Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huomenna mennään pussauskoppiin, vai mennäänkö jonnekin muualle?  (Luettu 49824 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 23.08.2006 06:56:53 »

Huomenta.

Mikä on "tarkoituksena" lukuisissa seksisuhteissa? Kerrotkos. Kun olen itse pihtaillut mielestäni ihan syystä vuoden, pari (no ei nyt ihan kokonaan, mutta ei mitään tunnesiteitä). Kuinka tärkeäksi muodostuu kymmenet eri petikaverit?  Smiley Mutta on tietysti hyvä jos hän antaa edes jotain, minulla vaan tuollainen tyyppi osasi lähinnä ottaa ja siksi välit poikki, ei ollut mahdollisuutta olla ystävä jutun jälkeen. Hän saa vapaasti toteuttaa piittaamattomuutaan.

Anteeksi jos sanon näin, itselle vain jatkuva kiintyminen+eroaminen on ollut todella rasittavaaKissangel

You have a tendency to want to explain everything that goes on around you. You rationalize everything in an instant, and group all your experiences into great theories. But you have been very quiet for quite some time now. It's as if something was keeping you from opening your mouth and speaking. Today, you'll get a few words in, don't worry.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 07:22:32 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #16 : 23.08.2006 11:44:56 »


Nyt vaan tuntuu niin voimakkaasti, että tällä on tarkoitus. Iloitsen siis nyt tästä ajasta, näistä päivistä, kun kaikki on vielä hyvin ja pystymme kumpikin antamaan toisillemme juuri sitä, mitä tässä vaiheessa tarvitsemme. On ollut erittäin mukava tutustua häneen.

Heippa Valonkantaja!

Ja näin ensialkuun tervetuloa takaisin kesälaitumilta!  smitten
Mie oon täsmälleen kanssasi samaa mieltä. Siis tuosta, että jos kerran nyt tuntuu siltä, että tapaamisellanne ja yhdessäolollanne on tarkoitus,ja se tuntuu hyvältä,  niin go for it!

Liian usein sitä itsekkin sortuu heti murehtimaan huomista tai käymään mielessään tuota ikuista kyselyleikkiä, etä tuleeko tästä nyt mitään ja mihin tämä nyt on menossa. Sehän usein jo pilaakin sitten sen hetkessä elämisen ja siitä nauttimisen. Eli nauti ihmeessä tästä hetkestä sen suurempia murehtimatta. Ja kun kuiteskin sulla on tuollainen realistinen lähestymistapa koko juttuun, niin mikä jottei siinä pussaillessa!  Wink

tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #17 : 23.08.2006 12:49:05 »

GS, en minä kyllä oikeastaan laskisi tätä seksisuhteeksi, vaikka sitä se aluksi olikin. Ehkä meidän pariutumisessa on ongelmana se, että mä oon kasvanut tohon jätkäporukkaan niin kiinteesti että oon yks jätkistä. Kaveri niille kaikille. Mieskin sano että miehellä ei parempaa ystävää vois olla. Niin että ehkä se seksi jää kakkoseksi tuon kaveruuden rinnalla... Oon vaan toisinaan lopen kyllästynyt siihen että oon aina se hyvä jätkä, enkä naisellinen nainen. Mut olen mikä olen, en mä kyllä mikään kotkotin jaksais ollakaan...

Sister of Night, hei vain sinullekin.. Smiley Niin kyllä aattelin juu. Katsella  mihin virta vie. Sehän on sanomattakin selvää et poistun tästä kuviosta heti kun alkaa tuntua pahalta. Mut nyt on hyvä olla...
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #18 : 23.08.2006 14:19:07 »

Valonkantaja.. kuulostaa ihan kaksosen tavalta toimia  Wink.. joten siitä vaan.. aikansa kutakin.. mut täysillä aina siinä hetkellä mukana.. jos tulee sydänsuruja, niitä mietitään ja käsitellään vasta kun on ajankohtaista..  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #19 : 23.08.2006 18:24:37 »

Hmmm... Mun suurin osa kavereista on ex-panoja/ex viattomia sutinoita... En tiedä, jotenkin se menee aina niin. Eka on kiihkeetä, sit ihastutaan, toinen rakastuu kun toinen ei. Sit sovitaan että ei enää seksiä. Ja ihan älyttömän hyviä ystäviä muutamasta tuollaisesta tullut.

Mulle seksi, rakkaus ja ystävyys on kaikki jotenkin erillisiä asioita...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 23.08.2006 18:48:49 »

Olet tavallaan onnekas, mutta en tiedä johtuuko ehdottomasta luonteestani yhdistettynä heidän kylmyyteensä (en pokkuroi herrojen egoa) että ei todellakaan ole erittäin hyviä kavereita, eli koetin kai vain antaa vinkkejä oman kokemuksen perusteella. Oh well.. olis muuten aika kumma tunne jos olisi "suurin osa" ex panoja.. huh!  coolsmiley

This influence is important in another way, for it puts you in touch with your feelings, especially those of love and friendship. It is important to know that these feelings are present in your life.

*haha hauska astro huomiselle, kuulema rakkaus ja ystävyys ovat olemassa elämässäni hehe ei varmaan miesten kautta. Naisten sitten. 2funny
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 18:59:58 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #21 : 23.08.2006 21:55:13 »

Nyt tuli viesti... "Oisko tyhmää mennä vaik ens viikolla mennä hotelliin yöks? saatas kerranki olla ihan kahdestaan ihan oikeesti hyvässä parisängyssä?" Sitten kysyin että sanoo nyt suoraan tarkottaako "halu olla kahdestaan" samaa kun "haluaa seksiä"... Ja vastaus "Haluun olla kahdestaan. Ja ehkä seksiä. Mut tosiaan, haluisin viettää illan sun kanssa selvin päin ilman muita."

Hmmh... Mä vaan oon sellanen, että vaikka olisinkin mitenkä menevää sorttia tahansa miesten suhteen, niin jos sovitaan etukäteen että mennään johonkin hotelliin yöks ja harrastetaan seksiä, niin ihan salettiin otan kauheet paineet ja pysyn jalat ristissä, mökötän ja pilaan tunnelman. Seksin pitää alkaa spontaanisti... Sen pitää lähtee siitä tunteesta että nyt haluan ja nyt on hyvä ja turvallinen olo... Eikä siitä että nyt pitää yrittää. Blah... Kuukauris taas moro.

Nyt tuli taas viesti "Kun ei oo ikinä ollu kunnolla sun kanssa kahestaan. Aina on joku läsnä tai juovuksissa. Emmätiiä ymmärrätkö mitä haen. Tuntuu hyvältä olla seurassasi. Henkinen yhteys. Ei oo oikeesti sitä fyysistä ajatellutkaan niin paljon viime aikoina. Osaa ehkä suhtautua järkevästi.."

 Undecided Smiley

No en voi olla uskomatta, että se puhuu totta... Mutta sitten taas, supliikkimies...  idiot2

Pitää silti varmaan kokeilla... Joskus sitä ihmettelee että äly hoi, minne katosit. Mutta kun on tunteita, jotka jyrää järjen edelle. Vaikka tässä niin kovasti yritetään olla puolin ja toisin "tunteettomia paskoja". Mikä siinäkin sitten on kun ei voi antautua... Pelko että menettää toisen ja haavoittaa itsensä?
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #22 : 23.08.2006 23:46:56 »

Minä kysyn oisko helpompaa
kulkee niinkuin sokeena
ja olla kuin ei huomaiskaan
asioitten suhteita
ja niiden ristiriitoja
ja kaikkee mikä tuskaa lisää kuitenkin

Kun jälleen pöytäs puhdistat
ja alkuun siirrät nappulat
helpompaa on kelluu vaan
ja antaa virran kuljettaa
antaa sen tuudittaa ja nukahtaa
ei taistella vastaan

Tuskallisen suhteellista
totuus on ei lopullista
veden lailla muotoutuu
uomaan josta sen täytyy mahtuu
mä en puhu roskaa
vaikka en anna sydäntäin ostaa

Tää Irinan biisi sopii sanoiltaan nyt niin hyvin tähän mun pähkäilytilanteeseen... Sanoin miehelle, kuiskasin hiljaa kun toinen oli puoliunessa "mä rakastan sua"... Aamulla se sano et sanoin eilen jotain kivaa ja vaihtoi aihetta. Mut nyt on tullut sieltä päin kaikkea "mä muuten tykkään susta tosi paljon"... Sitten oon yleensä vaan ihan hissunkissun kun en vaan pysty sanomaan et nii mäkin susta. Sit sanon vaan et "kiitos", mikä on aika idioottimaista.. :Smiley

Se soitteli tuossa äsken että ei hän sitä hotellijuttua sillain tarkottanu, et vois ihan hyvin vaikka ajella tonne näköalapaikalle tai jotain kunhan vois olla kahdestaan.. Nyt alan taas huokailemaan ja luulemaan että oon oikeesti rakastunut..... crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 24.08.2006 06:32:52 »

Kärsi sinä minunkin puolestani. Hotellihuone kuulostaa siltä kuin himokas mies hakisi lehdessä pk seuraa. Tuli mieleen yks video, se tyttö kyllästyi pk seuraan miehen kans ja rakastui kilttiin portieeri-muusikkoon. Kysyppä siltä mitä tarkoittaa henkinen yhteys, ihanko olet hänelle tärkeä.

Itse näin unta missä juttelin exän ex vaimon kanssa miehen oikuista (oikeasti se sanoi että mies on muuttunut, kohtelee MINUA huonommin kuin häntä ja että mielenterveyteni takia kannattaisi lopettaa. Se oli juuri tämä exän vinkuja, tunteeton kovanaamamies joka puhui hetken "tunteista" ja "jostain sielullisesta" ja silleen; ja oikeasti heidän suhde loppui 4 kk huutamiseen jossa tytärkin muutti pois isän luota kun ei jaksanut sitä huutoa enää; tais joku "kahlita" miestä taas rakkaudella)-

Sopiiko teidän tähtikartat yhteen?
« Viimeksi muokattu: 24.08.2006 06:54:15 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #24 : 24.08.2006 10:23:24 »

Siis tarkotatko tätä jutskaa minkä voi tehdä astro.com:issa, et se tavallaan yhdistää kartat ja sit siitä tulee analyysi?

Juu tein sellasen aikapäiviä sit ja siellä tuli kaikkea kohtalonomaiselta tuntuvasta tapaamisesta, palavasta intohimosta, toisen syvällisestä ymmärtämisestä, voitokkaista rahabisneksistä... Rakkautta ja ystävyyttä.. Kaikenkaikkiaan kuulosti hyvältä. Mutta oli siellä myöskin sellanen, että tämä on erittäin outo suhde, mutta outokin suhde voi olla normaalia onnellisempi, kunhan annetaan keskimäärästä enemmän tilaa toisillemme.

Noi rahajutut on jo toteutunut. Ollaan kumpiki jo tän lyhyen tuntemisen aikana lainattu toisillemme suuria summia rahaa, hän osti mulle kännykän jne. Ku autoin häntä yhdessä bisneksessä, voitettiin siit yhessä. Ja toi tilajuttu kuulostaa kans erittäin sopivalta. Kumpikaan meistä ei ole mitään 24h nyhjääjiä.

En minä kyllä nyt kärsi. Vaihdettiin hotellihuone retkeen tonne luonnonsuojelualueelle, missä on ihan älyttömän kaunis näköalapaikka. Kuulostaa melkein romanttiselta.

Juteltiin eilen varmaan tunti et mikä ero on ajatuksilla ja tunteilla ja onko tunteissa mitään järkeä... Mä olin sillä kannalla et tunteet on pelkkää illuusiota, kun mies taas et tunteet on järkeviä, koska ne perustuu aina johonkin mielipiteeseen tms. joka puolestaan on muodostunut ajattelun avulla ja ajattelu on järkevää.

Mä avauduin siitä et mua jotenkin pelottaa.

Yöllä siltä oli tullut viesti. "Niinpä kait se on et nössöille tulee turpiin. Silti oisin kovin onnellinen jos saisin nukahtaa sun viereen. Nyt tuntuu siltä et rakastan sua. Olkoon sitten sulle illuusiota."
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 24.08.2006 16:49:47 »

Hassua mitä yhtäläisyyksiä, meillä oli myös rahajutut ja rahan lainaamiset + outous. Mitäpä minä enää varoittelemaan; voihan olla että sinulle tapahtuu jotain kivaa ja jossain vaiheessa minullekin, siis miehen kanssa.  2funny

Tunteet ei kai perustu ajatukseen, vaan tunteeseen, käsittääkseni?  2funny 2funny Pidä miesten tunteista kiinni kun niitä joskus irtoilee.  smitten 2funny
« Viimeksi muokattu: 24.08.2006 17:26:28 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #26 : 24.08.2006 17:28:49 »

Valonkantaja!
Omana mielipiteenäni sanoisin , että MINÄ  en ainakaan haluaisi, että joku minulle tärkeä ihminen, jolle olen lähettänyt viestejä, julkaisisi ne netissä.
Ajatuskin siitä, että ne menevät kaikkien tietoisuuteen ja sitten niitä jollakin palstalla yhdessä pohditaan, tuntuisi tosi pahalta. Cry
Tunnen pahaa mieltä jo siitä, että joku näyttää lähettämäni henk. kohtaiset viestini muille.

Ehkä kuitenkin oletkin kysynyt häneltä luvan asiaan, joten silloinhan siinä ei ole mitään mistä mielensä voisi pahoittaa.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 24.08.2006 17:35:28 »

No mutta! Samalla tavalla ajatteli juuri au kauris noususkorppari exäni, että hän saa tehdä mitä vaan mutta ei saisi puhua siitä mitä hän sanoo tai tekee. En sano että SINÄ teet mitä vaan mutta kaksoset ja joukkarit taitaa olla hölösuita.. heh. Sen on huomannut moni. Me teemme elämästä kenties viihdettä. No en tiedä. Mitä valonkantaja ajattelee?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #28 : 25.08.2006 05:36:00 »

Minä olisin lähes imarreltu siitä, jos minun viestejäni pähkäiltäisiin jossakin keskustelupalstoilla... Grin

Hölösuu mikä hölösuu. Kyllähän se mies anonyymina pysyy. Kukaan teistä ei osaa arvatakaan kuka se on. Mun mielestä toisten ihmisten puheista saa puhua. Se on eri asia jos vaikka äitini kertoisi minulle että hänellä on peräpukamia, en minä siitä heti menisi puhumaan naapurin Lissulle... :Smiley En mielestäni ikinä juoruile. En puhu pahalla. Olen vain joskus liian avoin OMISTAKIN asioista. Se on tosiaan varmaan tuo totuuden torvi- nousujouskari, että kaikki pitää sanoa ääneen. Mutta mikäs siinä, meitä on moneen junaan ja joku jäi asemalle.

Taas piti nousta tänään neljältä. Argh.  crazy2 Mutta hyvä mieli kuitenkin toistaiseksi...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 25.08.2006 05:43:33 »

Mutta huomannet myös sen, että saat kritiikkiä.

Ihmisiltä voi saada joko kritiikkiä tai tukea.

Olen itse koettanut vähentää avoimuutta. Luulen että seuraavasta suhteesta en kovin paljon puhu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: