Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä syntymäkartalla  (Luettu 3281 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Taurgorius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« : 31.01.2022 17:15:05 »

Tästä aiheesta löytyi useampia vanhoja ketjuja, mutta ne olivat ilmeisesti jo suljettuja ja jättivät vielä kysymyksiä mieleeni, tällainen keltanokka kun vielä olen.

Eli ilmeisesti edeltävää elämää voi tulkita kartan avulla ja merkityksellisiä tekijöitä tässä ovat ainakin kuun alasolmu, Lilith ja Saturnus. Myös 12. huone vaikuttaa olevan merkityksellinen. Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon? Joskus olen kuullut myös, että laskumerkki voisi edustaa edellisen elämän aurinkomerkkiä. Tämä on kohdallani  leijona.

Itselläni on alasolmu 1. huone  oinas, Lilith 6. huoneessa  rapu ja 12. huoneesta löytyy  jupiter kauris,  neptunus kauris,  uranus vesimies.  saturnus 1. huoneessa  oinas:ssa.

Eli ilmeisesti minulla on menneestä elämästä runsaasti taakkaa  oinas teemoissa ja tarkoituksena kasvaa harmonisemmaksi  vaaka tavoin. Jotenkin minulla on olo, että edelliseen elämääni on liittynyt väkivalta ja kasvu tällä kierroksella on tämän vuoksi ehdotonta, koska sijoitukset vaikuttaisivat olevan näkyviä. Mitä mieltä olette?

Ja entäs tuo 12. huone - se minua on kiehtonut myös paljon. Kartaltani ei löydy  kalat, mutta olen ajatellut tuon ryppään selittävän ainakin syvää intuitiotani ja taiteellisia piirteitäni, mutta mitä se voisi kertoa edellisestä elämästäni?
« Viimeksi muokattu: 01.02.2022 10:06:00 kirjoittanut Taurgorius » tallennettu

⊙ ♉︎ ☾ ♍︎ → ♒︎
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: