Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 701321 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1050 : 05.03.2019 10:15:51 »

Ah, ja tuo Eris...mun vihamies, joka näihin viimeaikaisinkin soppiin liittyy, on tosiaan menossa naimisiin, ja mua ei todellakaan niihin häihin kutsuta...en tosin menisikään, enkä taatusti suutu, vaikka ei kutsutakaan...mutta mutta, jotenkin tuo soppa sitten voi varmaan jotain eripuraa aiheuttaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1051 : 03.07.2019 15:25:48 »

 kuu - paluu.

Ja siis mites se  aurinko nyt sitten  kuu - paluukartalla meinaskaan?
Piti oleman ihan selvä ja yksinkertanen juttu mutta kun rupesin miettimään niin ei ollukkaan.

Niinkun siiskun mun  Kuunpaluulla on nyt  aurinko  aspect_con Ap.  kuu ja rx  kuunsolmu, ni tätä mietin, ja sit meni kuut ja auringot jo häränpyllyä Cheesy
Ja no, siihen samaan näyttää osuvan Kuunpaluun anti vertex myös.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2019 18:24:40 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1052 : 03.07.2019 21:12:17 »

Niin, sä satut kysymään tätä, kun sun  vertex aktivoituu..viime vuonna tais syntyä kummityttö....... coolsmiley
Antivertex on jotain mille et voi mitään, tapahtuu mikä tapahtuu, näin olen tuon kohtalonomaisuuden käsittänyt.
Samalla tavalla yleensä käsittelen kuunpaluuta,
ajatellen, että se ajoittaa tapahtumia juuri noin yhtymillä ja osumilla muihin karttoihin,
mikä näkyy monella kartalla se varmaankin tapahtuu.
Vielä kun lisäät tuohon tr  kuunsolmu  aspect_con ap MC ja IC:llä on sitten  saturnus rx ja Alasolmu,
liittyyks tää  saturnus rx että kotona, ei nyt vaikka muuteta tai edes matkusteta, velvollisuudet ?
Se  aurinko kuunpaluulla ehkä silleen niinku valaisee sen, mitä se  kuu pyrkii heijastamaan,
ja  kuu usein ajoittaa.
Tuo kaikki kulminoituu sun  vertex :lle, yllätys yllätys, lunar opposition kartalla.
Siellä on sitten nyt heinäkuulla  mars merkurius rx  leijona
Mies, poika, aloitus, joku vanha juttu
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #1053 : 30.04.2020 15:16:36 »

Tutkailin pitkästä aikaa paluukarttoja.

Voin jo sanoa, että tän vuoden ap-kartta kuvaa hyvin tätä pandemiatilannetta. 6 huone ihan täynnä (myös rx kartalla 6.huone täynnä, oon niin kyllästynyt tähän huoneeseen),  pluto saturnus 8.huoneessa ja sitten mikä kiinnitti huomiota niin  uranus 12.huoneessa. Ei paljon matkustelua tai mitään erityistä, enemmän pään sisällä mennään ja pohdiskelua. Syntymäkartalla Lehtiranta oli sitä mieltä, että Uranus 12. huoneessa kertoo erikoisesta edellisestä elämästä. Ehkä tässä ap-kartan tapauksessa se kertoo siitä, että tämä vuosi jää kyllä hyvin erikoisena muistiin.

En osaa oikein tulkita noita kuunpaluita. Pitäisikö niitä tosiaan peilata ap-karttaan vai syntymäkarttaan?

Progekartalla ac- ja kuu Leijona menossa, en jotenkin tunnista omakseni. Ensi vuonna maaliskuussa progekuu siirtyy  neitsyt
Tosin kukaan ei vielä tiedä millaisessa maailmassa silloin eletään.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1054 : 23.02.2021 21:04:25 »

Hei!

Onkos kellään ollut  harka nousuista  aurinko - paluuta?
Jos, niin miten koit tuon kyseisen vuoden?

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1055 : 23.02.2021 23:21:08 »

Ei löytyny iteltä eikä tutuiltakaan, näin äkkiseltään.
Aika harvinainen lie.
Myöhäset onnittelut  smitten
..ootko sitä mitä teet, teetkö sitä mitä oot..muuttaako poika poies..
Jotakin älysin kartaltasi, jopa yhen pimennyksenkin   Cool
mutta josko ootat niitä kokemuksia  coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1056 : 24.02.2021 01:02:21 »

Juu kun en oo löytäny keneltäkään tuota ihan äkkiseltään minäkään.

Tulkintaa on siihen suuntaan, että varallisuus on teemana, maalaisjärki, vanhassa itsepäisesti pysyminen ja kaikenlainen nautiskelu, kuten musiikki ja hyvä ruoka olisivat in.

Minkäs pimennyksen?!

Ja kiitoksia  smitten

Poika muutti jo, ja kovasti tungen niitä asioita kohti, jotka on mun. Tai...se on hämmästyttävän helppoa, ei tarvitse tunkea.
Koko ikänsä suorastaan vältellyt niitä syystä x, ihan hoopo on ihminen  Grin
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1057 : 24.02.2021 09:36:32 »

Hei...

Minulla on ollut joitain kertoja  harka askendentti Auringon Paluulla. Vaikka se hieman harvinaisempi on, tässä oli muutaman vuoden sisällä parikin.
Viimeksi kiinnitin oikein huomiota omaan rahankäyttööni ja ostoksiini kyseisellä periodilla, sillä silloin olin todella harkitsevainen ja tein paljon vertailuja, sekä etsin mahdollisimman edullisia hintoja, mutta toisaalta tein myös erilaisia isompia teknisiä hankintoja.

Kannattaa tarkastella mitä omalta kartalta tulee Auringon Paluun 1. huoneeseen, minulla Härässä on Ic ja Saturnus, joten kotiin ja elämän mukavuuksiin liittyviä hankintoja tuli tehtyä, mutta samalla myös Saturnus lisäsi harkintaa, enkä tuhlannut juurikaan rahaa turhuuksiin.
tallennettu

Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #1058 : 24.02.2021 16:01:45 »

Minulla on muuten tämän vuoden auringonpaluulla Härkä nousussa. Siellä natalin 9. huone, aurinko ja mars
Seurataan tilannetta Tongue
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1059 : 25.02.2021 00:53:45 »

Kuuhilda
Kun katsot yhdessä syntymäkarttaasi ja ap-karttaa ja astelukua 27,
saat sinne yodin osoittamaan kohti sun MC:tä,
ja kannaksi jää IC
ja kun mukana on Ceres, ja  mars on nyt  harka siitä kysymys, joko poika poies muutti,
siiten AC on minä olen ja MC minä teen
ja kuviossa mukana  vesta , fokus, sydämellä, ootko oikeesti omalla paikallasi, läsnä, vaiko kotiko se?
Sitten tuo Emelian huomio, mitä sulla on syntymäkartalla  harka..
ja katopa mitä se tekee ap-kartalla,
ja sitten se Full moon eclipse, 19.11. pistäpä kalenteriin,  kuu 27  harka aspect_opp aurinko 27  skorpioni
ja sun oma    coolsmileyaurinko siinä t-ristin kärkenä,
olitko sä sinne änkeemässä vai mitenkä..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1060 : 04.03.2021 18:17:39 »

Juu, oon kattellu, että Ap:n ykköshuone alkaa syntymäkartan vitosesta, nielaisee 6 huoneen ja DC:n, osan 7 huonetta. Ap:n noususolmu tulee 7 huoneeseen.

Että jää nähtäväksi. 7 huone on tiennyt lakisäätöä yms. viimevuosina...ei tarttis sitä ainakaan, tympeetä.
Josko se menis mukavasti vaan onnen ja ilon  että hyvän tuurin merkeissä... aurinko sukeltelee korostuneessa 12 huoneessa, että en tiä, jonkinlaisia sydänvaivoja  Grin
Noh, ostin hevosen, ja nautin siitä täysin rinnoin, sepä saattaisi tähän istahtaa.
Iso, mutta järkevä, iloa tuova ostos.

Oo, yod.
12 huoneen painotus ja yod saa mut pikkasen epäilemään terveysongelmia (miksi yod niihin liitetäänkään, en muista) mutta kun kärkenä on MC, niin saattashan se olla jotain suunnan löytymistä hyvinkin.

No juu...total eclipse of the heart läks soimaan päässä...pistin ylös! Ääk.


*Eri juttua, mutta lisään tähän kun kerta oon vika vastaaja.*
Eli mitäs, jos kuunpaluun  aurinko on  aspect_con synttäri  aurinko ? Ja Ap. aurinko tietty myös?




« Viimeksi muokattu: 05.03.2021 22:37:32 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1061 : 06.03.2021 12:16:40 »

Kuuhilda
Yodin  aspect_kvi aspekti liitetään terveysongelmiin.
Itelläni on pari tarkkaa kvinkussia ja olen ollut ikäni perusterve,
MUTTA ilmeisesti kun kvinkunssin tekijälle tulee sopiva sekstiili aspekti ja muodostuu yod,
niin tuo terveysongelma voipi tulla esille, ilmaantua ajan saatossa,
joten kiitos taas tästäkin huomiosta,
oma  saturnus  vesimies (polvi)  aspect_kvi uranus ceres neitsyt ja tr  chiron oinas  aspect_sex saturnus plus  saturnus :n paluu,
niin neurologia tarvitaan ja yodin kärkeä  uranus neitsyt hermoratoja tutkitaan.
Ja itellä  ceres tuossa mukana niin viimesistä verikokeista tutkitaan proteiineja..kaikki natsaa astrologisesti  coolsmiley
Halla-Seppälä on terveys-kvinkunssista joskus kirjoittanut riipaisevia omia kokemuksia.
Veljelläni oli yod, ja yodin kantana ( aspect_sex aspektin keskellä) äkkikuolema Pholus ja silleen.. :'
 mutta että siis se vaatii ajoituksen toteutuakseen,siis  muitakin tekijöitä, jossain vaiheessa elämää,
ja eikä se aina ole kuolemanvakavaa, vaan se voi olla tärkeä tehtävä, joka pitää elämän aikana suorittaa..
ettet nyt ala hautakiveä tilaamaan  angel

---
Kuunpaluun  aurinko aspect_con aurinko sinulla näemmä korostaa edelleen sitä MC:tä,
eli  aurinko :n korkeinta paikkaa,
jotakin tulee päivän aurinko valoon,
tai sinun pitää nostaa jotakin kaikille nähtäväksi.
Kuunpaluun MC 27  kaksoset (huomaa miten tuo asteluku korostuu, eli huomioi se!..pitkin vuotta..sullahan oli vasta treffitkin,  mars mies 27  harka  aspect_con ap- askendentti  :Smiley)
ja  kaksoset /  merkurius tuo velikulta, joka osaa myös valehdella, varastaa ja juonitella,
siis paljon muutakin ihan mukavan kekseliästä,
MUTTA
koska sulla jostain syystä, entiijä miksi, ehkä itse hoksaat,
korostuu tuo valehtelija, valhe, valehdella,
26955 Lie
kuunpaluussa  vertex ceres aspect_con vesta kalat aspect_opp Lie -Antivertex ja t-ristiksi tuo MC  kaksoset.
Ja jotta ois kohtalo mukana tuolla 27 -asteella,
niin tuo asteroidi on löydetty 30.6.1997 ja silloin se on ollut rx 27  :skorpioni.

Kuunpaluukartan todentumista kantsii jatkaa tekemällä sen lunar opposition chart,
eli se on sen täydentyminen, eli kuunpaluun ns. täysikuu,
ja sun kuunpaluun onnenpiste  leijona on kuitenkin lunaropposition kartalla taas siellä MC:llä,
eli korostaa taas sitä  aurinko :a,
mutta myös sitä missä olet omimmillaan.
Eli,
jos valehtelet jossain itsellesi, kato peiliin,
jos näet valheellisuutta muualla, asioissa, ihmisissä, sun tehtävä on paljastaa se.

http://markandrewholmes.com/lie.html
« Viimeksi muokattu: 06.03.2021 12:19:01 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1062 : 06.03.2021 17:23:18 »

Tuohon kun ottaa ja lisää tapaamiskartan sen miehen kanssa, niin siellä on lisää samaa *


Just, tää hukkas bittiavaruuteen koko pitkän viestin.

Mutta noi samat teemat toistuu ja toistuu, lisäksi  neptunus on vahvasti esillä.

Sitten sen verran seksuaalista draivia, ettei tätä niin vaan ohiteta.

* Mustalainen tulee esiin metsästä, jonne hänen heimonsa on leiriytynyt, on saabnen symboli 26-27  kaksoset  Undecided
« Viimeksi muokattu: 08.03.2021 02:01:18 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1063 : 27.03.2021 00:08:05 »

Tänään on  mars 13  kaksoset aspect_con kuunsolmu 13  kaksoset
ja sehän tarkoittaa jotta Alasolmu 13  jousimies  aspect_con Suomen  aurinko
ja kun kansaa kerran  maan kartalla kuvastaa  kuu , niin sehän on t-ristin kärkenä syvätuntojen Lilithin kera.
Kansa tekee somessa meemejä  mars :n liikkumisrajoituksista, joista pääministeri on tehnyt LAKIesityksen.
Tää tahtoo usein unohtua, jotta kyse on laista. Se on oikeesti huolestuttavaa,
 koska sitten kun se on laki, niin on turha enää pohtia, onko se moraalisesti oikein vai väärin;
saat sakot, jos ei ole lupalappua liikkumiselle, sua ja mua, meitä valvotaan ja rangaistaan, jos oot tottelematon.
Mihin tää johtaa? Siihenkö, että pysytään terveempinä vai siihenkö, jotta demokratia maassa murenee?

oukei, paluukartoista piti puhuman.
Oon tehnyt jossain vaiheessa Suomen  mars paluukartan, sehän on nataalilla 17  neitsyt,  kuu ei sitä ihan vielä ole yhyttänyt, nyt 10  neitsyt.
Siellä on  askendentti 7  neitsyt ja tr  vesta rx 9  neitsyt aspect_con kartan  juno, valtiosääntö, hallitus, eduskunta mikä liekään kysyy sitoutumista,
uskollisuutta vai kaikkia Heran vippaskonsteja mustasukkaisuudessaan?
Sillä kartalla on myös  venus merkurius 29  neitsyt yhtymä, kriittinen vaiko saavutus,
jokapaäiväinen koronainfo kuolleista, joita ei ole sen enempää kuin influenssaan kuolleita vuosittain, noin niinku suurinpiirtein.
tr 1656 Suomi on nyt 28  oinas , eli kvinkunssia pukkaa, jännite itsenäisen ?? Suomen puolesta kasvaa?
 kuu eli se kansa? on kartalla 20  kalat ja tr  neptunus 21  kalat  aspect_con
hyväuskoisiako olemme?
Kartalla on jo kuvio  neptunus  kalat aspect_opp mars neitsyt
varuskunta valvomaan viinakaupan reissuja? häh?
Alkoholinkulutushan on kasvanut koronan aikana, tilastojen mukaan ainakin.
Päivän  kun on pitänyt maskia, niin illalla on pakko ottaa viskitujaus kurkun käheyteen... crazy2
Kartan  vertex , mitä kohtaamme, on 10   vesimies, siinä rajoitukset, ja henkinen kantti, tr  saturnus 10  vesimies,
vitoshuoneeseen et sitten osta koriste-esineitä etkä käy parturissa. Rölli-meemi tähän...
 chiron rx  4  oinas ,  aurinko venus 6 et 6  oinas siinä sitten, pientä kivaa THL:ltä sitten niinkös?
Olikos se 6 ihmisen luku vai mitenkä? Tulta päin ? Aurinko sokaisee  coolsmiley
Pitäskö laittaa Europa kartalle?
Vai pääministerin  jupiter 10  vesimies  coolsmiley lakiesitys  vertex :lle?

joopati
oikeesti ekana olin tutkimassa omaa  mars paluukarttaa heinäkuulta 2019, sehän kiertää sen about 2,5 vuotta palatakseen syntysijoilleen,
elikkä tuokin Suomen  mars paluu oli 14.9.2019. Joko silloin..................hmmm
mutta siis,
etsin selitystä, miten tai missä   mars kuunsolmu 13  kaksoset näkyi itellä,
ja kun ei muualla niin törmäsin sitten tai aattelin että tietennii  mars paluukartalla, onhan tuossa vahva  mars -energian kohtaaminen, solmulla kun on.
Siis, olen pyöräillyt iät ajat, kesät talvet. Talveksi velipoika vaihtaa mulle etupyörään nastarenkaan;
velipoika siksi, koska hän on siinä nohevampi kuin minä ruuvimeisselillä muutaman renkaan puhkaisseena..
Sitten yks tosiasia, mulla ei ole itsesuojeluvaistoa varmaan ollenkaan eli en osaa pelätä,  mars leijona 8 huoneessa.
Elikkä lähdin töihin pyörällä ja oikasin pikkasen ajotien kautta toiselle pyörätielle,
tie näytti sulalta ja paskat, yön jäliltä siinä olikin mustaa jäätä ja meikä lensi kaaressa nurin ajotielle,
iskin pääni ja olkapääni..siihen sattui jalankulkija, joka auttoi minut pystyyn ja tarkasti vammani, joten kysyinkin, jotta ootko hoitaja,
ja arvatkaa, se oli lääkäri, oikeesti, kelle sattuu tommoseen tilanteeseen lääkäri.. angel
mutta joo, olin ok ja jatkoin pyörällä matkaa.
Iltapäivällä jomotti olkapäätä ja vähän päätäkin, joten kävin vielä lääkärillä oikeesti.
Pitäs olla ok, siis ei murtumia, siihen malliin taipu käsi ja aivotkin toimi, venähdys ja kipulääkettä.
Omalla  mars paluukartalla on  kuu 13  kaksoset
eli tuo  mars kuunsolmu kaksoset osuu sille 9 huoneen työmatkalla, ei ihan ulkomaille.
Miksi  kuu ois merkittävä? Ehkä siksi, että paluukartan  aurinko  leijona aspect_con mun  kuu.
Sillä kartalla on onnenpiste-  venus 0  leijona , säilyin hengissä, kaaduin ajotiellä, se auto mutkan takaa kerkes jarruttaa, vaikka oli mustaa jäätä..
 mars paluukartalla on parikin yodia, yksi osoittaen sitä  mars leijona :aa, mutta se kartta oli jo olemassa ennen veljen kuolemaakin..mikä siis varmaan näkyy tuossa.. mars veli ja silleen.
ap-kartalla on  vertex 8 huoneen kärjellä  aspect_con syntymä  mars leijona
eli tässä oli nyt eka kohtaaminen..
mut eiks kissalla  leijona ole 9 henkee... angel

pitää lisäämäni,
jotta omalla  mars paluukartalla on Suomi  aspect_con askendentti 21  neitsyt
siks mun pitämän Suomineitoa puolustaman, vissiin?
« Viimeksi muokattu: 27.03.2021 00:20:15 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1064 : 27.03.2021 09:47:30 »

Erittäin mielenkiintoinen pläjäys nikki.

Ja juu, laki tulee...koska laki menee? Jäävätkö nämä muutokset pysyviksi?

Olisin luullut että fasismi yms. alkaa ilmetä oikeistohallituksen aikaan, tuli hieman takavasemmalta tämä. Heh.

Hurja pyöräilytulmunki, onneksi oli lääkäri onnettomuudessa! Ehkä hän oli nimeltään Onni?

Haluaisitko tutkia Brasiliaa?
Mitä siellä tapahtuu? Presidentin koronan vastainen työryhmä on vähän toisenlainen kuin muissa maissa, ja kansaa kuolee koronaan kun silakkaa...ko? Kö?




tallennettu
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: