Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 706568 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #765 : 20.10.2011 16:29:07 »

Hyvissä ajoin olen tänä vuonna liikkeellä!
Ja kelpaahan tuota taas ihmetellä.
Syntymäpäivänä pimenee kuu (LEcl 10 Dec 2011 16:36:22 18°Ge10' D) ja siis täysikuu möllöttelee taivaalla 1. -7. huone.
Pelkkä täysikuukin olisi riittänyt  Grin Muistankos oikein, että jollain oli tässä viimevuosina pimennys syntymäpäivänä?
Sinänsä hauskaa, että edellinen auringonpimennys marraskuussa osuu nimipäivälle. Mutta nää taitaa kuulua toiseen ketjuun..

No toinen juttu on sitten kun akselit on samoissa merkeissä kuin natalilla. Tarkoittaakos tämä nyt sitä, että toimin tänä vuonna kuin syntymäkarttaan on alunperin kirjoitettu?
Jotensakin tuntuu merkittävältä vuodelta, tuo täysikuu ja pimennyskin vielä. Jotain tulee päätökseen ja uusi alkaa?

Asunnon osto on mielessä, onko sitten vaan haaveissa? Vesta ja  neptunus 2.huoneessa  vesimies
 jupiter on 4.huoneessa  harka , perääntyy tosin, mutta ehkä se avittaa asuntoasioissa.

Jokatapauksessa, mielenkiintoinen vuosi tulossa!  Smiley
 
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #766 : 30.10.2011 00:06:05 »

Astui juuri uusi AP-kartta voimaan ja kiinnitin huomiota että se muistuttaa monella tapaa mun vuoden 2004 karttaa. Tosin tällä kertaa melkein kaikki on keskittynyt kutoshuoneeseen - kartan hallitsija  merkurius, kuu, aurinko sekä  venus. Kappaleet on Skorpionissa lukuunottamatta kuuta joka on juuri ja juuri Jousimiehen puolella tarkassa trinissä Uranukseen ja yhtymässä Venukseen ja Merkuriukseen.

Että ei kai vaan ole tulossa jokin takautuva teema, kun vuonna 2004 kartan hallitsija oli myös kutosessa, Kuu myös ja silloinkin Jousimiehessä. Opiskelin ja tein vielä fyysistä työtä. Hyvässä fyysisessä kunnossa olin myös mutta henkisesti se oli muistaakseni hyvin rassaavaa aikaa.
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #767 : 03.11.2011 10:00:57 »

Olen tutustunut Auringon Paluu -karttoihin ja tiedustelen kokeneemmilta, että onko ASC ja MC jotenkin sidoksissa paikkaan? Pöhkö kysymys, mutta minulla ja miehellä on ollut samanlainen AP-kartta sekä tälle vuodelle että tulevalle. Eli ASC ja MC ovat samat, myös planeetat sijoittuvat samoihin huoneisiin (ehkä yksi ero tässä). Aspektit vaan erilaiset. Yritän löytää selitystä tälle? Olemme syntyneet eri vuosina, mutta talven pimeimpiin aikoihin. Olemme viettäneet tämän vuoden ASC neitsyen teemoissa ja ensi vuosi menee skorpionin mukaan.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #768 : 03.11.2011 12:06:06 »

Olen tutustunut Auringon Paluu -karttoihin ja tiedustelen kokeneemmilta, että onko ASC ja MC jotenkin sidoksissa paikkaan? Pöhkö kysymys, mutta minulla ja miehellä on ollut samanlainen AP-kartta sekä tälle vuodelle että tulevalle. Eli ASC ja MC ovat samat, myös planeetat sijoittuvat samoihin huoneisiin (ehkä yksi ero tässä). Aspektit vaan erilaiset. Yritän löytää selitystä tälle? Olemme syntyneet eri vuosina, mutta talven pimeimpiin aikoihin. Olemme viettäneet tämän vuoden ASC neitsyen teemoissa ja ensi vuosi menee skorpionin mukaan.

Tämä on yksi hauskimmista asioista liittyen Aurigon Paluu -karttoihin, sillä usein perheenjäsenillä on toisiaan muistuttavat kartat, eli Akselit ja Huoneet ovat samoissa Merkeissä. Tämä kertoo siitä että puhalletaan yhteen hiileen ja kaikilla on samat päämäärät, tavoitteet ja suunnitelmat vuodeksi eteenpäin.

Kyse ei ole siis paikkasidonnaisuudesta vaan sitoutumisesta toiseen ihmiseen  smitten

Tässäpä muuten voisi olla hyvä keino  smitten tarkastaa onko Hän se oikea...?
tallennettu

sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #769 : 03.11.2011 13:20:52 »

Onpa kiva näkökulma! Ehdin jo miettiä ja tutkia, väänsikö kartan jotenkin hassusti vai pettääkö ohjelma tässä kohdassa. Kiitos Emelia, ihanaa kun on osaavia ihmisiä auttamassa!!

Kartta kyllä vastaa tilannetta, yhteen hiileen puhalletaan elämän tuulissa ja tyrskyissä. Kaikenlaista koettu, mutta silti samoilla aaltopituuksilla ollaan, oltu jo nuoresta asti.

Nyt voimme yhdessä katsella ensi vuotta ja pohtia se teemoja AP karttojen avulla: minne tiimi suuntaa ensi vuonna  Cool.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #770 : 28.11.2011 23:22:46 »

Ei 12. Huone Auringon Paluulla edusta mitään karmisia asioita, mutta alitajuntaa, tarpeita ja haluja, pakonomaisuutta ja salattuja asioita... usein 12. Huoneessa tehdään asioita taustalla, piilossa toisilta ja jopa salaa, kunnes aivan Paluun lopulla tai seuraavalla paljastuu sitten kaikki se mitä on valmisteltu koko vuoden ajan. Usein on mahdollista että nähdään ja kuullaan enemän kuin mitä sanotaan ääneen. Intuitio on erittäin herkkä apuväline, jota kannattaa käyttää avuksi.

Kannattaa myös katsoa siirtyykö jokin taivaakappale 12. Huoneesta transiittina  askendentti ylitse.. tuo ajankohta yleensä paljastaa ko. taivaankappaleeseen liittyvät asiat ja konkretisoi ne.

Keskitaivaasta kannattaa muistaa että 10. Huone on uran ja ammatin lisäksi myös kaikenlaiset muut elämänpäämäärät, joskus jopa ulospäin näkyvä elämäntapa (Ic:n vastapäätä) ja 6. Huone on työn lisäksi kaikenlaisen organisoinnin, järjestämisen ja ennen kaikkea terveydenhoidon Huone. Terveydenhoitoa ennaltaehkäisevänä sairaudenhoitona. Esim. tehokas asioiden organisointi helpottaa erilaisten tehtävien hoitoa ja voi vähentää siten työtaakkaa tai stressiä. Usein 6. Huoneessa näkyvät pahat tavat ja niiden aiheuttamat vaivat. Ruokavaliot ja elintavat kuuluvat myös 6. Huoneeseen.
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #771 : 29.11.2011 21:32:22 »


Tämä on yksi hauskimmista asioista liittyen Aurigon Paluu -karttoihin, sillä usein perheenjäsenillä on toisiaan muistuttavat kartat, eli Akselit ja Huoneet ovat samoissa Merkeissä. Tämä kertoo siitä että puhalletaan yhteen hiileen ja kaikilla on samat päämäärät, tavoitteet ja suunnitelmat vuodeksi eteenpäin.

Kyse ei ole siis paikkasidonnaisuudesta vaan sitoutumisesta toiseen ihmiseen  smitten

Tässäpä muuten voisi olla hyvä keino  smitten tarkastaa onko Hän se oikea...?

No niin, täällähän onkin jo vastaus kysymykseen, mitä pohdiskelin mielessäni, mutta en kirjoittanut tänne!  Shocked

Tutkailin omaa ja miesystäväni AP-karttaa, ja jäin miettimään, kun molemmissa näkyy olevan Suurkolmio Maamerkeissä.  Joo, yhteen hiileen puhalletaan vielä vuosi ainakin...  Toivottavasti.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #772 : 30.11.2011 17:16:33 »

Kotisivuillani blogissa on esiteltynä yksi esimerkki samanlaisista ja samankaltaisista Auringon Paluu -kartoista... jos teillä on kokemuksia AP -kartoista jotka kumppanin, lapsen, kaverin tms. kanssa samanlaisia esim. Nousut tai Akselit samassa merkissä samana vuonna eri ikäsillä, olisin hyvin kiinnostunut niistä.

Olisi kiva saada vertailupohjaa tälle aiheelle enemmänkin, sillä olen tutkinut tätä jo jonkin verran.  Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #773 : 06.01.2012 01:04:52 »

Tyhmä kysymys johon vastaus lukee takuulla jossain, mut en sitä löydä... Tehtiinkö se au-paluukartta niin että päivämääräks laitan iis mun vuoden 2012 syntymäpäivämäärän?

No, oletin et asia on näin.

Mullahan tulee siis   askendentti leijona -vuosi, hieman hulppeeta.  aurinko on yhtymässä venukseen!
11. ja 5. huoneessa on paljon tavaraa (mm noi yllämainitut siellä 11. huoneessa) joten luvassa siis ilmeisen paljon yhteisöllisyyttä ja sosiaalisuutta ja kun painopiste on kartan yläpuolella, tääkin viittaa yhteisöllisyyteen.

Yks asia kummastuttaa,  mars  neitsyt 2. huoneessa tekee aika kettumaisesti neliöitä;  aspect_squ  aurinko kuu merkurius merkurius venus  ... En tule ilmeisesti ihan vähällä hermostumisella pääsemään tästä vuodesta? Nää neliöt siis menee sinne 5. ja 11. huoneisiin... Aloin miettiin, että tää voi liittyy siihen että taloudellinen tiukkuus rajoittaa/aiheuttaa konfliktia noihin mun yhteisöllisiin ja sosiaalisiin laajentumisiin? Nyt kun olen vauvan kanssa kotona ja yritän tulla toimeen tekemällä tän vuoden keikkatöitä aina silloin tällöin?

Olen myös kovin haaveillut opiskelusta, että oiskohan tuo 11. huoneen  merkurius venus aurinko kaksos-rypäs ihan hyvä merkki sille asialle?  jupiter on härässä 10. huoneessa.
Ja saturnus on  aspect_tri :ssa  aurinko merkurius venus kanssa ja  aspect_sex :ssä  kuu ja  askendentti kanssa.

Joo, sellasia siellä...

Vielä kun oppisi ymmärtään vähän syvällisemmin ja osais vertailla tätä syntymäkarttaan ja sen aspekteihin jotenkin.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #774 : 06.01.2012 15:57:45 »

Tyhmä kysymys johon vastaus lukee takuulla jossain, mut en sitä löydä... Tehtiinkö se au-paluukartta niin että päivämääräks laitan iis mun vuoden 2012 syntymäpäivämäärän?

Auringon Paluu -kartta tehdään aina syntymäajalle, toisin sanoen laitat syntymäpäiväsi, syntymävuoden, -kellonajan ja paikan ja teet sitten Solar Return -kartan sille paikkakunnalle jolla asut. Näin Auringon Paluu voi osua varsinaisen syntymäpäiväsi lisäksi, joko edelliselle tai seuraavalle päivälle. Kysehän on siitä että Aurinko on silloin samassa asteessa kuin syntymän hetkellä.

Auringon Paluulla ja myös muutenkin 2. Huone on omien ansioiden ja omanarvon tunteen aluetta, joten Mars siellä merkinnee että toimit aktiivisesti osoittaaksesi oman arvosi.. kyse voi olla oman taloudellisen arvosi määrittelystä, jos haet työpaikkaa ja voit määrittää itse palkkatoiveesi, tai muuten vain on tärkeää osoittaa että sillä mitä teet on merkitystä. 5. Huone on lasten ja luovuuden, mutta myös itseilmaisun aluetta ja 11. Huone puolestaan yhteisöllisyyden aluetta, johon liittyvät ystävät, tuttavat ja sosiaalinen elämä osana sitä yhteisöä jossa toimit..
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #775 : 06.01.2012 16:10:03 »

Kiitti Emelia! Varmaan tuo luki jossain näkyvästi, mut en väsyneillä silmilläni nähnyt kun yöllä täällä lueskelin.
Ihan kuulostaa joo todennäköiseltä, et sitä omanarvontunnetta aletaan pian hirveellä jyräämisellä rakentaan, sen verran tää edeltävä vuosi on horjuttanut sitä.

Tajusin juuri katsoa tän vuoden AP-kartan, niin mulla on  jupiter mars merkurius venus uranus ceres lilith ja pars fortunae 12. huoneessa ja se huone on valtava! ja  chiron on neliössä suureen osaan noihin sekä ASC:iin. Jotenkin toi kartta nyt tuo konkreettisesti esiin sen, et mun päässä ja alitajunnassa on ollu valtavaa myllerrystä koko vuoden ja oon ollut tosi haavoittuva ja yksinäinen. Mut jotenkin tuntuu et on uuden kartan energia on jo nostamassa mua pystyyn, vaikka syntymäpäivä on vasta kesäkuun alulla.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #776 : 06.01.2012 16:16:15 »

Miltä se 12. Huone muuten näyttää?
Jos jokin taivaankappale ylittää  askendentti ja siirtyy 1. Huoneen puolelle transiittina, tuo ajankohta nostaa esiin 12. Huoneessa lymyillen valmistellut ja piilossa tehdyt asiat ja nostaa ne esiin paljastaen... joskus kyse voi olla haasteellisesta ajasta, joskus helpotuksesta..

Leijona  leijona Nousu AP -kartalla on muuten mielestäni yksi parhaita ja vapauttavimpia vuosia, sillä silloin itsensä ilmaisu ja oman tahdon osoittaminen on kaikkien hedelmällisintä, tuottavinta ja toimivinta.. Omalla kohdallani yksi parhaita vuosia. Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #777 : 06.01.2012 20:04:09 »

Tarkoitatko tätä meneillään olevaa ap-kartan 12. huonetta? Siis se on 1/4 kokoinen koko karttaympyrästä,  ja kattaa merkit kalasta kaksosiin, lähimpänä  askendentti ovat  mars venus härässä sekä  merkurius kaksosissa.,  merkurius askendentti aurinko ovat kaikki keskenään yhtymässä, siis  aurinko on siellä 1. huoneen puolella.
12. huoneen  uranus aspect_tri kuu 4. huoneessa ja  aspect_squ  pluto 8. huoneessa, ja  jupiter aspect_squ kuu...
venus ja mars  aspect_con toisiinsa ja  aspect_tri  keskitaivas ja sit  venus aspect_squ neptunus ja chiron
Jupiterin sijainnista, et se on 0 astetta härkää, onko se joku kriittinen piste?

Sit taas mun syntymäkartan 12. huone. Siellä on  saturnus skorpioni :ssa (löyhä  aspect_con askendentti,  aspect_sex kuu ja  aspect_squ jupiter)
Ja tämän tulevan AP:n 12 huone on tyhjää ammollaan.

Joo, mä aavistelinkin et tuo leijona vois tuoda paljon hyvää tähän elämään! Mielenkiinnolla odottelen uusia aikoja.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 20:17:16 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #778 : 25.01.2012 22:59:46 »

Tulevalla AP-kartalla on mielenkiintoinen kuvio, jota en ihan tarkkaan osaa tulkita. Voisitko Emelia hieman auttaa  Smiley

Eli AP-kartan kuu tekee yhtymää (3 asteen orbilla) AP-kartan noususolmuun jousimiehessä 4-huoneessa. Nämä kuu ja noususolmu tekevät kolmiota venukselle ja uranukselle, jotka ovat ovat 7-asteen orbilla toisistaan oinaassa (8.huone).

Eli tarkoittaa ap-venuksen kolmio ap-kuuhun jotain hyvää rakkauselämälle? Wink Ja mitähän kuunsolmu tarkoittaa kun se osuu aspektiin ap-kuun kanssa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #779 : 01.02.2012 15:33:33 »

 Grin Grin
Minä olin kuulkaa sekoillut jotain oikein kunnolla...en onnistunut selvittämään tarkalleen että mitä, mutta mun AP-kartta on ihan toisen näköinen kuin mitä olin tänne hölpöttänyt Cheesy Grin
 askendentti jousimies sama kun syntymäkartalla siis.  pluto ykkösessä yksinään. Ja aika lailla samoin on painotus kakkoshuoneessa tänävuonna. vesimies kalat oinas kun on syntymäkartallakin. Siellä on  aurinko neptunus merkurius chiron ( < stellium )  uranus  venus
 Ascendentin hallitsija asuu kolmosessa  harka
neitsytmars huoneessa 8.
 saturnus yhdeksännessä.
 juno 11.huoneessa
ja  kuunsolmu aspect_con kuu 12 huoneessa  jousimies yhtymässä ascille.

 mars tekee neliöt kuulle ja ascille.
 pluto tekee neliöt uranukselle ja venukselle.

 jupiter  aspect_opp saturnus ja  keskitaivas

Yhtymiä vilisee ja kolmioita myös, mm.  kuu  aspect_con askendentti aspect_tri venus

Tukee ainakin sitä, että vuosi sisältää opiskelua, ja elämänpiirin ja ihmissuhteiden laajentumista.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: