Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 73573 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #135 : 27.12.2021 13:55:15 »



No niinpä tosiaan, progen kanssahan tuo sopii.

Ei aivan suoraa  aspect_opp osumaa tuu mun  kalat planeetoille.  saturnus 16  neitsyt on lähinnä ja mun  venus on sen 21, niin väljähköksi jää.


Onhan tuossa vääntämistä.
Kaverin  kuunsolmu 8  (alasolmu se yks piironginjalka?) neitsyt aurinko 10  neitsyt,  venus 13  neitsyt tulevat tarkimmin tuohon  aspect_squ tanssiin mukaan.



Ohoh, onpa mielenkiintoinen astesiirtymä tuo.


Tuo  kuu on aika pojaus, ja sitten siellä  saturnus killottaa vastassa , jotain rotia!  Grin

Hän on poro  Grin
Ehkä joulupukin porot onkin poislähteneitä pikkuveljiä?  Smiley

Vielä kuitenkin virtaa on unien kautte nähdä että on loman tarpeessa...sitten kun on täysin töööt, niin ei enää näe uniakaan. Varsinkaan  leijona unia, niissä on niin paljon energiaa, ei jaksa Grin

Nyt tekemään makkarasoppaa. Jotain ihan muuta jo, kun joulusapuskaa.


« Viimeksi muokattu: 27.12.2021 22:09:07 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #136 : 03.01.2022 15:00:38 »

tässä oli mun viesti, jonka poistin, kun tää huldahuoleton sen kopsas; aina teen niin,
mutta siis pointtina oli progekuun ajoitus miehen syömmeen
ja mun edesmennyt pikkuveli, joka sanoi unessa olevansa poro.
Ei sen kummempaa..
alles in ordnung
harmaa päivä, uusi vuosi, uusikuu, luppopäivä, loma,
lainakirja kohta myöhässä,
uusi sänky tulossa..
mitähän vielä, taapero melkein kävelee, piti koko ajan harjoitella käsistä kiinni pitäen..

joo, ulko-ovella kopisee joku, pitää mennä,
kasvava  kuu 23  kauris
yhtyyhän se  pluto :oon 26  kauris
tuho ja alku?
vallankäytön väline tunteisiin vetoamalla,
eiku kylymänviileesti sitä mitä ikinä
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #137 : 09.01.2022 23:21:59 »

Mahtaako tämä poro olla vanha "savottajätkä", joka on kuoltuaan muuttunut Poroksi?
..luki tuolla keskusteluissa..siellä se "pikkuveli" sitten seikkailikin... angel
https://yle.fi/uutiset/3-12262918

Eilen oli  aurinko 18  kauris ja perääntyvän  venus 18  kauris yhtymä
ja näiden yhtymä synnyttää uuden Venuksen ja jatkaa 3.6.2021 alkanutta uutta Venuksen sykliä,
joka muodostaa hienon pentagrammi-kuvion tai vielä kauniimmin  venus ruusun,
ja se sitten varmaankin ois sen ikoma kukka.
Venus on hetken näkymättömissä taivaalta ja kääntyy sitten aamutähdeksi.
Sen ensimmäinen ilmaantuminen näkyviin aamutähtenä oli epäonnen merkki maya-intiaanien keskuudessa,
koska se "ampuu keihäillään eri elollisia olentoja".
(Suuri symbolikirja)
 venus on täysi 9kk kuluttua ja kun eilen oli  kuu chiron 8  oinas yhtymäkin niin oisko jollain sit vauvauutisia lokakuulla... Smiley
Astrominnako se nyt oli jollain lailla tätäkin tulkinnut; ja etsivä löytää.
Tuosta pentagrammista tais tulla jollekin unen tulkinnassa kirjoteltua.
Tähän aikaan sopivasti pentagrammi on terveyden  ja Hygiea jumalattaren symboli, pyhä ruumiin ja sielun harmonian vertauskuva.

https://foreverconscious.com/the-rose-of-venus

joopati,
 mars  jousimies liikkuu 1 huoneessani,
ja antaa tarmoa, ajoittain. Putsasin yhen jääkaapin tässä joutessain. Oma vielä oottaa..
 mars jousimies sopii hyvin 11 kk vanhalle taaperolle energiapläjäykseksi opetella kävelemään.
Poijjaasta on ollut iloa nyt monena päivänä loman aikana. Ei oo joutannu tänne naputtelemaan, on ollut tähellisempää tekemistä pienistä käsistä kiinni pitäen.. smitten
Tahtoa tuntuu löytyvän  mars harka  aspect_opp äitinsä  mars skorpioni (mitähän tuosta tulloo..) ja äänimerkin osaa antaa...................... Grin
Mutta muuten, täys hurmuri,  jupiter aurinko vesimies aspect_tri kuu vaaka  smitten

Kuu killottaa kirkkaana tuolla pakkastaivaalla kuppina.
Talitintit ovat jossain metsän siimeksessä piilossa, ei oo olluna paljoo liikettä talipötköllä.
Kuusi on siivottu poies ja tonttu tuumailee vielä hetken kiinanruusun oksalla, jotta mihkä tästä..
Huomenna töihin.
Pakkasaamun herätys,
että silleen.

Kasvava  kuu 20  oinas

korjaus
Venuksen uusi 8-vuotinen sykli alkoi 3.6.2021
ja tämä yhtymä on toinen "terälehti" sen ruusuun

« Viimeksi muokattu: 10.01.2022 00:11:28 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #138 : 10.01.2022 07:30:46 »

Voi poro  smitten

Jokunen vuosi sitten tuttavani kiejoitti taianomaista novellia, jossa yksi "pikkuveli" oli muutettu poroksi, kunnes kuolema heidät erottaa...tuli nyt mieleeni.

Tähellistä, tähellistäpä hyvinkin. Ei paljon tuon tähellisempää maailmassa olekaan  Smiley

Tässä hopsansaa kiiruussa naputtelen huomenviestiä, tuleva oikeudenkäynti ahdistaa varjona vähän kaiken takana ja täytyy olla tänä aamuna kahdessa paikassa yht'aikaa, nyt katsomaan käynnistyykö auto!
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #139 : 10.01.2022 23:29:15 »

Loma loppui ja työ alkoi tänään myös täällä. Ehkä pitäisi useammin tähdätä töiden aloitus loman jälkeen  kuu oinas , joka vielä aamulla oli.

Olisi voinut olla lomarytmin kanssa kamalampi herätys tänä aamuna ja väsyneempi päivä, mutta ei ollenkaan niin paha kuin kuvittelin.

Tällä hetkellä  kuu  3 harka 19 ja lähestyy retroilevaa uranus 10 harka 50

Kuulostaa niin ihanalta pienen kädestä pitäminen, eipä sitä tosiaan sen tärkeämpää voi olla  smitten

Nyt tosin on virta pois, vaikka ihan ok lomanjälkeinen töihin paluu olikin. Hyvää yötä
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #140 : 11.01.2022 00:24:24 »

 merkuriusvesimies - 30 Urania 10  vesimies  aspect_squ  uranus rx 10  harka
..siis kuunnellaan vaan taivasta, se vaik ei vastaakaan..  merkurius lähtee retroomaan... angel

..on nukahtanut jumala tai jatkaa luomistaan..
 jupiterkalat  aspect_sex  kuuharka
 mars 20  jousimies  aspect_squ  pallas 19 -  neptunus 20  kalat

joopati
3811 Karma 19  skorpioni  aspect_kvi mean Apogee Lilith 19  kaksoset
kuin myös asteroidi 1181 Lilith 19  oinas eli  aspect_sex ja sitten  aspect_kvi Karma
elikkä oisko se nuin jotta tunnekehon muistissa pikkasen karmaa yodin kärkenä
vai että jumala sisällä vaiko kaiken takana..
no,
kaikille ansionsa mukaan, lupaa 128 Nemesis 21  kauris  aspect_con aurinko 20  kauris

öitä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #141 : 17.01.2022 13:54:41 »

Kaikille ansionsa mukaan, juu.

Oli tuossa se oikeusjuttu, josta lopulta pääsin kuin koira veräjästä ja tuli vielä saataviakin, vaikken mitään pyytänyt  Cheesy

Hyvä näin, ohi on.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #142 : 18.01.2022 00:24:44 »

Hyvä niin, good for you.

Se ois niinku täyskuu,  kuu 27  rapu aspect_opp aurinko 27  kauris
Viimainen täyskuu vai pitäskö sanoa vimmainen....
Viima siellä ainakin iltapäivällä pyöritti irtolunta ja hakkas lipputangon naruja vasten tankoa..tietty ääni, pisti korvaan..
siis ihan oli meikäläisen keli, tuntu jossain  coolsmiley
Oisko vähän tuossa kvinkunssia, vai mistä viima,
elikkä  mars 25  jousimies aspect_kvi kuu
tai retro  merkurius vesimies aspect_squ uranus harka ilman halki taivaasta alas..
joopati
Seppo tuolla otsikoi tämän uuden syntymän kuuksi,
joo, kohtalottarien 97 Klotho 17  jousimies, siis se, joka mallas syntymää,
ois yhtymä roomalaisten 93 Minerva (kreikkalaisten vastaava Pallas Athene, viisaus ja rohkeus noin kiteytettynä) 17  jousimies
ja sitten vielä  so called the divine feminine in Astrology eli 318 Magdalena 17  jousimies
syntyykö siitä nuin niinku jumalallinen naisen viisaus, jumalattaret kunniaan?
vai
ihan vaan kreikkalaisten  pallas aspect_con neptunus 21  kalat
 ja musiikillinen katsaus
akkain taitoon..
https://yle.fi/aihe/a/20-10001991

Ei kait sitä sit sen kummempaa,
ku öitä


« Viimeksi muokattu: 18.01.2022 00:26:49 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #143 : 19.01.2022 14:30:40 »

 Täys kuu teki  aspect_squ ämceelle, suurristi MC/IC  aurinko ja  kuu siis.
Pohdin miehekkeen kanssa aamuyöhön tuskaisuuteen asti, että mikä sitä tästä tytöstä isona tulee, mikä haluaisin että tulee, ja miten sinne pääsisi ja mistä sais selkeyttä?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #144 : 19.01.2022 19:43:58 »

Mä luin just yhden nettijutun, että 40-vuotiaana olisi hyvä miettiä omaa paikkaansa työelämässä, päivittää osaamista ja miettiä etenemismahdollisuuksia. Joo, ikätoverit kyllä aloittaa opintovapaita tai vaihtaa työpaikkaa, mutta mä en tiedä mitä mä enää voisin opiskella nykyiseen alaan liittyen enempää. Se olis sitten alanvaihto. Olen jo päätynyt jonkinlaiseen asemaan ja tunnen alani niin ei jaksaisi taas aloittaa nollasta uudella alalla. Olisin voinut nuorempana päätyä hoitoalalle, ei se edelleenkään kai ihan mahdotonta olis iän puolesta, mutta kohtalo päätti toisin ja hyvä niin. Eipä sitä kai isona tarvi tulla mitään ihmeellisempää. Mutta jos on poltetta ja tuntee vetoa johonkin uuteen suuntaan niin sanon, että anna mennä.

Retro- venus kai tuo vanhoja asioita eteen niin oon nyt löytäny netistä sellaisia astioita, joita oon pitkään ihaillu, mutta joita ei enää valmisteta eikä ole löytynyt mistään. No nyt löytyi  smitten Iso veto viime aikoina kaikkeen, joka omasta mielestäni näyttää kauniilta. Vaikka joku kaunis muistilehtiö. Pieniä kauniita asioita arkeen. Jossain vaiheessa odotin, että kun saan ton tavaran niin sitten ostaminen loppuu. Nyt tajuan, että ei se ikinä lopu. Aina haluaa jotain uutta, lopulta, mutta jos nyt olis just hyvä näin. Onko muita retro  venus shoppailijoita?

Mikäs tässä,  kuu 19 leijona loimottaa mun 4.huoneessa ja tr.  chiron aspect_tri  rx venus nautitaan sitten kotona kauniista esineista ja astioista ja ihmetellään maailman menoa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #145 : 21.01.2022 23:50:32 »

Kuuhilda
ala hevosenkengittäjäksi...
iha muute vaan

meryem
syntymä  venus rx  skorpioni ja en oikeen oo shoppailija
Kauriissa voisin sen kuvitella hyvinkin haluavan omistaa arvo-esineitä, merkkituotteita
ja
ammatinvaihto voi hyvinkin tapahtua vielä viiskymppisenäkin  chiron :n paluulla,
opiskelu taas sen ikäsenä ei oikein iske, kun on käytännönkokemusta rutkasti ja pitäs jonku teorian mukaan naputella tietävänsä...

Vähenevä  kuu 16  neitsyt
sellane pottuja ja kastiketta  -päivä,
lunta vihmoi naamalle kivasti
ja jostain syystä silmiä pakottaa..
Astomuusa 30 Urania 15  vesimies   aspect_con saturnus 14  vesimies   aspect_kvi kuu
oli aika astrologialle luovalla hierteellä  angel
Suomen kuunpaluukartalle jäi myös tuo  aspect_kvi,
rajotukset yhteiskunnassa eikä kansa enää ummarra ?
 kuu tarkalleen 3 huoneen kärjellä, kauppa, koulu ja kirjasto, naapurit ja  merkurius senku retroaaaaaaaaaaa
Tulikolmio  askendentti leijona aspect_tri MC  oinas tahtoa vois olla, kiinteästä tulesta johtavaan..
no ehkä se on vaan sotevaalit, IC  vaaka turva jossain
  jupiter kalat 8 huoneessa ottamassa lisää velkaa

tr  merkurius rx 5  vesimies  aspect_con mun  saturnus
ja yöpöydällä on 2 kirjaa aivoista
ja jostain pitäs kaivella aikaa lukeakin..

öitä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #146 : 25.01.2022 18:47:31 »

Eiiii kykene. Liian raskas  saturnus vissii, selkä ei kestä, ja niin taitoa vaativaa käsityötä, että ei oo mulle sellasia kykyjä suotu.

Mää oon saanu vinkkejä nytte tuon pähkäilyn jälkeen. En tajua niitä ihan, että no mihin muka, mutta selkeästi kokonaisuuden hallinta, haltuun otto, delegointi, vastuu, tilanteen eteenpäin vieminen, asian ja ihmisten kokoaminen, toisten ihmisten vahvuuksien esiin tuominen ja hyödyntäminen.

Ei kiitos epämääräisiä yksityiskohtia jotka joku muu sanelee, ja niistä pitäs sitten saada jotain järkevää.

Ei näissä kyllä mitään uutta ollu, mutta silti.

Olisin hyvä minkä tahansa johtaja  Grin

Luomuhernekeitto,
mistä semmonen sapuska kumpuaa?
Ei suinkaan  kuu aspect_con  saturnus  skorpioni, onnenpisteellä.
Onhan se nyt perinteistä soppaa toki.

Ehkä  ceres  kuunsolmu  harka lopuilla?

Tjaa.

Muoks.
Taisit nikki muuten tuossa sanoittaa mun ongelman.
Oon siis koulussa, mutta siitä ei tahdo tulla mitään, ja ite tänään mainittin jollekin, että kyllä mä hommiin voisin mennä minne vaan, mutta en osaa käydä koulua.


« Viimeksi muokattu: 25.01.2022 19:06:31 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #147 : 25.01.2022 21:55:40 »

Ihailen kaikkia alanvaihtajia, joilla tässä tilanteessakin on viimeisen parin vuoden aikana riittänyt moiseen muutokseen motiaatiota ja voimia. Tai sitten tsemppiä, jos muuta vaihtoehtoa ei ole ollut. Huomenna pääsen sen sijaan itse kouluttaan, saa kattoo miten se sujuu. tr  saturnus aspect_con MC ja kevään aikana tulossa tr.  uranus aspect_squ MC että voi olla kyllä kaikenlaista työpohdintaa tulossa. Ainakin motivaatio on viime aikoina ollut vähän jossain hukassa ja sitä merkitystä saa etsiä palkkakuitista. Silti ajatus uudesta alasta väsyttää sekin  buck2 Kattoo minkälaisen kehityskeskustelun tässä vielä kevään aikana käy itsensä tai pomon kanssa.  neptunus ei varmaan auta asiaa, ellen sitten saa jotain luovaa ideaa ja hyppää oravanpyörästä... Siihen ei kyllä taloudellisesti ole mahdollisuuksia, mutta noin ajatuksena veikkaan, että sekin tulee tässä kevään aikana mieleen monta kertaa.


vähenevä kuu 8 skorpioni teki tänään  aspect_squ aurinko ja kauniin  aspect_tri jupiter
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #148 : 26.01.2022 23:23:07 »

Vihmoo vaakasuoraan tikkusta lunta.
Vähenevä  kuu 24  skorpioni
 aspect_con jonku  aurinko skorpioni angel

tr  jupiterkalat aspect_con mun  chiron
ja kotona on leikkaus-toipilas hoidettavana
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #149 : 30.01.2022 15:05:51 »

Lunta tulee taivaan täydeltä ja en malta olla jo intoilematta 1.2. uudestakuusta 12 vesimies

Suomessa tuo uusikuu on 1.2. aamulla klo 7.46. Se minkä takia intoilen tästä niin tietysti kuukalenterin mukaan tämä on se ajankohta kun uusi vuosi alkaa. 1.1. on sellainen  aurinko uusivuosi. Asetetaan tavoitteita ja mietitään mitä halutaan saavuttaa. Kuitenkin  vesimies uusikuu on se ajankohta kun todella arvioidaan jo, että me todella uudelta vuodelta toivotaan. Jotenkin alitajuisesti eikä niinkään saavutuksia. Niitäkin tammikuussa asetettuja tavoitteita arvioidaan jo, että onko niissä sellaisia, jotka ei kuitenkaan ole meitä varten. Mulle tää on henkisesti sellainen käännekohta ja se kun huomaa jo konkreettisesti, että päivä pitenee ja mennään kevättä kohti, vaikka eletään kuitenkin vielä ihan talvea niin jotain pieniä aavistuksia keväästä on ilmassa ja toivoa.

Mun mielestä on ihanaa kun voi tavallaan taas juhlia uuttavuotta. Odotan siis innolla ensi viikkoa. Enkä tietysti vähiten kiinalaisen astrologian vuoksi. Muutosta on tapahtunut vähitellen joulukuusta alkaen, mutta 4.2. mennessä siirrytään kokonaan uusiin energioihin kiinalaisen astrologian ja fengshuin ajatusten mukaan.

Toivotan siis kaikille ihan mahtavaa uudenkuun ja uuden alkamisen energioita tulevalle viikolle  smitten

tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: