin tasolle/maailmaan, jossa oli kirkas yö. Minua vastaan käveli kahdella jalalla ihmismäisiä kissanaisia - kaikilla oli yönsininen turkki ja he hymyilivät minulle oikein feminiinisen viekottelevasti, vaikka näyttivätkin muuten kissoille. Kolme kissanaista otti minut vastaan ja minun annettiin ymmärtää, että tuloani oli odotettu - minua nimittäin odottaisi tuolla kumppani.

Jokaiselle tulijalle esiteltiin tällainen kissaihmiskumppani. Eräs kissanaisista kuljetti minua käsikynkässä pientä kivetettyä katua pitkin. Edessämme kulki pareja, en tosin muista olivatko he kissaihmispareja vai kissaihminen/ihminen pareja. Muutaman ihmisnaisen näin siinä lähelläni kuitenkin.

Minut ohjattiin pienen kissanaispiirin luo. Vähän matkan päästä näin tämän minulle tarkoitetun kissamieskumppanin, joka yritti oikeastaan piilotella minua ja olla kuin ei huomaisikaan. Tosin minun täytyy myöntää, että olin itsekin vähän pettynyt ja ajattelin, että "tuoltako hän sitten näyttääkin!" O___________O Hänellä oli silmälasit ja ruskea polkkatukka. Kissamies tuli kuitenkin hivenen nolona luokseni ja aloimme kävellä tätä katua pitkin käsikynkässä, muiden parien mukana pitkänä jonona.

Kuitenkin, mitä enemmän vietin aikaa kissamiehen kanssa ja mitä enemmän puhuin hänen kanssaan, sitä enemmän aloin pitää hänestä. Ulkokuoren sijaan näin hänen sieluunsa ja ilmeisesti hänkin näki minun sieluni ulkonäköni takaa ja rentoutui. Oikeastaan hän oli todella herttainen ja lämminsydäminen, oikein ihana, vaikka ulkoisesti hän ei vastannutkaan toiveitani kumppanista. Tiesin silti, että hän on ihan oikea kissamieskumppani minulle - kissaihmiset eivät koskaan erehtyneet kumppaneita yhteen tuodessaan.

En varsinaisesti tiedä, mikä tuon tarkoitus on. Onko se uni, onko se astraalimatka, onko se vain ennen heräämistä nähty satu, mutta pidin siitä kovasti. Kissaihmisten maailma oli ihana ja olisin voinut jäädä sinne pitkäksikin aikaa. Kissaihmiset itse taas olivat erittäin kauniita ja voimakkaita - eteenkin kissanaiset olivat feminiinisen energiansa kanssa varsinaisia amatzoneja! Grin

tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #368 : 16.06.2007 11:01:10 »

Tämä uneni tuntuu niin symboliselta unelta, että täytyypä kertoa tännekin. Itse en tiedä yhtään mitä kuvastaisi... Shocked
Unessa siis huomasin että toiseen "jenkkakahveen" lantiolle oli kasvanut ihon sisään nappi. Nappi itse näkyi täysin päällepäin, se oli tavallinen kirkas/valkoinen kahdella reiällä kuten miesten nappipaidoissa mutta se oli ihossa kiinni, koska oli malliltaan kuitenkin sellainen farkkujen sylinterimäinen nappi ja se sylinteriosa oli ihon alla...
Strange!!!!!!  uglystupid2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #369 : 17.06.2007 11:25:36 »

Tässäpä eräs erikoinen uni, josta pidin kovasti.

Saavuin jonnekin vieraalle "planeetalle" tai ehkä enemmänkin tasolle/maailmaan, jossa oli kirkas yö. Minua vastaan käveli kahdella jalalla ihmismäisiä kissanaisia - kaikilla oli yönsininen turkki ja he hymyilivät minulle oikein feminiinisen viekottelevasti, vaikka näyttivätkin muuten kissoille. Kolme kissanaista otti minut vastaan ja minun annettiin ymmärtää, että tuloani oli odotettu - minua nimittäin odottaisi tuolla kumppani.

Jokaiselle tulijalle esiteltiin tällainen kissaihmiskumppani. Eräs kissanaisista kuljetti minua käsikynkässä pientä kivetettyä katua pitkin. Edessämme kulki pareja, en tosin muista olivatko he kissaihmispareja vai kissaihminen/ihminen pareja. Muutaman ihmisnaisen näin siinä lähelläni kuitenkin.

Minut ohjattiin pienen kissanaispiirin luo. Vähän matkan päästä näin tämän minulle tarkoitetun kissamieskumppanin, joka yritti oikeastaan piilotella minua ja olla kuin ei huomaisikaan. Tosin minun täytyy myöntää, että olin itsekin vähän pettynyt ja ajattelin, että "tuoltako hän sitten näyttääkin!" O___________O Hänellä oli silmälasit ja ruskea polkkatukka. Kissamies tuli kuitenkin hivenen nolona luokseni ja aloimme kävellä tätä katua pitkin käsikynkässä, muiden parien mukana pitkänä jonona.

Kuitenkin, mitä enemmän vietin aikaa kissamiehen kanssa ja mitä enemmän puhuin hänen kanssaan, sitä enemmän aloin pitää hänestä. Ulkokuoren sijaan näin hänen sieluunsa ja ilmeisesti hänkin näki minun sieluni ulkonäköni takaa ja rentoutui. Oikeastaan hän oli todella herttainen ja lämminsydäminen, oikein ihana, vaikka ulkoisesti hän ei vastannutkaan toiveitani kumppanista. Tiesin silti, että hän on ihan oikea kissamieskumppani minulle - kissaihmiset eivät koskaan erehtyneet kumppaneita yhteen tuodessaan.

En varsinaisesti tiedä, mikä tuon tarkoitus on. Onko se uni, onko se astraalimatka, onko se vain ennen heräämistä nähty satu, mutta pidin siitä kovasti. Kissaihmisten maailma oli ihana ja olisin voinut jäädä sinne pitkäksikin aikaa. Kissaihmiset itse taas olivat erittäin kauniita ja voimakkaita - eteenkin kissanaiset olivat feminiinisen energiansa kanssa varsinaisia amatzoneja! Grin



Upea "uni".  angel Ihan selkeästi jumalattaresi esiintuomista, maskuliinisen ja feminiinisen energian tasapainoittamista kuvasti tuo "unesi".  Wink coolsmiley smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #370 : 17.06.2007 23:02:38 »

Koetampa kirjoittaa uniani tänne. Smiley Unet on mukavia joskus, kai niitä on hyvä pistää jonnekin ylös.

Viime yönä näin eläväistä unta jossa Ziyi Zhang vei tyhjän mansikkarasian jäätelökioskin reunalle ja sitten hyvin äkäinen poliisi tuli torumaan että rasian sai laittaa siihen vain jos oli lupa tai jotain, ja sitten Ziyi kertoi kuinka hänen perheensä elanto riippui siitä että ihmiset laittavat heille mansikoita ja että hän ei ollenkaan tiennyt että toimi jotenkin väärin Cheesy. Joku kioskille jonottava ihminen kehui sitten häntä siitä miten rehellinen ja sensuelli (?idiot2) hän oli. Ziyi oli köyhä ja hänen täytyi saada mansikoita, mutta hän on näyttelijä ja kyse oli kai näyttelemisestä. Kohtaus tapahtui jossain Amerikassa kai, mutta suomea puhuttiin. Ziyi varmaan tupsahti uneeni kun olin miettinyt Geishan muistelmat -elokuvaa.

Tämän jälkeen tai ennen tätä olin katsomassa elokuvaa joka tuli nähdä monta kertaa mutta eri näyttelijöiden näyttelemänä. En oikein muista mistä elokuva kertoi, normaalista elämästä varmaan. Aloituskohtauksessa pariskunta makasi sängyssä juuri heränneenä, mutta siinä oli vain nuori nainen kasvot läheltä kuvattuna ja hänellä oli mustaa luomiväriä ja nenäkoru, semmoinen timantti. Joku ihminen yleisössä kommentoi miten ruma nenälävistys hänellä oli vaikkei se ollut mitenkään kauhea. Tämä kuitenkin johti siihen että nenäkoru vaihtui erilaiseksi, siitä tuli iso piikki ja sitten kun hän kääntyi kunnolla kasvot kameraan päin hänellä oli monta korua samassa kohtaa ja huulilävistyskin ja se oli jo vähän karseampaa. Tongue Elokuva näytettiin kohtalaisen pieneltä näytöltä ja oli vaan leffateatterin penkit jossain ulkona. En vaan muista mitä tein unessa ennen elokuvaa. Sad En muista kuin tuon mansikkakohtauksen ja elokuvan ulkoilmassa mutta uni oli mukava koska se näkyi melkoisen selkeästi, mutta heräsinkin siihen kun kännykkä soi Angry ja vähän ärsytti että uni jäi kesken.

Menempäs tästä pian nukkumaan, olisipa kiva nähdä jotain hauskaa unta...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #371 : 17.06.2007 23:38:38 »

Haha, minulla oli ihan ihme uni tänä aamuna! Grin Grin Olin nimittäin jossain takahuoneessa/pikkulavalla Idols-Arin ja tämän kahden managerin kanssa. Ari siinä lauleskeli jotain ja mie aloin selittää, että "eieieieieie! Ei tuolla lailla! Kokeillaanpas enemmän tällaista lauluasentoa... ja tällainen asenne... justiinsa noin!"

No, sain siinä mielestäni tuunattua Arin ihan huippuvetäväksi laulajaksi sekä liikehdinnän, ulkonäön, lauluäänen että asenteen suhteen. Mutta mutta! Molemmilla puolillani istuneet managerit pyörittelivät silmiään ja päitään minulle! "Ei TODELLAKAAN mitään tällaista! Ihan hirveetä!"

Petyin ihan kamalasti, sillä olin niin tyytyväinen saamaani lopputulokseen ja nämä ukkelit tyrmäsivät sen kaiken ihan 6-0.

Heräsin siihen, kun minua itketti niin kamalasti - ihan oikeasti! Grin
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #372 : 20.06.2007 19:00:53 »

Minä näin pari yötä sitten unta että kaksi poikaa kuoli palamalla siis nämä pojat eivät kuolleet yhtä aikaa vaan unessa oli kaksi erillistä palamiskertaa. Nämä pojat eivät olleet minulle tuttuja ja katsoin lähinnä välinpitämättömästi tätä palamista eikä se herättänyt minussa mitään kummempia tunteita.Uni jäi kuitenkin mieleen. Osaisiko joku sanoa mikä oli ehkä unen viesti?

Maisa
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #373 : 21.06.2007 22:41:59 »

Pojat voisivat edustaa jotain osa-aluetta itsessäsi, kenties maskuliinisuuteen liittyvää, jotka palavat pois, jotta uusi voisi tulla tilalle. Puhdistus on totaalinen ja se tekee sinulle hyvää. Tiedät, että näin tulee käydä, koska et välitä tippaakaan poikien palamisesta, vaan katsot sitä sivusta. Ihmiset unissa edustavat nimittäin usein jotain osaa Itsestämme, aivan kuten talon eri huoneet.

Koska puhdistuminen on noin totaalinen ja ilmeisen voimakas, kaksi asiaa puhdistuu eri aikaan. Muuten puhdistus, vanhan poisto elämästä, voisi olla liian rankka.

Tällainen lonkalta heitettynä. Tarvittaessa voin kirjoitata unikirjasta toisen tulkinnan unen symboleille.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #374 : 22.06.2007 09:33:12 »

Istuin autossa pelkääjän paikalla, autossa ei ollut muita. Vieras mies (unessa tuttu) kumartui lähelleni näyttämään jotain kellosta.
Kun hän vetäytyi pois näin, että oviaukon kohdalla minua katseli vieras, iso, pystykorvainen ja tummakarvainen koira. Kun se huomasi katseesi, se jolkotteli tiehensä.

Mitäthän tämä nyt taas olisi?

Autounet pursuaa jo korvista buck2
välillä ajetaan, välillä ei, välillä edessä, välillä takana.

Muoks:
Tiedän auton merkityksen unessa, ja sen, mitä meinaa istua pelkääjän paikalla. Auto tässä unessa ei tosin liikkunut minnekään. Tiedän myös mitä koira symbolisoi, mutta lähinnä ihmettelen tämän kokonaisuuden sanomaa. En saa jotenkin kiinni.. Ja kello.
Koira katsoi niin tietävästi, mutta lähti heti kun huomasin sen katsovan. Njoh.. kaipa se aikanaan selviää.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2007 12:23:33 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: