Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valopallot/"orbs" valokuvissa?  (Luettu 94955 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #45 : 27.12.2007 21:20:39 »

Diana Cooperin sivuilla on jotain tietoa näistä orbeista, sinne voi myös lähettää oman kuvansa

http://www.dianacooper.com/index.php?option=com_content&task=view&id=284&Itemid=155
Laitanpa ensin tänne  Wink

Kuvassa lapseni pään päällä tuo pallo hänen synttäripäivänään  angel
Olisiko pölyhiukkanen  Huh  :Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #46 : 28.12.2007 17:35:32 »

Laitan vielä tämän viime kesänä ikkunastamme otetun kuvan tänne orbeihin  :Smiley
... vai mikä heijastus lienee  Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Hippu
Satunnainen astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 01.01.2008 15:14:01 »

Mulla noita orbseja esiintyi tosi selkeinä mm. veljenpojan ristiäskuvissa.. siitä tuli aika kummat vibat..  Shocked että mummoko siellä oli katselemassa, tai suojelusenkeli tai henkiopas..  smitten

Sama kokemus oman nuorimmaisen ristiäisistä. Sielläkin noita valopalloja seikkaili kuvissa kumman paljon.
Liekö toiseen ulottuvuuteen siirtynyt velipoika läsnä tms. Smiley

Noissa ristiäisissä tapahtui muutenkin kummallinen yhteensattuma.
Heti kastetoimituksen jälkeen meni sähköt ja lehdestä luin, että lähistöllä oli pamahtanut samaan aikaan kaksi muuntajaa, syttyneet palamaan selittämättömästä syystä.
Ilma oli keväisen aurinkoinen, taivas pilvetön, eikä ukkosta lähimaillakaan.  Huh

Kyseinen lapsikin on muuten hieman erikoinen tapaus, ei mikään ihan tavallinen tallaaja.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 01.01.2008 17:14:49 »

Kerroin tyttärelleni 22v. näistä valopalloista kuvissa ja hän sanoi että hänellä on niitä ihan häiritsevästi asti kuvissa joita hän ottaa.
Näytti niitä minulle ja oli hienoja ja isojakin, pallot hyöri hänen poikaystävänsä ympärillä ja pallossa oli keltainen reuna rengas.  angel

Sanoin sitten hänelle että lähetän hänelle aika useasti suojaavaa valoa ja enkeleitä suojaamaan häntä, olisiko näitä ne pallot  idiot2 hänellä. Itse kun en niitä ole saanut kuviini kuin vasta yhdenkerran.
Tyttäreni on lapsena nähnyt maahisia ja enkeleitä ja jonkun miehen lentävän lentokoneen ulkopuolella ristiistunnassa. Hän ei vaan enää itse sitä muista, ja nauraa koko asialle.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #49 : 01.01.2008 22:58:46 »

Laitan tähän vielä tuon kuvaamani ison ja kirkkaan orbin kuvan lähikuvana ja toinen on sama kuva, josta on otettu kokonaan valkoinen väri pois kuvankäsittelyllä - SILTI jäi jäljelle vaikka mitä  Shocked Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

noniimutku
Vieras
« Vastaus #50 : 07.01.2008 18:44:08 »

Lainaus
A typical "orb photograph" is usually one that is taken in an allegedly haunted place and somewhere within the photo is a hovering, round ball. Some of these "orbs" appear to be giving off light, while others appear to be transparent.

It should also be noted that "orbs" were actually quite rare (if not nonexistent) before digital cameras became common. In the early days of low-cost, cheap digital cameras, some "ghost hunters" actually proposed that digital cameras are "superior for orb photography". And since they were producing more "orb" photos, this was technically true. But the digital imaging chip is very different than traditional film photography and was far inferior until recent times. Some of the earlier, low-end digital cameras were made with CMOS chips and they would create "noise" in low-light photographs that would be mistaken for "orbs". It seemed that when they were used in darkness, or near darkness, the resulting images were plagued with spots that appeared white, or light colored, and where the digital pixels had not all filled in. In this manner, the cameras were creating "orbs", and they had no paranormal source at all.

The most common “orb” photos are merely refractions of light on the camera lens. This occurs when the camera flash bounces back from something reflective in the range of the camera. When this happens, it creates a perfectly round ball of light that appears to be within the parameters of the photo but is actually just an image on the lens itself. Many people often mistake these "orbs" for genuine evidence of ghosts, although I have never really been quite clear as to why that is. Most “orb” photos occur when the camera flash is used. Some of the photographers will insist that their flash was not on, which means it was and they didn't know it. The automatic exposure control on most any standard 35 mm camera uses fill flash in all but the brightest light.

Even so, “orbs” don’t have to have a camera flash to be created. They can also be caused by bright lights in an area where the photo is being taken, by angles of light and by many types of artificial lighting.

But are lights and camera flashes the only thing that can cause “orbs” to appear? Far from it! Other objects that end up in front of the camera lens and are mistaken for paranormal images are dust, moisture, pollen, insects, snow, rain, hair, ash and scores of other semi-microscopic particles. In almost every case, the camera flash reflects on the surface of one of these particles and seems to “glow”, as one might expect a ghostly image to do.

I started experimenting with “orb” photos a number of years ago, using a variety of materials, like flour, salt, dust and cat dander, to simulate “orbs” with my camera. I was not really that surprised to learn how easy it was to duplicate what so many people thought were ghosts using these ordinary items. The one argument that always intrigued me from the “orb-a-philes”, though, was: why, if “orbs” were not paranormal, did they so frequently turn up in photos taken at haunted locations?

I decided to research “orb” photos from graveyards, which I had seen scores of over the years. Keep in mind that I have often been openly critical of ghost hunting in cemeteries anyway.  By that I mean, actually just going out to cemeteries and shooting photographs and hoping to capture something on film. While this is great for the hobbyist, I don't feel that it's serious research. Needless to say, I have been harshly criticized for this view. In spite of this, I have not changed my mind about the fact that random "ghost hunting" is not an investigation. And if this isn't reason enough to discourage this kind of activity; I soon had another reason for taking this view.

With three other researchers, I went out to a cemetery that we picked at random on a warm summer night and took several rolls of film. We had no readings, stories or reports to justify the decision, but just took photos anyway. After having them developed, we discovered a number of the photos were filled with semi-transparent "orbs".

On a hunch, we then went to a nearby football field that was roughly the same size as the cemetery we had already visited. We walked around for a few minutes and again shot a few rolls of film. I was unfortunately not surprised to find that these photos were also filled with “orbs”. Was the football field haunted? Of course not!

What we did was walk around both areas and stir up dust and pollen from the grass. When we took the photos, these particles in the air caught the reflection of the camera flash and appeared to be "orbs". We also discovered that such photos could be taken after walking or driving on a dusty road. The dust particles would reflect the light, just as moisture can do, and make it seem as though the air was filled was "orbs".

http://www.prairieghosts.com/trouble.html
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #51 : 07.01.2008 19:38:51 »

Wink
Sitähän minäkin  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #52 : 09.01.2008 01:20:43 »

Sanokaa viisammat jotain näistä ...  Cheesy

http://segritta.blox.pl/resource/mistrz_reiki.jpg

http://segritta.blox.pl/resource/mistrz_reiki_i_kula_energetyczna.jpg

smitten vaikka niin tai näin , niin  Kiss
« Viimeksi muokattu: 09.01.2008 01:22:40 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 04.03.2009 11:12:37 »

Osaan niin huonosti englantia niin Cooperin sivuilta ei paljon minulle irtoa. Sad

Juuri ilmestyneessä Ultrassa on Diana Cooperin artikkeli valopalloista - ihan selvällä Suomen kielellä.  Smiley
tallennettu

Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 04.03.2009 11:21:41 »

Huhhuh...aivan upeita nuo kissakuvat  angel
Mullakin on monissa kuvissa noita valopalloja.
Ihana on eräs, joka on otettu lomamatkaltani ja poikani katsoo ylöspäin ihan haaveillen. Sitten kerran huomasin, että siinä kuvassa lippiksen alla on jotakin outoa ja isonsin kuvaa, siellä on valtava kirkas valopallo lippalakin lipan alla ja poika katsoo suoraan sitä kohti  Smiley
Samassa kuvassa on myös siskoni, jonka pään päällä loistaa valopallo  angel
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Animaija
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 17.03.2009 19:07:23 »

Ihanat kissakuvat!  Upeita orbeja olette kuvanneet,minäkin olen saanut paljon upeita orbikuvia, myös värillisiä, vaaleanpunaisia, vihreitä, sinisiä, violetteja ... Diana Cooperilta ilmestynyt ihana kirja Enkelipallot, tie valaistumiseen.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #56 : 18.03.2009 20:09:33 »

Mystistä - voihan se NIINkin olla  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #57 : 20.03.2009 13:07:52 »

Kiittää ja niiaa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Peto81
Satunnainen astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 18.07.2009 15:02:52 »

On tähän pinoon nyt kuitenkin tämän vuoden puolella kirjoitettu, joten jatkan tähän enkä aloita uutta pinoa. Käykääpä kiinnostuneet katsomassa kaunis kuvasarja meidän nuorimmaisen tytön ristiäisistä huhtikuulta. Joko meillä oli vallan erikoisesti käyttäytyviä pölyhiukkasia ja roskia ilmassa tai sitten kasteen aikana tapahtui jotain muutakin... Smiley Erityisesti seuratkaa sen yhden pallon matkaa kummilta lapselle, kuvat ovat melkein peräkkäin otettu. Kuvissa mukana myös meidän 1v7kk esikoinen, jonka ympärillä varsinkin nuo pallot aina tuntuvat viihtyvän.

En osaa mitään naamanpeittelyitä noille kuville tehdä joten niille jotka tunnistaa meidät niin terveisiä! Smiley  Erinäistä "kuvausrekvisiittaa" löytyy kuvista myös kiitettävästi, täällä on tosiaan 2 alle 2-vuotiasta...

Ja se linkki ensimmäiseen kuvaan  http://www.aijaa.com/v.php?i=4518094.jpg
tallennettu
lerund
Satunnainen astroilija

Mamaleena

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 27.10.2009 16:08:47 »

Hei!
Orbit elävät arkipäivässäni joka hetki. Näen niitä ilman kameraa ja olen todella onnellinen että ne ovat läsnä, Enkelit Valosta!

Enkeliterveisin
Leena
tallennettu

Mamaleena
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: