Sivuja: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103803 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #2460 : 31.01.2012 02:23:52 »


Muutakin tapahtui, mutta tämä tuntui merkitykselliseltä:

Tulen talon pihaan autolla, jota ajan kummallisesti auton "ulkopuolelta" (mulla ei ole ajokorttia). Talo on minulle tuntematon, maalit on varisseet seinistä eikä pihassa kasva mitään, on sellainen karu kevätilma. Minulla on jotenkin kiire ja porhallan pihamaalla kunnes tulen avoaittaan tai sen tyyppiseen. Siellä on noin kymmenvuotias tyttö,hän on todella sievä ja katsoo minua suoraan silmiin vakavilla ruskeilla silmillään kun kysyn mikä hänen nimensä on. Hän vastaa ja minä meinaan sanoa että "sehän on sama nimi kuin äidilläni!" mutta en sitten sanokaan mitään, se ei tunnu tärkeältä. Tyttö tapittaa minua edelleen ja sanoo minulle: "Tuolla sinä sitten ysikymppisenä istut pirtissä".
Uni loppuu samantien kun otan tämän tiedon vastaan, enkä ehdi kysyä muuta tytöltä, jolla on sama nimi kuin äidilläni.

Tuo tumma tyttö on aiemminkin esiintynyt mun unissa, mutta on ollut passiivisempi. Niistä unista on useampi vuosi aikaa. Minulle ei unessa tullut mitään kummempaa fiilistä tuosta ysikymppisestä itsestäni pirtissä istumassa, herättyäni mietin vain että voisiko tämä olla muisto edellisestä elämästä jonka tyttö mulle näytti? Unen laatu muuttui heti kun tyttö tuli mukaan kuvioihin, muuten fiilis oli vähän sekava, ja minulla oli tosiaan kiireinen ja hajamielinen olo.

Tänään sitten sainkin erään taloon liittyvän uutisen, enkä nyt varsinkaan ole varma mitä tuo uni tahtoo sanoa...

Ideoita?

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2461 : 31.01.2012 13:19:30 »

Kylläpä jäi vahvasti mieleen, kun viime yönä olin jossain isossa rakennuksessa, kuin korkeakoulu tms. Valkoinen hieno sisustus, kuin marmoria tms. antiikin aikaisine pylväineen. Olin jonkun kaverini kanssa, ja aiemmin olimme jo kuulleet jonkin hälytysäänen, muttemme olleet tajunneet, mitä se tarkoittaa, tai että se koskisi meitä mitenkään. Mutta yht'äkkiä alkaa kuulua hälytys-loppulaskenta, sellainen piippaus mitä räjähdyksissä käytetään, ja tajusimme että se paikka räjäytetään. Lähdimme kovaa juoksemaan isoja portaita alas, ja tajusin että nyt on elämästä ja kuolemasta kyse, äkkiä päästävä ulos! Shocked

hmm hmm..


soma lääkefestarit Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #2462 : 31.01.2012 17:16:41 »

Olen nähnyt nyt lyhyen ajan sisällä kaksi unta, joissa olen pitänyt kädessäni MIEKKAA Huh Itselleni tulee mieleen seksuaalisuus, koska ensimmäisessä unessa olin alasti vaatekaapissa ja tyydytin itseäni valtavan kokoisella antiikkisella miekalla. Se teki jopa kipeää... Shocked

Toisessa unessa olin jonkinlaisessa vuoteessa. Siinä oli alusta, jonka alla oli vettä ja vedestä otin käteeni pitkän vähän käyrän miekan. Tein pienen haavan sormeeni ja laitoin miekan takaisin veteen. Sitten vuoteessa olikin jonkinlainen ritarinkaltainen tyyppi keltaisissa housuissa ja vanhanaikainen hattu päässä, heppu vaikutti vähän 1700-lukujen merimieheltä vaatteissaan. Kysyin häneltä, tietääkö hän kuka olen, itse seisoin vuoteen vieressä. Yhtäkkiä tuo ritari muuttui vanhemmaksi naiseksi, joka sanoi minulle, että olen "Jack London".

Olen vallan ymmälläni Huh Shocked
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Indium
Vieras
« Vastaus #2463 : 03.02.2012 07:40:18 »

Olin samassa huoneessa mun ex-ihastuksen kanssa, istuin lattialla ja hän istui takanani, oltiin hetken kuin ei oltais tietävinämme mutta sitten hän aloitti rapsuttelemaan mun päätä. Nauroin, estin koska se tuntui höhlältä, ja hän halasi minua takaapäin. Sitten hän tuli viereeni istumaan ja katsoi kunnolla silmiin, "Etkö ole huomannut miten olen käyttäytynyt sinua kohtaan?"
Minä: "Olen."
Hän: (painokkaasti) "Hyvä!"
Minä: "Kun olet tullut vastaan, olet vältellyt katsettani. Itse olen tehnyt ihan samaa. Toisaalta monesti katson ihmisiä kohti ihan vahingossa."

Hän hymyili. Minä hymyilin. Olo tuntui kevyeltä, ajattelin että kerron kaverilleni että me sovittiin välit ja meistä tulee kaverit. Ajattelin sitä tilannetta, hymyilisin mutta en sillä tavalla korviin asti kuin ihastunut hymyilee. Me lähdettiin tämän ex-ihastuksen kanssa kiipeämään ylös seinää, joka oli tehty jonkinlaisista valtaistuimista. Hän näytti kohtaa jonne menisi istumaan laittamalla jalat läpi joistain raoista, minä nauroin että et sinä nyt NIIN laiha ole, oli mukavaa...
tallennettu
Tiia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2464 : 03.02.2012 23:24:40 »

Näin nyt syksyllä mielenkiintoisen unen ja tarvitsisin todella paljon tulkinta apua siihen.. Smiley
ja muistin todella tämän unen puolitoista viikkoa sitten valveilla, eli se tuli mieleen näin hiukan viiveellä unen näkemisestä.. Smiley

Unessa olin ihastukseni silloisella asuinpaikassa. Olimme molemmat terassilla tupakille ja tämä kyseinen miespuolinen ihastus antoi minulle hertta kakkosen käteen ja sanoi että, minun täytyy pitää siitä kortista helv*tin hyvää huolta, että en saa kadottaa sitä tai mitään muuta tehdä sille kortille.
Sen jälkeen kun hän oli antanut kyseisen pelikortin minulle, hän tuli lähemmäksi minua ja halasi todella pitkään. Ainakin siihen asti, että hänen kämppäkaveri tuli tupakille.

Tuo on ainut asia minkä muistan kyseisestä unesta kaikista selvimmin.
Kyseisen henkilön kanssa meillä meni syksyllä erittäin hyvin, siihen asti kunnes hän rupesi seurustelemaan. Luettiin toistemme ajatukset, olimme kuin paita ja peppu konsanaan  :Smiley ja näin kylläkin kyseisestä henkilöstä erittäin paljon etiäisiä sun muita.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2465 : 04.02.2012 13:38:12 »

Tiipero, hertta kakkonen eli kaksi sydäntä, ja hellä halaus... Musta tuntuu että tuo uni kuvaa ainakin sitä, miten teillä on hyvä yhteys jä läheisyys, sydämet samaa paria niin sanoakseni, ja se on sinulle arvokasta.  Smiley


Itselläni oli ihan outo uni vaan. Mun autokoulun opettaja istui nurmikolla valkoisissa vaatteissa ja iho ihan oranssina itseruskettavien käytöstä, vaalea kihara tukka päässä (oikeasti musta ihan lyhyt tukka hänellä). Hän huuteli nimeäni kolme kertaa kun kävelin ohi, katsoin häntä ihmetellen, kokien sen tosielämästäkin tutun tilanteen jossa joku ihminen menneisyydestä tunnistaa sinut nopeammin kuin sinä häntä! Hän onneksi sanoi nimensä ja sitten yhdistin kasvotkin autokoulumuistoihin. Hän oli tosi lämmin ja ystävällinen ja mukava, ja halusi tietää mitä minulle kuuluu. Kävelimme yhdessä jonnekin, ja välillä kun katsoin häntä, hänellä oli musta lyhyt tukka, välillä taas se vaalea kiharahässäkkä.  uglystupid2
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2466 : 05.02.2012 14:53:53 »

Viimeöisessä unessa olin ilmeisesti raskaana ja mulle tuli joku keskenmeno vissiin.... Siis yhtäkkiä alkoi jomottaa alavatsaa/selkää jotenkin ja seuraavaksi näin lattialla läpinäkyvän limamöhkäleen jolla oli vauvan kasvot ja joka aluksi heilui mutta pysähtyi sitten paikoilleen ja vissiin kuoli sitten vasta...
   Sitten minusta tippui verta ja äiti päätti viedä mut sairaalaan ja kantaessaan minua joku istukka putosi vielä ulos ja äiti otti sen käsiinsä ja minua ällötti se. Cheesy

Näin myös aiemmin unta jossa yhdessä huoneessa oli tosi monta kerrossänkyä ja kiipeilin niissä ehkä 5 tummaihoisen miehen kanssa. Ikkunan yllä oli myös joku hylly ja mietin että voisinkohan kiivetä hyllyn päälle ilman että se hajoaa.
  SItten samalle sängylle kiipesi mun lisäksi kaksi muuta tyyppiä niin säikähdin sängyn hajoavan ja kiipesin nopeaa alas ja siellä oli joku punahiuksinen nainen joka ilmeisesti koitti opastaa mua jossain.
  Naisella oli toinen silmä vihreä, ja toinen puoliksi sininen ja puoliksi vihreänkeltainen ja se kaksivärinen silmä oli sokea. Ja itse ajattelin unessa että voisin värjätä naisen punaiset hiukset jonkun muun värisiksi Cheesy

Jäi häiritsemään että mitä toi keskenmeno-uni saattas tälleen tarkoittaa? Tai en ees tiiä että onko tuo ees varsinainen keskenmeno kun 'vauva' oli vielä elossa ja kuoli vasta pari sekuntia sen jälkeen kun oli tullut ulos...
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2467 : 05.02.2012 15:43:15 »

Nyt oli aika utuisia unia... muistan väläyksen: Istuin vaalealla puulattialla risti-istunnassa, edessäni seisoi ampiaisvyötäröinen, vaaleatukkainen, sarjakuvahahmomainen nainen kukkamekossa joka kiljaisi "oven lähellä on pehmeä hämähäkki!" ja ajattelin punaista rikkalapiota johon se otettaisiin. Toivoin ettei hämähäkkiä liiskata kuoliaaksi koska ei se viaton eläin ansaitsisi sitä.

Toisessa unessa nukuin krapulassa iltayhdeksään ja lähdin Kotipizzaan juuri ennen sen sulkemisaikaa. Siellä oli puna-ruskea sisustus ja tosi vähän valoa. Esitin etukuponkia kassalla, se otettiin vastaan ja sanottiin "ei tää maksa mitään", eli minun ei tarvinnut antaa yhtään rahaa lisäksi. Menin istumaan, ihmetellen että miten ilmainen pizza kuitenkin maksoi sen etukupongin verran, ja katselin kun myyjä leipoi pizzan, pisti siihen älyttömän kasan keltaista ja punaista suikaloitua paprikaa päälle ja kääri koko höskän rullalle.

Joo.  Grin
tallennettu
meemanen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2468 : 05.02.2012 16:13:35 »

Kaipaisin hieman apua viimeöisen uneni kanssa..

Unessa vietämme siis mieheni kanssa lomamatkamme viimeistä päivää, todennäköisesti Italiassa. Illalla on tarkoitus lentää kotiin.

Iltapäivän vietämme retkellä, mm. istumme veneessä ja sää on ihanan lämmin ja aurinkoinen. Hyvä päivä siis.
Retkemme päätteeksi menemme syömään tunnelmalliseen ravintolaan, jossa kaikki ihmiset ovat ihanan ystävällisiä ja istumme suuressa pöydässä iloisten mutta tuntemattomien ihmisten kanssa.

Tarjoilijattaremme on nuori, tumma tyttö. Huomaamme jossain vaiheessa, kuinka hänen poikaystävänsä tulee sisään ravintolaan aseen kanssa, ja sanoo tappavansa tämän koska on saanut selville että naisella on suhde baarimikon kanssa. Ase laukeaa ja tarjoilijattaren sijaan luoti osuukin mieheni ohimoon. Ase on ilmeisen pienikaliiberinen, koska reikä ohimossa on pieni. En näe luhistumista pöydässä, enkä paljoa verta tms, vaan seuraavassa hetkessä mieheni makaa lattialla valkoisen lakanan alla, itse poltan tupakkaa vieressä, itken ja vieraat ihmiset lohduttavat minua.

Yhtäkkiä mieheni nostaa lakanan reunaa ja hymyilee minulle, sanoen että kaikki on hyvin. Hassuttelee niinkuin aina. Ilmeilee. Ja yhtäkkiä vetää taas lakanan päälleen. Vieraat ihmiset ympärilläni eivät näe tätä. Mieheni toistaa tätä useita kertoja, ja rusentava yksinäisyyden tunne kasvaa, vaikka hän väittää etten ole yksin. En suostu uskomaan että hän on kuollut kun kerran puhuu kanssani, vaikkeivät muut sitä näekään. Muutun täysin hysteeriseksi kun ensihoitajat yrittävät viedä hänet pois ja herään paniikinomaiseen itkuun, omassa sängyssä mieheni rauhoitellessa minua.
Kerron uneni hänelle, enkä edelleenkään ole varma siitä mikä on totta ja mikä unta. Yritän parhaillaan ravistaa pois tuota kamalaa yksinäisyyden tunnetta, menetystä ja voimattomuuden tunnetta. Tiedän että jos ihmiselle on olemassa "se oikea", me olemme löytäneet sen toisissamme.

Pelkäänkö nyt siis että olenkin väärässä, vai pelkäänkö että kaikki työ jonka olemme tehneet suhteemme eteen onkin ollut turhaa?
Vai onko minulle yksinäisyys tai hylätyksi tuleminen niin suuri pelko, että käsittelen sitä vain alitajunnassani (en ole koskaan kyseenalaistanut suhteemme lujuutta)? Jos jollakulla on hyviä ideoita tämän purkamiseen, niin otetaan kiitollisena vastaan. Vihaan tätä tunnetta sisälläni juuri nyt.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2469 : 05.02.2012 19:33:05 »

Näin unta, että halusin pitää itselleni häät vuoren huipulla. Soittelin siellä vuoren alaosassa kaikille järjestäjille ymsyms. että kyllä niiden tavaroiden on nyt tuonne huipulle noustava. Että ihan sama, ei mua siellä palella... Grin
Sitten kävelinkin body pump -tunnille, joka pidettiin ulkona sellaisessa rakennustyömaa telineessä. Putosin sieltä ylhäältä alas vaikka kuinka monesti, mutta kertaakaan minuun ei sattunut, palasin vain aina takaisin. Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2470 : 06.02.2012 10:53:34 »

Nyt oli uni oikein pullollaan ruokaa ja syömistä. Äidin vessassa (jonka seinä oli korostuneen oranssi) oli isoja rasioita erilaisia pääruokia ja salaatteja. Yläasteen ilkeä inhokkityttöni, nykyään ylikohtelias nainen tuli ottamaan osan niistä, sallin sen hänelle ihan hyvillä mielin. Itse otin jonkin rasian jossa oli höyhenen näköisiä katkarapuja ja menin jonnekin syömään niitä.

Sitten olin jossain ihan pienessä huoneessa jossa oli sininen kulmasohva ja jokin futon, jolla minä istuin. Tai siis makoilin jalat ylhäällä lyhyessä hameessa, reilusti ilman alkkareita. Embarrassed Sohvalla tietysti istui kaverini ja n. viisi hänen tosi kaunista blondia kaveriaan, kukaan ei puhunut minulle mitään vaan koin olevani ihan yksin. Yhtäkkiä tajusin miltä näytin ja nousin istumaan normaalisti, etsien heidän kasvoiltaan todisteita siitä että he olisivat katsoneet. En löytänyt mitään sellaista ilmettä.

Hyppäys valtavaan auditorioon joka oli täynnä vaihto-opiskelijoita, mutta ei ollut meneillään mitään luentoa. Auditoriossa oli hienot, pehmustetut istuimet. Joku kaatoi punaviiniä suoraan istuimen niskatukeen ja järkytyin, koska tiedän että se on kamala pestävä, mutta toivoin että se olisi vain mehua. Aloin juoksemaan auditorion läpi etsien siivoojaa, ja yhdellä penkkirivillä kaikki kaatoivat punaista ja keltaista viiniä lattialle rivien väliin, niin että ne sekoittuivat kuvioiksi. Siivooja kärryineen tulikin vastaan ja kerroin hänelle että tuoliin kaadettiin jotain, hän lähti juoksujalkaa pesemään sitä. Kävelin perässä ja kohta hän tiesikin jo kertoa että viiniä se oli, ei lähde pois. Juoksin auditorion eteen ja järkytyin siitä miten ihmiset pruikkivat ketsuppia ja sinappia ympäriinsä. Aloin kiekumaan englanniksi että heidän täytyisi lopettaa, kokien pahaa oloa siitä kun epäilin että teinkö edes oikein, kun kukaan muu kuin minä ei tehnyt mitään. Siivoojakin oli häipynyt. Vaihtarit katsoivat minua ihmeissään ja sanoivat että ei tuoleille mitään roisku.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2471 : 06.02.2012 13:01:30 »

Toivottavasti tää oli enneuni  :Smiley Mulla on tuolla kaapin perukoilla jemmassa yhdet motivointifarkut, odottamassa sitä päivää kun en enää ole liian paksu perhoseksi ja mahdun niihin. Siinä unessa ne meni aivan heittämällä päälle ja olivat väljät! Olin ihan, et no hemmetti, miten näitä nyt sit pitää, kun nää pyörii päällä Grin Muistin sen äsken tuolla lenkillä "leijaillessa", vaikka vielä on yli 15kg matkaa, niin voi sitä silti mieleltään olla kevyt  Cheesy

 Wink K
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2472 : 06.02.2012 14:06:38 »

Mitä se meinaa, kun unet katoaa kokonaan?
Mulla ei ole kovin värikäs unimaailma ollut ikinä, mutta nyt ei ole unen unta tullut aikoihin.
Viimeinen jonka näin, oli sellainen että kiipesin etunenässä jyrkkää mäkeä ylös. Se oli raskasta. Jotkut - todennäköisesti lapseni-tulivat perässäni. Oli talvi, ja tie sekä maisema luminen. Oltiin pulkkamäkeen menossa kai. Sitten tajusin, että ollaan väärässä sunnassa, ja toiset jotka olivat alhaalla olivat kääntyneet oikeaan, ja meidän piti palata kiireesti pulkalla ( tai jollain muulla sellaisella ) laskien muiden luo, ja se lasku oli hurja.
Sen jälkeen...ei viikkoihin mitään.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2473 : 06.02.2012 14:33:46 »

Eivät unesi ole kadonneet, näet edelleen rem-unia mutta et vain muista niitä.
Voimakas stressi tai päihteet voivat aiheuttaa moista, alkoholi itse asiassa vähentää kyllä rem-jaksoja mutta eivät ne kokonaan pois jää.
Riittävä määrä unta ja stressin vähentäminen voivat auttaa siinä, että alkaisit taas muistaa unesi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Indium
Vieras
« Vastaus #2474 : 06.02.2012 20:57:44 »

No mullahan nyt tipahtelee pätkiä viime yön unista. Toisessa ketjussa jo mainitsin liehuvat rintakarvat (höähh?), nyt tuli vielä yksi väläys, "Onko mulla himmennin? Oi onko mulla himmennin?!?"  idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: