Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: L i i k u n t a k a l e n t e r i - millaista liikuntaa tänään -  (Luettu 215717 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #300 : 17.07.2008 21:21:11 »

Lionheart, missä päin Suomea tuo Romeo vaikuttaa? On vaan niin söpö...

Itsekin olen kovasti miettinyt koiran hankkimista. Lähinnä olen ajatellut schäfferiä koska niitä on ollut muutama mutta tuossa vastikään tutustuin ystäväni rottweileriin joka sulatti sydämeni. No pitää harkita vielä. Joka tapauksessa minua miellytää koira joka on ystävä ja josta on seuraa myös lenkille.

Asiasta: Oma liikuntani keskittyy juoksuun. Nautin siitä.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #301 : 17.07.2008 21:32:22 »

Meijän reviiriä on Vantaa.  Smiley

Itekkin sakemannia meinasin aluks, mutta tuo oli pakko ottaa koska oli niin mun edellisen koiran näköinen.. Mä ajattelin hommata rotikan kun oon iso ja mulla on oma kämppä.

Koska asun himassa vielä muutaman vuoden niin mutsi sai vaikuttaa myös tuohon koiravalintaan. Se oli ehdottomasti vastaan kaikennäköisiä rotikoita ja dobbereita (jälkimmäisessä samaa mieltä), mutta nyt kun tuo hommattiin ja olen täysin vakuuttunut, että Romeon isä olisi rotikka(-sakemanni) niin saas nähä sit.. Uhmaikää odotellessa  :Smiley Silloin se viimeistään paljastuu, kun pikkuisen "sisäinen rotikka" nostaa päätään (mistä tulikin mieleeni, että Romeo kantaa häntäänsä samoin kuin rotikka). Ajokoiran vietti on täysin havaittavissa jo nyt.. Se siitä pihalla pysymisestä.  2funny
« Viimeksi muokattu: 17.07.2008 21:35:20 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #302 : 17.07.2008 21:51:39 »

Lionheart, kerro jos joskus kaipaat lenkkikaveria niin Kauris tulee!  Osuu niin lähelle tää asuminen.  Smiley

Itse todellakin olen kova koirafani, ja nyt juuri mietin mikä seuraavaksi. Kuten sanoit, sakemannit on ihania mutta niitä ei voi antaa kelle vaan. Ja ne vaatii aikaa. Itse juuri mietin kuinka paljon minulla on aikaa kaiken tohinan ohella.

Mutta jos lenkkiseuraa kaipaat niin esittele koirasi!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lionheart
Astro-nauttija

Profiili WWW
« Vastaus #303 : 17.07.2008 22:13:31 »

Ihanaa että täällä on muitakin koiraihmisiä!  Grin Mä oon pienestä pitäen ollut koirien perään (on kuvia, joissa 'ratsastan' yksivuotiaana tätini sakemannilla). Varsinkin isot koirat on lähellä mun sydäntäni (keskiaasian- ja kaukasianpaimenkoirat on mun alaani)  smitten Näyttelyitä harrastin jo 12-vuotiaana ja harrastan edelleen, koska mikä tahansa tekeminen yhdessä koiran kanssa on mahtavaa. Niin ja sellaista koiraa ei olekaan, johon en kontaktia saisi  Wink No okei, ne pari huskyä.. Ja pikkukoirat, yök!

Juu tänne vaan lenkkeilemään kun Romeo on isompi!  Grin Lääniä löytyy kyllä, mennäänkö tassuttelemaan metsään vai kenties ihailemaan jokimaisemaa? Vai pistetäänkö juosten tuosta ympäri ison kylän?  Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #304 : 16.08.2008 20:13:27 »

Elämänilo! Tuo 1000 metriä on kyllä saavutus varmasti niin fyysisesti kuin henkisestikin! Itsellä ei hermo kestä sitä hommaa, tuntuu niin hitaalta tai sitten en vaan osaa oikeaa tekniikkaa  Grin

Hei "Lionheart"

Lomamatkallani juoksin joka päivä uima-altaassa
- auringonpalvojat katselivat ihmeissään,
mitä tuo muija tekee,
kun kiertää koko ajan allasta ympäri
- kroppa on nyt "timmissä" kunnossa

Muutama kokeili vesijuoksua kanssani
- kiinnostus lopahti siihen, kun oli rasittavaa touhua

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 12:56:35 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #305 : 18.08.2008 10:21:17 »

heh, koiranäyttelyitä futistapahtumia ja sen sellaista, no.. but fillari ja uintia joskus 2 krt pv.. meloa vielä ehtisi ennen luistelua ja sitten kait pitäis skimbata.

mutta mikä voittaa wingsailingin ja kiteboardingin, täytyy edetä asiassa surflautaa pidemmälle.

http://www.kauneusjaterveys.fi/
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 10:23:01 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #306 : 18.08.2008 11:32:25 »

Ripsakkaa kävelyä. Kun vettä sataa niin paljon, niin ei pyöräilyä tänään. Eipähän pääse sade roiskimaan pahemmin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #307 : 18.08.2008 15:46:01 »

Minun liikuntani tähään aikaan on tuo marjastaminen.

Vaikka niitä ei nyt oikein ole. Etsinyt olen, siis liikkunut. Mustikkaa ei, hilloja ei, vadelmia ei! Puolukoita ja karpaloita sekä toivottavasti sieniä löytynee.

Kumma juttu muuten se, että tuo maasto on vuosien myötä alkanut vaikeutumaan. Mättäät korkeampia. Kompastelen siis. Ja pari kertaa olen lentänyt rähmällenikin. On siinä pupuilla ja oravilla ollut hauskaa!  Grin

Ei kait vaan ilmastonmuutoksella ole osasyy maaston muokkaukseen Wink Älä nyt kuitenkaa ihan mättäitä päin kävele. Istu vaikka sinne mättäällä ihmettelemäänkin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #308 : 18.08.2008 16:20:33 »

Lähden tästä lenkille - olen maailman onnellisin tyttö ostettuani nuo rakkolaastarit kantapäihini - jipii voin kävellä kengät jalassa!  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #309 : 07.10.2008 13:49:42 »

Tein äsken 65min reippaan kävelylenkin ylämäki-alamäki-maastossa...
Nyt nimittäin alkoi sitten kunnonkohotus!  knuppel2
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #310 : 07.10.2008 19:35:01 »

Kävin juoksemassa ja haravoin 1,5 tuntia ja tienasin yli 400 kaloria!!! Peruskulutus pois vähennettynä! Ja päälle sitte normi koiran pissatukset Cool
tallennettu
Silvara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #311 : 07.10.2008 19:43:31 »

Minäkin heiluttelin tänään reippaana tyttönä haravaa n. tunnin verran ja pitäis vielä huomenna jatkaa, sitten olen kai oman osuuteni taloyhtiömme syystöistä hoitanut  Smiley
Lisäksi kävin reippailemassa yhdistetyn hölkkä/kävelylenkin  Grin Yritän parhaillaan motivoida itseäni lenkkeilemään edes pari kertaa viikossa, mutta sohva tuntuu välillä aivan liian kutsuvalta :Smiley
tallennettu

~Everything happens for a reason~
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #312 : 08.10.2008 20:41:57 »

Hei Ystäväin

Kuntoutuksessa pääsin taas liikunnan alkuun
- 1 x viikossa vesijumppaa; 2 x käynti kylmäaltaassa
- 2-3 x viikossa ulkoilua - sauvakävelyä/puutarhatöitä/kävelyä

Eilen kävin vesijuoksussa 15 min. ja sen jälkeen 45 min. vesijumppaa.
Tänään kävin fysioterapeutilla painelurentoutuksessa
Huomenna sauvakävelylenkille

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astro-nauttija

Profiili WWW
« Vastaus #313 : 09.10.2008 08:27:37 »

Päivittäinen 11km lenkki, joko juosten, hölkäten tai kävellen. Yleensä vähän kaikkia sopivassa suhteessa  Smiley Joinain päivinä vedän vähän rennommin ja hölkkään/kävelen vain 7km. Hyvää aikaa omille ajatuksille ja rauhoittumiselle.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #314 : 10.10.2008 18:06:49 »

Aamulla tein vatsalihasliikkeitä
ja 4kg painojen kanssa yläselkää, rintalihaksia, hauiksia ja ojentajia..

Ja äsken tulin seuraavanlaiselta lenkiltä;
5min kävelyä, 1min juoksua, 2min kävelyä, 10min juoksua, 2min kävelyä, 10min juoksua, 2min kävelyä..
=32 minuuttia

Seuraan nyt yhtä juoksutreeniohjelmaa, jossa tehdään aina kolme lenkkiä viikossa.
Kaksi niistä on tuollaista palasteltua (seuraava lenkki on palasina 35min) ja sit se kolmas on yhteen putkeen 35 min juoksua...

Eli aina pari minuuttia lisää pituutta noissa "palastelluissa" lenkeissä
ja kolmas sit yhteen menoon se edellisen palastellun lenkin pituus..

No, luonteeni tuntien mä hajoon tähän ohjelmaan jos noudatan sitä pilkulleen, eli en varmasti tule tekeen tätä koko aikaa orjallisesti, mutta ihan kivasti se antaa suuntaa... Tuostakin lenkistä huomasin että se oli just nappi mun kunnolle. Hiki tuli ja hengästyin vähän, mutta ei tullut yhtään paha olo tai ylirasittunut..

Kyllä tää tästä Afro
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25
  Tulostusversio  

Siirry: