Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 708719 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #840 : 02.05.2012 16:21:34 »

Smiley

No joo... jospa yrittäisi Jousimiehen mukaisesti laajentaa näkökulmia ja alkaa vaikkapa pyöräillä.. Smiley
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #841 : 02.05.2012 16:39:26 »

 Minulla on tana vuonna jousimies ASC ja   hieman ennen syntymapaivaani laakityksen takia lihoin varmaan 10-12kg tuosta noin vain ja tassa pikkukropassa se on kylla tosi paljon. Tosin nuo lahtivatkin sitten aika sukkelasti ja nyt olen taas hoikempi kuin mita olen ollut ainakaan 7 vuoteen...Minulla tosin meni myos transiiteissa omalla kartalla Jupiter ASC paalta ja nyt sitten Saturnus rullailee DC:n paalla tehden oppositiota ASC:lle...etta se selittaa myos.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #842 : 02.05.2012 18:37:03 »

No niin niistä Jupiterin transiiteista puhumattakaan....
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #843 : 02.05.2012 21:17:32 »

smitten
Ebenia, hiukan ohi aiheen kysyisin, että miten sait ne kilot pois? Olen pienen ongelman edessä, kun erittäin stressaavien kuukausien jälkeen on saatava painoa alaspäin. Että mahtuu kesävaatteet päälle.  coolsmiley
 

Suurin osa painosta oli vain nestetta, eli lahti nesteenpoistotableteilla ja sitten jatin ruokavaliosta viljatuotteet ja maitotuotteet pois. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lunakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #844 : 04.05.2012 11:26:51 »

Heips,

En osaa vielä oikein itse tulkita auringonpaluu karttaa ja pyytäisinkin nyt siihen hieman apua..Näkyykö tästä yhtään että tapahtuuko tänä vuonna mahdollisesti ehkä jotain mullistavaa .. Smiley

AC- Jousimies
MC- Skorpioni
1. huone Kuu - Kauriissa
1. huone Pluto- Kauriissa
2. huone Chiron- Kaloissa
2. huone Neptunus - Kaloissa
3. huone Uranus- Oinaassa
5. huone Jupiter- Härässä
7. huoneAurinko- Kaksosissa
7. huone Venus-Kaksosissa
7. huone Merkurius- Kaksosissa
8. huone Mars - Neitsyt
9. huone Saturnus- Vaaka
11. huone- kuunsolmu

- mimu
tallennettu

Sielun rajoja ei voi löytää, vaikka kulkisi jokaisen tien.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #845 : 04.05.2012 11:44:40 »

Jaa-a.. mitenhän tuon mullistavuuden tulkitsisi, se kun on jokaiselle merkitsee vähän eri asioita...

Minä katson karttoja aina hyvin visuaalisesti, joten pelkän tekstin perusteella en voi sanoa kuin ympäripyöreitä asioita, mutta Aurinko 7. Huoneessa korostaa ihmissuhteita ja toisten kanssa toimintaa, NousuJousimies todennäköisesti laajentaa elinympyröitä ja/ tai lisää tietoa, mahdollisesti opiskeluiden ja niiden ympyröiden mukanaan tuomien ihmisten kautta... Mc Skorpioni viittaa muutoksiin elämänpäämäärien, tavoitteiden ja unelmien alueella.. Oliko Asc eli Nousu viime vuonna Skorpionissa tai Härässä? Jos viime vuosi oli SkorpioniNousun vuosi, aloitettiin silloin erilaisia muutoksia ja nyt niitä toteutetaan sitten, kotiasioissa ei joko haluta suuria muutoksia (Härkä) tai pyritään vakauttamaan tilannetta pitämällä kodin ja lähipiirin asiat vakaina, kun Keskitaivaalla tapahtuu paljon.
tallennettu

Lunakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #846 : 04.05.2012 11:54:20 »

Kiitos paljon vastauksesta,  Smiley  lähinnä mietiskelen näkyykö tuosta mitenkään naimisiinmeno tai lapsien saaminen..naimisiin mentiin alkuvuodesta, oli muutto uuteen kotiin ja vauvojen tekeminen olisi nyt ajankohtaista..

niin ja karttaa yritin liittää mutten saanut sitä millään onnistumaan Sad

Jos vain pystyt niin voisitkohan katsoa auringonpaluu karttaani.. tiedot tässä 06.06.1988 klo 03.25 Hämeenlinna
« Viimeksi muokattu: 04.05.2012 12:46:35 kirjoittanut Lunakuu » tallennettu

Sielun rajoja ei voi löytää, vaikka kulkisi jokaisen tien.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #847 : 04.05.2012 21:08:48 »

Hei,voiko joku auttaa ? Ensimmäisen kerran elämässäni katsoin auringonpaluukarttaani (tämän vuoden) ja outoa oli, että ac-dc akselini osui asteeleen syntymäkartan mc-ic -akselille. Onko tuo mahdollista ? Mitä moinen voi tuoda tullessaan?

Mulla on sama juttu ja oon myöskin yrittänyt pohtia, mitä voisi meinata
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #848 : 04.05.2012 21:25:40 »

Hei,voiko joku auttaa ? Ensimmäisen kerran elämässäni katsoin auringonpaluukarttaani (tämän vuoden) ja outoa oli, että ac-dc akselini osui asteeleen syntymäkartan mc-ic -akselille. Onko tuo mahdollista ? Mitä moinen voi tuoda tullessaan?

Tämä on pitkä ketju, mutta tästä löytyy kyllä mainintoja aiemmin... Smiley
Lisää tietoa löytyy myös kotisivuiltani, kun klikkaa kotisivuni ikonia tuolta vasemmalta.
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #849 : 05.05.2012 16:59:35 »

Auringonpaluukartta on voimassa n. 18 kuukautta. Uuden kartan teemat alkavat nousta esille jo kolmisen kuukautta ennen syntymäpäivää, ja vanhan kartan vaikutus tuntuu (hiljalleen hiipuen) vielä kolme kuukautta syntymäpäivän jälkeen.

Onko auringonpaluukartta sitten oikea sijainniltaan, jos kuitenkin katson sitä sillä
sijainnilla, missä olen syntymäpäivänäni vai onko merkitystä sillä sijainnilla, missä
olen ollut silloin kolmisen kuukautta ennen syntymäpäivää?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #850 : 05.05.2012 17:08:27 »

Onko auringonpaluukartta sitten oikea sijainniltaan, jos kuitenkin katson sitä sillä
sijainnilla, missä olen syntymäpäivänäni vai onko merkitystä sillä sijainnilla, missä
olen ollut silloin kolmisen kuukautta ennen syntymäpäivää?


Aurinkosi ei ole samassa asteessa kuin syntymäsi hetkellä kolmea kuukautta aiemmin. Lähtokohta on aina Auringon Paluun hetki.
Smiley

Tämä 3 kuukauden sääntö on kuin portaat, joita pitkin edetään... kolme kuukautta ennen ja jälkeen Auringon Paluun on portaiden etureuna, ennen seuraavaa askelmaa - koska kyse on kehityksestä eteenpäin, ei ole yhtä äkkinäistä alkua ja loppua kuin seinään, vaan kaksi karttaa toimii päällekäin..
tallennettu

minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #851 : 05.05.2012 22:14:07 »

Eiköhän Jousimies nousulla tuo joillekin painoa lisää erittäinkin varmasti ja jotkut matkustelee tai latelee suustaan paljon Jouskarimaista tyyliä mitä moni muu pitäisi sisällään. : ) Mulla on viime vuoden SR:lla Jupiter Aurinko oppositio ja painoahan se on lisännyt, huvittavinta on se, että vuoden lopussa sairastuin bakteeriin joka laihdutti melkein 15 kg. Luulin, että oli hyvä laihdutustie mutta päinvastoin Jupiter tuonut ne herkuttelun kautta takaisin. Mikään ei auta kun mitä enemmän olen yrittänyt niin sitä enemmän tekee mieli herkkuja. Ensi vuoden paluulla on Neitsyt joten voi olla jotain muutosta tiedossa kun tällä hetkellä Leijona lekottelee kun mulla on omalla kartallakin nousuleijona niin aika on ollut todella menevää ihmisten seurassa olemista Smiley

I wish  angel

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #852 : 06.05.2012 22:52:55 »

 jousimies askendentti Ap:lla ja syntymäkartalla,  jupiter aspektit kaikille persoonallisille planeetoille, mm. stelliumille...niin nyt se sitten alkaa...

Tein tuon kaiken edellisenä viikonlopuna; Nautiskelin; Söin liikaa, join liikaa, matkustin ja olin aivan turhan totuudentorvi...moni muu olisi pitänyt ne asiat sisällään tai jättänyt tekemättä  Undecided
Ja, kaiken kukkuraksi, nautin siitä.

Tähän täytyy ihan oikeasti kiinnittää huomiota! Grin

Ja kun Ap kartalla on  jupiter kolmosessa   harka, niin tuommoinen -sanon ennenkö mietin - ja liiallinen nautiskelu voi hyvin korostua.
O-ou.
Mulla ei oo enää loppuvuodesta yhtään kaveria jäljellä, ja oon semmonen pulleaposkinen syöttöporsas Cheesy
« Viimeksi muokattu: 06.05.2012 23:05:53 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #853 : 06.05.2012 23:16:46 »

jousimies askendentti Ap:lla ja syntymäkartalla,  jupiter aspektit kaikille persoonallisille planeetoille, mm. stelliumille...niin nyt se sitten alkaa...

Tein tuon kaiken edellisenä viikonlopuna; Nautiskelin; Söin liikaa, join liikaa, matkustin ja olin aivan turhan totuudentorvi...moni muu olisi pitänyt ne asiat sisällään tai jättänyt tekemättä  Undecided
Ja, kaiken kukkuraksi, nautin siitä.

Tähän täytyy ihan oikeasti kiinnittää huomiota!

Juu ei oo yhtään kiva feelis varmaan mut hei haittaakse Smiley Pääasia et sulla oli kivaa  knuppel2

Sehän se Jupparin ja stelliuminkin tarkoitus on Cheesy

Niin ja riippunee kesto vähän siitä miten  askendentti asteet menee eli milloin vaihtaa merkkiä
kun itse olen huomannut selvän muutoksen SR  askendentti vaihtaessa merkkiä, varsinkin ravusta
leijonan puolelle oli melkoinen helpotus kun Rapuaika oli yhtä itkua ja hammastenkiristystä  coolsmiley
Jos vaikka sullakin jossain vaihees auringonpaluun aikana Jupparimaisuus helpottas Smiley

Mä pidän pekkuja ettes liho ihan tuhottomasti, pidä meidät ajan tasalla  :Smiley

Niin, ja onhan se aika ihanaa kun kerran elämässään voi vuoden syyttää jupparia KAIKESTA NI NAATI  Undecided

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #854 : 06.05.2012 23:26:01 »

Jaahas, no niin, asc on 17 astetta  jousimies Ap:lla....Venustransiitin iskupisteessä on ASC-DC siis.

Progressiivisella kartalla mun syntymä asc on muuten just hypänny asteen verran kauriin puolelle, että ehkä siinä olis mulle vähän rajoja?

Nyt kun tuota ap karttaa tuossa muutenkin mietin, niin siellä on 2 huone kaikkein painottunein huone...siellä on siis melkein kaikki. Eli   venus ja  jupiter on kyllä tän vuoden teema. Nauti ja paisu  2funny
Ainoot jotka ei sijaitse millään tavalla kummassakaan, on  mars neitsyt huoneessa 8  ja  vertex  leijona 8
Niin ja unohdin kaurispluton joka tönöttää ylhäisessä yksinäisyydessään ykkösessä, ja tekee ahkerasti aspekteja.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2012 23:53:50 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: