Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103965 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #180 : 29.11.2006 14:14:35 »

Nikki
Uskon etta sisainen aanesi odottaa parempaa tilaisuutta-uskon tolla maella jonko vieressa kavelit on vastaus.Karsivallisyytta!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #181 : 01.12.2006 09:37:48 »

Täyskuu tulossa taas...
Kuljeskelin viime yönä alueella, jossa olen vierraillut aikaisemminkin unissani.Nyt kulkiessani ihmettelin romukasoja, korkeita ja isoja. Joissaakin niissä oli sellaisia vanhanaikaisia valurautaportti-tyylisiä häkkejä. Ihastelin niitä, vaikka olivatkin ruosteessa. Sitten tajusin niiden olevan eläintarhan vanhoja villieläinten kuljetushäkkejä, sillä edessäni oli kiraffille tarkoitettu häkki. Olisin halunnut ostaa noita häkkejä, mutta tuo korkea ja kapea häkki ei olisi tuulessa pysynyt pystyssä, ilman painoja pohjalla (tuumin unessa). JAtkoin matkaa puurakenteiseen huvilarakennukseen, jonka pihassa oli nastoilla kiinnitetty kanttinauhasta neliön alue ja sen sisällä valkoinen kissanpentu  idiot2 ja se ei päässyt tuon maassa olevan nauhan yli. Silitin sitä hetkisen ja menin sisälle. Unessa ajallisesti myöhemmin, tuo kisu ei pysynytkään enään siellä "aitauksessa", vaan tuli aina luokseni sisälle ja tuo hieman harmistutti minua. uglystupid2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #182 : 01.12.2006 12:47:50 »

jaspis
tuo kirahvi liittyy tähtikuvioon,
mistä ihmeestä minä siitä vasta luin,oisko ollut helinän ens vuoden ennustukset,jotenkin taasen aattelin sitä ihmisten unissa,
tulevaa,tärkeää,
päästetään energiat vapaaksi,häkit tyhjiksi,
ja se mikä kesyyntyy,otetaan luo

minullakin oli metallia toissayönä unissa,
olin lentokoneen rakennuskurssilla jossain luokassa,
metallisia osia ja älynväläyksiä jollakin,
ihmettelin mitä ihmettä siellä teen,täytekurssi,
lähdinkin sieltä pois parin muun esimerkkiä seuraten,
lähdin unessa myös ystävän luota pois,
eli suljin ovia takanani,
menin juna-asemalle matkustaakseni jonnekin

viime yönä olin vanhassa kartanossa,jossa oli valtavat vanhat huoneet ja
leveät lattialankut ja kaikki vähän vinksallaan,
mutta arvokas tunnelma silti,
siellä oli myös arvovieraita,joille mun piti keittää kahvia,
keitin sitä liian aikaisin ja äiti oli mulle vihanen,että nyt se kerkee "painua" ja eikun uusiksi,
sitten vaeltelin noita huoneita juosten huoneesta toiseen
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #183 : 01.12.2006 14:49:26 »

mä näin suunnilleen viikko sitten unen jossa kaikki vain hymyilivät mulle ja onnittelivat ihan kuin oisin pelastanut ne kaikki joltain pahalta. se oli outoo. siis olin koulussa ja opettajat olivat myös käytävällä sankoin joukoin onnittemassa. :Smiley mulle ei vaan kerrottu että mitä mä olin tehnyt.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #184 : 01.12.2006 15:11:58 »

Onnittelut on hyva merkki,hengellisen tason kasvua ja tunteet virtaavat vapaasti.
Lompakon hukkaaminen-tai tyhjentaminen on huono juttu-se symbolisoi ankeita aikoja.
Nikki-sinulla tulee paljonkin muutoksia, mutta ala hyva ihminen kiirehdi, aitisikin komensi sinua.Toi arvokas tunnelma on hyvin tarkea unessasi ja ilmeisesti muutto on mielessasi-koska vaelsit huoneesta toiseen-punnitset mahdollisuuksia.Metallit symbolisoivat henkista vahvuuttasi.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #185 : 01.12.2006 15:17:13 »

Hissin ovi avautui, astuin siitä ulos, joku tuli vastaan. Kerroin hänelle että nukahdin hissiin seisoaltaan.

Onkohan päätä tai edes häntää tässä unessa  Grin
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #186 : 01.12.2006 15:25:18 »

Näinpäs semmoista unta että osa tutusta tiestä oli oikein syvän paikallisen tulvaveden vallassa. Tulva alkoi maantieltä, josta olisi käännytty lapsuudenkotiini.
En tiedä miksen sitten kääntynyt sinne lapsuudenkotini tielle joka siis oli tulvasta vapaa, vaan  kävelin sinne veteen (ettei ollut mitään pyörää tai autoa) ja vesi syveni rintaan asti, en uskalltanut jatkaa matkaa, käännyin takaisin. Tulva-alue ei olisi ollut kuin ehkä n. 50m pitkä, vähän harmitti että se oli justiinsa siinä. Huh?

Keksisikö kukaan tähän ja edelliseen uneeni edellisellä sivulla mitään selkeytystä?  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #187 : 02.12.2006 10:15:20 »

Näin viime yönä sellaisen unet että olimme siivonneet ja järjestäneet olohuoneemme(taisi olla uusia huonekaluja)niin ollessamma nukkumassa yöllä jokin pahahenki oli laittanut olohuoneessamme hyrskynmyrskyn! Huonekalut oli miten missäkin ja tullessamme alakertaan tunsin heti(siis siinä unessa)että joku pahahenki oli vieläkin talossamme... Sad
Olen nähnyt ennenkin unta jossa pahahenki kiusaa minua. Mistä moinen johtuu? Osaako joku selittää? Undecided
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #188 : 02.12.2006 12:45:17 »

jaspis
tuo kirahvi liittyy tähtikuvioon,
mistä ihmeestä minä siitä vasta luin,oisko ollut helinän ens vuoden ennustukset,jotenkin taasen aattelin sitä ihmisten unissa,
tulevaa,tärkeää,
päästetään energiat vapaaksi,häkit tyhjiksi,
ja se mikä kesyyntyy,otetaan luo

Thanks, käynpä lukaseeen. Tuo minunkin talo oli vanha ja arvokkas, siksi hieman ärsyynnyin, kun se kissa ei pysyny "häkissään"  uglystupid2 Se uni oli jotensakin sen tuntuinen, ettäsiellä vois viihtyä pidempäänkin. Oma olo oli niin rauhallinen ja hyvä  angel
Unissa yleensä on mukavaa, onneksi  smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #189 : 02.12.2006 13:17:01 »

Viime yönä taisin nähdä useitakin unia, oli vaan nin sekavaa, etten oikein muista tarkkaan.
Yksi tai kaksi olivat jotain painajaisia liittyen äitiini, en muista mikä hänellä oli niissä hätänä vai peräti kuoliko hän..

Kolmas oli jokin outo kaapaus-uni, minut oli kidnapattu johonkin suljettuun maalaisyhteisöön. Sen jäsenet keskustelivat telepaattisesti, mutta teeskentelivät kuuroja ulkopuolisille. Yksi tämän yhteisön jäsenistä ( B.Pittin näköinen  2funny )oli kiintynyt minuun, en vaan muista miten käyttäydyin häntä kohtaan. Jossain vaiheessa minut vapautettiin tai pakenin, mutta olin hirveässä humalassa tai tyrmäystippojen vaikutuksen alaisena ja yritin päästä yhteen vanhoista asunnoistani. Jotain riitaa taksimiehen kanssa, jouduin myös mukaan johonkin esitykseem, mutta motoriikkani oli todella hukassa ja häpesin itseäni, tokkuraista käytöstäni.

Viimeinen unista oli sellainen että luin lehteä, jossa valokuvat näyttivät tv-ruuduilta, katselin ruotsinkielistä sivua jonkun blondin elämänkerrasta. Tästä unesta heräsin kesken kaiken..
tallennettu
rollin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #190 : 02.12.2006 18:27:11 »

näin sellasta unta että olin kahden kaverini kanssa laiturilla joen rannassa. Jompi kumpi kavereistani tökkäsi minut veteen vajosin veden alle. Vedessä oli kaksi joutsenta toinen lähti lentoon ja toinen oli kuollut ja kellui vedessä ja näin vedessä paljon höyheniä jotka menivät virran mukana.
Samana yönä näin että olin metsässä ja näin ontuvan hirven jolla oli isot sarvet.  Huh
tallennettu
Kittuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #191 : 03.12.2006 21:03:19 »

Näin unta, että olin vanhempieni luona kotosalla...
ja unessa oli kaksi mustaa pientä käärmettä valkoisessa muovikorissa, kumpikin omassaan...
Toista minä ruokin ja toista ruokki isäni ja äitini neuvoi miten niitä tulisi ruokkia. Rakastin niitä kovasti siinä unessa.

-Oma tulkintani unesta:
Näin unta, että minulla joko tulee olemaan kaksi lasta joko yhtäaikaa tai  aika pian perä jälkeen, kummatkin joko tyttöjä tai poikia. Smiley
Näin minä ajattelen unestani.
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Chiron ja Vesta : Härässä (Huone: 8 )
Venus : Ravussa (Huone:9)
Asc ja Pluto : Vaa'assa (Huone:1)
Saturnus :Vaa'assa (Huone:2)
Jupiter, Uranus ja Neptunus : Jousimiehessä (Huone:3)
Kuunsolmu : Kaksosissa (Huone:9)
Mc : Ravussa
Cimara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #192 : 04.12.2006 20:21:10 »

Näin hyvin erikoisen (ja ahdistavan) unen tuossa viikonloppuna...

Olin ohjaavinani lapsia ja olisin halunnut leikkiä heidän kanssaan "Kuka pelkää mustaa miestä" leikkiä. Kouluni vararehtori ja oma vastaava opettajani tuli paikalle ja he kielsivät leikin leikkimisen, koska se kuuluu kiellettyjen leikkien joukkoon. Yritin selittää ettei siinä ole mitään pahaa, se on vain leikki, eikä mikään rasistinen juttu. Nämä opettajat (varsinkin vararehtori) sanoivat että kyllä se on (rasistinen) jos he niin sanovat ja rikon lakia jos jatkan ja minun on opittava noudattamaan sääntöjä jos aion joskus valmistua. Uni loppui siihen, mutta jäi kaivelemaan mieltäni...

Faktoja opiskelustani/asenteistani:
- vararehtori odottaa että häntä kohdellaan/puhutellaan "ylempänä" henkilönä, enkä oikein osaa pitää häntä tai ketään muutakaan toista ylempänä. Mielestäni minun tehtäväni ei ole ponkittää jonkun asemaa, vaan puhuttelen kaikkia samalla tavalla. Jos joku ei asemaansa tiedä, niin silloin hän ei ehkä ole asemaansa ansainnut. :Smiley

- oppilaitokseni on täynnä sääntöjä, sääntöjä ja lisää sääntöjä. On sanktioita ja rangaistuksia, eikä puolustus mahdollisuutta. Itse en ole sellaisiin tilanteisiin joutunut, mutta en ole koskaan uskonut liikojen sääntöjen ja kontrolin tuovan järjestystä vaan lisäävän ns. anarkiaa tai kapinaa... Ammattietiikka tunnilla jouduin opettajan hampaisiin tästä aiheesta. Tokaisin sääntöjen olevan enimmäkseen niiden ihmisten laatimia, jotka tarvitsevat itse kontrollia omaan elämäänsä eivätkä usko pystyvänsä siihen ilman valvontaan... Vikatikki koko sammakko, se vaan lipsahti   angel

- olen kommentoinut näitä kiellettyjä leikkejä vastaan, joihin kuuluu mm. kosketusleikkejä (syy: loukkaavat ihmisen itsemääräämisoikeutta ja voivat aiheuttaa traumoja) ja kyseinen "musta mies". Olen perustellut kritiikkiäni sillä, että tällaisten leikkien kieltäminen vaikeuttaa lasten kasvamista terveiksi seksuaalisiksi aikuisiksi ja kykyä erottaa sanoja loukkaavista kommenteista. Itselleni on aikoinaan lapsena tullut em. leikistä mieleen nokikolari... Anteeksi heidän ammattikunnalleen...  Wink

Ehkä unen tarkoitus on ollut palauttaa minut ruotuun tai sitten tuoda esille omat pelkoni siitä, pääsenkö koskaan perille sinne minne olen menossa... 

Johan tuli pitkä kertomus...


 
tallennettu
Annaleena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #193 : 05.12.2006 17:06:08 »

Minunkin on pakko jakaa toissa yönä näkemäni uni. Näin yöllä myös muita unia ja tämäkin on hieman epäselvä, mutta alun muistan hyvin, mikä onkin tärkeintä eli...
Äiti Teresa tuli luokseni ja neuvoi minua siirtymään tuonpuoleiseen. Hän neuvoi minua ottamaan kädestään kiinni ja henkittämään syvää, jolloin heräisin toisella puolella. Otin kädestä kiinni ja hengitin, jonka jälkeen aloin vaipua uneen, mutta yhtäkkiä hengähdinkin hereille ja olin (siis edelleen unessa) siirtynyt toiseen maailmaan. En muista muuta kuin tunteen, että haluan pian takaisin, koska minulla on niin paljon täällä vielä koettavaa..

Uskon, että oma äitini johdatti minua, koska minulla on häntä edelleen suuri ikävä. Hänen loppunsa oli juuri hengittämisen kannalta tuskallista, joten ehkä näin koin hänen siirtymisensä.

Unesta jäi todella hyvä olo vaikka muistankin sen ikävän takaisin..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #194 : 05.12.2006 18:33:26 »

Gmusic
Ymmarran unesi painvastoin, henkiseen kehittymiseen jota suru symbolisoi.
Toisaalta joku mennyt asia ehka painaa alitajuisesti mieltasi- joku aikaisempi suhde?
annaleenal
Luulen aitisi todella todella otti yhteytta sinuun nain kauniisti.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: