Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 706965 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #960 : 03.03.2014 15:15:47 »

Venus-Kuu aspektien tulkinnassa Huoneet (niin AP:lla kuin radixilla) kertovat elämänalueesta, mutta aspekti voisi viitata joko muutoksiin ja vaihteluihin talouden tai tunteiden alueella... myös arvot ja arvostukset voivat heilahdella ja vaihdella kovastikin..
tallennettu

Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #961 : 12.03.2014 18:20:13 »

Thanx.  Mulla kun on syntymäkartan 2. huonessa transitoiva pluto ollut jo vuosia ja jatkuu aina vain. Talous ja arvot sitä myöten myllerryksessä jo muutaman vuoden... Tietyin edellytyksin tunne-elämän vaihtelut tervettullutta... AP-kuu on 7-8 rajalla, venus selkeesti 11. h. AP kartalla 1,2,3 ja 7,8,9 huoneet tosi pieniä. Mikä kantsii muuten astro.comissa valkata AP:n huonejaoksi, niissähän on eroja?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #962 : 12.03.2014 20:25:06 »

Minä käytän aina Placidusta (paitsi aivan pohjoisessa tasahuonejärjestelmää) ja samoin myös suositellaan useimmissa Auringon Paluita käsittelevissä teoksissa.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #963 : 16.04.2014 07:26:28 »

Auringonpaluukarttahan määräytyy sen mukaan missä viettää aikaansa?
Minulla alkoi uusi auringonpaluu nyt huhtikuussa. Kartalla nousee rapu, ihan niinkuin syntymäkartallanikin Smiley
MUTTA muutan ensi kuussa toiseen maahan ja silloin auringonpaluukartalleni tuleekin nousevaksimerkiksi härkä?
Härkä on vieras minulle. En muista milloin se olisi ollut minulla nousevana merkkinä.. Mitä odottaa härän vuodelta?
Kartan hallitsija venus osuu tuolloin huoneeseen 10, mikä on hassua, koska minulla ei kyllä ole työpaikkaa siellä minne muutan, enkä ole välttämättä aikonut heti työskennelläkkään.

Aurinko-uranus yhtymäkin siiryy muuton myötä 12.huoneeseen. Henkisiä heräämisiä ja oivalluksia?
Suurristihän siellä kartalla tietysti on myös.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #964 : 16.04.2014 17:47:31 »

Artemis - HärkäNousu on kyllä melko harvinainen Auringon Paluulla meidän korkeuksilla, itselläni oli ensimmäinen viime vuonna ja se oli melkoisen rauhallinen, jonkinverran jopa pysähtynyt ajanjakso MUTTA tulipas tehtyä hankintoja, hankintoja ja hankintoja... toisin kuin toisen Venuksen hallitseman Vaa'an vuosina, ei todellakaan tullut hankittua mitään vaatteita, tai edes kovin paljon ehostettua ulkonäköä, mutta ostin kaikenlaista tekniikkaa kuten tabletin, uuden kännykän, kameraan jalustoja x2, läppärin, laturin jolla saa virtaa tablettiin, mp3-soittimeen, kännykkään jne. liikkuviin laitteisiin reisuissa, pari pientä radiota jne. ja jokaisessa hankinnassa olin hyvin tarkka siitä etten laittanut liikoja rahoja likoon... Eräällä läheiselläni on nyt samainen HärkäNousu ollut ja hän on myös ostanut ensin tabletin, sitten uuden tv:n, pleikkarin, pc-tietokoneen (siis kiinteän kotikoneen) ja liikkuvan laajakaistan lisäksi myös kiinteän netin kotiinsa ym. ym. -joten tuossa ehkä vähän osviittaa siitä mitä voisi odottaa HärkäNousulta.

10. Huone ei ole työnaluetta, vaikka niin yleensä ajatellaan, vaan tavoitteiden, päämäärien ja unelmien toteuttamisen aluetta - monille ura ja uratietoisuus onkin sitä, mutta ei meille kaikille... Onkin siis todennäköistä, että sen sijaan että aloittaisit siellä tekemään töitä pystyt suunnittelemaan tulevaisuuden tavoitteitasi tulevaisuuden suhteen.

Aurinko-Uranus yhtymä voi tuoda henkisyyttä ja oivalluksia 12. Huoneessa, mutta viittaa ensisijaisesti haluun tehdä muutoksia arkisissa rutiineissa, joten todennäköisesti tiedostamattasi välttelet periodilla rutiineja ja urautumista, mikä myös sopii siihen ettet ole aloittamassa töitä...
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #965 : 17.04.2014 07:23:59 »

Onpa hauskaa! Minä olen itseasiassa tehnyt hankintoja jo nyt aiemmin ja idea olisi, että en hirveästi tekisi hankintoja sitten siellä ja nyt enää Cheesy Tosin jotain tuunausta tietysti sielläkin pitää kotiin tehdä. Ehkä se on se juttu!
Liittyisikö nousevaan härkään se, että aion pistää Edenin puutarhan pystyyn ja kasvattaa kaikenlaista itse? Eikös se olisi maanläheisen härän tyylistä?
En ole ikinä ennen kasvattanut mitään, mutta nyt on sellainen olo, että haluan tehdä sen.

Kiitos Emelia, sain ideoita ja tuo herätti ajatuksia. Nimen omaan tietynlaisesta rutiininomaisuudesta haluankin eroon. Sehän on selvää, sillä onhan kartallani tosiaan uranus-aurinko yhtymä ja suurristi ja muutenkin uranus sekä pluto pommittaa henkilökohtaisia planeettojani transiiteilla.
Uusia asioita, uusien asioiden kokeilemista.
Minulla on hyvin voimakas tunne siitä, että vanhat asiat pitää jättää nyt pois. Haluan löytää uusia ulottuvuuksia Cheesy
tallennettu
piippaliina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #966 : 13.05.2014 13:04:25 »

Jos henkilö on syntynyt joulukuussa, ja haluaa ottaa nyt auringonpaluu kartan, pitäisikö se ottaa ajanjaksolle 2013/2014 vai 2014/2015?

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #967 : 13.05.2014 13:33:40 »

Mitä mielipiteitä teillä on seuraavasta kuviosta ap kartalla? Aurinko-uranus yhtymä, neliössä plutoon ja jupiteriin ja oppositiossa marsiin?
Tämä kuviohan on kaikilla oinailla tänä vuonna ap-kartalla. Lisäksi muilla kevät-kesällä syntyneillä on (ilman aurinkoa) tuo kuvio enemmän tai vähemmän ap-kartalla.


Pelko pois, sanon minä!!

Kannattaa tarkistaa millaisia aspekteja nuo tekijät tekevät toisiinsa radixilla, jos mitään edes tekevät.. Se antaa nimittäin työkaluja, mahdollisuuksia ja potentialia joko työstää radixin haasteita tai toteuttaa omia juttuja, voimavaroja ja/ tai potentiaalia.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #968 : 13.05.2014 13:42:12 »

Jos henkilö on syntynyt joulukuussa, ja haluaa ottaa nyt auringonpaluu kartan, pitäisikö se ottaa ajanjaksolle 2013/2014 vai 2014/2015?



Riippuu siitä minkä ajanjakson karttaa haluaa tarkastella. Jos halutaan tarkastella kuluvaa 2013/2014 periodia, kannattaa tehdä kartta vuoden 2013 ajankohdalle ennen Paluun hetkeä. www.astro.com tekee tavallisesti aina seuraavan paluun -kartan, joten kannattaa laittaa päivämäärä aina ennen sen vuoden paluuta.
tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #969 : 07.06.2014 16:50:50 »

Emelia on kirjoittanut ohjeita miten tulkitaan paluukarttaa ja niissä oli, että on Oinas piste on tärkeä. No, minulle on paluukartalla MC 0 astetta   oinas  :sta, joka sitten neliöi syntymäkartan aurinkoa. Miten tätä voitaisiin tulkita? Paluukartalle osuu myös Kuu ja Uranus tuohon 10 huoneeseen. Ja kuukin on 0 asteella, mutta   harka  ssä. Tätä on varmaan vaikea pelkästään näiden tietojen mukaan tulkita, mutta jos jollakin tästä saisi irti  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.06.2014 16:53:52 kirjoittanut MariaS » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #970 : 07.06.2014 17:40:08 »

Oinas Piste on 0 astetta Oinasta, mutta Oinas Pisteiksi voidaan lukea myös muut Johtavien Merkkien 0 asteet eli Rapu, Vaaka ja Kauris.  Johtavien Merkkien ensimmäiset asteet alkaen Oinaasta, ovat voimakkaita energian kohtia, joten minkä hyvänsä Huoneen kärki tuolla asteella antaa extrasti energiaa ja toimintatarmoa tuolle elämänalueelle.

Sinun tapauksessasi siis sekä 10. että 4. Huoneen eli unelmien, tavoitteiden, tulevaisuuden suunnitelmien ja uran, sekä kodin, lapsuuden perheen ja läheisten ihmisten ja asioiden alueille. Huoneiden kärjet toimivat aina kimpassa toisiinsa nähden ja heijastelevat asioiden vastakkaisia puolia, joko antaen tukea tai viemällä pohjan. Kontakti Aurinkoon antaa sekä elinvoimaa, että henkilökohtaisuutta - olisiko kysymys "omasta jutusta" tai unelmien toteuttamisesta..

Kannattaa myös huomioida mille alueelle Akselit osuvat radixilla, se antaa sen toiminta ympäristön jolla tavoitteita tai toiveita toteutetaan.
tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #971 : 07.06.2014 18:42:41 »

Kiitos, Emelia  Smiley . Radix kartalla paluun MC-IC osuvatkin huoneisiin 10 ja 4, mutta päinvastoin! Toiveena olisi sellainen muutos, että voisin keskittyä enemmän omiin harrastuksiin, kotiin ja itseeni kuin työhön, joka vie aina vaan enemmän energiaa ja aikaa.
Olen vaan huono keksimään ratkaisua asiaan ja en halua, että muutos tulisi vasta jonkin ikävän asian myötä esim. sairastuminen ym.
Ai, niin paluun nousu on siis Leijonassa, joka se ei kai enteile niinkään muutoksia kuin jos se olisi  skorpioni :ssa.
Paluu aurinko on sitten huoneessa 11.

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #972 : 07.06.2014 19:38:58 »

Ai, niin paluun nousu on siis Leijonassa, joka se ei kai enteile niinkään muutoksia kuin jos se olisi  skorpioni :ssa.
Paluu aurinko on sitten huoneessa 11.

Tuossahan on jo kaksi tekijää jotka voivat helpottaa toiveesi toteutumisessa... Leijona on vahvan minän ja itseilmaisun Merkki, joten ilmaiset kyllä mitä haluat ja mitä et halua.. ja 11. Huone on nimenomaan toiveiden ja harrastusten aluetta..
tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #973 : 08.06.2014 10:22:08 »

Vau! voisiko olla totta! Kai se tarkoittaa myös, että osaisin käyttää ajan mahdollisuudet oikein ja juuri siinä en ole ollut mitenkään hyvä.
Täytyy nyt keskittyä siihen mitä haluaa eikä ajatella velvollisuuksia ja vastuuta. Se taas voi olla hiukan vaikeaa kun proge Kuukin vaeltaa Kauriissa vielä ensi vuodelle.
Kiitos vielä kerran, Emelia!  smitten
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #974 : 16.07.2014 21:24:16 »

Heii,

osaisiko joku ihana ja taitava astrolainen tulkita tata ap-karttaa minulle? Edessa on iso vuosi, olen muuttamassa uudelle paikkakunnalle opiskelemaan toive-alaani, ja tama tietaa myos etasuhdetta. Olen aloittanut "harjoittelun" vanhan shamaanin kanssa, ja tama tuntuu erittain merkitykselliselta juuri tana vuonna. Lisaksi olen setvinyt paljon vanhoja pelkojani, niin etta osa perhesuhteistani on joutunut karsimaan.. Ilmassa on todella paljon muutoksen tuntua, mutta itse olen ehka vahan hataralla pohjalla taman kartan tulkinnan kanssa. Olisin ikionnellinen jos joku osaisi hiukan neuvoa.  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: