Sivuja: 1 ... 51 52 [53]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 437938 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #780 : 24.02.2026 21:55:28 »

Ihan ensin, Kuuhildalle myöhästyneet onnittelut auringonpaluusta! Voi vain kuvitella miltä tuntuu juhlia auringonpaluuta noilla kuvioilla mitä viime viikolla oli taivaalla. Huh huh!

Nyt on viikko fiilistelty tulihevosen vuotta ja kyllähän tämä aika vauhdikkaalta vaikuttaa. Viimeisen viikon töissä on ollut ainoa puheenaihe tekoäly  crazy2 Siis on siitä jo aiemminkin puhuttu, luonnollisesti, mutta nyt ei mitään muita aiheita oikein edes ole ollut. Hurjaa.

Vietän normaalisti aika rauhallista elämää, joku voisi sanoa jopa hiljaista ja tylsää  Grin Käärmeen vuosi oli todellista hiljaiseloa, mutta viimeisen parin viikon aikana on ollut kyllä menoa ja tapahtumia ja sosiaalisuutta. Erakkoluonne jo melkein kaipaa tyhjää viikonloppua. No, kyllä niitäkin tässä tulee. Tällä viikolla  merkurius alkaa perääntyä ja perääntyy melkein maaliskuun loppuun asti. Oikeastaan kevätpäiväntasaukseen asti eli se on seuraava etappi. Siitä se varsinainen uusi astrologinen vuosi sitten alkaa.

Kukat tosiaan piristää. Olen tänä alkuvuonna ostanut jo monta kertaa tulppaaneita. Kyllä ne jotenkin nostaa mielialaa ja löysin hajuvesitesterin, joka on ollut kaapissa. Ihana ruusun tuoksu! Oikeasti rakastan ruusun tuoksua hajuvesissä. Kauppias tiesi hyvin, kun tuon testerin minulle antoi. Hedelmäiset hajuvedet on aina tuntuneet hieman imeliltä, mutta ruusu  smitten smitten smitten

Ai niin, tuo horsemanship on minulla 4  jousimies aspect_con  uranus ja tästä vuodesta voi tulla aika  uranus vuosi, kun kesällä tulee tr.  uranus aspect_opp aurinko

Oon pitkään ollut kiinnostunut astrologiasta, mutta viime viikkojen mielettömät ja harvinaiset kuviot taivaalla on saanu jotenkin innostuksen taas ihan liekkeihin ja pää sauhuaa koko ajan astrologiaan liittyviä ideoita ja ajatuksia. Olen oppinut paljon uutta ja toisaalta palautellut mieleen ihan perusasioita. Menis varmaan sinne oivallus aiheeseen, mutta en nyt jaksa eritellä sen tarkemmin niin olkoon näin yleisenä intoiluna.  coolsmiley

kuu 10  kaksoset

hyvää hiihtolomaa heille, jotka lomaa pitää  Smiley

tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #781 : 26.02.2026 21:40:33 »

Merkurius aloitti perääntymisen  kalat ja keskellä pimennyskautta  crazy2 buck2 Cry Embarrassed Lips Sealed Shocked

Ilmankos on sellanen olo, että yrittää väkisin pitää tunnelmaa yllä, vaikka mielestä tunkee vaikka mitä töhnää ja nenä vuotaa ku hana ja jotenkin on vaan ihan loppu ja ulkonakin lumi mayhem.

Että joo, tosi kiva.

aurinko ja  kuunsolmukalat  aspect_tri  kuurapu

Ehkä toivotan vain, öitä
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #782 : 26.02.2026 23:09:51 »

tosi kiva joo,
neljäs päivä potiessa,
Elwyn laitto sarjakuvan don`t get sick..I got
kuumetta, nenä vuoti, kuumetta, ja tänään meni ääni
..käsi toimii vielä ja joku aivolohkokin, ehkä,
joten
öitä minunkin puolesta
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #783 : 27.02.2026 11:43:57 »

Voi ei, paranemista myös sinne, nikki!

Menin ajoissa nukkumaan ja nukuin ihan suht ok, mutta onko kukaan muu viime aikoina huomannut heräilevänsä yöllä joskus 3-4 välillä ja sitten uudestaan 5-6 aikaan? Siis mulla on nyt muutaman viikon ollu tällaista. Johtuuko vaan energioista vai pitäisikö tässä mennä lääkäriin jutteleen  crazy2

Hei TGIF!!!!
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #784 : 27.02.2026 19:06:11 »

meryem
ns. suden hetki yöllä, klo 3 - 5,
stressi ja huolet voivat herättää,
 alkukantainen taistele tai pakene reaktio, ei saa nukahtaa..
googleta suden hetki
astrologisesti vois olla sun progekartan
341520 MorsSomnus  aspect_con  mars vesimies 8 huoneessa,  aspect_squ chiron ?
psykologinen, voi olla alitajuinen kuolemanpelko,  mars rohkeus mutta myös pelot,
ja vanhemman kuolema voi nostaa alitajunnasta tunteen siitä, että olet itse seuraava ns. lähtijä,
ei ole sinua vanhempaa sukupolvea, tietoisuus omasta kuolevaisuudesta..

https://transneptunian-astrology.blogspot.com/2015/07/mors-somnus-depth-psychology.html

Mors tuijotti tiimalasia.. aika rientää eikä nukuta..
tuo nyt 2  kaksoset
 aspect_con oma DC

ja jotenkin kun nyt on  ceres chiron oinas yhtymä, joku saattohoidon aspekti mikä lieneekään,
äitimuistot, äidistä tyttäreen, kipupisteet? itsestä huolehtiminen..
niin oon ite aatellut esim äidin sukua, toisista tietämättä annettuja samoja nimiä,
ja että miten vähän me lopun viimeksi tiedämme omista vanhemmistamme,
syvällisiä asioita, nuoruuden toiveita, ajatuksenjuoksua ..kaikkee,
ja sitten onko tarviskaan tietää,
jokaisella sukupolvella on omat salaisuutensa, omat polkunsa, valintansa ja kriteerit niille,
ja jokaisen on kuitenkin löydettävä se oma polkunsa,
mutta että siellä on se geneettinen perimä,
ja tietyt opitut asiat, vaikka some opettaakin nykyään seuraavat sukupolvet,
mutta ite aattelin äidin kuoltua, että minussa on nyt sitten kaikki se mitä vois jättää tuleville sukupolville,
ja että mitä kaikkea se on,
mitä haluan jatkaa, mitä tehdä tiettäväksi,
onko sillä merkitystä, on, jos annan sille merkityksen,
teen oman osani, tehköön seuraava sukupolvi mitä lystää.
Arvomaailma välittyy kuitenkin jo lapsuudessa tekojen, ei sanojen kautta,
lapset imevät sen itseensä, kapinoivat ja hylkäävät sen ja/ tai omaksuvat sen huomaamatta omien lasten myötä ja jatkavat..

chiron ceres oinas
tekee  aspect_kvi omalle  aurinko  skorpioni :lle
ja nää kvinkunssit oli niitä elämäni käännekohtia..
vähän semmonen olo, jotta milloin tulee soitto viimeisen isän sukupolven edustajan, kummitädin kuolemasta.
Ehkä siitä nää turinat.

kuu 20  rapu
 aspect_tri merkurius rx 22  venus 21  kalat
ja
vesikuu kastelee sitten kukat  Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #785 : 27.02.2026 20:12:55 »

Minäkin heräsin viime yönä joskus 04 kun mietin hiton työasioita ja tänään purin ajatuksia sitten kollegoideni rapu jne kanssa mikä helpotti asiaa kummasti. Nyt on takki hyvin tyhjä ja hieno homma että myöskin TGIF. Osuvaa, että  rapu pelasti kun tänään sopivasti kuu rapu
Itse sairastun aika huonosti noihin virustauteihin kun teen pääosin etänä hommia ja lisäksi perussairauden lääkitys suojaa jollain tavalla noilta tartunnoilta mikä ei ole yhtään hassumpi sivuvaikutus.

Huomenna ohjelmassa UMK ja muuta rentouttavaa.

kuu 21  rapu
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Sivuja: 1 ... 51 52 [53]
  Tulostusversio  

Siirry: