Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 708706 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #795 : 25.02.2012 16:57:40 »

Mahtaako Saturnuksen sijainti AP:n 10. huoneessa viitata työn menetykseen? Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi avata tätä.

Voi viitata kyllä siihen että luovut nykyisestä työstäsi tai hidastat työtahtiasi syystä tai toisesta... mutta usein kyse voi olla vanhan työn lopettamisesta ja uuden aloittamisesta, jolloin täytyy opetella uusia juttuja eikä hommat sujukaan alkuun niin nopeasti kuin vanhassa hommassa... on mahdollista lopettaa työnteko kokonaan ja siirtyä vaikkapa eläkkeelle tai jäädä kotiäidiksi. Vanhan uran päättäminen ja uuden aloittamine ovat mahdollisia, kuin myös siirtyminen yrittäjäksi jolloin täytyy aloittaa kaikki alusta ja edessä voi olla vähän karikkoja ennen kuin asiakaskunta ja kontaktit ovat hallussa.

On myös mahdollista että vastuusi ja velvollisuutesi lisääntyvät nykyisessä työssä, ja ongelmia syntyy jos et pidä työstäsi ja jatkat vanhassa edes harkitsematta uusia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.

Auringon ja Saturnuksen kolmio viittaa elämän järjestykseen laittamiseen, organisointia, ponnisteluista palkitsemista jne. ja Kuun ja Saturnuksen välinen aspekti puolestaan viittaa intohimottomaan puurtamiseen, vastuun ottamiseen jne. - on esimerkiksi mahdollista että sosiaalinen elämäsi on niukkaa, koska keskityt tekemään töitä ja puurtamaan, mutta on myös mahdollista että joudut tekemään henkilökohtaisia tunnepohjaisia päätöksiä ja ratkaisuja, joihin et saa apua tai tukea läheisiltäsi - todennäköisesti joudut luottamaan omiin ratkaisuihisi ja valintoihisi. On myös mahdollista ettei se mitä haluat toteudu niin nopeasti kuin haluaisit, vaan tavoitteitasi kohtaa jonkilainen viivytys, joka onkin sitten myöhemmin sinulle eduksi.
Kiitos Emelia. Ihanaa tietenkin olisi, jos muutokset olisivat itselle edullisia edes myöhemmin. Omalla kohdallani eläke, kotiäititys eikä myöskään yrittäjyys, vaikka mielenkiitoista olisikin, voi tulla kyseeseen, sen pitäisi sitten olla se ikävä työttömyys tai uusi työ. Jäin miettimään sitä olisiko lopettamisen/aloittamisen/muutoksen alkuunpanija minä itse vai muut ihmiset? Vai voiko sitä edes kartasta tulkita?
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #796 : 25.02.2012 17:07:51 »

Munkin paluukartalla on  saturnus kympissä, et minä kiitän myös vastauksista  Smiley

Meillä on YT:t menossa ja näillä näkymin olen ilmoittautumassa vapaaehtoiseksi irtisanottavaksi.
Tulevaisuus pelottaa välistä niin pirusti et ihan vattassa vääntää...
Monenmoista on tullut mietittyä, esim asennetta työhön ja mistä ne kaikki kumpuaa. Ja että olisko jo korkea aika muuttaa niitä.
Eilen tuli aika hyvä ohjelma työhön liittyen: http://areena.yle.fi/ohjelma/2090
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #797 : 25.02.2012 17:18:03 »

MariaS ja kimo... Minä näkisin tuon niin että kaikkein paras vaihtoehto olisi että aloite tulisi itseltä, kyse on tietyllä tapaa käännekohdasta elämän päämäärien suhteen - jos muutoksen tarvetta vastustaa, on lopputulos yleensä se negatiivisempi..

Syntymäkartan huone johon Saturnus 10. Huoneessa sijoittuu, saattaa antaa vihjeen siitä mikä tai kuka on lopulta alulle laittajana... epäilisin kuintenkin että Saturnuksen kyseessä ollessa mitta vain tulee jossain vaiheessa täyteen ja ratkaisu löytyy itsestään.. eli ei kannata hirveästi ennakkoon murehtia, asioilla on tapana jäjestyä ja järjestykseen ja rakentamiseen Saturnus liittyy.. Smiley
tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #798 : 25.02.2012 17:40:30 »

Kiitos miljoonasti, Emelia!  smitten Täytyy myöntää, että olen kaivannut muutosta jo kauan. Olen yrittänyt miettiä kaikenlaisia vaihtoehtoja, mutta ratkaisua en vaan ole löytänyt. Välillä on tullut mieleen, että yritänkö tosissani muuttaa jotakin vai sittenkin vain pitää vanhasta kiinni ( aika hullu ajatus). Muuten, AP Saturnus osuu syntymäkartan 11. huoneeseen. Ehkä mokani työssä johtui siitä, että haluan muutosta ja nyt se saattaa toteutua, mutta niinkuin Kimo sanoi ajatus tulevasta tuntuu vatsassa.

Kimo, todella rohkeasti ajattelet ja paljon voimia sinulle aika on varmasti rankkaa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #799 : 25.02.2012 17:51:33 »

Kiitos miljoonasti, Emelia!  smitten Täytyy myöntää, että olen kaivannut muutosta jo kauan. Olen yrittänyt miettiä kaikenlaisia vaihtoehtoja, mutta ratkaisua en vaan ole löytänyt. Välillä on tullut mieleen, että yritänkö tosissani muuttaa jotakin vai sittenkin vain pitää vanhasta kiinni ( aika hullu ajatus). Muuten, AP Saturnus osuu syntymäkartan 11. huoneeseen. Ehkä mokani työssä johtui siitä, että haluan muutosta ja nyt se saattaa toteutua, mutta niinkuin Kimo sanoi ajatus tulevasta tuntuu vatsassa.

Kimo, todella rohkeasti ajattelet ja paljon voimia sinulle aika on varmasti rankkaa.

Tuohan on periaatteessa loistava sijainti sitten, kun se osuu syntymäkartan toiveiden ja kunnianhimon huoneeseen... Smiley 11. Huoneessa ovat myös aseman vakiinnuttaminen yhteiskunnassa ja yhteisössä, uudet tuulet jne. - Uranuksen ja Vesimiehen aluetta... "To go where no man has gone before..."
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #800 : 25.02.2012 18:09:53 »

MariaS ja kimo... Minä näkisin tuon niin että kaikkein paras vaihtoehto olisi että aloite tulisi itseltä, kyse on tietyllä tapaa käännekohdasta elämän päämäärien suhteen - jos muutoksen tarvetta vastustaa, on lopputulos yleensä se negatiivisempi..

Just näin!
Se on niin helppoo, kun toinen (työnantaja) tekee sen päätöksen sun puolesta. Mutta oman itsen kannalta se on paljon kehittävämpää tehdä itse päätös, vaikka kuinka raskas ja hankala se onkin.

Mun kartta on tuolla jossain aiemmin, mut mun  saturnus tekee yhtymää natal  keskitaivas :lle.
Vapaaehtoiseksi ryhtymisellä ajattelin varmistaa pois pääsyn, kun on pieni pelko persuuksissa, että saisinkin jäädä  Grin

Pelkoja siis kerrakseen!
Kiitti MariaS tsempistä, sitä tarvitaan!
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #801 : 25.02.2012 18:17:06 »

Voi, Emelia olet pelastanut viikonloppuni ja antanut uskoa ja voimaa. Haluan uskoa parempaan, vaikka se ensin tulisikin näyttämään joltakin muulta ja vaikuttaa voi aina itsekkin sekä nähdä asioista ne hyvätkin puolet. Vastuun tekemisistäni olen aina ottanut, joten toivottavasti siitä on tässäkin apua.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #802 : 25.02.2012 18:48:43 »

Hih, huomasin vasta äsken, että mullahan on nyt vaikuttavalla 2011/2012 AP-kartalla  saturnus 10. huoneessa  vaaka ja vielä perääntyvänä. MC alkaa  neitsytsaturnus osuu syntymäkartan 6. huoneeseen ja yhtymään syntymäkartan  uranus  vaaka. Töissä on ollut tosi kiirettä ja tuntuu että mulle on työnnetty aina vaan lisää ja lisää työtehtäviä ja vastuuta, josta olen tosin kyllä tykännyt. Tosin oon joutunut tasapainottelemaan töiden välillä, minkä tekisin ensin tärkeysjärjestyksessä jne.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #803 : 25.02.2012 18:52:50 »

Hih, huomasin vasta äsken, että mullahan on nyt vaikuttavalla 2011/2012 AP-kartalla  saturnus 10. huoneessa  vaaka ja vielä perääntyvänä. MC alkaa  neitsytsaturnus osuu syntymäkartan 6. huoneeseen ja yhtymään syntymäkartan  uranus  vaaka. Töissä on ollut tosi kiirettä ja tuntuu että mulle on työnnetty aina vaan lisää ja lisää työtehtäviä ja vastuuta, josta olen tosin kyllä tykännyt. Tosin oon joutunut tasapainottelemaan töiden välillä, minkä tekisin ensin tärkeysjärjestyksessä jne.

Just... näinhän se toimii...  Grin
tallennettu

kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #804 : 25.02.2012 19:03:03 »

Jos vielä jatkaísin sen verran, että 2012/2013 AP-kartalla arab. piste Victory on 10. huoneessa  jousimies ja AP-kartan MC on yhtymässä syntymäkartan Victory-pisteeseen. Jospas tulis palkinto kaikesta tästä raaatamisesta.  jousimies Grin
No, tämä oli vähän niinkuin kevennys tai vitsi.  Cheesy
Täytyypi tutkia noita aiempia AP-karttoja, jolloin on jotain merkittävää edistystä tai takapakkia tullut töissä.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #805 : 25.02.2012 19:09:31 »

Oijoi... kaipaan edelleen tänne tykkäysnappulaa.. tuo "kevennyksesi" oli nimittäin niin osuva.. Cheesy
tallennettu

kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #806 : 25.02.2012 19:23:40 »

AP-kartallani 20 vuoden takaa  saturnus aspect_con keskitaivas  vesimies ja 10. huoneessa vielä  kuu  kalat. AP  keskitaivas yhtymässä syntymäkartan  kuunsolmu  vesimies. Kaikenkaikkiaan vuosi 1992 on ollut jotenkin mieleenpainuva ja merkittävä. Silloin pari vuotta kestänyt työ loppui kesän kynnyksellä, mutta uusi alkoi syksyllä. Ja sillä tiellä vieläkin olen.  Smiley
Syntymäkartan  keskitaivas osuus AP-kartan  uranus ja  neptunus.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2012 19:25:26 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #807 : 27.02.2012 11:35:43 »

Yksi tämän hetken Kalojen Auringon Paluille osuva tekijä on Merkuriuksen ja Marsin oppositio, johon kannattaa kiinnittää huomiota varsinkin jos työhön tai harrastuksiin liittyy kirjoittaminen, tiedottaminen tai muu vastaava tiettyjen asioiden eteen työskenteleminen.. Tuo aspekti voi tuoda tullessaan hyvinkin ärhäkkää tiettyjen asioiden puolesta totuuden torvena toitottamista, mutta samalla on myös vaarana muuttua äkäiseksi tietyn asian puolesta, mutta on myös vaarana että vanha kauna ja katkeruus purkautuvat ja tulee sanottua kaikenlaista harkitsematonta. Pahimmillaan tästä seuraa täysin turhaa ja tarpeetonta loan heittoa, joka on muuten hyvän energian ja asenteen hukkaan heittämistä.

Äkkipikaisten kannattaa hillitä itseään ja hyödyntää tätä asennetta asioiden eteenpäin viemiseen, ei toisten kanssa riitelemiseen. Wink
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #808 : 28.02.2012 10:46:18 »

Tämä nousukaksosvuosi tosiaan näkyy ja tuntuu, laitteiden virittelyä ja läjittäin uusia mielenkiintoisia ihmisiä. Uusia ideoita ja hankkeita. Täytyypä todeta että tämä viimeisin on osoittautumassa melkoiseksi menestykseksi. Cool
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #809 : 01.03.2012 11:41:48 »

Mä vielä jatkan näistä raha-asioista  Shocked

Eli mulla on pluto 2. huoneessa (ap-kartalla) ja ainakin palkan alennus tulee tapahtumaan tai sitten pidempiaikainen työttömyys.

Nyt löysin myös mieheni AP-kartalta uranuksen 8. huoneesta. Kuvastaako tämä, että miehestäni tulisi työtön ja minä olisin se pääsääntöinen elättäjä??  buck2

Mitä enemmän karttoja tuijotan, sitä syvemmällä tunnumme taloudellisesti olevan  Lips Sealed
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: