Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103220 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #240 : 16.01.2007 18:09:22 »

Keräsin metsässä männynkäpyjä, pieniä sellaisia ja tarkoituksenani oli kärventää ne sytkärillä mustiksi, koska mustat pienet kävyt ovat hienoja.  idiot2 Cheesy Katsoin kämmentäni ja siinä oli paljon pieniä käpyjä. Aloin asettelemaan niitä ojaan n. 2 metrin välein, jotta voin takaisin tullassani poimia ne kätevästi   Cheesy crazy2 idiot2... Sitten menin valkoisia portaita pitkin valkoiseen huoneeseen, joka oli osa metsää, ei rakennus.. Se oli joku "lato" tai "varasto" ja tiesin että seinän takana on jokin metsäkone. Enoni omistaa metsän ja hän tuli siihen luokseni. Kysyin lupaa poimia metsästä käpyjä ja hän antoi luvan.  Smiley
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #241 : 17.01.2007 01:21:26 »

Näin viime yönä unta, että olin menossa Tampereen yliopiston valintakokeisiin journalistiikan alalle. Menin auditorioon, jossa koe pidettiin. Huomasin yllätyksekseni, että huoneen seinät olivat vaaleanpunaiset ja huone oli koristeltu vaaleansinisillä pumpulipalleroilla. Valintakokeessa piti kirjoittaa aine siitä, mitkä laulut ovat vaikuttaneet seksuaaliseen kehitykseeni. Aineen kirjoitukseen oli aikaa 6 tuntia, mutta kun 2 minuuttia oli jäljellä, tajusin, että olin vasta luonnostellut paperille, mistä voisin kirjoittaa. Menin paniikkiin ja koe tultiin keräämään pois. Silloin paikalle tuli kouluni opo ja hän katseli ainettani, joka oli pelkkää suttua ja suunnittelua. Opo rupesi ylistämään, että se oli paras aine, minkä hän oli ikinä nähnyt. Hän sanoi, että vaikkei aine ollutkaan valmis, voisin silti päästä sisään yliopistoon.
 Ehkä uni johtui siitä, että suunnitelmissa olisi oikeastikin hakea kyseiseen yliopistoon.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #242 : 18.01.2007 10:47:41 »

Mina nain toissayona unen, etta minulle kasvoi iso haulislihan kasiini. Viela nayttelin sita jollekkin tyytyvaisena. Oliko se sitten edellisen illan painonnostosta heijastumista?
Toinen uni oli viela samana yona etta katselin  etta pieneen vesiputous maljaani jossa oli hiukan naivettynyt kasvi(oikeesti)alkoi kasvaa uusia lehtia.Tama on ollut itselleni yleensa aikaisimmissa unissani merkityksellinen.
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #243 : 20.01.2007 00:39:54 »

Näin jokunen yö sitten unta, että palasin alkukotiini, manalaan, jossa juttelin itse vihtahousun kanssa. Kysyin sieluni ikää, ja vastaus oli olet saanut alkusi vuonna 82 eKr, ja olet tyttäreni. Lisäksi minulla oli unessa mukana "lapsi": kangasmytyyn kääritty vahamainen, alkiota muistuttava kellertävä olento, josta tuli kasvaa seuraavan sukupolven edustaja.  uglystupid2
Jostain syystä uni ei ollut ollenkaan pelottava.

Unessa palatessani maan pinnalle juttelin kaverilleni, että pitänee käydä moikkaamassa "iskää" vielä uudelleenkin. Näin unessa myös käytävän manalaan, jonka seinät olivat rakentuneet kuolleiden ja osittain elävien ihmisten ruumiiden osista. Ikään kuin kiidin vain niiden ohitse, ja tupsahdin yhtäkkiä pelsebuubin kotiin.  Grin

Hassua.  idiot2
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #244 : 21.01.2007 00:36:52 »

Lapsena näin tätä samaa unta aina ennen ku tulin sitten kipeäksi, yleensä korvatulehdus...

Minä olin hoitamassa eläimiä jotka oli siinä disneyn dumbossa. Olin iloinen kun kaikki sai vauvansa ja eläimetkin tietysti olivat. Kuitenkin kun virtahepoa ja sen vauvaa menin ruokkimaan niin tipahdinkin niiden vesialtaaseen ja havahduin kun olin jo virtahepomamman lattahampaiden takana -heräsin siihen säikähdykseen aina, just ennemmin ku tuli kipeää.

En oo keksiny miten se liittyy siihen että tuli kipeäksi. Oon kyllä myöhemminki huomannu että saatan nähdä pahaa unta ennen ku tauti iskee tai jos oon riidellyt..-herneet!
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #245 : 21.01.2007 12:41:26 »

vietin aikaa valaiden kanssa... upeita eläimiä..
 smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #246 : 21.01.2007 21:49:46 »

Mä olin viime yönä taas siinä samassa käytävässä kun ennenkin.
Ja taas kaikki ovet oli ihan samanlaisia..tasskin menin ovesta missä on iso taottu numero 4. Se on ainoa ovi koko käytävässä, joka on erilainen
Tällä kertaa huone ei ollut se valoinen, usvainen ja rauhallinen. Vaan sauna. Lämpimänä siis.
Sielläpä sitten istuin ja itkin. En tiedä mitä ja miksi.
Jännää miten tuo huone on "se joku asia" jota en keksi, ja mihin se liittyy.
Huone vaan pysyy samana ja aina sinne meen  2funny tickedoff uglystupid2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #247 : 21.01.2007 22:44:02 »

Eppana  smitten sauna puhdistaa, samoin itku! Juuri oikealla hetkellä menit, kun sauna kerran oli lämmin.
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #248 : 21.01.2007 23:20:13 »

 smitten :smitten:Olisit nähny silmät aamulla, olin oikeestikkin parkunut niin että tuntuu..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #249 : 24.01.2007 19:33:22 »

Muutama yö sitten heräsin kun joku väänsi ja käänsi kättäni, se tuntui hiukkasen epämiellyttävältä. Juuri kun silmät avasin kuulin isäni äänen joka on kuollut jo monta vuotta sitten, sanoi: Hauskaa heräämistä. Siinä kaikki, olisikohan mitään tolkkua  :Smiley

Isä tapasi aamuisin sanoa, Hauskaa huomenta  Cheesy
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #250 : 25.01.2007 20:37:39 »

Annaelen: oon kyllä miettinyt tuota mahdollisuutta että se olisi "astrohuone". En ole koskaan laskenut niitä käytävän huoneita, mutta kyllä niitä jonkun verran on. täytyy pohtia lisää.. Kiitos .

Lari, miten muuten päivä sujui?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #251 : 27.01.2007 20:39:02 »

Lari, miten muuten päivä sujui?
Taisi ihan normaali päivä olla silloin  Smiley

Jospa yritän lyhyesti kertoa pitkästä voimallisesta unesta.
Ensin hitusen epämiellyttävältä tuntuva energia virtaus käy kehostani poispäin hartioiden ja pään kautta pois. Kohoan noin 1,8m korkeuteen ja sitten käännyn seisomaan sänkyni viereen. Pieni poika on lähelläni ja kertoo että hän herätti minut vaikka ei itse olisi halunnut. Hän näplää sormiansa vatsan kohdalla ja on ujona, päättelen että hän ei puhu totta. Pojan vanhemmat käväisevät huoneessa ja saan suostuteltua pojan kertomaan mitä tapahtui. Vanhemmat postuvat ja poika kertoo että talossa on "kummitus" joka oli varastanut actionman talon (vähän niinkuin poikien nukkekoti). Huone on noin 50m2 ja näyttää hotellin tannsitilalta, joka muutettu huoneeksi. Mietin kohoamistani unessani ja kuljen pitkin huonetta (paljon yksityiskohtia, näen myös vilauksen "möröstä") ja lopulta menen sänkyyn ja nukahdan. Aamulla herään edelleen unessa (luulen olevani todellisuudessa) kun kaksi tuttua naista ovat aamutoimilla kun ovi on hitusen raollaan eteiseen. Koetan vähän vihjata hassusta unesta heillekkin ja puen vaatteita siinä samalla päälle. Sitten taisin herätä ihan oikeasti.

 Shocked laugh uglystupid2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #252 : 27.01.2007 20:48:43 »

Lari, unesi oli ihan normaalia tutkiskelua, huoneet kertovat persoonallisuutesi ilmentymasta ja pieni poika eras piirre sinusta joka poistui unessasi-sinansa hyva uni koska kummitus poistui oikeesti( tiesit etta pikku poika valehteli).
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #253 : 27.01.2007 21:07:08 »

Tuli yhtä-äkkiä mieleen että voisiko se epämielyttävä energiavirtaus ollakkin "kummitus", joka irtaantui minusta. Hmmm....

Mitä pieni nukkekoti tarkottaisi jos olisin sen itse varastanut, tai ehkä unessa tarkoitti enemmän piiloittamista.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #254 : 27.01.2007 21:14:36 »

Piilottelit tata jo poistunutta piirretta itsestasi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: