Sivuja: 1 ... 52 53 [54]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 475487 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #795 : 15.04.2026 00:01:58 »

Piti laittaa edellinen kirjoitukseni tänne, mutta menikin oivallusten ketjuun. No menköön, kai siinä jotain oivallustakin ehkä oli...

Kuunkierrosta oikeastaan tärkeimpänä se, että perjantaina on sitten suuri  oinas stellium, jossa mukana uusikuu 27 oinas

kannattaa tutkailla mihin tuo osuu omalla kartalla ja myös asteita 25-29 missä tahansa johtavissa merkeissä eli  oinas vaaka rapu kauris

jos sinne osuu jotain planeettoja niin se voi antaa vinkkiä miten tätä  oinas uuttakuuta kannattaa lähestyä

nyt vielä  kuu 20  kalat

öitä
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #796 : tänään kello 11:19:59 »

Tänään on illalla täysikuu 11  skorpioni

Ei ole yhtään riehakas vappu olo, päinvastoin enemmän sellainen pohdiskeleva, joka sopiikin  skorpioni täysikuuhun.

uranus on vaihtanut merkkiä  kaksoset ja kohtasi viikko sitten  venus  kaksoset merkin alussa.

Olen tänä vuonna jotenkin oivaltanut ehkä paremmin kuin koskaan astrologian luonteen siinä mielessä, että kaikki on jatkumoa. Olen aikaisemmin tutkaillut vain yksittäisiä kuvioita, mutta nyt näiden tämän vuoden merkittävien ja isojen merkkivaihdosten myötä olen oppinut paremmin tutkailemaan myös pidempiä jatkumoja ja syklejä.

Sitä kautta on kyllä huomannut synkroniaa ihan valtavasti! Ja se selittää asioita paremmin kuin että tuijottaa vain jotain yksittäisiä sijainteja.

Itselläni ei ole mitenkään erityisesti vapputunnelmat, mutta ihan hyvät tunnelmat ja kiva pitkä viikonloppu. Minkälaiset vapputunnelmat siellä muilla?

Klara vappen

tällä hetkellä kuuskorpioni
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:50:27 kirjoittanut meryem » tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #797 : tänään kello 12:16:26 »

Hyvä keli ja funtsin että milloin pesisin tyynyt ja peiton eli kesää odotellessa Afro Elämä on syklistä ja pongasin, että kappas taas uusi vaihde tulossa silmään joten lets go ja katsotaan mitä tapahtuu. Mulla ei ole oikein henkilökohtaista suhdetta vappuun muuten kuin että vappuna on kiva olla joko töissä tienaamassa tuplapalkkaa tai törpötellä porukalla jossain. Juhlia tai juhlanaiheita on ollut aika vähän varsinkin viime aikoina joten jos juhlistuttaa niin silloin kannattaa juhlia. Itse otan rennosti ja mietin että milloin jaksais noita vuodevaatteita pestä Grin

Toi "katsotaan mitä tapahtuu" kuvastaa kyllä hyvin mun elämänasennetta yleensäkin Cool Tietyt asiat toistuu, mutta aika usein upgraden kanssa eli tää vastaa vähän esim. sovelluskehityksen elinkaarta Grin
Ajattelinpa taas opiskella ja kun kerroin kollegoille että mitä niin yksi sanoi että on niin tylsää ja kuivaa että ei kykenis Grin kuivat jutut on hot kuten suuri rakkauteni taloussosiologia smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #798 : tänään kello 12:50:30 »

Kyllä, nelikymppisenä alkaa todella tajuamaan ajan merkityksen ja syklisyyden. Tosin mulla on joskus sellanen olo, että toi upgrade on enemmän sellainen tasonnousu, että vaikeustaso vaan nousee mitä pidemmälle mennään.

Ehkä se on se mun  saturnus Atmakaraka, josta laitoin oman aiheen. Olen nyt tutkinut tuota paljon ja toisaalta helpottavaa, että tolla Atmakaraka sijainnilla mun ei tarvikaan olla mikään life of the party.  Grin

Taloussosiologia kuulostaa mielenkiintoiselta. Oikeasti.

En oo pessy peittoja, mutta pyykkiä kyllä ja reissun sekä ylellisen lomaelämän jälkeen laittanut taas itse ruokaa ja siivonnut ja se on oikeastaan tosi ihanaa  smitten
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #799 : tänään kello 14:12:13 »

Mulla on Atmankara rx merkurius joten elämän oppiläksy on lienee oppia avaamaan suunsa jos aikoo saada itseään ilmaistua tms. Sopii hyvin tää interwebbi-maailma tuohon kontekstiin kun kirjoittaminen on monessa mielessä helpompaa kuin puhuminen.

Tyynyt meni pesukoneeseen joten kannattaa kirjoittaa ylös asiat kun ne tulee sitten tehtyäkin. Tämä muuten pätee töihinkin eli to-do lista ja siitä se lähtee lutviintumaan jos ei muuten.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Sivuja: 1 ... 52 53 [54]
  Tulostusversio  

Siirry: