Sivuja: 1 ... 56 57 [58]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 581051 kertaa)
1 Jäsen ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #855 : tänään kello 00:00:17 »

Kattelin kans karmisia tyyppejä synestrian kautta ja löytyi esim house 25 leijona aspect_con mars 26 leijona
Tän leijona&house-tyypin kanssa parhaat aspektit tuli kuitenkin kun iskin kartalle freddiemercury ja fantasia-asteroidit Grin ja tuloksena fantasia kuu uranus neptunus aspect_con freddiemercury
Extra: iskin tuohon kartalle myös freemanin muiden joukkoon koska why not&Freeman best ja no, synatriassa se on tietysti  kuunsolmu aspect_con freeman Grin

Tää tyyppi on mun nuoruuden poikaystävän kaksoisolento kaveripiiriä myöten ja heillä on sama syntymäpäivä mutta eri syntymävuosi (sentään). On hyvin samantyylinen elämänkaari myös. Tää synatriakartta on huomattavasti värikkäämpi kuin mulla ja exällä joten pointsit kotiin siitä Afro
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:48:23 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #856 : tänään kello 00:49:37 »

Tajusin, että 4738 Jimihendrix jne on myös olemassa eli jatkoa seuraa
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #857 : tänään kello 05:13:11 »

Grin Grin Grin

Nythän ne bileet alkoi Elwyn   Cheesy
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #858 : tänään kello 16:19:54 »

Minä taas lykkäsin kartalle Hestian, joka on ikään kuin Vestan kanssa samaa maata, mutta Hestia on sisäinen rauha ja Vesta taas palava intohimo ja omistautuminen.

Ja kappas vain, Hestia  harka aspect_squ vesta vesimies, tämähän on aika mielenkiintoinen ja tuo neliö ei ole sisäiselle rauhalle ihan paras yhdistelmä. Varsinkin kun Hesta  aspect_con chiron kertoo, että sisäisessä rauhassa on haava. Olen tätä nyt pyöritellyt ja huh huh. Melkoiset lohkareet siirtyilee päässä, kun tätä pohtii. Päädyin tosiaan Housesta tähän.

Nuo Elwynin löytämät asteroidit  Grin aika villiä meininkiä. Minä lykkäsin kartalleni Holiday 305443 ja se on 12. huoneessa  aspect_opp neptunus jaaha, minkälainen loma mahtaa olla kyseessä tuolla huoneella ja kuviolla  2funny 2funny  Shocked kuulostaa joltain laitoslomalta  crazy2

Takaisin enemmän aiheeseen (ehkä) nimittäin  venus perääntyy tänä syksynä  skorpioni. Perääntyminen alkaa 3.10. mutta  venus on jo siirtynyt varjoalueelle. Tuo  venus perääntyminen erityisesti  skorpioni on aika mielenkiintoinen syväsukellus. Virpi Karjalainen kirjoitti tästä aiheesta hyvän blogikirjoituksen, kannattaa käydä lukemassa. Aavistelen jo mihin teemaan tämä omalla kohdallani tällä kertaa mahdollisesti liittyy.

Sataa sataa, ja näin ahdistavan unen, jossa olin mökissä ja sieltä oli loppumassa happi ja vesi. Onkohan täällä muuten muita, joilla on kartallaan  pluto saturnus  vaaka lopussa? Tr.  chiron tekee tuohon yhtymään juuri nyt oppositiota  oinas lopussa. Melkoinen kuvio ja ilmankos olen nyt miettinyt paljon tuota karttani 4.huoneeseen osuvaa sukukarmaa. Ja jotenkin nämä kaikki Houset ja Hestiat vain vilisee päässä.

kuu 5  kalat että antaa sataa
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:21:30 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Sivuja: 1 ... 56 57 [58]
  Tulostusversio  

Siirry: