Kuuhilda, mikä tahansa päätös helpottaa oloa, kun tietää miten toimii. Pahinta on sellainen jahkailu ja päättämättömyys. Tosi hyvä, jos sinulla nyt selkeä olo siitä miten etenet ja minkä asioiden kanssa.
Elwyn, jos ei läheisiä ihmisiä lasketa niin opiskelu on ehdottomasti parasta mitä minun elämässä on ikinä ollut

Se oli sellainen matka, jossa nautin oikeastaan joka hetkestä. Voi kun pääsis vielä opiskelemaan.
No, olen nyt opiskellut tämän hetken astrologiaa ja siis kuten tiedätte, olen aina tohkeissani kiinalaisesta uudestavuodesta, mutta tänä vuonna meno taivaalla on jotain ihan uskomatonta! Oikeasti samana päivänä uusikuu, auringonpimennys ja kiinalainen uusivuosi. Siitä muutaman päivän päästä historiallinen

0

jota kutsutaan myös creator pisteeksi. Enää ei odoteta pelastajaa tai että joku tulee vaan meidän täytyy selvittää itse tiemme ja tehdä omat päätöksemme. Seuraan koko ajan koska

vaihtaa merkkiä, ihan ku jotain urheiluottelua

Oletteko muuten katsoneet mihin teillä osuu kartalla tuo 0 astetta

? Minulla se osuu 10.huoneeseen ja jotenkin työelämässä saattaa jotain tapahtua. Osaan nykyisen työni niin hyvin, että se on välillä jopa kiusallista kun se menee niin automaattiohjauksella. Pitäisi olla enemmän kuin Elwynillä, että se vähän haastaakin ja antaa jotain pureskeltavaa. Uskon, että tuo tr.

jotain keksii mulle työelämässä, että saan käyttää luovuuttani. Tai oikeastaan löytää luovuuteni. Se creator ja silleen...
On muuten aika jännää, kun huomaa miten ne jotku ihmeelliset likaiset lasit on pois silmiltä ja nyt näkee paljon kirkkaammin. Ei ole enää sellaista sumua tai verhoa vaan, kun uskaltaa katsoa niin asiat näyttäytyy sellaisena kuin ne on ja myös ihmiset. Se on TODELLA jännittävä kokemus 14 vuoden

sumun jälkeen. Nyt kuitenkin eletään

aikaa noin muuten.

ja helmikuun lopussa

perääntyy

luin tuosta kauhujuttuja, että tuo on sellainen mutavelli, mutta toisaalla taas oli positiivisempi, että tuo perääntyvä

puhdistaa kaiken, joka ei ole meille hyväksi. Siinä mielessä ihan turvallista tehdä suunnitelmia. Jos ne toimii, hyvä, jos ei niin sitten se on meille parhaaksi.

En ihmettele, että olen astrologiasta nyt niin tohkeissani, koska onhan noi ensi viikon kuviot ihan uskomattomat! Mikä aika olla elossa

13

29

59' 16

ihan kohta ->

!!