Sivuja: [1] 2 3 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 73483 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« : 12.12.2020 00:32:12 »

Hölöpätipöppää eli hellou,
aattelin koittaa kepillä jäätä eli kokeilla josko kolmas kerta toden sanoo,
eli yks päivä tuumasin, jotta voisin taas viritellä keskustelua, astrologista tietenkin kuunkierron nimissä,
kun tuo ns. vanha kuunkierto on ylittänyt miljoonan lukukerran, ja onhan se,
ja piti vähän ootella sitä fiilistä, jotta milloin,
ja nyt tuntu siltä että nyt.
On täällä astro special osastolla myös kakkonen, pelkkä kuunkierto, mutta se on hautautunut johkii unohduksiin.
Sen jälkeen oon kirjoittanut kuunkierto-blogiakin jo about 11 vuotta, herrajee,
mutta kun immeiset ovat niin arkoja tai laiskoja nykyään kommentoimaan blogiin mitään,
ja ite kaipaan sitä ryöppyävää tajunnanvirtakeskustelua,
josta saan itekin oivalluksia ja uutta pohdintaa, niin siksi.
Huhuilen ja peräänkuulutan eritoten vanhoja astrokamuja keskusteluun mukaan,
herätetään astromuusa eloon ja annetaan sidemanille vastusta  foorumin siällöstä  angel.

Yks kimmoke liene juurikin tuo astromuusa 30 Urania, joka on syntymäkartallani  aspect_con aurinko skorpioni,
ja nykyisellä ap-kartalla päivänpoltteessa MC:llä.
Juuri nyt se on mun  merkurius skorpioni /  aurinko skorpioni keskipisteessä about eli 22  skorpioni.
Tulostin itelleni tämän hetken kartan omalle paikkakunnalleni ja siellä oli AC 19  neitsyt
analysoi tietennii,  aspect_sex mun  merkurius skorpioni ja yodin kärjeksi tulee  mars 19  oinas.
Sopiva aloitusajankohta, eikö, varsinkin luova hierre omalta  merkurius viestinvälittäjältäni,
vai liekö tuo jopa pikkasen hyökkäävä, provosoiva, eiku omaehtonen,
ja minähän kirjotan mitä mieleen juolahtaa, ja siihenhän juolahtaa..
 vertex  ceres 6  kalat osuu mun Chironilleni,
 joka oli muunmuassa astrologian opettaja, ja voisko sitä olla yhen sortin tutor sitten, kun on tuo hetken kartassa 6 huoneessa,
ja
 chiron 4  oinas  aspect_tri mun  kuu kuunsolmu leijona.
Ite  kuu on nyt 12  skorpioni ja  aspect_squ mun Onnenpiste   leijona ja tietysti henkinen piste  vesimies :ssä.
 pallas 1  vesimies kolkuttelee Alasolmuani tyyliin oivallukset syntyvät häntäluusta...

Enkä mä ala esittelemään ittiäni anoneille, joiden numerosarjoista ei ota erkkikään selevää,
eikä niistä synny muita mielikuvia kuin keskitysleirien juutalaisten numerosarjat käsivarsiin tatuoituneina, sori vaan,
elikkä kun  maailma on kerran pullollaan sanoja, keksikää resonoiva nimimerkki,
jotta tulette muistetuksi, huomioiduksi, jos tähän jotakin joskus ehkäpä, herneen pudottua nenästä ainakin...
Tyylini lienee sarkastista huumoria, valtavalla  skorpioni painotuksella. coolsmiley

Mitä teille  kuu luu?
vähenevä  kuu 12  skorpioni
Pieni kuiva pakkanen, kauniita auringonnousuja.
Ite yritin päästä edes jonkinlaiseen joulutunnelmaan ostamalla hyasintin ja lykkäämällä sen joulunpunaiseen ruukkuun ja seuraksi puolukanvarsia puolukoineen.
Ehkä se toimii sitten kun tuoksu avautuu.
Pointtina, ettei oikein ole joulufiilstä.
Töissä on muuttohommia ja maskipakko, pakko ja pakko, jos et laita, niin oot joku luopio vai mikä se on.
Iltäpäivällä oot puolikuollut hapenpuutteesta ja sydän hakkaa kahtasataa,
mutta minkäs teet? Kapinoit?
Mitähän pitäs tapahtua, jotta suomalainen kapinoisi?

Kuisia tunnelmia, kerro..

Pitää lisäämäni,
kun tuosta otsikosta tulee mieleen joku Ramses III,
kun siellä Egyptissä oli vasta ne hautalöydötkin;
tais olla joku sotapäällikkö se...
Mielleyhtymiä. Niitä riittää.




« Viimeksi muokattu: 12.12.2020 01:59:08 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.12.2020 14:08:22 »

ossukka
harka on Chironin asteluku sen löytökartalla.
http://www.kirstimelto.fi/dis_chiron.htm
Lisäksi tuo on perinteisessä ns.  kuu.n ylennysaste. Ite en hirveesti perusta näistä ylennyksistä ja alennuksista, Astrologiantaika perustaa, sieltä lisätietoa, jos kiinnostaa.
Mutta siis tuli mieleen, jotta astrologian pitäisi antaa sinulle jotakin käsinkoskeltavaa (Chiron- käsiharka tuntoaisti), järkevää (  harka maamerkki), tunne-elämän haavoihin turvaa,
tai astrologian avulla voisit oppia ajoituksen taitoa (  kuu ajoittaa tapahtumia).
Ihan vain noitten asteen taustalta löytyvien energioiden mielikuvina.

Voihan siellä olla joitakin pienempiä aspekteja  kuu:lle ja  chiron:lle, vaikka itse pidän asteroidien yhtymiä planeettoihin merkittävinä,
 en niinkään muita aspekteja, ellei niiden mytologia liity johonkin planeettaan eritoten.
Ne ikäänkuin tehostavat tai alleviivaavat planeetan energian.

Jos sun  jupiter on  kauris , niin siellä on nyt kentauri Pholus, käännekohta.
Mihin uskot ja mihin et enää usko. Raja.
 jupiter neitsyt ja analysoiva mieli. Yksityiskohtiin perehtyminen tai käänteisenä niiden hukkaaminen; ei näe metsää puilta.

Mielikuvilla mennään.

Hyvää 222 Lucian päivää, 26  neitsyt onpi se.
Maata uhkaava 99942 Apophis samoissa asteissa valaisten asiaa...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.12.2020 14:32:31 »

Tutkailin äsken tän foorumin karttaa,
ja älysin sieltä  kuu 12  harka  aspect_opp pallas 12  skorpioni
Intuitio pelittää, ja  kuu näemmä oikeesti ajoittaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 15.12.2020 21:04:17 »

No niin!
Yhdessähän me saadaan tälle palstalle jälleen tuulta purjeisiin, ei se keltään yksin onnistu  Smiley
Mä oon käyny lukemassa kaikki kuunkierrot, ja ajatuksia ja pähkäiltävää ja kysymyksiä nousee, mutta jotenkin kaikki vaan jää pään sisään. Eilen meinasin laittaa edes viestin, että hei, käyn lukemassa, ootan aina uutta, että lisää vaan, mutta sitten sen sanominen tuntu ihan plööltä, ku olis enemmänkin sanomista, mutta sitte kone sakkaa, eikä se tulostu.
Mutta nythän tässä jo on pitkä viestl, vaikka astropohdintaa ei sinänsä sisälläkään, että ehkäpä minäkin tästä.

Voisinpa mennä minäkin aluksi vaikka pkattomaan mitä se mun Urania tekee. Muistaakseni ei mitään kovin merkittävää ollu se.

No väärin meni, nataalilla hän istuu tasan DC:llä  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.12.2020 21:15:10 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.12.2020 21:51:26 »

Niinpä  angel yhdessä
30 Urania on nyt 24  skorpioni eli mulla on Uranian paluu.. aspect_con aurinko
Sen kiertoaika on 3,64 v. eli kuten useimmilla asteroideilla , aika lyhyt.
 Kasvava  kuu nyt 23  kauris  aspect_con pluto 23  kauris
ja molemmat  aspect_con mun proge  aurinko :lla.
Ja mitä oon touhunnut? Töissä nimenomaan pakannut ja raivannut, muutto uuteen rakennukseen edessä.
Yrittänyt saada henkee maskin takaa ja juossut tinnetänne...ommellut tonttuhattuja kakaroille Kiss
Raatona iltaisin. Väsyväsy väsynyt. buck2
Nähnyt unia, joissa olen joutunut olemaan skarppina, maidon virratessa neljästä letkusta kahteen pyörivään tilatankkiin, yli ei saa mennä,
ja herätessä aatellut, että onneksi en litistynyt väliin..entinen työ kummittelee,  tr  ceres aspect_con chiron kalat oli tässä,
huolenpito tuotannosta.. ja silleen.
Pitäs jättää vastuuta niille, joille se kuuluu. Oon liiaksi se huolehtija..
joopati,
onneksi meillä suomalaisilla on tuo sauna, henkinen ja fyysinen puhdistautuminen,
ja "teerenpeliä" siihen päälle..

 venusjousimies
huomenna mun nousulla, ja ennusteena viehättävä ja rakastettava nikki, haahaa,
eiks  venus voi olla veemäinenkin... :Smiley

entiijä,
lätiskää, mitä mieleen juolahtaa,
se on  kuu tunnelmaa kaikki angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.12.2020 20:57:45 »

...onneksi meillä suomalaisilla on tuo sauna.. smitten
Tais mennä etiäisten piikkiin tuokin vissiin..
https://yle.fi/uutiset/3-11700593

Onko saunassa olennaista kuumuus, puilla lämmittäminen.. (tulimerkit)
vai löyly, veden heittäminen kiukaalle ja hikoaminen ( vesimerkit )
maamerkkejä en edes noteeraa saunan astrologisessa ajattelussa, jostain syystä.

Jos ja kun saunassa on synnytty ja kuoltu,
hedelmällinen  rapu
vainajan pesu ja valmistelu,  kalat,
siihen kävis myös tuo henkinen puoli..
 skorpioni, se on kiinteää vettä, saunasta avantouintiin.. tjaa.
Kuumuus, johtava vai kiinteä tuli,  oinas vai  leijona,
puulämmitteinen  oinas ?
sähkökiuas  leijona ?
muuttuvan tulen merkki  jousimies vois olla sähkökatko kesken hyvien löylyjen,
tai Kekkosen aikaset politikoinnit saunassa?

Mitä mieltä?

Savusauna ois varmaan perinteisenä  rapu.

 kuuvesimies
 ceres on  kalat
 saturnusvesimies aspect_con Suomen  venus , kulttuuriperintö?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2020 21:01:38 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6 : 21.12.2020 01:11:28 »

Sauna.
Ehdin/jaksoin pitkästä aikaa saunaan lauantaina.
Kolotti niin maan mahdottomasti lantiota ja alaselkää, auttoi kyllä kovasti.
Mitään ne ei löydä, mutta joku vika mussa kipuineni on.

Tää oli ny varmaan ainakin parantava sauna sitten?
Asklepios? Chiron? Yks sun toinenkin kentauri?
 oinas kuuma?
Onko  saturnus tukipilari selkä sitten?

Kuhan nakkelen, pitäis kattoa kartalta, että mikä tuota nyt sitten vois osotella.

Noin muuten, niin olishan se sauna  skorpioni kamaa, pieni uudelleen syntyminen ja puhdistuminen se joka kerta on, elämän ja kuoleman paikka.
Perinteinen hoivan paikka   rapu a?
 chiron ceres? Parannettu ja parannuttu siellä on aina....ja sitten kai siellä on henkisiäkin höyryjä hengitelty,  jousimies?
Ja tunkisin mä sinne  venus juttua myös, itse ainakin haen saunasta mielihyvää.
Puhtaus ja peseminen?
Mikä sitä edustaa?
 skorpioni/ pluto ei taida ihan jokalauantaiseen selänpesuun sopia kuitenkaan...ei ihan niiin puhdasta tarvi tulla.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.12.2020 18:28:09 »

Vesi vanhin voitehista..
Kyllä se pesu ja puhdistaminen, parantavakin on johtavaa vettä eli  rapu .a, mun mielestä.
Perinteinen isoäidin saunaharja ja silleen..vasta ja vihta, koivu ja kesä ja rantasauna.

Jousimiehen  jupiter on enämpi sitä Kekkosen ajan saunssa politikointia,
henkisyyden laittasin  kalat /  jupiter muuttuvan veden elementtiin.

 ceres :Smiley
anorektikko makaa saunan lauteilla, pään alla kauratyyny, ja siemailee lihgt-mallasolutta...
ei, elikkä rekvisiittaa olis se,  ceres kantaa kädessään viljantähkää ja liittyy maan tuottavuuteen
 ja viljan myötä kaikkiin ruoka-allergioihin ja -ongelmiin.

 venus  :Smiley
hajusaippua ja kasvonaamio, bad hair day ja tresemee
rekvisiittaa

 chiron  :Smiley
yrttijalkahoitokylpy
ja liikaa olutta ( Chironin kärsimys, maksaa nokittiin, kunnes armahdettiin kuolevaiseksi..) coolsmiley

Kova löyly ( skorpioni puhaltelee kuumia höyryjä lauteilla istuvaan..)
 skorpioni /  mars  aspect_kvi oinas /  mars

Meillä ennen maalla saunottiin keskiviikkoisin ja lauantaisin.
Ulkosauna lämmitettiin puilla, puut isä teki omasta metästä, eli vaati työtä, eli ei joka päivä lämmennyt.
Keskiviikko on  merkurius päivä, arkinen välipäivä.
Lauantain saunominen oli pyhään valmistautumista, sapatti, ehtookellot ja silleen,  saturnus :n päivä.
 saturnus on henkinen planeetta, sen symbolissa materian risti on ylhäällä..

Sun kipuilut,
psykosomaattista, sähkömentaalista välilevyn pullistumaa  Smiley
entiijä, lantio on Jouskarin aluetta.
Ite kävin justika jo toisessa magneettikuvassa.
Pään alue tällä kertaa, tr  pallas 4  vesimies (alasolmulla)  aspect_opp  kuu kuunsolmu leijona
 pallas syntyi isänsä päästä, kaikki päähän liittyvä, älykkyyskin ? oivaltaminen ois sen aluetta, päänsärystä puhumattakaan..
 :uranus:rx  Lilith 6  harka t-ristinä tuolle,
Lilith ja kuun pimiä puoli, varjo, arpikudosta piuhoissa ja jalka lenkottaa..ei kulje käsky..

kasvava Kuu, oisko 26  kalat, Kalojen loppupuolella kuitenkin.
0 kerhon jäsenet olivat  juno 0   jousimies  aurinko 0  kauris,  merkurius jo 1  kauris ja  jupiter saturnus 0  vesimies.
Kun Suomi putos puusta, maito oli milkkiä..
Vesihän siitä puuttuu.. ja on sitten Suomen Merkuriuksen paluu 1  kauris  aspect_con kuunsolmu
mitä ne sanoo uutisissa ? muuta kuin koronatilastoo?

ja mitä ne sanoo..
mua valvotaan, joku suakin vartioi..
dronet valvovat kiinalaisten maskien käyttöä..hei sinä siellä poika pieni, eihän sulla ole maskiakaan, juokse kotias siitä.. police
https://yle.fi/uutiset/3-11698068
« Viimeksi muokattu: 21.12.2020 18:57:30 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #8 : 27.12.2020 20:41:47 »

Nykysauna, naps illalla päälle, ja nopeasti pyörähtämään ennen hammaspesua on jotain ihan muuta, kuin nuo "oikeat" saunahommat.
 uranus nyt nopeana sähköilijänä siihen on tullu varsinaisen tulen tilalle ainakin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 27.12.2020 22:37:43 »

joopati,  uranus sähköö..mut voihan sielläkin huitoa vastalla, joulusauna vaati vastan  Smiley

kasvava  kuu 10  kaksoset  aspect_kvi  merkurius 10  kauris
 merkurius kauris on kuulemma puhetyötäinen, puhuu työkseen, oisko Tanhua joskus sanonu, en muista,
mutta siis onko tuossa kuulijoiden tunnereaktio piilossa vaiko huumori puhetyöläiseltä hukassa?  aspect_kvi
Järki hoi, älä jätä, äly hoi, älä petä..

Kuu tulee oppositioon  venus 15  jousimies :lle, oisko aamuyöstä? Vaiko vasta aamulla..
Onko se lemmenleikkejä unessa?
Aattelin, kun nyt on ne ns. pyhät yöt / unet, enteet tuleville kuukausille.
Ensi yö ois huhtikuulle.
Helmikuun unessa olin maalla puutarhassa. Omenapuun ympärillä maassa oli hajallaan kehässä vihreitä omenia.
Sitten älysin, että puusta oli vain hyvin terveen näköinen kanto jäljellä. Sen oli kaatanut ilmeisesti mun veljentyttö.
Ja minähän äkämystyin unissani. Tuottava puu kaadettu. Mun istuttama. Tais olla  kuu harka  aspect_opp mun  venus skorpioni, ehkäpä enämpi vielä tr  mars oinas aspect_kvi aurinko skorpioni.
Viime yön unessa, maaliskuulle, tytär  skorpioni ja isoveli  harka istuivat maalla tuvassa, kahdessa eri nurkassa.
Olin etsinyt heitä ja löysin sieltä, ja olin huolissani, jotta eikö siellä ole vähän kylmä, mutta he olivat ihan tyytyväisiä.
Tarttis tehä jotain sen tuvan lattialle..

Ootteko nähneet unia joulun pyhinä?
Kirjanneet ylös?
Kuun kulku usein ajoittaa, auttaa unen tulkintaa..
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #10 : 27.12.2020 23:40:17 »

Näin viime yönä unta, että mulla oli marsuja lemmikkinä Grin Tänään päivällä pohdiskelin, että voisi antaa heille nimiksi Orvokki ja Kirsikka jos päättäisin alkaa "marsu-mammaksi".

Muuten ei ole jäänyt mieleen unia. Joulupäivän vastaisena yönä näin jotain ei-niin-miellyttävää unta (jota en onneksi enää muista) eli ei vaikuta tammikuu kovin hääppöiseltä jos on pyhiin öihin uskominen angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 29.12.2020 11:06:58 »

Elwyn
"marsu-mammaksi"..tuli mieleen, josko eläinunet viittaavat hoivaviettiin,  ceres piti huolta kotieläimistä, nyt 11  kalat.
En tiedä miten lie kartallasi, muistelin, että olet  aurinko vaaka, joka ei sano pahaa sanaa kissallekaan, ainakaan julkisesti  angel
Kuriositeettina katoin nuo Orvokki ja Kirsikka kukkaiskielellä.
Orvokki: "Puhtain aikein kunnioitan sinua yli kaiken."
Kirsikka: "Punastumiseni tullessasi kertokoon sinulle sen sanattoman mieltymyksen, mitä tunnen sinuun."
Viittaisiko jopa  mars oinas :seen vastapäätä  vaaka :aa?
 kuu kaksoset kielikuvia, mielikuvia unissa?

Huhtikuun unessa toissayönä piilottelin peiton alle alastoman miehen kanssa ja isän (oman, ei jumalan..) kaikkinäkevä silmä katsoi minua..
Sitten siinä oli joku kartano, iso halli, jotain juhlan tynkää ja minulla aikeena mennä mustikkaan siihen särentäaidan viereen hyvään paikkaan.
Viime yön unessa ( toukokuu) ajoin autolla (en aja autoa) kylätiellä ja peräkärryssä häkissä oli pieni tiikeri.
Näin, että häkin luukku lenksotti ja siitähän se tiikeri sitten karkasi.
Aattelin unessa, jotta herrajee, nyt on kylällä irti tiikeri, mitäs nyt tehdään.
Pyysin apua naapurin maanviljelijältä siitä läheltä. Ei taidettu saada tiikeriä kiinni.
Yhtäkkiä olinkin ohjaamassa helikopteria, tajusin, että olen ilmassa ja alla oli vuoristo,
ja hoksasin sen Himalajan vuoristoksi. Etsin edelleen sitä tiikeriä. Grin
Olen kiinalaisessa horoskoopissa vesitiikeri, viitanneeko siihen..
 kuu kaksoset  aspect_sex mars oinas ja yodin kärjeksi tuli oma  aurinko skorpioni
Pitänee katsoa korkeammalta, etsiä henkistä voimaa Himalajan yltä, antaa vapaus, osata pyytää apua, kun sitä tarvitsee.
Tuo viljelijä on  aurinko oinas ja Oinaat ovat usein hyvinkin avuliaita,
kuin myös koirarakkaita.

 Kasvava  kuu nyt 29  kaksoset
Illalla tuo möllötti jo aika komeena pilvisellä taivaalla.
tr  jupiter 2 vesimies on mun Alasolmulla ja liekö sitten yhteisvaikutus  saturnus vesimies ruodon kanssa,
kun iski hirviä selkäkipu. Harvoin jos koskaan särkee selkää. Nyt piti oikein etsiä asentoa ja kiljahtaa välillä.
Töissä vielä, nostellen tavaroita hyllylle.  skorpioni ei anna periksi..
tr  pluto 25  kauris on mun proge- aurinko :lla ja nousulla, pitkään peijooni,
ja tuo neliö  mars oinas, siitäkö sitten vielä kipu?

Täällä on lunta siihen malliin, jotta aktiivisimmat jo hiihtävät.
Itellä on joku kynnys kaivaa sukset esille vasta vuodenvaihteen jälkeen.

Mitäs muille  kuu luu?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.12.2020 12:37:30 »

Täysikuukin tulossa..allakassa merkitty huomisen puolelle
 kuurapu  aspect_opp aurinkokauris
Etsin Gonggongia ja löysin tämmösen sivun:
https://mooncircles.com/
on eri näkökulmia tuohon täyteenkuuhun.
 aurinko kauris isä, auktoriteetti, järki, velvollisuus... ja vastapäätä  kuu rapu äiti, tunteet, perhesiteet, historia, suku, marttyyri, matriarkaalinen..
itelle varmaan suomeksi, mitä helevettiä säilytät varastossa ihan vaan tunnesyistä  Grin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #13 : 30.12.2020 23:07:49 »

Liekö tuo täysi kuu vai mikä, mutta ei ole viime öinä uni tullut ennen kolmea aamulla. Valvonut vain, onneksi on loma, mutta näitä pyhiä unia mietin myös. Muistan vuosi sitten näin aivan sekopäisiä unia joulun jälkeen pyhinä öinä ja nyt kun tätä kulunutta vuotta miettii niin enpä ihmettele. Mun unet oli jossain vaiheessa ihan harmaita. Näin kesällä tulevan syksyn unessa ihan harmaana. Nyt pyhinä öinä en ole nähnyt ihmeellisiä unia. Bussia, junia ja kaikki unet liittyneet jotenkin töihin, mutta ei niissä ole mitään ikävääkään ollut ja ennen kaikkea niissä on ollut värejä! Sitä pidän hyvänä ja positiivisena merkkinä. Olinpa muuten toissa yönä menossa ottamaan koronaroketetta ja sehän oli toukokuu yö. Löin miehen kanssa vetoa, että toukokuussa mut sitten rokotetaan. Mies veikkasi jo aiemmin. Miten muuten päiväuniin suhtaudutaan näissä? Torkuin autossa tai jossain yks iltapäivä ja heräsin siihen uneen kun joku hahmo tuli siihen ja otti mua kädestä. Ei kuitenkaan tullut sellainen kuolema fiilis, vaikka sellainen ajatus tuosta vähän voisi tulla. Mutta enemmän kai sellainen tuki? Joku haluaa kertoa, että olen täällä?

Saunomisesta muuten, mun  aurinko leijona tykkää ihan tolkuttomasti puusaunasta ja nimenomaan tykkää tehdä tulia. Kyllä siellä myös löyly on pehmeämpi ku  uranus tehokkaassa sähkösaunassa. Itse tykkään aika miedosta lämmöstä ja joskus ei tarvi edes saunaa kun on jotenkin likainen olo niin suihkukin tuntuu aivan taivaallisen hyvältä ja puhdistavalta. Kuu Kalat ja Nousu Rapu, vesi on tärkein ja muuten lämmin vesi. Avantoon ei missään nimessä. ketkä muuten vois olla niitä avantouimareita? Vesimiehet tulee mieleen? Hulluja. Entä muuten palju? Keiden suosikki on saunan sijaan palju? Tykkään älyttömästi kesällä lillua paljussa, mutta kylmällä kelillä ja sitten vielä saunaan siitä niin eräällä kerralla meinas mennä taju. Ei hyvä. Eli kohtuullisesti sekä paljua että saunaa. Yhden työkaveri  kauris tiedän innokas saunoja ja heittää todella kovia löylyjä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #14 : 31.12.2020 12:44:04 »

Tykkään itse tulesta, tulen tekemisestä ja kynttilöistä, sekä nuotioista metsässä. Tarinat aarnivalkeista teki minusta perinteentutkimuksen opiskelijan joten merkittävää kaikenkaikkiaan Cool Sauna on OK porukoilla, ja tietysti se on puusauna. Opin tosin tekemään tulet saunan uuniin vasta teini-ikäisenä ,ja aika randomia menestystä nykyäänkin, mutta nuotion saan metsässä pystyyn vaikka märistä puista angel

Paljuhommat tai yleensä vedessä lilluminen ei ole mun juttu, en ole käynyt uimassa vuosikausiin. Lapsena uitiin jatkuvasti omalla uimarannalla ja ehkä tekisin niin nykyäänkin jos olisi nimenomaan oma privaattiranta jossa täysi yksityisyys. Maaseudulla asumisen etuja, että lähimmät naapurit ovat kilometrien päässä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: [1] 2 3 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: