Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ymmärrys ja rakkaus eläimiin kartalla?  (Luettu 5738 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Taurgorius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« : 21.02.2022 17:42:49 »

Tulipa tuossa mieleen, että osaisiko joku kertoa, miten kartalla voi näkyä eläinrakkaus ja sellainen syvä ymmärrys, yhteys eläimiin?

Ensimmäisenä tulee toki mieleen  neitsyt,  merkurius ja 6. huone, mutta olisiko jotain muita tärkeitä piirteitä? Ilmeisesti  jousimies ja  vesimies saatetaan myös liittää tähän. Ja rakkautta kun miettii, tietysti  venus tulee tarkastella. Entäs 12. huone,  neptunus ja  kalat, intuitio ja korkeampi tietoisuus?

Itse olen todella eläinrakas ja usein olen miettinyt, että joillain ihmisillä tuntuu olevan tietynlainen ymmärryskyky ja syvempi yhteys eläimiin, jota toisilla taas ei ole - meinaan siis, että on olemassa ihmisiä, jotka kovasti pitävät eläimistä, mutta eivät silti jotenkaan koskaan saavuta niin syvää yhteyttä niihin, kuin taas toiset, joilla tuntuu olevan tällainen kyky. Esimerkkinä tästä on mieheni ja minä; itse koen omaavani tämän ymmärryksen, kun taas mieheni, joka kovasti myös eläimiä rakastaa, jotenkin huonommin monesti niitä ymmärtää. Minulla on  kuu neitsyt, mutta 6. huone tyhjillään, kärkenä  rapu - olen huomannut, että minulla on vahva hoivavietti eläimiä kohtaan ja niiden puolesta olen aina valmis taistelemaan, mutta lapsia en halua enkä niistä erityisemmin pidä.  venus minulla on  kaksoset, jossa tulee esiin tuo  merkurius. Se tekee myös aspect_tri  askendentti vesimies.

Mitäs sanotte?
« Viimeksi muokattu: 21.02.2022 17:49:15 kirjoittanut Taurgorius » tallennettu

⊙ ♉︎ ☾ ♍︎ → ♒︎
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.02.2022 18:51:18 »

https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44714.0
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.02.2022 01:07:39 »

https://suomenhevosliitto.fi/2016/05/25/hevoskuiskaaja-kari-vepsa/
(31.3.1952)
 
  ceres merkurius jupiter oinas
 ceres huolehtii kotieläimistä
 merkurius ymmärtää mielen liikkeet, elekielen
 jupiter ymmärtää sosiaalisen hierarkian, opettaa ja oppii
 aspect_kvi mars rx  skorpioni
 mars voima, vahvuus, liike ja myös pelot, alkukantaisuus,
 aspect_kvi suhde, jännite ja myös ennakointi

 aurinko oinas aspect_squ uranus rapu aspect_squ :saturnus:rx  vaaka aspect_squ chiron kauris
johtavien planeettojen iso risti, "lauman" johtaja, iso tehtävä
Kaikki tuntemani  aurinko oinas ihmiset ovat eläinrakkaita (poikkeus ex anoppi),
koiraihmisiä useimmiten; yks paimenkoiran kouluttaja, yks monen lapinkoiran emäntä jne..
Hevoskuiskaajalla  uranus tuossa ristissä vois olla sitä ns. selväkuuloisuutta, "langaton netti",  rapu :n herkkyys
 saturnus kurinalaista yhteistyötä, henkinen pitkäjänteisyys, oma reviiri ja sen kunnioittaminen
ja  chiron, no puoliksi hevonen, puoliksi ihminen, eläimen vaistot ja ihmisen tietoisuus yhdistettynä.

----
Kuun jumalattarista kreikkalaisten Artemis ja vastaava roomalaisten Diana kulkivat eläinten kanssa.
Eläinten, villin luonnon ja primitiivisen uskomusmaailman suojelijattarena Artemiksella oli vahva kytkentä samanismiin.
Samanismi tarkoittaa henkimaailman hallintaa.
....-arkkityyppinen Artemiksen edustaja on eläintenkesyttäjä.
Suhtautumisemme eläimiin kertoo suhteestamme Artemikseen ja niihin alitajuisiin voimiin, joita nämä eläimet edustavat.
Joten esim. koirien pelko voi olla jotakin paljon syvempää kuin ikävä lapsuuskokemus
. lainaus Niemi-Mattila / ajattomat arkkityypit

Tuota Artemista tulin aatelleeksi ihan muuten, kun Tanhua mainitsi suomalaiset samaanikansana..
tallennettu
Taurgorius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2022 12:09:48 »

Tämäpä oli hyvä esimerkki. Ja tuosta Vepsän kartasta mielestäni näkyy nimenomaan suuriin eläimiin liittyvä yhteys (lauman johtajuus), vaikka tokipa paljolti samoja seikkoja, oli eläin mikä hyvänsä. Eli samoilla jäljillä siis jokseenkin liikutaan - voimakkaana/toimivana yhteys, intuitio veden merkeistä, mutta lisänä tuo  oinas-energian tuoma johtajuus ym. sekä oleellinen ceres-huomio.

Tutkin lisää Diana- ja Artemis -asteroideja ja niistä löytyi kyllä pohjaa - itselläni esimerkiksi Artemis  kalat. En osaa sanoa, millaisia painoarvoja näille voi antaa, mutta 1. huoneessa majaili tämä Artemis minun kartallani, joten sijoitus ainakin näkyvä.
tallennettu

⊙ ♉︎ ☾ ♍︎ → ♒︎
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.03.2022 01:33:54 »

Asteroidit ovat paremminkin huomion arvoisia, jos ovat yhtymissä, eivät niinkään yksinään korostu..
Tuo Artemis on ehkä enämpi henkiopas eläimen muodossa, ehkä oikeesti liittyen samanismiin,
koskapa yks tuttu vasta kävi samaanikurssia ja teki matkan Artemis seuranaan..
 juno askendentti  neitsyt aspect_opp 105 Artemis -  chiron DC , jolle tr  jupiter aspect_con matkan aikaan.
Nää on aina parasta astrologiassa, esimerkit elävästä elämästä, toteutumat.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2022 18:17:56 »

24044 caballo

Espanjaksi hevonen.

Nyt yhtymässä aurinkoon, mulla synttärillä MC:llä. Sopii hyvin, on yksi ammattikin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: