Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huomenna mennään pussauskoppiin, vai mennäänkö jonnekin muualle?  (Luettu 49827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 17.08.2006 22:12:06 »

hän:

aurinko neisyt
ASC vaaka
kuu vaaka
merkurius neitsyt
venus vaaka
mars leijona
jupiter vaaka
saturnus vaaka
uranus skorpioni
pluto vaaka


minä:

aurinko kaksonen
ASC jousimies
kuu kauris
merkurius kaksonen
venus oinas
mars kaksonen
jupiter vesimies
saturnus skorpioni
uranus jousimies
pluto skorpioni


Hän ja minä. Tuleeko mitään mieleen? Itseä kammotti aluksi tuo suunnaton vaakamäärä ja sen mukanaantuoma päättämättömyys ja miellyttäminen (Epärehellisyys..?? Riippuen miten kypsä hän on henkisesti..)

Synkkaa ihan pirusti. Kummallakin ironiantaju huipussaan ja älylliset sutkaukset tuottavat yhteistä mielihyvää. Seksi mitä parasta. Tunnepuoli onkin sitten se mysteerio. Olen itse aika syvästi tunteva, herkkä. Hänkin on jollakin tavalla herkkä, mutta en sitten tiedä. Eikö sopusointu ole vaa'alle se juttu, ei niinkään tunteen palo? Toisaalta olen itsekin aika irrallinen. Tuleeko mitään, jos kummatkin ovat irrallisia? Hän ajattelee enemmän maallisia asioita kuin minä. Ei halua kuunnella jos puhun kuolemasta tai jostakin "rankemmasta". Se on ehkä suurin eromme. Varmaan tuo pluto tekee sen.

Noh, aika mahdotonta varmaan sanoa merkkien perusteella mistään mitään, ihmiset on ihmisiä eivätkä merkkejä. Ajattelin vain jos jollakin pistäisi silmään miksi minulla ja hänellä synkkaisi tai ei synkkaisi.

Kiitos ja anteeksi. smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 17.08.2006 23:27:56 »

Menkeehän vuan sinne pussauskoppiin, sinnehän työ näyttä joutavan ja joutuvan! Cheesy
Ehkä tuolla kaverillas on sen verran tuota neitsyttäkin, että se tasapainottaa vaakamaisuutta.
Ja itselläsikin on ilmaa kartalla, että varmasti todella synkaa teillä. Ja toisaalta siun kauris kuu saa sitten vastinetta aurinkoneitsyestä....

Joten antakkeehan mennä sitten!!!

tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 18.08.2006 07:57:20 »

Wai että pitäis.. Hihii... Wink Oikein kivasti kommentoit selkälokki!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 21.08.2006 18:44:47 »

Kellään muulla mitään?? Huh

Sen oon huomannut että tää mies haluaa analysoida ja pilkkoa kaiken... Luetella kaikkia juttuja mitä pikkutarkasti muistaa. Ja siitä mä tykkään, se on munkin mieleeni..! Wink

Ehkä yksi asia tossa kartalla no joo... Siis uranus skorpionissa... Voisko tällä selittää sellaset pervot taipumukset?! Ei siis nyt mitään sairasta eikä pakottamista, mutta kuitenkin joskus on niin freaky meininki tolla sängyn puolella, että se on jopa mun mielestä erikoista vaikka yleensä mä oon se joka ikäänkuin vie... idiot2 Grin Tavallaan häiritsee, mutta tavallaan ei.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 21.08.2006 18:45:48 »

Pussatkaa nyt ihmeessä  Smiley
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #5 : 21.08.2006 19:15:08 »

Siis uranus skorpionissa... Voisko tällä selittää sellaset pervot taipumukset?!

Tuskin se yksistään, sehän on ikäkausitransiitti, Uranus viipyy vuosia aina samassa merkissä. Veikkaisin nyt tuota hillitöntä vaakavaikutusta! Mites tuo Pluto, onko se yhtymässä  kuu, venusaskendenttijupiter tai  saturnus kanssa? Ja ovatko kaikki nuo planeetat ykköshuoneessa?
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 21.08.2006 19:27:51 »

voi synapsi sentään kun osuit oikeaan!

Pluto on yhtymässä kuuhun, venukseen ja nousumerkkiin! Mutta eivät ole ykköshuoneessa vaan 12. huoneessa... Ykkösestä löytyy vain juno skorpparissa.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #7 : 21.08.2006 19:41:41 »

Toivottavasti vaaka vähän tasoittaakin.. Mun ex-mies oli neitsyt.. öhöm..ex..
oli liian pikkutarkkan tälle kaksoselle..  coolsmiley
lucka till..  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #8 : 21.08.2006 22:50:36 »

Lainaus käyttäjältä: valonkantaja
Pluto on yhtymässä kuuhun, venukseen ja nousumerkkiin! Mutta eivät ole ykköshuoneessa vaan 12. huoneessa...

No enpä ihmettele sitten ollenkaan taipumusta lievään kinky-meininkiin. Joskus perianalyyttiset tyypit saattaa just haluta vastapainoksi aivojumpalleen rajojen rikkomista makuukammarin puolella, jos vaan pokka kestää. Pluto on tossa yhtymässä melkoinen maestro, siinä on kuulla ja venuksella vastaanottamista  Cool
Oikeen hyvä, että tämä herra pystyy ilmaisemaan ja toteuttamaan näitäkin puoliaan. Liian usein tässä kuviossa on rutkasti patoutuneisuutta ja itsekieltämistä ymym. Vaaka onneksi ymmärtää mielihyvän päälle...

Eiköhän sun oinasvenus pysy hyvin kyydissä mukana... Ride on Beibe  Cheesy
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #9 : 22.08.2006 07:29:03 »

Hmm.. Olin luullut tyyppiä äärimmäisen seksikeskeiseksi mutta ei kyllä pohjimmiltaan ole. Viimeyö nukuttiin yhdessä ehkä ensimmäistä kertaa niin että kumpikin oli 100% selvin päin... Ja kun toi viikonloppu hengattiin kokonaan yhessä, niin ei kuitenkaan olla harrastettu seksiä varmaan viikkoon. Tyyppi sanoi että hämmästelee sitä itekkin, mutta ei nyt vain halua et on mukava olla muutenkin lähellä... Smiley Smiley on sanonut joka ilta ettei malta nukahtaa kun oon siinä... *syvä huokaus* on niin sulosta ja jännää... olla vierekkäin ja pussailla sillai viattomasti ja ujosti..

 smitten

Hmh... En mä oikeesti oo tällanen lässy..... idiot2 Wink
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #10 : 22.08.2006 10:34:02 »

Eihän tuo nyt mitään lässyilyä ole, taitaa vaan amorin nuolet siellä paukkua! Mahtaisko se olla teille molemmille vähän "outoa maaperää"?

Oikeesti, antautua tuolle tunteelle ja epävarmuudelle vaatii paljon rohkeutta. Siitä on lällyily kaukana.

Ja varmasti on vahva tunnearsenaali sillä miehelläski (vai mikä sen status sulle on..). Ehkäpä on aiemmin löyhytellyt sitä lähinnä vaan sen sexin kautta, nyt vois lähtee laajentaa...

Onnea ja rohkeutta sinulle, valonkantaja  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 10:36:55 kirjoittanut Synapsi » tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #11 : 22.08.2006 12:20:18 »

Hmm.. Olin luullut tyyppiä äärimmäisen seksikeskeiseksi mutta ei kyllä pohjimmiltaan ole. Viimeyö nukuttiin yhdessä ehkä ensimmäistä kertaa niin että kumpikin oli 100% selvin päin... Ja kun toi viikonloppu hengattiin kokonaan yhessä, niin ei kuitenkaan olla harrastettu seksiä varmaan viikkoon. Tyyppi sanoi että hämmästelee sitä itekkin, mutta ei nyt vain halua et on mukava olla muutenkin lähellä... Smiley Smiley on sanonut joka ilta ettei malta nukahtaa kun oon siinä... *syvä huokaus* on niin sulosta ja jännää... olla vierekkäin ja pussailla sillai viattomasti ja ujosti..

 smitten

Hmh... En mä oikeesti oo tällanen lässy..... idiot2 Wink

Voi että... Ihanaa...  smitten smitten smitten Ei voi koskaan liikaa helliä ja pussailla! Nauttikaa toisistanne!  Wink smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #12 : 23.08.2006 06:25:01 »

Tyyppi on kyllä elänyt koko pienen elämänsä parisuhteessa... Viimeksi hänellä meni poikki 3 vuoden suhde keväällä (satunnainen paneskelu sen tytön kanssa loppui about 3 viikkoa sitten..). Ja on sillä tavalla parisuhdeihminen että tykkää sitoutua, jää roikkumaan hyvältä tuntuviin ihmisiin. Mutta vähän ihmettelen kun se puhuu nyt exästään, että alkoi seukkaan sen kanssa vaan koska se on hemmetin hyvännäköinen ja tyttö tykkää hänestä. Nyt on tajunnut että luonnekin merkkaa jotakin... Myöskin sen perusteella, että mun ulkonäöstä tulee välillä kritiikkiä, vaikka en mielestäni mikään ruma ole. Taitaa tuo vaakapainotus tehdä sen, että haluaisi kaiken olevan niin kaunista kuin mahdollista...

Mies puhuu usein että on oikeastaan vaan tykännyt ihan pirusti yhestä tytöstä kenen kanssa on seurustellut ja tämä tyttö oli kuulemma todella samanlainen luonteeltaan kuin minä, sitten lopulta sai jotain pahempia mielenterveysongelmia ja suhde loppui siihen. Tosi ristiriitasella tavalla mies on sekä sitä ääripäätä "en tunne mitään, oon kova jätkä ja panen kaikkia" ja sit kuitenki sellanen joka tarvii olkapäätä ja hoivaa, hyväksyntää ja rakkautta niin kipeesti et on valmis vaikka anelemaan polvillaan surkeen näkösenä et "tuu nukkumaan viereen.."

Yks mikä on aivan varma asia on huono itsetunto, jota koittaa pönkittää pomottelulla ja naisten vallottamisella. On kyllä sellanen supliikkimies et moni nainen lankeisi, vaikkei mies oiskaan hyvännäkönen. Se on yksi juttu mikä mut nyt tässä vaiheessa tekee epävarmaksi. Minä kuukauriina haluun tuntea et mun tunteet on turvallisia.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 23.08.2006 06:38:51 »

Uhhuh, kuulostaa pahalta. En sotkeentuisi tunteella enää kovanaamaan joka vinkuu exästään.. varohan..minulla exälle tuli tämä "olen aina ollut jonkun kanssa, nyt aion olla yksin" mode kun sitä vielä rakastin, enää siis en, kun on sellainen itsekäs manipuloija.

Hän ei enää osannut arvostaa minua yksilönä tai henkisenä ihmisenä, kun näkee kaiken massoina eikä ole erityisen henkinen. Voihan teillä olla parempi tuuri.. ihmettelen todella, miksi naiset meni sen kanssa naimisiin, eikö ne heti nähneet työnarkomaniaa+ hulluutta. Minulle mies myös ilmoitti ikuisten rakkausilmaisujen jälkeen että "oikeastaan olen rakastanut vain yhtä naista enkä rakastu moneen vuoteen" - ja silti noin 8 kk bänksiemme jälkeen otti kaukosuhteen. Vaadi kunnioitusta.

Älä nyt kovin äkkiä luule että hän on tunteella sitoutunut sinuun, itse en jaksaisi tunteettomia+supliikkeja enää..nämä on nähty.  angel
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 06:46:30 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #14 : 23.08.2006 06:52:45 »

En usko että rakkaus on minulta ikinä pois. Kyllä minä tiedän, ettei tästä tule mikään vuosisadan rakkaustarina. Enköhän lähde joskus hakemaan henkisempää seuraa. Tai sitten hän lähtee hakemaan jotain barbia. Päättyy miten päättyy, sitten on vaan aika irtautua. En nyt ole pessimistinen, realistinen vain.

Nyt vaan tuntuu niin voimakkaasti, että tällä on tarkoitus. Iloitsen siis nyt tästä ajasta, näistä päivistä, kun kaikki on vielä hyvin ja pystymme kumpikin antamaan toisillemme juuri sitä, mitä tässä vaiheessa tarvitsemme. On ollut erittäin mukava tutustua häneen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: