Sivuja: 1 ... 49 50 [51]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 406737 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #750 : 13.01.2026 22:26:08 »

Täälläkin on vähän flunssailtu. Ei tahdo mennä ohi kunnolla millään.
Pikaista paranemista sulle toivon!

Karmeaa, miten se onkin aina niin lohdullista kuulla, että ei ole yksin kaiken kamaluuden kanssa  :Smiley

Lohduton, loputon ja synkkä tunne... monenmoisesta oon läpi tullu enkä oo periksi antamassa nytkään, mutta sellainen... kalvava tyhjyys ja kaiken turhuus. Doomscrolling indeed.

Toivotaan, että tuo tunne ja olo on se lähtöalusta kaikelle uudelle <3

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #751 : 15.01.2026 23:09:57 »

Kiva, jos vähän lohduttaa, että täällä painitaan ihan samojen juttujen kanssa. Olen varma, että tämä on lähtöalusta jollekin uudelle.

Nyt sunnuntaina on muuten uusikuu ja se on käärmeen vuoden viimeinen uusikuu! Seuraava uusikuu helmikuussa on jo hevosen vuoden aloitus. Ja samaan kohtaan osuu myös auringonpimennys. Eikä siinä vielä kaikki, kun hevosen vuosi loppuu 2027 niin se loppuu myös auringonpimennykseen!

Aika hurjaa ja jotenkin symbolista. Nyt viikonloppuna uudenkuun aikaan on hyvä miettiä mitä käärmeen vuonna pitää vielä päätellä, mistä päästää irti. Mitä kevyempänä pääsee hevosen vuoteen sitä nopeammin kaikki menee, kun hevosen energia alkaa todella vaikuttaa. Siksi kevyempänä on parempi, koska hevonen ei todellakaan sulattele asioita kuten käärme vaan menee ja talloo voimalla alleen kaiken sellaisen, joka on tiellä tai ei enää toimi ja se voi olla kivuliasta.

Olen jotenkin tänä (käärmeen) vuonna oppinut sen, että joskus hitaasti eteneminen on ihan hyvä. On hyvä tunnistaa voimavaransa ja olla armollinen itselleen.

kuu 22  jousimies

urheilugaala ja urheilijoita juhlitaan
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #752 : tänään kello 05:37:29 »

EIIIII, olin ihan unohtanut kaiken maailman pimennyksetkin, ohittanu, eii semmosia.

Anyway, tulee kyllä ihan positiiviset vibat kaikesta uuden aloittamisesta  smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #753 : tänään kello 20:47:04 »

Mulla on vähän omanlaiset fiilikset jälleen kerran kun olen esim. miettinyt hyvin randomisti sen verran filosofisia juttuja, että siitä on enemmän kuin muutama vuosi kuin viimeksi olin kyseisellä taajuudella. Tulee myös ajateltua näköjään viroksi sekä espanjaksi, joten pikku reset vois tehdä terää.

Käärmeen vuosi on ollut mielenkiintoinen ja aika kasvattava. Seuraavaan vuoteen sit eri energioilla.

¡Vamos! laugh tai jotain sinne suuntaan

kuu 3 kauris
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Sivuja: 1 ... 49 50 [51]
  Tulostusversio  

Siirry: