Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Indigo /vanha sielu  (Luettu 62341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Intimaria
Vieras
« Vastaus #90 : 11.09.2006 12:11:49 »

Sielua enää ole olemassakaan vaan olemme jo sen evoluutiovaiheemme ohittanut!  Wink :Smiley Smiley


Jaa mitäs tuo sitten tarkoittaa?  idiot2

Luin eilen, että buddhlaisuudessa ei uskota sielun inkarnaatioon, kuten hindulaisuudessa, jossa jälleensyntymä kuvataan ihmisenä, joka vaihtaa vaatteitaan.

Buddhalaisuudessa vertauksena käytetään öljylamppua, joka sytyttää toisen lampun. Liekki näyttää siirtyvän lampusta toiseen, mutta palava aine ei suinkaan ole sama.
tallennettu
purpleangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Elämä on vain vaihe kaikkeudessa


Profiili
« Vastaus #91 : 04.01.2008 04:55:45 »

Jos on indigo sen vaan tietää, siis tiesin itse ennen kuin tiesin miksi sellaista nimitetään (olen synt -61) ja ilmeisesti pitäisi alkaa kartoittaa mikä olikeastaan olen koko kaikkeudessa...
... minulla on (onnekseni) kaksi lasta jotka ovat varmasti kristallilapsia. Ilmeisesti lasteni isä  on indigo ja olen niinikään löytänyt elämänkumppanikseni tätä nykyä 100% indigon. Kerran tuli muuten dokumetti kristallilapsista ja kun ohjelma alkoi aloin itkeä kuin puro ja itku loppui kun lopputekstit tulivat ruutuun. Olin niin hämilläni ja sekaisin kun näin "tuttuja" katseita ruudussa. Eräs indigo ystäväni oli kokenut saman ohjelman aikana. Hyvä ajatustapa varmaan on, että sen mitä vaan tuntee se on totta. Ei aina se mitä kuulee ja lukee.
Valoisaa uutta vuotta kaiklle  Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #92 : 04.01.2008 16:22:22 »

Jeah!

Voiko siis talkoohenkinen työ olla ilmaista työtä?
Sinulla Kotkansilmä on kait vähän taka-ajatuksia... coolsmiley

Talkoo on ideana loistava. Ja suomessa pitkään hyvin toiminutkin.. Nyt vaan verottaja iskee talkoohengellä ylläpidettyihin toimintamuotoihin!! Jos muistan pari kuukautistakasien uutisen oikein.

Lueskelin noista linkeistä indigolapsista... Yllätyin koska mielikuvaksi kehittyi negatiivisesti painottunut käsitys. Ja mieleeni tuli persoonallisuushäiriö; Narsistinen nimen omaan. Mutta toisin kuin Narsistisesta persoonallisuuhäiriöstä kärsivan ihmisen, Indigoihmisen kanssa pärjää, jos nimen omaan perustelut asioille tekemiselle ovat selkeät ja oikeat/hyväksyttävät.... Ja tätä ihmettelen koska jos Indigoihmisten tarkoitus on tulla maailmaan "pelastamaan" niin miksi sellaisten kanssa toimiminen on hankalaa ja Nimenomaan heitä on oikein ohjailtava. Kuvittelin itse että  HE ovat tulleet ohjailemaanmeitä oikeaan suuntaan lempeästi eikä alistavasti, kuten tuo termi "kuninkaallinen" käyttäytyminen antaa ymmärtää.

Ihmettelen vaan.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #93 : 04.01.2008 16:28:54 »

Ehkä tarkoitus on tietoisuuden lisääminen näistä perusteiden selkeyksistä ja oikeuksista... Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #94 : 04.01.2008 16:32:54 »

En tuosta Ritalinista tiedä muuta kuin että se on jokin amfetamiinijohdannainen, mutta minkälaisia vaikutuksia sillä sitten on ja hyötyykö joku lääkkeestä.
Löytyi faktaa Wikipediasta:
Metyylifenidaattia (C14H19NO2) käytetään eräiden neuropsykiatristen sairauksien hoidossa. Sillä on myös väärinkäyttöpotentiaalia, ja se luokitellaan monissa maissa huumausaineeksi. Vastoin yleistä käsitystä metyylifenidaatti ei ole amfetamiinijohdannainen.

Metyylifenidaatti tunnetaan yleisesti kauppanimillä Ritalin, Concerta ja Equasym Retard. Se on stimulantti, joka parantaa vireystilaa ja tarkkaavuuttaa. Sillä hoidetaan mm. tarkkaavuushäiriöitä (ADHD, ADD), narkolepsiaa ja kognitiivisia oireita. Metyylifenidaatti on voimakkaampi stimulantti kuin kofeiini, mutta heikompi kuin amfetamiini.

Metyylifenidaatti imeytyy nopeasti ja sen puoliintumisaika on lyhyt, n. 2-3 tuntia. Voimakkaan ensikierron metabolian vuoksi sen hyötyosuus on heikko.

Yleensä metyylifenidaatti on lääketieteellisellä annoksella hyvin siedetty ja aiheuttaa harvoin riippuvuutta. Metyylifenidaattia myös väärinkäytetään, jolloin sen haitat ovat samankaltaisia kuin amfetamiinin väärinkäyttäjillä.

 Vaikutusmekanismi

Metyylifenidaatin vaikutusta keskushermostoon ei vielä täysin tunneta. Se lisää dopamiinin vapautumista presynaptisista reseptoripäätteistä, jolloin dopamiinia käyttävien hermosolujen toiminta tehostuu. Tällöin mm. tarkkaavuus, vireystila, aloitekyky ja keskittymiskyky paranevat. Erityisesti otsalohkojen dopamiiniradat hoitavat näitä tehtäviä.


Käyttö lääketieteessä
Kokonaisia 20 mg:n Ritalin-tabletteja
Kokonaisia 20 mg:n Ritalin-tabletteja


 Tarkkaavuushäiriöt

Tarkkaavuushäiriöisten ja hyperaktiivisten lasten käytös rauhoittuu ja koulumenestys usein paranee stimulanttihoidolla. Vaikutus on sikäli paradoksinen, että stimulanttisesta luonteestaan huolimatta lääke rauhoittaa hyperaktiivisia lapsia. Tämä voi johtua siitä, että tarkkaavuuden parantuessa ympäristön virikkeet eivät aiheuta enää yhtä voimakasta stressiä.

Tarkkaavuushäiriöihin liittyy usein myös motorisia oireita kuten kömpelyyttä. Metyylifenidaatti saattaa lievittää myös näitä oireita.

Narkolepsia

Narkolepsia on elimellinen nukahtelusairaus, johon liittyy pakonomaista, kohtauksittaista nukahtelua. Siihen liittyy usein poikkeavaa päiväväsymystä. Sairaudessa REM-univaiheen säätely on häiriintynyt.

Narkolepsian hoidossa voidaan käyttää piristeitä, esim. metyylifenidaattia.

 Aivovammojen jälkitilat

Aivovammojen jälkitiloihin voi liittyä väsyneisyyttä sekä aloite- ja keskittymiskyvyttömyyttä. Joissain tällaisissa tapauksissa metyylifenidaatista voi olla huomattavaa apua.

Liikalihavuus

Koska stimulantit kiihdyttävät aineenvaihduntaa ja vähentävät näläntunnetta, niitä käytetään myös laihdutuslääkkeinä. Suomessa tällaista käytäntöä ei kuitenkaan ole.

[Amfetamiiniriippuvuus

Suomalaisen tutkimuksen mukaan metyylifenidaatista voi olla apua pahasti amfetamiiniriippuvaisten hoidossa. Metyylifenidaatti vähensi koehenkilöiden amfetamiinikäyttöä.[1]

« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 16:38:24 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #95 : 07.12.2008 12:36:21 »

Tässä(kin) asiassa ja tässä erityisesti kannattaa varoa egoa, siis ego-ismia.
Vähintään puolet tuntemistani ihmisistä uskoo olleensa Atlantiksella, ja kaikkein äänekkäimmät ja eniten 'oikeassa olevat' ovat omasta mielestään yleensä ikivanhoja sieluja.

Miksi kaikkein 'pyhimmistäkin' ihmisistä, kuten Sai Babasta, Maharihi Mahesh yogista tai Äiti Ammasta kerrotaan täällä maan päällä rumia juttuja? Miksi Babaa epäillään pedofiliasta, miksi Dalai Lamasta juorutaan pelkän poliittisen vallan tavoittelijana?

Siksi että KUKAAN meistä maan päällä ei ole täydellinen. Älkää siis ylentäkö tai alentako itseänne. Tarkoitus ei ole, että ryhdymme palvomaan ihmisiä, olivat he kuinka 'wanhoja' tai transsendentaalisia tahansa. Me kaikki olemme Jumala ja samalla emme ole. Sieluniän perusteella ei saa kohdella ihmisiä eriarvoisina, kaikki ovat samanarvoisia.

Kärjistäen voisi sanoa, että hän joka koko ajan kuuluttaa maailmalle olevansa erityisen vanha sielu ei todennäköisesti sitä ole. Sellainen käytös on tyypillistä edelliselle tasolle, kypsille sieluille, joita ovat yleensä myös uskontokuntien johtajat, papit, piispat ym., sananjulistajat, oikeassaolijat.

Vanhan sielun löytää varmimmin umpikännissä maantienojasta (koettelemukset kovenevat sieluniän lisääntyessä) tai korjaamasta vanhoja autoja, ilman minkäänlaista tarvetta itsetehostukseen. Vanha sielu tietää, että hän ei ole mitään (ego on erillisyyden illuusio), ja samalla hän on  Jumala, kuten me kaikki, sillä me kaikki olemme Jumaluus. Vanhan sielun tunnistaa katseesta. Te jotka olette vanhan sielun nähnet tiedätte mitä tarkoitan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #96 : 07.12.2008 13:59:32 »

heh, minulle taas ulkopuoliset henkiset ihmiset sanovat että olen niiiin henkinen.. ja alkavat lukea menneitä elämiäni, sielunsuunnitelmaa jne.. ei se mitään se on hauskaa. jos kerran olen niin olen, tullut muualta, ollut luomassa palloa, elänyt tuhansia elämiä, olen täällä vapaaehtoisesti, olen hyvin pitkällä henkisesti, jne jne. valon mestarin inkarnaatio oli jännästi sanottu. nyt se on jo aika selvä.. että on jonkinlainen unohduksen verho tänne tullessa. aina ajattelin että nuo muut saa olla starseedia ja muuta sellaista. sitten äkkiä moni uusi tuttavuus joko kertoo tunteneensa minut Egyptissä, avaruudessa, ja ties missä. no, niin kai sitten.. ja sitten oli se Pohjolan valojuttu..

jotenka miksei muistelisi missä kaikkialla on ollut. eli halusin itse vähitellen tietää mitä ja miksi, no siis vapaaehtoisesti olen tullut pallolle ja olen mukana tässä muutoksessa.. koska jos on niin monta elämää takana, myös täällä, ei olisi pakko syntyä tänne, mutta kun halusi. "jännä paikka".. näin kuulin myös siitä miten maapalloa tarkkaillaan, että paikkaa pidetään takapajuisena ja sekavana, mutta luonto on vehmas ja upeimpia kaikkeudessa. jännä ristiriita tavallaan.. evoluutiolle kiintoisa paikka, mutta henkisesti ollut alikehittynyt..

tutustun tällä hetkellä energioihin, jotka ovat hyvän ja pahan tuolla puolen.. sitäkin olen opiskellut jo monta vuotta.. noita ulottuvuuksia. kaikki aukeaa heti kun vaan hakee sitä.. mutta on muutakin kuin henkisyys. on luovuus, hauskanpito, maailman näkeminen, ihmiset, urheilu, talous.. ja näin.

nyt mentiin.. lapsukaiseni taitaa siis olla indigo, eli katsotaan nyt miten elämänsä etenee. hieno lauluääni. ja taiteellista lahjakkuutta, ja levoton.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 14:02:50 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #97 : 12.12.2008 00:01:51 »



                                      :Smiley

             Kannattaako kaikesta olla sittenkään niin huolissaan. Koska onhan se sielunsuunnitelma

                jokaisella olemassa, kun alamme ihan alusta taas kaiken tämän käymään läpi.


                       Ehdottaisin, ettette millään tavoin ahdistaisi asenteillanne omia,

                          ettekä toistenkaan lapsia, noilla jopa ahdasmielisillä

                            näkemyksillänne, valitettavasti. Antakaa tilaa.


                                                        smitten 

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #98 : 19.12.2008 00:26:27 »



Antakaa tilaa.


                                                       
smitten




smitten



tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #99 : 19.12.2008 14:14:33 »

Lainaus käyttäjältä: Ikitosi
Ihmisen evoluution korkein aste on suvaitsevaisuus. Afro
Afro  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #100 : 06.01.2009 00:53:13 »



                                        Kiss

               Olemassaoloomme on jokin syy, ja jo naapurilla se on erillainen.


                                                      smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #101 : 06.01.2009 01:59:51 »

Tässä(kin) asiassa ja tässä erityisesti kannattaa varoa egoa, siis ego-ismia.
Vähintään puolet tuntemistani ihmisistä uskoo olleensa Atlantiksella, ja kaikkein äänekkäimmät ja eniten 'oikeassa olevat' ovat omasta mielestään yleensä ikivanhoja sieluja.

Jep, tätä minäkin olen ihmetellyt, että olenko hemmetti ainoa,
joka tulee sieltä henkisen peräkylän tunkiolta ihan vasta syntyneenä,
joka sekin kai on liian iso meriitti tässä henkisessä egoismissa,
joten mennään alemmas, että on ihan sitä itseään alkulimaa tuskin sitäkään? Huh uglystupid2



Kärjistäen voisi sanoa, että hän joka koko ajan kuuluttaa maailmalle olevansa erityisen vanha sielu ei todennäköisesti sitä ole.

Tarve todistaa omalla suulla, että minä olen tätä tai/ja etenkin muut sanovat minusta näin,
vesittää koko henkisen sanoman ja persoonan uskottavuuden.
Kyllä se henkisyyden tila esiin tulee rivienkin välistä, vaikka ei puhuisi koko henkisyydestä. Wink


Vanhan sielun tunnistaa katseesta. Te jotka olette vanhan sielun nähnet tiedätte mitä tarkoitan.

Näin uskoisin kanssa, -siis jos on olemassa hierarkia nuoret-vanhat sielut.
Voihan ne olla, tietoisuuden parantuessa, vaikka jotain alieneita.
Tarkoitan vähän samaan tapaan kuin esim. ensin tulta ja sähköäkin pidettiin yliluonnollisena taikavoimana.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #102 : 06.01.2009 02:22:03 »

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #103 : 06.01.2009 02:29:00 »

Mie olen ainakin vanha sielu, jos on syntymäaikaan uskominen  Tongue

Huomenna on jännä päivä. Söin Sinihomejuustoa joka oli pari päivää yli päiväyksen. Voiko sitä tietää oliko se pilalla vai ei

 Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #104 : 06.01.2009 12:04:51 »

Mie olen ainakin vanha sielu, jos on syntymäaikaan uskominen  Tongue

Huomenna on jännä päivä. Söin Sinihomejuustoa joka oli pari päivää yli päiväyksen. Voiko sitä tietää oliko se pilalla vai ei

 Wink

LARI sinäkö se oot Kiss , näin " monen ajan jälkeen"  Cool muistatko mut  Grin Wink Kiss

ONPAS ONPAS - no toivottavasti se homejuusto toimii myös käänteisesti antibioottina  Grin - eikös peniciliini tehdä homeesta Shocked - ja jollei NIIN onnea sitten puhdistusrituaalille

Ja kyllä homejuustokin homehtuu eli pilaantuu - sinihomejuusto alkaa mennä mössöksi ja tummenee ja kovettuu ja homehtuu crazy2 mutta en nyt mitenkäs usko että parin päivän ylitys olisi muuta kuin parantanut aromeita Cheesy

smitten t. Aaviisuinen

Ai niin jotain Indigosta ja vanhasta sielusta Shocked
Lainaus käyttäjältä: Ikitosi
Ihmisen evoluution korkein aste on suvaitsevaisuus. Afro
Afro  smitten



                                        Kiss

               Olemassaoloomme on jokin syy, ja jo naapurilla se on erillainen.


                                                      smitten




Sen verta tähän nyt - että nykyisin ei ole niin nöpö nuugaa itselleni olenko sitä vaiko tätä vai kerrassaan en mittään - no tämä viimeinen vaihtoehto ei voi olla totta ... tarkoitan vain että muistan kyllä ajat kun hyvin tarkkaan koetin tunnistaa ja tiedostaa että Kuka minä olen - nyt riittää melko pitkälle Minä Olen ... smitten  mutta tämä nyt kerrottuna omasta matkastani - eikä tarkoitus ole osoittaa ketään kuka näitä kuulostelee ? Ennemmin itse kuulostelen ETTÄ missä vaiheessa olen tiedostamassa~tiedostanut/siirtynyt/elän tätä Uutta  smitten

Tämä nyt tässä ja nyt kirjoitettuna Smiley


[/quote]
Ehkä tarkoitus on tietoisuuden lisääminen näistä perusteiden selkeyksistä ja oikeuksista... Smiley

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss
« Viimeksi muokattu: 06.01.2009 12:11:12 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: