Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101328 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #300 : 02.04.2007 23:51:40 »

härkä on ollut uhrieläin,
härkä on myös kesytetty muoto villistä sonnista,
kesytetty palvelemaan ihmistä mm. vetojuhtanakin,
kuvaten näin kärsivällistä palvelemista ja nimenomaan rauhallista voimankäyttöä,pitkäjänteistä ja sisukasta,
unen härkä on käyttäytynyt päinvastoin,
ehkäpä mummosi halusi "palauttaa järjestyksen" ja estää sinua joutumasta uhriksi,vaikka se sitten häneltäkin vaati voimankäyttöä,
"hyvä renki pyrki isännäksi",eihän se käy laatuun,
joku järjestys se olla pitää?
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #301 : 04.04.2007 23:36:03 »

Näin unta, että marssin päättäväisesti American Idolin koelauluun, mutta lähdin sieltä sitten pois kun tajusin itsekin etten ole edes amerikkalainen  idiot2 No olihan se tietty hyvä tajuta sekin  Wink Ja ei olisi tainnut laulutaitoakaan niin paljoa löytyä että sen puoleen  Cheesy En kyllä tiedä miksi tuli edes nähtyä tuollaista unta sinänsä, koska en ole kyseistä ohjelmaa ehtinyt niin hirveästi edes seurata.
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #302 : 05.04.2007 11:19:24 »

Nousin linja-autoon ja näytin matkalippua, siinä oli astrologisia merkkejä, kuskilla tuli ongelmia sen kanssa mutta lopulta pääsin paikalleni. Menin istumaan yhdelle hengelle tarkoitettuun penkkiin. Katsoin kalenterissa olevia karttoja ja etsin sen oikean, olin matkalla Turkkiin.

Matka sujui melko rattoisasti, otin valokuvia huikeista meri- ja kalliomaisemista. Eräässä ottamassani kuvassa oli nuori mies joka seisoi kallion reunalla olevalla polulla (oli ehkä tiibetiläinen), pukeutuneena viininpunertavaan kaapuun ja jolla oli rauhallinen ilme kasvoillaan.

Kävelin maalaiskaupungissa (ehkä Unkari tms.) ystäväni kanssa jonkin matkaa. Ohitin talon joka oli tiilenpunainen ja jossa oli pyöreähköt ikkunat. Kadulla pyöri miehiä ja ottivat jotain pakettiautosta. Menin erääseen taloon sisälle, siellä talon isäntä piti jonkinlaisen näytöksen, pienellä apupöydällä oli kynttilä ja viinapullo. Sitten sattui jotain pientä kiistaa ja ystäväni halaili erästä miestä ja isäni aikoi puuttua heidän väliinsä. Enempää en sitten muistakaan  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #303 : 09.04.2007 11:10:24 »

Näin unta, että olimme ostamassa kavereideni kanssa ylioppilaslakkia.

Lakki piti koota niin, että lieriosa oli erikseen, ja lakki oli samettia, jonka päälle sitten vedettiin se valkoinen osa.
Minä löysin kauniin tummansinisen lakin, ja päätin ottaa sen. Sen nimi oli joko kihlaus, tai lupaus.

En muista ollenkaan.

Uni oli mielenkiintoinen, tuntuu, että sillä oli jokin merkitys, mutta en ole itse vielä saanut selville, että mikäköhän se oli. Näin sen n. viiden-puoli kuuden aikoihin.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #304 : 09.04.2007 17:50:55 »



Minä näin yhtenä yönä unessa kirjaimet M O L A (ei tarkoittane mitään...)
ja seuraavasta yöstä muistan vain lilan värin...
Sekavaksi menee  idiot2

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #305 : 09.04.2007 19:15:42 »

Olen lähiaikoina nähnyt useasti unia sodasta. Viime yönä näin unta, että ruotsi hyökkäsi suomeen, koska ruotsin kuningas oli voldemort ja minä harry potter  Grin Olin itse sotilas, mutta osa suomen sotilaista yritti tappaa minua estääkseen sodan.. .... muistan vielä kun taistelin ruotsin kuninkaan kanssa ym...... outoa.  idiot2
« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 00:01:38 kirjoittanut Píroo » tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Valkeinen
Vieras
« Vastaus #306 : 09.04.2007 23:52:47 »

Tämä oli metka.
Näin unen jossa olin jokilaivassa joka sattui olemaan Viking Linen kääpiöitä.. Laivassa oleminen pelotti sillä aiemmalla reissulla tsunami oli noussut viiden metrin korkeuteen ja laivan matkustajat olivat kuolleet, vaikkakin nyt vesi oli normaalilla tasolla. Laivan ikkunasta alas joelle luuratessani laiva oli muuttunut tehdasrakennukseksi jonka ohi joki virtasi.... .... ...

*muoks* mutta nyt kun muistan - en kyllä käynyt pohjakerroksessa katsomassa oliko sen laivan pohja lasia ja hakkasiko siellä joku tietään sisään Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 00:15:49 kirjoittanut Valkeinen » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #307 : 10.04.2007 10:01:53 »

Eri piirteita itsestasi-myos piirretta jota et halua kokea(jos on joku muu kuin itse)ja raskaus on viritteella olevaa ideaa, katollinen pappi edustaa jotain itsesi mystista puolta ja mysli edustaa maan ruokaa, vitaliteettia, ruokit itseasi hengellisesti jossain asiassa ja siita pitaisi kehittya joku uusi idea?
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #308 : 10.04.2007 11:39:50 »

Olin muuttanut asumaan yksin toiselle paikkakunnalle - perhe oli halunnut äädä vanhalle paikkakunnalle, joten otin pienen asunnon itselleni, koska olin sopinut jo työkuvioista ja matka olisi ollut liian pitkä päivittäin kuljettavaksi.

Vessa oli pitkä, käytävänoloinen, jossa oli suihku takaosassa ja keskiosassa oli pytty. Istuin pytylle - vettä oli siinä niin paljon, että pylly kastui, pyyhin - ja huomasin, että käteni olivat kirkkaassa veressä... keskenmeno ?
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #309 : 10.04.2007 14:03:01 »

Unen rajamailla näin välähdyksiä ja aina kuvan tai videopätkän jälkeen mietin mitä näinkään.

Näin sellaisen itämaisen ison lautasen johon he siellä kepillä lyövät ja kuuluu iso ääni pum. Se lautanen oli ensin poikittain ja kääntyi se koristeltu puoli silmiinipäin ja siinä oli kasvot, vähän ehkä muistutti lohikäärmettä. Kaunis ja hieno kuva, viimeistelty. Näin jotain muutakin tässä välissä mutta nyt en saa päähäni.

Seuraavassa vaiheessa näin hahmon jolla oli tarjotin kädessä ja sen päällä iso kupu. Hän nosti kuvun pois ja tarjottimella oli vesipisaran muotoinen veistos 30-40cm korkea. Se oli kuin laavaa joka hohti punaista väriä ja mustia täpliäkin siinä oli.

Jossain välissä tuntui kun jokin seremonia olisi menossa, mutta tiedä häntä.
Pusi pusi  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #310 : 14.04.2007 00:27:50 »

Tyttareni naki ihanan unen:
Han oli metsassa ja etsi kotiaan , kaikki vaatteet olivat likaantuneet hanen matkastaan ja hiukan rikki. Lopulta han loysi vanhan pirtin ja koputti ovelle, mutta kukaan ei ollut kotona.Joku kosketti hanen olkapaataan ja sanoi etta tule pirttiin niin annan sinulle yrttiteeta. Mies ilmeisesti oli sairas, han oli kerannyt oranssin varisia sienia ja kertoi etta han tarvitsi niita pahaan sairauteen.Vanha mies katseli tytartani ja sanoi etta olen valmis antamaan sinulle elaman salaisuuden jos tuot naita sienia minulle lisaa.Tarvitsen naita sienia 10 kpl. Tyttareni meni metsaan, oli janoinen ja vasynyt eika loytanyt, tuli yo ja han peitti itsensa oksilla ja lehdilla ettei hanta paleltaisi.Aamulla han loysi 10 sienta ja palasi vanhuksen luo-vanhus sanoi etta 8 on hyvaa ja 2 keinotekoista ja taas han meni etsimaan, aika venyi ja han loysi vain pari sienta..Taas han palasi vanhuksen luo ja tama kelpuutti vain yhden.
Tyttareni meni vasyksissa uudestaan etsimaan sienia ja han loysi paikan jossa oli 11 sienta.Iloisena tyttareni palsi taman vanhuksen luo ja tama katsoi ihmeissaan ja sanoi etta vain 2 ihmista koko maailmassa on tuonnut taman sienimaaran ja ja sina saat maailman salaisuuden ja han otti avaimen ja aukaisi vanhan kassakaapin, sielta han toi 3 kirjaa, jotka olivat vanhoja ja kellastuneita.Tyttareni oli ihmeissaan ja sanoi mielessaan-kolme kulunutta kirjaa. Mies vastasi, etta sinun ei tarvitse enaa opiskella, sinulla on kaikki mita tarvitset onnelliseen elamaan-sina annoit minulle muutaman vuoden lisaa elinaikaa ja nama ovat sinun onnesi.
Loppu!
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #311 : 14.04.2007 09:32:09 »



Minä näin yhtenä yönä unessa kirjaimet M O L A (ei tarkoittane mitään...)
ja seuraavasta yöstä muistan vain lilan värin...
Sekavaksi menee  idiot2



Tulin tänne lukemaan uusia unia, kun yllättäen unesi osui uudestaan silmiini ja hoksasin, että MOLA sanasta saa muodostettua sanan LOMA. Olisikohan tästä mitään hyötyä, lisävinkkiä tms. Oletko kenties loman tarpeessa, tai muuta vastaavaa?  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #312 : 14.04.2007 09:33:39 »

Tyttareni naki ihanan unen:
Han oli metsassa ja etsi kotiaan , kaikki vaatteet olivat likaantuneet hanen matkastaan ja hiukan rikki. Lopulta han loysi vanhan pirtin ja koputti ovelle, mutta kukaan ei ollut kotona.Joku kosketti hanen olkapaataan ja sanoi etta tule pirttiin niin annan sinulle yrttiteeta. Mies ilmeisesti oli sairas, han oli kerannyt oranssin varisia sienia ja kertoi etta han tarvitsi niita pahaan sairauteen.Vanha mies katseli tytartani ja sanoi etta olen valmis antamaan sinulle elaman salaisuuden jos tuot naita sienia minulle lisaa.Tarvitsen naita sienia 10 kpl. Tyttareni meni metsaan, oli janoinen ja vasynyt eika loytanyt, tuli yo ja han peitti itsensa oksilla ja lehdilla ettei hanta paleltaisi.Aamulla han loysi 10 sienta ja palasi vanhuksen luo-vanhus sanoi etta 8 on hyvaa ja 2 keinotekoista ja taas han meni etsimaan, aika venyi ja han loysi vain pari sienta..Taas han palasi vanhuksen luo ja tama kelpuutti vain yhden.
Tyttareni meni vasyksissa uudestaan etsimaan sienia ja han loysi paikan jossa oli 11 sienta.Iloisena tyttareni palsi taman vanhuksen luo ja tama katsoi ihmeissaan ja sanoi etta vain 2 ihmista koko maailmassa on tuonnut taman sienimaaran ja ja sina saat maailman salaisuuden ja han otti avaimen ja aukaisi vanhan kassakaapin, sielta han toi 3 kirjaa, jotka olivat vanhoja ja kellastuneita.Tyttareni oli ihmeissaan ja sanoi mielessaan-kolme kulunutta kirjaa. Mies vastasi, etta sinun ei tarvitse enaa opiskella, sinulla on kaikki mita tarvitset onnelliseen elamaan-sina annoit minulle muutaman vuoden lisaa elinaikaa ja nama ovat sinun onnesi.
Loppu!

Aivan MAHTAWA uni.  Cheesy smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #313 : 14.04.2007 19:15:06 »


 Grin

Kiitos vain RV. Taidanpa ollakkin, siis loman tarpeessa  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #314 : 15.04.2007 13:07:54 »


 Grin

Kiitos vain RV. Taidanpa ollakkin, siis loman tarpeessa  smitten



 Grin Ole hyvä. smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: