Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2084356 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #345 : 18.05.2007 21:56:54 »

Juu, ja sinne nimenomaan pitäisi mennä.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #346 : 23.05.2007 13:36:50 »

Näin unta, jossa minun tuli tatuoittaa käsivarteni täyteen kaloja. Mietin, että saakohan niitä pois koskaan, mutta kumminkin halusin ne. Niitä tarvittiin jossain. Lisäksi hiuksiini maalattiin kalan muotoinen kuvio. Vasenta olkavarttani kiersi suurempi kalakuvio. . Heräsin ennenkuin työ oli kokonaisuudessaan valmis.

Mitä kala merkitsee?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #347 : 23.05.2007 17:57:37 »

Kalat symbolisoivat hyvaa- myos tunne-elamassa koska kalat ovat vedesta.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #348 : 23.05.2007 18:42:12 »

Täytyy jakaa teidän kanssanne viime öinen uneni...
Olen viime aikoina nähnyt (muistanut) tosi vähän unia. Kärsin unettomuudesta, tätä on jatkunut jo vuoden ja olen joutunut turvautumaan unilääkkeisiin, että edes joskus saan nukutuksi ja nyt sitten kun vihdoinkin näin unta, niin se oli tällainen tosi "voimakas"

Tässä on kaksi osaa  Grin

Osa 1:
Olin joissain kummallisessa tilassa, joka muistutti autotallia tai sellaista. Siellä oli kanssani monia kymmeniä ihmisiä, kaikki sukulaisiani ja tuttaviani, kai meillä oli meneillään jonkinlaiset bileet  Cool no kuitenkin, en tiedä miksi Jumala oli siellä myös  Cheesy
Osaksi katselin koko juttua Hänenä vaikka olin kai minä..kävelin ihmisen luota toisen luo ja jokaisen kohdalla joka epäili minun uskoani ja sitä mihin uskon, Hän "puhalsi" tuota ihmistä ja puhallus muutti heidät kunkin vuorollaan patsaaksi, joka kuitenkin koko ajan ajatteli ja tunsin kommunikointimme ajatustasolla. Hui miten huikea tunne olla siinä Jumalan kanssa ja kävellä tutun luota toisen luo puhaltamassa heidät jähmettyneeksi..

Osa 2:
Yhtäkkiä olin autossa ja edessämme oli käynyt onnettomuus. Kanssani autossa oli rakas ystäväni ja läheinen sukulaiseni, joka kuoli auto-onnettomuudessa vuosia sitten. Hän ajoi auton pientareelle ja lähti kohti onnettomuusautoja. Itselläni ei ollut kenkiä jalassa ja jäin laittamaan niitä jalkaan tarkoituksenani lähteä perässä. Olin lähdössä ja päästyäni autosta ilmestyi neljä miestä eteeni ja tiesin, että heidän oli tarkoitus raiskata minut. He olivat pelottavia ja anelin heitä päästämään minut. Siitä he vain innostuivat. Yritn huutaa ystävääni avuksi, mutta hän ei kuullut ja yksi miehistä laittoi käden suuni eteen. Sitten yhtäkkiä mieleeni välähti ajatus, että he eivät voi tehdä minulle mitään pahaa, koska suojelusenkelini on turvanani. Tunsin enkelin todella vahvasti. Sanoin, miehille, että ei! He nauroivat ja kävivät kimppuuni, mutta eivät päässeet lähelleni. Enkeli piti heitä loitolla, ikäänkuin ympärilläni olisi ollut kehä, jonka läpi ei pääse. Miehet yrittivät ja yrittivät, mutta turhaan, enkeli pidätteli heitä ja heidän ilmeensä olivat tosi pelokkaat ja hämmentyneet..

Tuollainen uni ja aamulla olo oli ihan mielettömän hyvä ja turvallinen.
 angel  angel  angel
 smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Kettuemo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #349 : 24.05.2007 10:36:49 »

Näin toissayönä unta että katselin talvella mieheni kanssa tähtiä, yhtäkkiä tuli peräjälkeen kymmenen tähdenlentoa. Jotkut tähdistä törmäsivät ja taivaalta alkoi sen seurauksena leijailla jotain alas. Ja hetken päästä eteeni lumihankeen tupsahti kimpussa kymmenen sulkaa, värikkäitä ja  vähemmän värikkäitä, pieniä ja isoja.

Olen usein hyvä tulkitsemaan uniani, mutta tämä kyllä vetää hiljaiseksi. Oli niin maagisen näköinen se tähdenlentonäytös. Unien taustalla on usein valvemaailma ( tosin ei aina  coolsmiley ) ja jos nyt jotakuta kiinnostaa taustatekijät niin tässä viestissä siitä lisää (toiv linkitys onnistuupi..)

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15807.msg144151#msg144151
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #350 : 24.05.2007 10:48:55 »

Näen joka yö vähintään yhden unen. Viime yönä näin kaksi, mutta en muista kuin toisesta osan, koska se oli niin outo.

Olin jossain huvittelupaikassa, ilmeisesti 1930-1940 luvulla. Siellä oli junanvaunu, johon pääsi sisälle laittamalla kolikon oven vieressä olevaan aukkoon. Se oli jonkinlainen sen ajan kuhertelupaikka, koska siellä oli pariskuntia ja mukanani oli nykyinen miesystäväni. Kaikkein hulluinta oli se, että siellä soi Marlene Dietrichin joku kappale. Grin
Istuuduimme penkkiriviin ja yhtäkkiä olimmekin Lontoon mustassa taksissa ajamassa pimeää soratietä. Huiii...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #351 : 25.05.2007 16:23:27 »

Hui! Näin viime yönä unta, että isäni, äitini (ovat eronneet) ja minä olimme lentokoneessa. Kiellosta huolimattani käytin matkapuelintani nousun aikana josta johtuen kone putosi. Minutvei ambulanssi ja lääkäri totesi jalkani murtuneeksi. Isälleni ja äidilleni ei imeisesti käynyt mitään..? Lääkäri sanoin joka päivä leikkaavans ajalan huomenna ja kävelin murtuneella jalalla ulkona kipulääkityksen vaikutuksen ailaisena minkä otin joka ilta kun menin sairaalaan yöksi... uni oli tosi outo... jotenkin mystinen.  Shocked
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #352 : 01.06.2007 19:22:11 »


Heip!

Pöllö lensi räystääni alle, jotakin oli asiaa,
en päässyt selvyyteen...
Tietäneekö jotakin erityistä  :Smiley  idiot2


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #353 : 01.06.2007 20:36:03 »

tietääkseni pöllö mielletään usein jonkin tärkeän viestin tuojaksi...kannattaa nyt olla avoin jollekin tärkeälle sanomalle mielestäni.
tallennettu

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #354 : 03.06.2007 13:28:42 »

Tein taas tuossa eräänä yönä "unityöskentelyä" ja ohjasin ns. "eksyneitä" ja maahan kummittelemaan jääneitä sieluja "valoon", eli siis "kotiin".  smitten Oli todella konkreettisen jännä uni. Muistan kuinka keskittymällä ja lausumalla jonkin rukouksen tyylisen pätkän kohdistin energiaa jotenkin siten, että heille avautui eräänlainen "portti" tuonne valoon. Tuli esiin sellainen jonkinlainen valopilari jota pitkin he kiitollisina menivät. Toisia piti tosin hieman rohkaista sinne menemään.  angel smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #355 : 03.06.2007 18:57:05 »

No, eiko elamanpolkusi ole selva tuosta unesta?
(valoahan sina aina olet lahettanyt)
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #356 : 03.06.2007 19:13:53 »

Mitenkäs en aamulla tätä huomannut - elikäs siirrän uneni tänne...
  Wink " viimein viime yönä unessain Johnny Depp... Cheesy

Lisäyksenä tämä ~ että Athamaarit, Jadeania  tai joku teistä unimestareista ...... valaiskaa ~omia unia katsoo niin läheltä   että voi jäädä olennainen näkemättä  ~ aaviisuinen kiittää   
MUOK: klo.10.15... Shocked
Huomasin just ETTÄ astropäiväkirjassa lukee~
Venus yhtymä Uranus
 venus aspect_con  uranus

Voimakkuus  Kesto Toistuu   
*               4pv 1 vuoden välein.
      Tarkka: 5.6.2007. Alkaa: 3.6.2007. Loppuu: 6.6.2007.
Ohitsesi purjehtii tänään erilaisuudellaan, riippumattomuudellaan ja varmuudellaan sinuun vaikutuksen tekevä vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa sinulla on jotain jaettavaa.
 kertokaas mitä venus ja uranus  " yhdessä soppii"... 2funny
käy niin yhteen tuon uneni kanssa tämä planeettaohitus..... Shocked
 

On ensin kerrottava taustaa tälle "ihanallë unimatkalle".... Smiley
Siispä ... olen jo vuosia ja vuosia ja vuosia ~lue ajat ja ikuisuudet ollut unissa milloin kenenkin julkisuuden henkilön tai henkilöiden kanssa.... itse kutsun näitä unia nimeltä " kuuluisuusgalleriani" ....

Unien tapahtumat vaihtelevat ihan arkipäiväisistä ~niin arkipäiväisiä kuin unet ylipäänsä voivat olla ~ tapahtumista galaximatkoihin toisiin sfääreihin - milloin raketeilla, milloin jollain muilla aluksilla...

Tässä muutamia henkilöitä ja esimerkkejä ......  coolsmiley
* yxi hauskimmista unista - jo vuosia sitten koettuna oli se missä oli mukana Pirkka Pekka Petelius ja Pedro Hietanen ....http://www.zambe.net/yomyoha/index.html    .....tapahtumapaikkana oma kotipaikkani ja heillä oli jokin yhteinen puutavaratehdas johon sitten pääsin töihin ~hauskinta oli ETTÄ he olivat pukeutuneina kissojen näköisiksi - PPP oli ihanassa vaaleanpunainessa kissa-asussa ja Pedrolla oli  se tuttu harmaaviiruinen asunsa - ja minunkin piti pukeutua kissaksi - ja sitten he opettivat minulle kaikenlaisia kissana olojuttuja.... kun kuljeskilimme ympäri kaupunkia - ja välillä taas teimme töitä siellä puutavaratehtaassa - minä olin tilausten vastaanottaja siellä tai jotain muuta samantapista ... Cheesy

On ollut Andy McCoy http://www.kupla.net/matrikkelikuvat/lobotomi_nayte2.jpg ...ja siinä unessa " olin yksi niistä harvoista " kuka on nähnyt Ändin ilman hattua......

Kari Tapio, Danny ja Katri-Helena ~olin mukana heidän yhteisellä laivakeikalla ~joka laiva oli kuin Buddalainen rukousmaja..... ja yhdessä toisessa unessa olivat myös yhdessä Urho Kekkonen ja Bill Clinton joiden kanssa olin jossain ( ei suomessa) kirkossa jossa rukoilimme - siinä unessa oli myös Äiti Theresa, ja oma äitini ......
Välillä olen tahdistanut  ja korjannut Maapallon akselia ja energioita - kerran jopa maapallo piti pysäyttää että se saatiin tahdistettua ja akselia suoristettua niin että tämä pallomme taas pyöri "oikeassa ajassa ja suunnassa"  suhteessa aurinkoon~hauska uni sekin kun painovoima hetkeksi katosi ja ihmiset lensivät taivaisiin - ja oletettavasti myös takaisin.... 

dodiin.... onhan näitä ollut :Smiley....kymmeniä varmaankin -- aina tietyin väliajoin ......  Cool
 .... eli palataan aiheeseen ja viimeöiseen uneeni "yhdessä"Johnnyn kanssa  Kiss angel
*****

Ja nyt sitten.... Cheesy vans ö poon ö taim ~olipa kerran ¨niinkuin kaikki ihanat sadut alkaa..... Kiss
 Ritari ...http://www.geocities.com/rainforestwind/johnny_depp.jpg
..juuri sen oloisena tässä kuvassa kuin  yhteisessä unessani.... ja Lady...http://avalon-isoladeimeli.splinder.com/?from=90 ...tässä kuvassa on juuri se tunnelma - josta Ritari Depp tuli minua pelastamaan - hakemaan.... http://arianalarch.splinder.com/ ...... ( näiden linkkien aukeaminen saattaa kestää muutamia sekuntteja ~ jos sulla on nopea yhteys niin nou hätä sitten... ~ja parasta olla avamaatta  ponnahdusikkunoita eli klikkaa ruksista josta saat ponnahdusikkunatarjoukset  suljettua  SIIS ei ok:sta !!! )

*  SOU kuitenkin -  upealla tavalla nämä kuvat( joihin on nämä linkit) ja niiden maailma ja ilmapiiri kuvaavat sitä mitä unessani tapahtui  - tai paremminkin selittävät itselleni sitä ETTÄ mitä tietoa uneni kautta minulle välittyi ~jotain jota en ole "suostunut näkemään tai kokemaan JOSTAIN TOSIELÄMÄSSÄNI VALLITSEVASTA TILANTEESTA aiemmin" tai että se on jotain tai joku ASIANTILA opastus tai ohje JOKA on jo pitkään ollut AIVAN ns.SILMIENI ja NENÄNI edessä en vain silti ole sitä huomioinut - jotenkin vain olen katsonut katsonut "sen ohi" - siis sen totuuden jota minulle on näytetty ... ja näin joutunut tekemään mutkia matkallani...  Shocked mahdollisesti. .... liittyy kuitenkin johonkin elämässäni oikeasti olevaan mies-suhteeseen joka tässä unessani juuri jää varjoon eli tämä oikeasti elämässäni oleva mies unohtuu unessa kun kohtaan J.Deppin...

.....varsinaisesta unesta muistan vain nk. flashbäkkejä...pieniä osia sieltä täältä~taphtumat ovat sijoittuneet tänne suomeen ja kotikaupunkiini , unessa on paljon ihmisiä ja kuitenkin minä ja Deppi olemme spotissa - eli kaikki muu, sekä ihmiset että tapahtumat ovat kuin hämärässä ympärillämme ja nk. keskitän huomioni vain häneen ja meihin ... ensimmäinen kohta untani on tällainen ETTÄ on jokin suuri sali jossa olen itsekin ensin vain yhtenä muiden joukossa JA YHTÄKKIÄ J.Depp ilmestyy sinne - tulee ja hakee MINUA tansiin  - ja tanssimme aivan ihanan ja tiivin ja intiimin slovarin - tyyliin " tanssii tähtien kanssa" ... huikeita taivutuksia HÄN vie ja minä siinä unessakin ihmettelen kuinka pystyn täysin suvereenisti seuraamaan hänen askeleitaan, kuvioitaan ja taivutuksiaan - olemme täydellinen pari ~ja tanssi sujuu kuin unelma JA samalla tajunnassani kulkee ETTÄ voi kiesus vihdoin tämä on totta " että olen tavannyt J. Deppin " ja siinä näin ajatellessani alkavat muutkin rekisteröidä että jotain IHMEELLISTÄ ja ainutlaatuista on tapahtumassa heidän läheisyydessään ihan heidän silmiensä alla - ja se tilanne TANNSI ikuistetaan - tietenkin lehtien sivuille kuvina ....tässä tanssikohtauksessa tunnistan ETTÄ unohdan kaiken sen mitä minun oli pitänyt tehdä, kenen kanssa minun oikeasti olisi kuulunut olla,( joku toinen mies) ja mitä olin suunnitellut jonkun toisen kanssa tekeväni ja näen vain hänet Johnny Deppin... ja keskityn vain siihen mitä meillä on yhdessä - tyyliin " goodbye vanha maailma" nyt alkaa jotain uutta ja ihanaa..... ja siinä kaikessa on aivan  mielettömän hyvä olotila - että näinhän tämän pitikin mennä ~tämähän on tiedetty tulevaksi jo aikojen alusta.... sitten herään hetkeksi SIIS OIKEASTI yöllä heräsin..... Shocked

Ja toivon että uni jatkuisi ..... ja jatkuuhan se - tässä toisessa osassa ihmettelen sitä että kuinka tässä unessani todella dreams come true - että ei tule mitään trapulsseja , niinkuin unissa , vaan kaikki sujuu ~eli " meidän stoori jatkuu" ja J.Deppi on aivan mahdottoman kiinnostunut minusta - ja saan osan jostain hänen uudesta elokuvastaan - hän antaa minulle luottokorttinsa...joka kyllä taittuu minulta kahtia Embarrassed ... ja opettelen sitä osaani - eli keskityn täysin häneen ja siihen elokuvaan ja meihin~minuun ja Deppiin .... JA SAMALLA takaraivossa on olo että minun pitäisi olla jossain ihan muualla - vaan en ole enkä mene - tiedän siinä unessa ETTÄ minua odotetaan jonnekin - vaan kaikki rutiinit ja sopimukset unohtuu ( unohdan jopa käydä ulkoiluttamssa koirani - muistan sitten jossain vaiheessa senkin...)  tässä uudessa tilanteessa - ja Deppi on todella vilpittömästi kiinnostunut minusta ja ystävällinen ja huomioiva ja rakastava..... unessa on paljon intiimiä ~kaunista ja eroottista ~ja jossain vaiheessa meitä tullaan katsomaan - jotenkin sinne huoneeseen - missä olemme vuoteessa - tulee joitain ihmisiä oikeasta elämästäni - ja he hyväksyvät tämän suhteeni... siinä vaiheessa katson sänkymme lakanoita ja ajattelen että ne täytyy vaihtaa puhtaisiin ja raikkaisiin ..... ovat hieman tahriintuneet - vanhoja kuivuneita veritahroja - jostain muista vanhoista entisistä suhteista jääneitä tahroja Shocked

Uni loppuu siihen kun olemme ikäänkuin sisätiloissa ja kuitenkaan seiniä ei ole  - aivan kotipaikkani keskustan lähituntumassa ( on itselleni OIKEASSA ELÄMÄSSÄNIkin hyvin tärkeä paikka - koska siinä kohdin olen usein ollut seuraamassa, syntymäpäivinäni 4.6. puolustusvoimain lippujuhlaparaateja sekä itsenäisyyspäiväparaateja...) - jossa on ihan oikeasti ISO muistomerkki sotiemme sankareille - ja siihen usein viedään kukkia ja seppeleitä - ja nyt tässä unessa on meidän valtavan suuri sänky siinä - ja aurinko paistaa joka suunnalta tosi kirkkaasti - ajattelenkin siinä unessa ETTÄ olemme taas kuin parrasvaloissa - vaikka nyt auringonvalossa - olemme siinä kaikkien näkyvillä - eikä se häiritse meitä - Deppi mainitsee että jotkut katsovat meitä kiikareillakin vaan "että sou" ..... ja tähän herään - hetkeen jossa olemme valokeilassa - siinä on erittäin hyvä ja tasapinoinen tunnelma VAIKKA meitä tarkkaillaan oikein kiikareillakin ja jotenkin siinä unessa tunnistan ETTÄ  pitkäaikainen toiveeni on vihdoin tullut todeksi ja siinä unielokuvassa on todella onnellinen loppu ~joka itseasiassa on "alku kaikelle kauniille".... ETTÄ tällainen uni ~saako ken tästä tolkkua ..... Cheesy  smitten
« Viimeksi muokattu: 03.06.2007 19:52:36 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #357 : 03.06.2007 20:08:42 »

aavisunen siukkuseni tässäpä unestasi jotain...tämähän taaas vain miun näkökantain asiaan ja saa sanoa jos jotenkin väärässä ollaan.

siis näyttelijän näkeminen unessa tarkoittaa ylitsepursuavaa intohimoa joka yleensä saatetaan sinulle tiedoksi jotta voisit peilata tätä omaan elämääsi ja sitä kautta päästä toteuttamaan jotain persoonallista asiaa omassa itsessäsi.

se että näet juuri tietyn näyttelijän on tärkeää katsoa millainen rooli hänellä oli tässä unessasi. tämä näyttelijän luonne peilaa sinussa jotain sellaista mikä olisi hyvä ottaa käyttöön.asia on saattanut useasti jäädä johonkin kauas alitajuntaan.nyt sinulle tätä kautta kerrotaan että aika kaivaa tää juttu ylös ja käyttöön.

sitten taas jos näet unta eleensä tälläisistä jos jonkinmoisista julkiksi kuvaavat he kaikki omalla tavallaan sinun omia niitä tuolla hyvinkin korkealla olevia määrätietoisia ja ponnisteltavia asioita joita vielä ehdottomasti haluat elämässäsi saavuttaa.

nämä ihmiset kertovat useasti myös omista uskomuksistasi ja arvoistasi joita pidät suuressa arvossa. näetkö nämä unissa näkemäsi julkkikset jotenkin oman elämänsä sankarina peilaten sitä samalla oman elämäsi sankaruuteen?

juuh tää meni taas siukkuseni tosi sekavaksi..mutta koita saada se punainen lanka ja toivottavasti selventää sitä myöten siulle siukkuseni jotain. nää on taas näitä mun ajatuksia jotka lentää omaa kirjoitus tahtia nopeammin..mut siehän oot tähän tyyliin jo tainnutkin tottua.  smitten angel
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #358 : 03.06.2007 20:19:43 »

aavisunen siukkuseni tässäpä unestasi jotain...tämähän taaas vain miun näkökantain asiaan ja saa sanoa jos jotenkin väärässä ollaan.

siis näyttelijän näkeminen unessa tarkoittaa ylitsepursuavaa intohimoa joka yleensä saatetaan sinulle tiedoksi jotta voisit peilata tätä omaan elämääsi ja sitä kautta päästä toteuttamaan jotain persoonallista asiaa omassa itsessäsi.
ylitsepursuavaa intohimoa joka yleensä saatetaan sinulle tiedoksi  ...osuu aika bingo ~juuri nyt sellainen vaihe Että suunnielmia ja energiaa on kuin siinä tutussa pienessä kylässä - vaan toiminta eli äksöni eli actioni puuttuu ....


se että näet juuri tietyn näyttelijän on tärkeää katsoa millainen rooli hänellä oli tässä unessasi. tämä näyttelijän luonne peilaa sinussa jotain sellaista mikä olisi hyvä ottaa käyttöön.asia on saattanut useasti jäädä johonkin kauas alitajuntaan.nyt sinulle tätä kautta kerrotaan että aika kaivaa tää juttu ylös ja käyttöön.
.... jos vielä intoa riittää - niin mitä mieltä itse olet ... anna palaa vain  sensuroimatta.....

sitten taas jos näet unta eleensä tälläisistä jos jonkinmoisista julkiksi kuvaavat he kaikki omalla tavallaan sinun omia niitä tuolla hyvinkin korkealla olevia määrätietoisia ja ponnisteltavia asioita joita vielä ehdottomasti haluat elämässäsi saavuttaa.

nämä ihmiset kertovat useasti myös omista uskomuksistasi ja arvoistasi joita pidät suuressa arvossa. näetkö nämä unissa näkemäsi julkkikset jotenkin oman elämänsä sankarina peilaten sitä samalla oman elämäsi sankaruuteen?
...... Shocked
juuh tää meni taas siukkuseni tosi sekavaksi..mutta koita saada se punainen lanka ja toivottavasti selventää sitä myöten siulle siukkuseni jotain. nää on taas näitä mun ajatuksia jotka lentää omaa kirjoitus tahtia nopeammin..mut siehän oot tähän tyyliin jo tainnutkin tottua.  smitten angel

.... jee jotenkin en nyt "näe" metsää puilta..... katsotaan mitä aamuun mennessä on tapahtunut.... tyyliin " kenetkähän näen " ensi yönä.....   smitten kiitos siukkuseni ....
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #359 : 03.06.2007 22:27:58 »

No, eiko elamanpolkusi ole selva tuosta unesta?
(valoahan sina aina olet lahettanyt)

Huih. No niinpä se taitaa olla.  Cheesy Kiitos.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: