Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105974 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #315 : 18.04.2007 16:52:30 »

Näin viime yönä unen jota en muista enää kunnolla, mutta se oli kamalan pelottavan todentuntuinen. Matkustin unessa kuuhun, mutten toki millään avaruusaluksella vaan jonkin ihme putken kautta. Kun menin putkeen ja olin siirtymässä kuuhun tunsin kamalaa painetta ja lähdin jo perääntymään takaisin maahan kunnes muistin, että jotkut pahat jahtasivat minua. (En nyt enään muista kuka tai mikä se oli.) Joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kestää tämä paine. Siirryin suoraan sisätilaan kuussa ja tämä rakennus oli valtava ja hämärä siellä eli jonkilainen yhteisö. He eivät olisi halunneet minua sinne, mutta koska pakoilin näitä pahoja niin sain luvan olla piilossa. Joku miespuolinen oli auttanut minut kuuhun ja tunsi tämän 'kuunväen' sekin taisi olla osa syy miksi sain jäädä. Ja siellä oli joku tietäjä myös joka hymyili minulle. Kuitenkin jossain vaiheessa nämä pahat pääsivät kuuhun ja enempää en muistakkaan... omituisia unia mäkin nään  idiot2

 ...mitenköhän tällaista pitäisi tulkita?  Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 17:00:51 kirjoittanut Píroo » tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #316 : 21.04.2007 11:17:58 »

Unessa olin koivuisessa metsässä ja siellä oli järvi näkymä, myös siellä oli paljon ihmisiä, joku toi minulle lasin vettä ja katsoin sitä, siellä oli siimahäntiä ja pieniä mikrobeja, sanoin veden tuojalle että vesi on saastunuta sitä ei saa juoda, mene sanomaan ihmisille.
Tavallisesti unissa olen se joka katsoo, nyt olin joka otti vesilasin käteen.
Mistähän on kyse???

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #317 : 21.04.2007 11:27:11 »

eikös koivu olekin feminiininen puu,
vahvoja naisellisia energioita,
kyky nähdä tunne-elämän ongelmia ja halu jakaa tietoa edelleen
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #318 : 21.04.2007 16:50:55 »

Kiitos Nikki  smitten

 uranus on tarkassa  aspect_con  askendentti ehkä siksi olen taas nähnyt niin vahvoja unia, odottelen sitä  uranus lampun syttymistä, vai ovatko nämä niitä  uranus psyykkisten kehittymisien näkyväksi tulemista koska on myös aspect_sex  aurinko
Hoppas så...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #319 : 23.04.2007 08:20:18 »

Hei,
Aiemmin kerroinkin unestani tänne...en saa sitä mielestä joten ajattelin voisiko joku ystävällisesti vähän valaista..

Eli 2 herätyskelloa toinen näytti 6 ja toinen 7 ja mietin unessa että kumpikohan on oikeassa.. sitten heräsin.
Harvoin nään sellaisia unia missä on numeroita tai kellonaikoja joten mietin että mitäkön uni meinaa kertoa ?

Emisa
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #320 : 23.04.2007 08:39:59 »

Jos ajatellaan pelkkia lukuja, niin 2 symbolisoi paria ja dualistisuutta. Numero 6 yhdistetaan seksualisuuteen ja 7 lepopaivaan-eli ala miettimaan.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #321 : 23.04.2007 10:22:09 »

Unet jatkuvat...
Nyt olin toimistossa ja näpräilin tietokonetta kun minulle annettiin luettavaksi ruutuplogilla käsin kirjoitettu raakavedos, omasta työsopimuksesta.
Luin sitä se oli kirjoitettu ruotsinkielellä ja ajattelin että ymmärrän tekstin, siinä oli luontaisetuna sairaanhoito, lounaat ja palkka oli 4440.00 sanoin että minulla ei koskaan ole ollut näin paljon palkkaa.
Mies vilahti oviaukosta hänellä oli kaksi läpinäkyvää sadetakkia päällä ja sateenvarjo, kysyin mihin hän on menossa, ja vastaus oli että asioille, olen pomon juoksupoikana.

Jokohan työt alkavat???

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #322 : 23.04.2007 16:14:40 »

Jos tyot ovat mielessasi jopa unissa niin kait ne alkavat. Nelonen muuten symbolisoi persoonallisuuden kokonaisuutta.
Hyvin optimistinen uni...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #323 : 23.04.2007 22:24:57 »

mateve
torjunta ja suojautuminen liian vähäpätöisiltä hommeleilta,
kun kuitenkin osaat toista kotimaistakin eikä sinulla ole mitään syytä väheksyä ammattitaitoasi
"gnostikot sanoivat,että koko heidän mahtava rakennelmansa lepää neljän peruspilarin-totuuden,älyn,hiljaisuuden ja arkipäiväisyyden-varassa."
..siinä sinulle ruutupaperia ja tietokoneen hurinaa,
3*4=12,mestari + oppilaat
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #324 : 24.04.2007 10:18:59 »

Kiitos Diamont ja Nikki  smitten
Taas Nikki iskit suoraan jutun juureen...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
pinku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #325 : 26.04.2007 22:01:41 »

Näinpä viimeyöänä kammottavan unen. Esiinnyin pienen tyttöporukan kanssa jossain tilaisuudessa (euroviisut?) Laulettiin ja tanssittiin jyrkissä portaissa. Sitten kompastus ja mullin mallin maahan. Siellä ihmiset sitten alkoi kerääntymään ympärilleni kysyen "Esittääköhän se?" Siinä sitten epä-todentuntuisesti tajuttomana yritin vastata ,mutta ei onnistanut. Lopulta kun "taju" palasi tunsin suunnatonta kipua ja tuskaa ja hengenahdistusta. Sitten joku päässä on jonkin sortin akrtta ja näkyy kuinka pitkän matkan olen kulkenut kotoa siihen kyseiseen paikkaan.  Huh
Seuraava muisti on pukuhuoneesta jossa yritän hengittää mutta keuhkoja ahisti niin että ai. Yritän soittaa äitille ja kuulal sen äänen, mutta joku hullu "henkivartia" ottaa sen ja onkin yhtäkkiä niin ilkeä ja paha. Herätessä olin kauhuissani ja hiusket hiestä märät. Enkä saa mitään tolkkua itse.
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #326 : 01.05.2007 12:47:56 »

Viimeöisessä unessani oli Gene Simmons, ihan tavallisissa vaatteissa. Hän oli samoissa juhlissa kuin minäkin ja tilaisuudessa oli myös lapsia.

 Huh
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #327 : 05.05.2007 10:01:56 »

Näin viimeyönä unta, jossa kaikki tapahtumat tapahtuivat liikkuvassa autossa. Kertaakaan en itse ollut kuskina.
Ensiksi olin exäni kanssa samassa autossa (tämä tyyppi petti ja vaihtoi toiseen) tunnelma oli vaivautunut ja hiljainen, jotankin juteltiin ja jossain välissä lähes huusin hänelle, että eikö hän tajua miten hän satutti minua ja että miksi hän niin teki? Jotain selitti. Oli yö/ilta tuossa unessa. Pimeää ja talvi. Mutta katuvaloissa ajoimme tuttujen paikkojen ohitse.

Sitten yhtäkkiä oli kesä, valoisaa ja istuin takapenkillä entisen parhaan ystäväni kanssa, jonka kanssa välit ovat menneet aivan poikki (luonnostaan, ilman mitään hirveää draamaa) juttelimme niitä näitä ja olimme taas ystäviä.

Omasta mielestäni unessa sain vihdoin sanottua exälleni ne sanat, mitä olen halunnut sanoa, mutta pitänyt sisälläni. Uni siis oli parantava. Entisen ystäväni kanssa taas sain myös olla. ehkä kaipaan häntä.

Mutta osaisiko joku selittää sen, miksi kummatkin kohtaamiset tapahtuivat autossa?

voisiko olla niiin, että ex-kohtauksessa exäni ajoi autoa, joten tavallaan hän on nyt ohjaksissa tuossa asiassa. Eli minä en itse ole "ohjaamassa elämääni" mitä häneen tulee.
Entisen ystäväni kanssa olimme takapenkillä, kuskia en nähnyt. Eli voisiko siinä olla se pointtina, että jokin kolmas osapuoli nyt vähän kuin "ohjaa" meidän suhdettamme?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #328 : 06.05.2007 18:39:03 »

Auto edustaa itseasi ja viimeisessa kappaleessa vastasitkin itsellesi.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #329 : 06.05.2007 19:35:36 »

Viime yönä uneen jatkoa.
Ajoin itse yksin täydellä parkkipaikalla ja selvisin hengissä ulos Cheesy

Eli taisin sitten päästä taas ohjaksiin noissa asioissa. Käsittelin unessa alta pois Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: