Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103754 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #330 : 07.05.2007 13:22:53 »

Mielenkiintoinen uni Artemisu. Itse näin viime yönä unta, että olin tytärteni kanssa jossain lomailemassa ja suunniteltu kotiinpaluu venähtikin odotettua pidemmäksi ja minä huolestuin ja suutuin matkanjärjestäjille, että minun on pakko päästä kotiin, kun siellä minua odottaa kolmas ja vielä hyvin pieni lapseni, eikä hän enää voi olla pidempään ilman minua. Mitähän tuokin uni nyt sitten tarkoitti?  idiot2
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #331 : 07.05.2007 21:11:57 »

menin postilaatikolle oli hirveesti postia.kainaloissa yritin kantaa vaan laatikkoon jäi silti postia.muistaakseni otin sitten hymy lehden vain.tapahtui kotipaikallani.siinä oli myös nimi leena tai leila tai  jotenkin k ja l liittyy juttuun en muista.täytynee kotona käydä lehti lukemassa

toinen oli sellanen että virvelin koukku meni muistaakseni etusormeen siinähän on 3 koukkua ja syvälle meni. minä vaan rauhallisesti vedin irti koukun en tuntenut edes kipua eikä verta tullut ossako joku sanoa mitä meinaa KIITOS VINKEISTÄ
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #332 : 08.05.2007 09:33:40 »

Postit ovat viestin tuojia, mutta tama virvelinkoukku liittyy tunnemaailmaan-onko joku yrittanyt loukata sinua-mutta eipa tainnut onnistua?
Ehkapa kiitos linkeista saat lisaa vinkkeja.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #333 : 09.05.2007 22:06:49 »

olin unessa tunnin myöhässä työpaikalta eikä minulla ollut kyytiä sinne,
ajattelin naapurinapua,mutta siellä näkyi vain 3 ikkunaa pimeänä ja muistin että hehän ovat muuttaneet pois,
katsoin kartasta että työpaikalle on vain 8 kilometriä,
sen voisi kävelläkin ja mennä sitten vaikka myöhässä,
jostain syystä meitä oli sitten 3 ihmistä kävelemässä sinne ja matka eteni hitaimman mukaan,mikä rasitti ja väsytti minua,
tienhaarasta olisi ollut vielä 5 kilometriä jäljellä enkä ois enää jaksanut..
yksinkertainen mutta merkittävältä tuntuva uni,
en haluaisi käyttää päätäni ja kohdata karmaani,vaikka siihen sisältyy
jupiterin onnea ja kasvun mahdollisuus? (3,5,8)
toisaalta tuli tunne,että olen totaalisen yksin,
minun on pärjättävä omillani,ei ole ketään kehen nojata,
tehtävä päätökset yksin
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #334 : 09.05.2007 22:37:28 »

No voe tokkiisa - elähän nyt Nikki, oha siula meijät, koko voorumi  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #335 : 09.05.2007 22:57:52 »

tack ska ni ha hela forum!!
mut oikeesti,loppujen lopuksi,yksin olet sinä ihminen,kaiken keskellä yksin..
ehkä tuo kolmen kimppa on nyt vaan minusta ittestäni kiinni,mitä teen..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #336 : 10.05.2007 09:15:33 »

Kylla se Nikki noin on-ei ainoastaan sinulla vaan meilla kaikilla.
Onko se noin, 3 pyha kolminaisuus, 5 kuvatkoon tata kuuta ja(elama pistetaan alulle) 8 kuukausi on uudestisyntyminen?(eikos silloin aloiteta sadonkorjuuta)
Kaikki on meista itsestamme kiinni, mita ajatuksillamme luomme, siita sadon saamme!!!

*muoks: poistin tyhjää tilaa tekstin alta
« Viimeksi muokattu: 10.05.2007 09:59:43 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #337 : 10.05.2007 13:19:46 »

Unessa viime yönä olin aivan oma itseni, käyttäydyin niinkuin käyttäydyin ja uni oli suht todellisuuden mukainen.
Naapurista tuli keskikokoinen, ruskea pystykorvakoira (välillä musta). Huomasin, ettei ole niitä ystävällisempiä, mutta se tuli ihan lähelle. Murisi ehkä hieman. Annoin haistella rauhassa. Yhtäkkiä ottaa hampailla kiinni kädestäni. Ei varsinaisesti pure, mutta pitää tiukasti kiinni eikä päästä irti. Jostain tulee pieni, musta koira ja juoksee siinä ympärillä.
Hermostun, huudahdan ja hätistelen koiraa, päästää irti ja kyyristyy pelokkaan oloisena. Muistaakseni ajattelin, että tämä koira on varmaan kaltoinkohdeltu.
Lähden juoksemaan kotiini, koira juoksee perästä ja tajuan, että se ottaa minua kohta jalasta kiinni. Pysähdyin ja tarjosin jalkaani sanoen "pure mieluummin tästä, älä kädestä" Siihen se kai päättyi.

En varsinaisesti hätääntynyt, enkä ollut peloissani. mietin vain miten pääsisin irti koiranotteesta. Tilanne ei vaikuttanut uhkaavalta, sillä en uskonut koiran kumminkaan kunnolla purevan minua. Epämukavaa se kumminkin oli.


Viimeaikoina minun unimaailmani on muuttunut senkun jännemmäksi.
Lähempä metsästämään googlesta koirien merkitystä unessa Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #338 : 15.05.2007 09:52:55 »

Eilen minulla oli  aurinko  aspect_con  aurinko ja se toi kummallisen unen:
Minulla oli pieni vaivainen kukkapurkki ja siita kasvoi kaarme ja kaarmeella oli ympyroita kuvioina?
Muistan ihmetelleeni miten noin pienesta kukkapurkista voi tulla noin iso kaarme?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #339 : 16.05.2007 16:02:32 »

Minä näin taas pitkästä aikaa unta vanhasta tutusta, Matti Vanhasesta. Olin sukulaisten kanssa ulkomailla, jossain Kreikassa muistaakseni, ja olimme lähdössä rannalle. Minä olin pahalla päällä, mutta sitten kuitenkin aloin miettiä, mitkä bikinit laittais päälle. Jossain vaiheessa olimme törmänneet Mattiin, ja seuraavassa hetkessä Matti olikin jo hotellihuoneessa. (tuossa oli semmoinen musta hetki välissä eli en muista kuinka Matti lähti mukaamme)

Hotellihuoneessa oli minun lisäkseni Matti ja serkkuni. Sitten huomasin, että kello on jo niin paljon, että pitää lähteä hakemaan poikaa, mutta en millään olisi malttanut vaan pakotin serkkuni lähtemään. Hän suostui, ja sitten sainkin viettä Matin kanssa laatuaikaa kahdestaan..  buck2

Pian Matilla oli joku tärkeä tapaaminen, ja pyysin ettei hän menisi, mutta Matin bisneskumppanit tulivat koputtelemaan oven taakse, jolloin hänen oli pakko lähteä. Minä siihen että voi ei, nytkö emme enää näe kun sulla on se Merikukkakin. Matti sanoi että tietysti voidaan tapailla ja jos ikinä mitään kaipaat, esim. rahaa tai sellaista niin senkun pyydät, hän antaa...  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #340 : 16.05.2007 22:26:36 »

Mikäs fantasian kohde se MV oikein on?

NÄIN unta että menin naimisiin, vaalean miehen kanssa, lavalla muiden edessä. Mitäs ajattelette.. suoraa puhettako.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #341 : 17.05.2007 14:25:01 »

Yli viikon on viime syksynä ruumiinsa jättänyt enoni ottanut unen kautta yhteyttä..saan välähdyksiä yhteisistä hetkistämme, muistoja lapsuudesta ja tuoksuja..siltikin vain kaksi sanaa muodostavat viestin tärkeimmän osan MENE ja AUSCHVITS.
Enoni oli todella tärkeä minulle ja ehkä edelleen ainoa henkilö joka ei koskaan valehdellut ja eli aina oman totuutensa mukaan, vaikka maailma piti häntä milloin pummina/hampparina alkoholistina,epäonnistujana.. Anyway, nyt mietin että pitäskö mennä, ja miksi ihmeessä juuri sinne  idiot2 ?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #342 : 17.05.2007 14:28:42 »

Anyway, nyt mietin että pitäskö mennä, ja miksi ihmeessä juuri sinne  idiot2 ?

Ehkäpä kannattaisi mennä. Josko se vaikka liittyisi johonkin entiseen elämääsi mahdollisesti? Saisit sieltä kenties jotain oivalluksia/tuntemuksia tai jotain muuta vastaavaa. :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #343 : 17.05.2007 17:16:16 »

Yli viikon on viime syksynä ruumiinsa jättänyt enoni ottanut unen kautta yhteyttä..saan välähdyksiä yhteisistä hetkistämme, muistoja lapsuudesta ja tuoksuja..siltikin vain kaksi sanaa muodostavat viestin tärkeimmän osan MENE ja AUSCHVITS.
Enoni oli todella tärkeä minulle ja ehkä edelleen ainoa henkilö joka ei koskaan valehdellut ja eli aina oman totuutensa mukaan, vaikka maailma piti häntä milloin pummina/hampparina alkoholistina,epäonnistujana.. Anyway, nyt mietin että pitäskö mennä, ja miksi ihmeessä juuri sinne  idiot2 ?

Auschvitsista tulee mieleen se natsien keskitysleiri..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #344 : 18.05.2007 13:54:40 »

Niinpä. Auschwitzin keskitysleiri. Säilynyt ja siellähän voi vierailla...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: