Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus 10.huone  (Luettu 10401 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tsarevna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 22.08.2021 15:04:53 »

Minulta löytyy siis 10. huoneesta  uranus ja lisäksi  pluto aspect_con keskitaivas 10.h puolella. Luin mielenkiintoisen jutun uranuksen vaikutuksesta ihmisen maineeseen ja nimenomaan naisen julkiseen kuvaan. Siinä sanottiin että nainen jolla  uranus 10h:ssa on tuomittu menettämään maineensa, toimi hän miten tahansa.. olen omassa elämässäni todennut tämän paikkaansa pitäväksi, olen usein juoruilun ja suoranaisten valheiden kohde vaikka en ole tehnyt mitään niistä asioista joita minun väitetään tekevän. En puhu nyt mistään pikkujutuista vaan niin törkeästä mustamaalaamisesta että se on vaikuttanut elämäni eri osa-alueisiin merkittävästi. Olen oppinut elämään asian kanssa enkä ole täällä uhriutumassa vaan mielenkiinnosta kysynkin oletko sinä  uranus 10h nainen kokenut samaa? Miten  uranus kympissä mielestäsi näkyy ja kuuluu? Ja onko ketään jolla myös ihana  pluto samassa huoneessa?  2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2021 07:23:34 »

 Jaa, miksiköhän se  uranus siellä semmosta aiheuttaa?

Mulla pluto aspect_con MC ja pysähtyny  saturnus 10 huoneessa.

Ohan tuota mustamaalasmistakin ja maineen häpäisyä ollu. Siitä vaan lakkaa piittaamasta lopulta  uglystupid2

 uranus on  jupiter kanssa nousulla.
tallennettu
Tsarevna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.2021 21:48:31 »

En tiedä miksi  uranus sellaista aiheuttaa, pitää etsiä se artikkeli ja lukea uudestaan.  pluto kympissä kyllä varmasti  aiheuttaa säpinää, itse tulkitsisin niin että  uranus vahvistaa  pluto vaikutusta ja varmaan lisää ennalta arvaamattomia tilanteita kuin jos pelkkä  pluto aiheuttaisi enemmän tasaista kuplintaa pinnan alla, pelaamista ja muuta  skorpioni teemaa..Tuo  pluto aspect_con keskitaivas tekee käsittääkseni ihmisestä ns plutonikon.
Jaa, miksiköhän se  uranus siellä semmosta aiheuttaa?

Mulla pluto aspect_con MC ja pysähtyny  saturnus 10 huoneessa.

Ohan tuota mustamaalasmistakin ja maineen häpäisyä ollu. Siitä vaan lakkaa piittaamasta lopulta  uglystupid2

 uranus on  jupiter kanssa nousulla.
Sinulla vielä tuo  saturnus kympissä, aika isoja planeettoja. Voihan sen ajatella niinkin että  saturnus tuo jatkuvuutta ja kestävyyttä, tasaa noita kahta muuta
tallennettu
merenlehti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #3 : 29.08.2021 20:54:34 »

mahdatko muistaa missä se artikkeli oli? Aihe jäi kiinnostamaan. En ole kymppiuranuksia, mutta jäi aihe kiinnostamaan ja goolasin jotain, alla pari lainausta pitkästä tekstistä, linkki viimeisellä rivillä. 

Lainaus
This planet is also about the unexpected, so when placed in the 10th house, it can suddenly bring publicity to the natives of this placement because they have either done something or said what others didn’t have the courage to.
...

They will appear in the news even if they don’t want to.
In the situation in which Uranus is in bad aspects, all this publicity can bring many problems to the natives.
...

They may feel that everyone is making fun of them and that what they got to be known for is in fact a scandal.
https://i.thehoroscope.co/uranus-in-10th-house-how-it-determines-your-personality-and-destiny/
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #4 : 30.08.2021 21:32:17 »

Minkäköhän takia juuri naisen maine tärvääntyy jos  uranus siellä kympissä? Eikö miehen sitten?

Mun pojalla  uranus aspect_con  keskitaivas ja sähkäriksi se tällä hetkellä opiskelee...hetken päästä voi olla toisin  Grin

Plutonikko...kai sitä tällä kartalla on sitten Saturnikko, Jupiterikko ja Uranikko...Neptunikkokin kai vielä jonkun tulkinnan mukaan  Grin

Sen osaan sanoa, että   saturnus sen ja  pluto n kanssa mistään ei ainakaan tule mitään, elämänpäämääristä ja sen sellaisista. Ilmaiseksi ei mitään, ja senkin minkä jotenkin onnistunut saavuttamaan, tuppaa aina menettää, kun tulee kapuloita rattaisiin.
Oon aina aatellu että no jos kovalla työllä sitten...mutta enpä tiedä meneekö se niinkään.

Jäin nyt miettimään tuota, että mikä tekee henkilöstä jonkun nikon? Neptunikon, Plutonikon...onko tähän olemassa joku näppärä määritelmä?

*Määritteleeköhän se mut Plutonikoksi, että mietin tätä pimeellä parkkipaikalla keskellä yötä, kun tulin vahingossa 2h etuajassa töihin?   Cheesy
« Viimeksi muokattu: 31.08.2021 00:21:59 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.09.2021 00:50:03 »

-nikot
https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28285.0

Oikeestaan mun ei pitäs ees vastata tähän, kun tää on just tätä,
kun mulla on tää yks planeetta täällä niin mitä mitä,
kun eihän se astrologia silleen toimi, vaan aspektien summana..
oukei, vastaanpa silti,
Bob Makransky on kirjoittanut Astro Logoksessa elokuu/2007 planeetoista kulmilla,
eli ovathan ne silloin vahvasti esillä. Mutta pitäsin orbin tiukkana, tyylliin jotta oma  aurinko on 8 asteen päässä nousulta
 enkä ikkään oo aatellut jotta se ois nousulla, se ois Bobin taulukon mukaan vilpitön.
Luonnonlapseksi kyllä miellän itteni, mutta siinä on taas noviili-energiaakin mukana.
Mutta siis Bobin mukaan enintään 6 asteen etäisyydellä.
Kulmaplaneettaihmisillä on itseluottamusta ja siksi he NÄYTTÄVÄT tietävän mitä ovat tekemässä, ja muut mukautuvat helposti heidän johdettavikseen.
Ja että kaikki kulmat symboloivat hänen mukaansa menetelmiä ihmissuhteiden kontrolloimiseksi.
 askendentti satunnaiset ihmissuhteet, tapa kohdata ihmiset, lähestyä heitä
DC läheiset ihmissuhteet, tapa kiertää ihmiset tai ohittaa
MC ryhmäsuhteet, tapa ohjata tai hallita ihmisiä
Nadiiri eli tutummin IC symboloi eristyneisyyttä eli tapa olla yksin
Taulukossa avainsanoja:
 pluto  aspect_con MC pätevä
 uranus MC vapaahenkinen
 neptunus MC vetäytyvä
 jupiter tarkkanäköinen ja  saturnus kunnioitusta herättävä,  venus kipakka  tickedoff marilyn marilyn ja silleen..

joopati
HECTOR, mies,  uranus aspect_con MC tuulisina öinä kun ei saa hän unta, laulaa hän itsensä legendaksi jo eläessään..
Uranos tarkoittaa taivasta, MC on  aurinko :n korkein kohta taivahalla,
Afrodite / venus akka ku akka, syntyi kun Uranos kuohittiin ja pallit lensi huisin mereen ja kuohuista syntyi ah niin ihana kipakka akka..
eli oisko se niin, jotta me vaan taivastellaan akkain edesottamuksia MC:llä.

Mustamaalaus, juoruilu,
oiskohan topikin aloittajalla esmes  venus /  merkurius haasteellisesti julkiseen kuvaan  jupiter /  neptunus kontakteja..
tai lykkääpä kartalle asteroidi 236 Honoria kunniaa tuomaan tai viemään,
ja
Kuuhilda, se Honoria on justika  rx 25:  aspect_con pluto rx 24  kauris,
ettäkö mainetta ja kunniiaa etuajalla vonkaamassa  coolsmiley
että
summasummarum,
ei yksi pääsky kesää tee
eikä  uranus MC:llä ole kuin yksi kosminen idealisti, niskoitteleva älykkö
tai jotain..
ja
että
särähti korvaan tuo pelaaminen ja muuta  skorpioni teemaa
vilpitön, pelaaminen ??
murisen tripla-tupla-kupla  skorpioni
oikeesti
 pluto nikko
  venus vikko
ja  jupiter rikko
« Viimeksi muokattu: 01.09.2021 00:55:56 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #6 : 01.09.2021 11:40:49 »

 Hyvä että vastasit, vaikkei pitänyt  Smiley
Mielenkiintoista asiaa.

Voihan Pullen ja nikkous.Pullenin mukaan planeetat olis rankkingiltaan näin: venus  jupiter  neptunus ...ja  venus selkeä ykkönen.
Oon muistaakseni saanu ennemmin ykköseksi  neptunus joka onkin ehkä todenmukaisempi.
Aina kiinni siitä mitkä taivaskappaleet on mukana ja mihin huoneeseen tulkitaan kuuluvaksi rajatapaukset.

 kalat  jousimies  kauris olis sitten merkkien maaliintulojärjestys.

Eipä paljon näy  esim. uranus aspect_opp askendentti ja  aurinko vesimies näissä kuvioissa.


Jee, hienoa että noinkin paljon maata hattarapäällä mukana, mulla on toivoa Cheesy

Näyttävät tietävän ... juu  Grin Grin
Tuo on todellakin juuri noin, ihmiset, jopa isot massat, ohjaantuu ja seuraa helposti, koska vaikutan siltä että homma on mulla lapasessa hienosti, vaikka oonkin ihan pihalla.
Eräs ystäväni sanoi että oon itsevarmin ihminen jonka hän tietää...ja totuus on aivan jotain muuta.

Ah, kaiken muun saan käymään järkeen (erityisesti se kun sanotaan että olen pätevä  Cheesy), mutta miten  kaksoset ohittaa ja kiertää ihmiset?  Undecided Kahden totuuden tahi kaksien kasvojen kauttako ehkä? Tai elohopeena paikalla, ja poissa.

Hectorilla ei oo tainnu olla maineen kanssa ongelmia, toisin kun Marilynilla...oli naisella mitä vaan siellä MC:llä, niin sitä taivastellaan vissiin aina. Enempivähempi.

Mainetta ja kunniaa tässä nyt tarviikin lähteä tavoittelemaan ihan ekana, juu  Cheesy






tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.09.2021 20:07:52 »

Kuuhilda
sinullahan EI OLE Descendentillä planeettaa..
eli nuo tulkinnat kulmille oli niille, joilla on siellä joku planeetta  aspect_con.
Ittiäni jotenkin häiritsi myös tuo sanavalinta, kiertää ja ohittaa, mutta pitemmin se oli selitetty tuossa artikkelissa,
jotta se kuvaa tapaa voittaa ihmiset puolelleen antamalla heille myöten.
Ne, joilla on laskevia planeettoja ( aspect_con DC) heijastavat osan itsestään muihin ihmisiin, saavat muut näyttelemään heille jotain roolia (osaa sinusta itsestäsi);
sen tähden planeetan  aspect_con DC nähdään toimivan ainoastaanläheisissä ihmissuhteissa (aviopuoliso, yhtiökumppani)
joissa läheisyys ja rajoittaminen tekevät manipuloinninmahdolliseksi.


Velipojalla oli  mars  aspect_con DC  vesimies
omaa  mars leijona vastapäätä. Pyysin usein häneltä fyysisiä käytännön tekoja tyyliin tuo puita uuniin, hae vettä kaivolta,
mutta hän tiedosti minun kärsimättömän luonteeni ja -kohta, odotti sen aikaa, että suivaantuneena tein ite.
Hyvinkin epäkäytännöllinen luonne, inhosi riitaa ja minähän taas, ilmeisesti purin hänenkin agressioitaan  mars leijona aspect_tri IC  oinas ärjymällä ja karjumalla.
TOISAALTA hän sai minut myös varpailleen, jotta mistähän päin nyt tuulee, sellanen ärsyttävän kuulosteleva olo, norsuna lasikaupassa, eli osasi ohjata käytöstäni huomaamattani.
 mars /DC
kestävä, lempeä käytökseltään, kuitenkin raudanluja tahto (uppiniskainen), hyväluontoinen, avulias epäolennaisissa asioissa.
Kyky olla voimakas ja alistumaton olematta yliampuva tai antamatta tarpeetonta vastustusta


Sullahan Kuuhilda on myös  jupiter /  askendentti
Ymmärtäväinen, toiveikas ja epäitsekäs (kaikkitietävä, no  askendentti jousimies samaa... angel
Suosit harmoniaa ( uranus kumoaa?) ja rinnakkaiseloa, osaat arvostaa ja kunnioittaa muiden tunteita,
Et niinkään ole myötätuntoinen vaan yleisesti humaani tuntien puolueetonta hyvää tahtoa muita kohtaan.


Tuohan on myös Suomen kartalla, mutta retrona,  jupiter rx 5  kaksoset  aspect_con askendentti 7  kaksoset
ja kohtsillään siinä karmallinen kohtaaminen kansakuntana tr  kuunsolmu aspect_con jupiter rx.
Uutiset  jupiter pursuaa harmonista rinnakkaiseloa koronan tiimoilta, ah ja voi tätä hyvää tahtoa....
joo
ja vielä
 jupiter :n yleiskuvaus mille tahansa kulmalle on filosofinen
 pluto :n tehokas
ja tuon  uranus :n yksilöllinen

ja niin sitten vielä, jotta esmes itellä on nyt progella pitkään  pluto / askendentti , siis transiittina,
ja varmasti vaikuttaa, näkyy ja kuuluu,
huomiota herättävä
voimakas vaikutelma, pelastavana ironinen, hyvä huumorintaju (itsepintainen  crazy2 )
Valpas ja opportunistinen, korkeajännite-energian ajama.
Lisänä mestarillinen ja vilpitön  aurinkoaskendentti siis progella.
Tytöllä sekä  mars että  pluto skorpioni / askendentti
 mars askendentti Leppeä olemus ei paljasta mitä pinnan alla liikkuu.. siihen sitten vielä pikantisti  skorpioni ja kun molemmat ovat vielä hallitsijoita..avot

ja sekin vielä pitää lisäämän,
yllätti,
jotta  neptunus (kosminen) mielletään yleistulkinnaltaan henkilökohtaiseksi.
Ehkä se menee ihon alle, ei kuulu muille..etäinen, vetäytyvä ja silleen, aistiyliherkkä, niinkös?
 kuu on emotionaalinen
« Viimeksi muokattu: 01.09.2021 20:10:35 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8 : 02.09.2021 01:42:14 »

Juu no niin, oonkin ihan hyvä luomaan ongelmia sinne, missä niitä ei oikeasti ole  Grin

Edelleen mielenkiintoisia vuorovaikutuskuvauksia kaikin puolin.
Vaikuttaakohan tuo sama synastriassa? Jos jollakulla (läheisellä) on planeetta  aspect_con mun DC, niin dynamiikka on tuollainen?
Esim ex-miehen  aurinko, ja ah miten miellyttävästi mies manipuloi minua edelleen. Tiedostan sen, mutta annan sen tapahtua niin kauan kun se on miellyttävää.

Oho, jo toisen kerran osuu sellaiseen, jota on ollut vaikea tavoittaa...
Et niinkään ole myötätuntoinen vaan yleisesti humaani tuntien puolueetonta hyvää tahtoa muita kohtaan.
Nenä päähän  Smiley

Kaikki muukin kyllä, paitsi että kaikkitietävyys on vanhemmiten kadonnut. Nuorempana sitä kyllä piisasi, ennenkö ymmärsi ettei oikeasti tiedä mistään mitään  Cheesy
Ja no harmonian kanssa on niin ja näin...kovin pitkällinen harmonia kävisi varmasti tylsäksi  Grin

Minkähänlainen on filosofinen, ymmärtäväinen, toiveikas ja epäitsekäs valtio, joka on kaikkitietävä ja suosii harmoniaa?
Voiko näitä henkilön persoonaan tehtyjä kuvauksia ajatella suoraan valtioon mitenkään?  Undecided

Yritetäänkö sitä harmoniaa sitten liiaksikin muiden asioiden kustannuksella, joka pureekin omaan nilkkaan ja luo vain kaaosta?

Karmallinen kohtaaminen, mitä lie, hyvää, pahaa vai rumaa?

Eikös se 12 huone ainakin oo aika henkilökohtainen, pinnan alainen?
Vaikka toisaalta kai myös universaali ykseys ja kaiken yhteys vois olla niitä heiniä, eikä lainkaan henkilökohtaista.

Mulla näyttäis olevan  kuu aspect_con  vertex progella,  neitsyt 8 huone.
Akseli se on tuokin, vaikka ei kulmahuoneen akseli, sitä ei vissiin ajatella samalla tavoin?





tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 02.09.2021 20:57:53 »

joo,vois varmaan ja hyvinkin toimia synastriassa,
sitten mietin omalta kohdalta, että jos se on kiinni siitä, että se planeetta on just  aurinko (mestarillinen)
ja jollain lailla auktoriteettinen, koskapa tunnistan myös tuon manipuloinnin exän taholta,
ja hänen  aurinko leijona aspect_con mun  kuu kuunsolmu leijona
muttei mitenkään kulmilla.

Tuosta Vertexistä.
Täytyy ihan ekana mainostaa Emelian blogia,
ja yhteenvetoa tuosta akselista, kiitos :
https://www.emelianauringonpaluut.fi/astrologia/vertex-antivertex-akseli/
Mutta joo,
onhan se henkilökohtainen akseli, onhan?
mutta tuossa artikkelissa sitä ei mainita, ja siitähän ollaan vissiin astrologien parissa montaa mieltä,
toiset noteeraa, toiset ei.
Ja että sehän on DC:n ns. apuakseli, antivertex  askendentti :n,
että voisko sitten ajatella, että DC:llä oleva planeetta-yhtymä saa lisävahvistusta tai kohtalonomaisuutta  vertex -akselilla, jos niikseen?
entiijä, pitää kurkata sun proge coolsmiley
Tuon vois kuvitella liittyvän jotenkin ravintoon, suolistoon, ruuansulatukseen.. kuu ja  neitsyt
tai siihen yö :kuu:työhön neitsyt.
Justika tuli mieleen ( 8 huone, toisten rahat... Grin )
yks värssy huussin seinällä:
Kun talletat tähän maatalouspankkiin,
niin muista, älä jätä pikkurahoja tiskille,
siis enemmän aikaa ja vähemmän ennakkoa.

tarkoittaen, jottei lorota siihen reunalle..
joo, menee kohta niin off topikkia jotta, mutta silti ihanaa, kun ON KESKUSTELUA, kiitos hiltasein.

joo, liika harmonia on ihan lällyä, välillä pitää murista...

Maan kartalla kulmaplaneetta,
 jupiter rx Suomi  askendentti ja millaisen kuvan annamme:
ymmärtäväinen ulkomaan pakolaisia kohtaan,
iloisuutesi jopa kärsimyksen keskellä herättää muiden sympatian että onnellisten listalla kärjessä,
 jupiter on politiikkaa, julkaisutoimintaa, lehdistö, koulutus, laki, uskonto
onhan meillä ilmainen koulutus (perus- kaksoset )
humaanisti äitiyspakkaus kaikille ( kaksoset tenavat, poliitiikka ja englantilaiset ovat kateellisia..)
uskonnonvapaus
viihtyisät vankilat ( jupiter 12 huone)
sananvapaus, onko onko, tuleeko tässä sitten jo retroa,
että näyttäs niinku olevan, poliitikot saavat meidät  jupiter uskovaisiksi
eiku Mikko Alatalo ja se on ihan joviaali ilmiö
entiijä, sensuroikaa minut veke täältä.. crazy2
oukei,
tr  kuunsolmu kaksoset  aspect_con jupiter rx  kaksoset Suomen kartalla,
jos nyt jostain puhutaan, niin alaikäisten korona-rokotuksista,
puolesta ja vastaan,
sairaaloissa työskentelevien resurssien riittämättömyydestä,
retro-leikkausjonojen purkamisesta, kaikkee,
ja just tuo, Suomenkin 12 huoneessa, tiedetäänkö me missä mennään,
se uutisointi.

Jokohan  kuu on mun Vertexillä,
pitäs vissiin kohtalonomaisesti tiskatakin...

« Viimeksi muokattu: 02.09.2021 21:05:26 kirjoittanut nikki » tallennettu
Tsarevna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #10 : 05.09.2021 07:32:04 »

En enää löytänyt juttua, ehkä se tulee vastaan jossain vaiheessa. On tullut tutkittua astrologiaa viime aikoina niin paljon, varmaan tuhansia lähteitä
tallennettu
merenlehti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #11 : 16.02.2022 23:54:13 »


Jäin nyt miettimään tuota, että mikä tekee henkilöstä jonkun nikon? Neptunikon, Plutonikon...onko tähän olemassa joku näppärä määritelmä?

*Määritteleeköhän se mut Plutonikoksi, että mietin tätä pimeellä parkkipaikalla keskellä yötä, kun tulin vahingossa 2h etuajassa töihin?   Cheesy



"nikoilla" on jokin planeetta kartalla erityisen voimakkaassa asemassa. Esimerkiksi voi tehdä tarkan aspektin johonkin kartan akseliin tai persoonalliseen plaaneettaan jne. Näihin on kai olemassa jotkut "säännötkin", että mikä aspekti on tarpeeksi tarkka.

(en ole vielä lukenut koko ketjua loppuun, joten pahoitteluni, jos joku vastasi jo tähän) minä olen mm. lunaatikko  2funny, koska kuu on voimakkaassa asemassa kartalla.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2022 23:55:45 kirjoittanut merenlehti » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #12 : 17.02.2022 14:35:26 »

Juu mää tutkin tätä ja virkistelin muistiani...en tullut hullua hurskaammaksi, laskentatavasta riippuen tulee eri nikkous.
Niinpä luovutin ja totesin, että itse ainakin olen sitten vaan monikko  Cheesy
tallennettu
Maasukeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #13 : 16.08.2022 10:17:47 »

Uranus 10. huoneessa tekee itsensä tunnetuksi tavallisuudesta poikkeavalla tavalla tahtoen tai tahtomattaan, ja näin ollen se voi aiheuttaa maineen menettämistä, jos maine perustuu siihen, että mukaudutaan normeihin, mutta mainetta on monenlaista.
Mitäköhän lie tuo Uraaninen maine?

Itselläni on tällä hetkellä Uranuksen transiitti 10. Huoneessa, ja olen ensimmäistä kertaa elämässäni ollut avoin siitä julkisesti, että olen harrastanut astrologiaa 20 vuotta ja uskon, että se toimii, ja että siitä voi olla apua. Luulen, että Uranus 10 huoneessa voi auttaa olemaan rohkeasti oma itsensä julkisesti.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: